Deze score is berekend op basis van 14882 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Winter 22-11-2018 In de winkel gekocht
Hoogeveen

Prima hulp met kennis!!

Prima behandelt hebben kennis van zaken en goede tips.
Men gaf aan dat er andere mogelijkheden waren dan ik bedacht had.

John C 22-11-2018 In de winkel gekocht
Woensel

snelle service op Black Friday

Ik wist natuurlijk al lang dat ik een nieuwe iPad nodig had. Mijn oude van 2011 had kuren omdat een deel van het scherm na twee schermbreuken, niet meer reageerde op aanrakingen. Black Friday trok mij over de streep. Om 19.00h stond ik bij BCC Woensel voor de deur en kon als eerste binnen. Om 17.00h was ik al even binnen gelopen en verkoper Maarten meldde dat pas om 19.00h de condities en prijzen vrijgegeven zouden worden. Maarten werkte mijn bestelling vlot af. Hij zal a.s. Dinsdag als het niet meer zo druk is, alle gegevens van mijn oude iPad overzetten op de nieuwe voor het luttele bedrag van € 14,95!

John 22-11-2018 In de winkel gekocht
Den Helder

Echt een goede service bij BCC in Den Helder

Mijn zoons wilde graag nieuwe tv 's voor op hun slaapkamer, op naar de BCC en na daar even gekeken te hebben goed advies van de verkoper gehad over de t.v. 's. We hebben 2 Samsungs gekocht. Top winkel, top verkopers.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

K. Dee 22-11-2018 Via de website gekocht

Prima levering en nakoming laagste-prijs-garantie.

Het bestelproces is duidelijk en eenvoudig. De levering, installatie, advies en ook afvoer van oude wasmachine was allemaal prima in orde. En ook het beroep op de laagste-prijs-garantie door een nog scherpere aanbieding bij een online concurrent, is soepel gehonoreerd door een vriendelijke medewerkster van de klantenservice van BCC. Al met al zeer positief v.w.b. deze grote aankoop via de website van BCC.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Marian 22-11-2018 In de winkel gekocht
Benedenleeuwen

Klantvriendelijke en duidelijke taal service

Deze shop heeft alles in huis, daarbij word je vriendelijk geholpen, hoe druk het ook is , ze nemen echt tijd voor je, en als je iets niet begrijpt ,dan vertalen ze het in jip en Janneke.
Geweldige service.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Rene 22-11-2018 In de winkel gekocht
BCC Ekkersrijt,

Deskundig uitleg en super service,

We kopen van alles bij BCC, deskundig en vriendelijk personeel , die tijd voor je nemen en concurrerend met prijzen. Prima ligging en uitgebreide keuze.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Roland 22-11-2018 In de winkel gekocht
Nijmegen Dukenburg

Prima winkel

Snel en vakkundig geholpen. Personeel aanwezig en aanspeekbaar, maar niet opdringerig. Erg prettige ervaring.

Ank 22-11-2018 In de winkel gekocht
Goes

Prettige zaak in alle opzichten

Eigenlijk zijn we al wel 30 jaar klant bij de winkel maar eerst onder 2 andere namen. De laatste paar jaar onder naam BCC. Naam veranderd maar service en aandacht niet. Perfekte winkel in mijn woonplaats.

B,van Wijhe 22-11-2018 In de winkel gekocht
BCC Nijmegen HERTOG.

Ik kom daar verkopers tegen die weten waar ze over praten .

Het is een fijne winkel waar genoeg keuze is en je altijd vriendelijk word geholpen.en ze helpen je om de juiste keuze te maken.

Pluspunten

• Retourproces
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

M.jacobs 22-11-2018 In de winkel gekocht
Breda

Makkelijk en snel

Ik wouw een tv kopen en had hier mij product gevonden met duidelijke makkelijke uitleg blij met de hulp van het inladen van de tv

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

van Baarsdorp 22-11-2018 In de winkel gekocht
Hilversum

Prima en duidelijk advies, goed geholpen

Vanavond ben ik geholpen door Klaas bij de aankoop van een printer. Goed en duidelijk advies, ondanks de enorme drukte in de winkel. Ik koop vaker bij BCC Hilversum, bevalt uitstekend!

