Moerman 25-11-2018 In de winkel gekocht
Delft

Gewoon goed.

Gewoon geholpen zoals je geholpen wilt worden, maar zonder plusje. 1e verkoper had meer persoonlijk contact dan de tweede verkoper.

Dylan 25-11-2018 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Low pricing, high service!

Wij hadden op internet gezocht naar een laptop, ik en mn vriendin hebben allebei een iphone dus zochten iets wat daar mooi op aansloot. Ik heb voor het eerst een iphone mn vriendin altijd gehad het was voor mij wat wennen. We kwamen uit bij een macbook air omdat we er alleen de normale allerdaagse dingen mee wilde doen. Dus gingen naar de bcc omdat ze daar freebees aannemen, en als vrachtwagen chauffeur heb ik er daar al enig wat van opgebouwd. En daar komt nog bij dat bij bcc de macbook het goedkoopst was. Het was even wachten maar uiteindelijk werden we geholpen, en deze aardige man praatte zo snel dat we zo klaar waren. Uiteindelijk langer gewacht dan geholpen het leek mcdonalds wel. Super tevreden met de manier van helpen en service van bcc. Gekregen waar we voor kwamen voor nog goedkoper dan op de site ook!! Beste man die ons geholpen heeft!

Bram 25-11-2018 In de winkel gekocht
Nijmegen centrum

Verrassend goede service.

Kom niet altijd in de bcc maar was toevallig in de buurt. Fijn dat de winkel wat rustiger is en dat de medewerkers tijd voor je nemen. Hebben een Bose set 700 gehaald met een Bose 500 speaker en zijn daar goed mee geholpen. Enige puntje was dat ze een kabel voor 36euro er bij hebben verkocht die blijkbaar door Bose gewoon wordt meegeleverd. Maar foutje kan iedereen maken. Wij gaan vaker komen.

René 25-11-2018 In de winkel gekocht
Jirnsum

Geweldige service

Kreeg 9 euro korting op een bedrag van 59 euro omdat het black friday was geweest, en ik vroeg of er ook nog black friday korting was. Klasse service.

Harrie Coenradi 25-11-2018 In de winkel gekocht
Barendrecht

bcc barendrechters

Geweldige winkel, vriendelijk en deskundig personeel die die tijd voor je nemen. Ruim assortiment en ruime parkeergelegenheid waar je kosteloos kan parkeren

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Ellen 25-11-2018 In de winkel gekocht
Oss

Goede service

Eenmaal in de winkel werden wij meteen geholpen door een van de werknemers daar. De werknemer zelf wist veel te vertellen over de producten die zij in de winkel verkopen. Ook hield de werknemer rekening met wat wij al wel en wat wij nog niet wisten.

Anil 25-11-2018 In de winkel gekocht
Muiden

Perfect customer support and good store

- The salesperson has an in-depth knowledge about the product and helped me a lot and answered all of my questions, he made it clear about the differences with different products.
- Item was in stock and delivered in seconds.
- Discount about Black Friday deal is briefly explained.
- Employees in the branch are friendly and happy.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

JW van Linden 25-11-2018 In de winkel gekocht
Alexandrium

Perfecte service

We zijn heel goed geholpen door de verkoper. Hij wist onze moeilijke keus om te zetten in een positieve zodat wij uiteindelijk toch een beslissing hebben genomen en een prima apparaat hebben aangeschaft.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Gert-Jan 25-11-2018 In de winkel gekocht
The Wall Utrecht