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Susan. 22-11-2018 In de winkel gekocht
Buikslotermeerplein

Super servic

Bij het kiezen van n inbouw koelkast werden we zeer goed geadviseerd en goed naar onze wensen gekeken.Helaas paste de koelkast niet doordat de maat van de keuken niet klopte.Maar geen probleem weer werd er meegedacht niet alleen door de verkoper maar vooral door de jongens díe de koelkast plaatsten.De verkoper regelde dat de zelfde jongens met de andere koelkast kwamen zodat ze precies wisten hoe de situatie was.En ze hebben meer service verleend dan ze moesten .Echt top geregeld allemaal.Susan

C.Kuiperd 22-11-2018 In de winkel gekocht
Amersfoort

Attente en prettige bediening

Al veel gekocht dit jaar door de prettige en vakkundige service. Volgende keer eerst even naar BCC om tr zien wat er geboden wordt.

martin kerkhof 22-11-2018 In de winkel gekocht
zierikzee

uitstekende uitleg en advies van verkoper

mooie winkel met veelkeus en uitstekende voorlichting en uitleg, in mijn geval over oled tv en qled tv. Tevreden over aankoop en after sales.

Ger 22-11-2018 In de winkel gekocht
Sittard

Pretig geholpen goede uitleg over het mijn aankoop

Fijne bediening mooie winkel mag graag hier komen voor mijn aankopen.
Goede service leveren ze het is echt aan te bevelen

Jennifer 22-11-2018 In de winkel gekocht
BCC Eindhoven Ekkersrijt

Geweldige en super service en klantvriendelijkheid

ik had mijn wasmachine en warmtepompdroger elders in de buurt goedkoper gezien. Toen ik dit aan gaf bij bcc werd me verteld dat ze de prijs zouden aanpassen. hierdoor geef ik een 10 voor de service en klantvriendelijkheid. daarnaast werden de producten op een dag naar keuze bij mij thuis afgeleverd en naar de 1ste etage gebracht. :) :)

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Ad 22-11-2018 Via de website gekocht

Service van A - Z

Na gestuurde mail keurig teruggebeld en verder alles telefonisch geregeld ben content met de geleverde wasmachine Bosch WAB28160NL compleet voor de prijs gratis geleverd en aangesloten en oude machine gratis retour

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Cor en Johanna Colsters 22-11-2018 In de winkel gekocht
Roosendaal

Super geweldige Service

Wij komen hier al jaren. Iedere keer staan we weer versteld van de schitterende service die er wordt geleverd door de medewerkers. Je kunt op je gemakje de tijd nemen maar als je iemand nodig hebt zijn ze er voor je. Wat een kennis en uitleg hebben weer gehad. Toppy Toppy.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Richard 22-11-2018 Via de website gekocht

Supersnelle service !

Na speurtocht voor een nieuwe espressomachine terecht gekomen bij concullega Mediamarkt. Mooie DeLonghi gevonden, alleen nog 1 appraat met korting als demo beschikbaar. Omdat deze gebruikerssporen vertoonde en er geen ander was, gebeld met BCC ivm laagste prijsgarantie. Via de chat uiteindelijk besteld, maar dan een splinternieuwe voor de MM demoprijs. Superservice. Volgende ochtend al in huis. Chapeau BCC

J Koolen 22-11-2018 Via de website gekocht

Goede site

Goede site, overzichtelijk, gemakkelijk te bedienen. Samsung tab besteld, in de vroege avond, de volgende dag om 15.00u al in huis

Cees van Vossen 22-11-2018 In de winkel gekocht
Bergen op Zoom

Perfecte service

Goede uitleg voor de aankoop van een Samsung tablet S2 en de volgende dag had ik nog een vraag over het openmaken van het vakje van de micro SD kaart die ik niet los kon krijgen met de bijbehorende pin. Hiervoor werd ook alle tijd genomen om dit probleem op te lossen wat gelukkig ook is gelukt.

Creekel 22-11-2018 In de winkel gekocht
BCC Doemere

Senseo HD6563/60 vervangt 4 jaar oude Senseo HD7825/03

Gekocht bij de winkel BCC doemere via orderbon na raadplegen Google black Friday. Na drie dagen opgehaald bij deze winkel. 4 jaar oude Senseo bleef na ontkalken te weinig water doorpompen. Nieuwe Senseo HD6563/60 werkt prima.

Maike 22-11-2018 In de winkel gekocht
Lelystad

Prima geholpen

Na eerder in de week voor informatie te zijn geweest in de winkel in Lelystad, vandaag besloten om de e reader ook daar te kopen.
Goed en deskundig geholpen bij de informatie en vlot en vriendelijk bij de koop!

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

Mazen al ashek 22-11-2018 In de winkel gekocht
Zeist

Goed prima

Heel goed and Excellent and accurate and high quality prima.Excellent and accurate and high quality and prices are very suitable for precise dates. And good cooperation. Installation and delivery of more excellent thanks

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Flosser 22-11-2018 Via de website gekocht

Zeer vlot

Was er al eerder dan aangekondigd! Zeer vlot. Jammer van een doos in een doos en daarbij het gebruik van zeer veel luchtkussens. Over afvalgesproken

Pluspunten

• Levertijd

Minpunten

• -

Goede verkoper 22-11-2018 In de winkel gekocht
Hengelo

Goede service

Goede verkoper met luisterend oor dacht goed mee met de klant en had zeer veel product kennis
Voelde me gelijk goed geholpen en niet geforceerd tot aankoop

Harrie Snijders 22-11-2018 Via de website gekocht

Mijnheer.

Vertrouwelijk en de goedkoopste .Zeer vriendelijk.En met de glimlach aangesloten.Dit was mijn 2de aankoop bij BCC.

Arie Goud 22-11-2018 In de winkel gekocht
ROTTERDAM

Deze winkel levert nog "gewoon" ouderwetse service

Wij komen hier al zolang we in Rotterdam Lombardijen wonen.
Keer op keer zijn het prettige bezoeken.
Het personeel is nooit opdringerig, wel vakbekwaam!
De prijzen zijn scherp, dus waarom nog verder zoeken?

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Martien 22-11-2018 In de winkel gekocht
Venray

Vriendelijke, deskundige verkoper

mooie overzichtelijke winkel, met vriendelijke, correcte verkopers. Deskundigheid en goede adviezen maken dat je een goede keus kunt maken.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Linda 22-11-2018 In de winkel gekocht
Den helder

Klantvriendelijkheid is super!

Gewoon een heel erg fijne winkel! Heel klantvriendelijke verkoopmedewerkers.
Ruime keus van produkten.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Tonnt 22-11-2018 In de winkel gekocht
Bcc

Ivens

Ja heel goed, kon niet beter.
Keurig af geleverd en heel nette en sterke jongens
Keurig naar de zolder gebracht en oude mee genomen

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Thomas Visser 22-11-2018 In de winkel gekocht
bilderdijk

Gevoel voor humor

Mevrouw heeft me uitstekend geholpen, kreeg een duidelijk advies en ook de prijs van het
artikel was nog weer goedkoper dan waar ie voor ging, wat wil je nog meer.

Anonniem 22-11-2018 Via de website gekocht

Snelle en keurige levering

Via internet droger besteld. Kort voor bezorging werden we gebeld dat de chauffeur in fe buurt was. Ideaal! Oude droger werd afgevoerd.

Danielle Van ruitenbeek 22-11-2018 In de winkel gekocht
Hilversum

Geweldige survice super geholpen

Vriendelijk personeel en word goed geholpen weten goed waar ze over praten en alles word goed uitgelegd! Gewoon top

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Hans Orlemans 22-11-2018 Via de website gekocht

Geweldige Sony radio.

Eergisteren besteld bij BCC. De volgende dag geleverd. En vandaag per mail de factuur ontvangen. Prima service en mooi product!

Anoniem 22-11-2018 In de winkel gekocht
Den haag Loosduinseweg

Zeer vriendelijke en snelle verkoper

Lekker in de buurt, nette verkopers, die luistert wat je wil.
Snapt dat ik een stofzuiger meteen nodig heb, mag korting van black friday terughalen

P.Roks 22-11-2018 In de winkel gekocht
Lisse

Wij zijn al bij diverse aankopen fantastisch geholpen

De shop is goed het assortiment is ruim voldoende de medewerkers zijn terzake kundig.
Top dus. Zou deze winkel aanraden.

Sanny 22-11-2018 Via de website gekocht

Zeer snelle service en perfecte levering!

Op internet gevonden wat ik nodig had (wasmachine) en daarna gemakkelijk op de website van BCC deze besteld voor de goedkoopste prijs met dezelfde service als waar andere bedrijven mee adverteren. Meteen die avond besteld en de volgende middag stond de wasmachine al op z'n plek op de zolder. Door de bezorgers 2 trappen op gesjouwd én aangesloten. De oude wasmachine werd meteen mee terug genomen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Cedric R. Fokkens 22-11-2018 In de winkel gekocht
Emmen

Uitmuntende service

Erg aardige mensen in de winkel, die alle tijd nemen om je te informeren wat het beste bij je wensen past. We zijn al jaren klant. Super dat ze de laagste prijs garantie hanteren. De bezorging liep heel relaxed. We kregen een mail waarin de verwachte tijd stond en nog een telefoontje dat ze er over 10 minuten zouden zijn. De wasmachine is keurig aangesloten en de rommel en oude machine meegenomen. Met andere woorden: we zijn heel erg blij met BCC.

Pieterman 22-11-2018 In de winkel gekocht
Beek

Prima service

Had daardoor voldoende informatie om tot aankoop over te gaan na een gesprek met verkoper Ward. Het gaat om een inductie kookplaat waarover ik enige ophelderingen nodig had.

Kim 22-11-2018 Via de website gekocht

Goede prijs/kwaliteit verhouding

De prijs/kwaliteit verhouding bij BCC is prima. Ook in de winkels altijd vriendelijk geholpen. De website werkt helaas niet goed op mijn computer. Jammer dat jullie voor de levering samenwerken met DHL. Zij bieden helaas geen goede service.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• Levertijd
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Lobeck 22-11-2018 Via de website gekocht

Heel vlotte levering exact van hetgeen ik heb besteld.

Heel vlotte levering exact van hetgeen ik heb besteld. Gisteren besteld en vandaag al in huis. Geweldige service.

R. Haver-Talstra 22-11-2018 In de winkel gekocht
Buitenveldert

Klasse!

Onze vaatwasser begaf het. Tijd voor een andere. Bij ons is dat: op naar BCC! Gewoon lekker in een winkel, waar je de spullen aan kan raken, waar je advies krijgt, waar ze vertellen waar je op moet letten qua inmeten, en wat voor onze gezinssituatie passend zou zijn. Eerlijk is eerlijk: ik kijk het op internet allemaal na. Maar de aanschaf gun ik aan de mensen die de tijd voor me hebben genomen en die ik nu ook de omzet van harte gun. De installatie werd door 2 bijzondere jonge mannen gedaan die niet opgaven bij tegenslag en net zo lang doorwerkten totdat de vaatwasser vrolijk draaide. Klasse! Fijn dat jullie er zijn, BCC!

veldman 22-11-2018 In de winkel gekocht
nijmegen dukenburg

super service! super snel!

snelle bediening, snelle bezorging en goed advies! ook nog extra korting ivm dubbele aankoop, echt super!

Debbie 22-11-2018 In de winkel gekocht
BCC Vlaardingen

Gespecialiseerd

Wij hebben fantastische uitleg gekregen en zijn bijzonder prettig geholpen. De verkoper was zeer deskundig en vriendelijk.

M.van Wingerde 22-11-2018 In de winkel gekocht
Breda

Ipad pro gekocht duidelijke uitleg en snel geholpen

Nieuwe ipad pro 10.5 gekocht bij de BCC uiteraard gekeken waar deze het goedkoopste was,bij een vertrouwde firma met goede service.
Voor de deur parkeren en goed geholpen in de winkel, na duidelijke uitleg mijn nieuwe Ipad gekocht.
Deze ipad is aanzienlijk sneller als de vorige Ipad air, ebn tevreden met deaankoop

Cynthia 22-11-2018 In de winkel gekocht
Bergen op Zoom

Top service en nog leuk ook!

Ik was op zoek naar een nieuwe laptop iets sneller en zwaarder dan de huus en tuin versies en ben heel goed geholpen en kreeg duidelijke antwoorden op mijn vragen, zeer tevreden.

Diana 22-11-2018 Via de website gekocht

Super snelle levering

Goede omschrijving. Snelle levering. Goed op de hoogte gehouden via e-mail over de levering en een apparte mail met het garantiebewijs

Pluspunten

• Levertijd
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Shuta 22-11-2018 In de winkel gekocht
Delft

Prima winkel

Ik had een oudere verkoper. Prettig contact.
Hij had goede kennis van zaken. Was niet opdringerig.
Na drie dagen stond mijn product €40 goedkoper op de site, en heb deze vandaag terug gekregen.

linda 22-11-2018 Via de website gekocht

Prima service, 22.00 uur vesteld volgende dag 15.00 in huis

Bcc gekozen vanwege de prijs op het artikel van mijn keuze. Stond bovenaan bij de andere leveranciers met dezelfde prijs en een bekende naam.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -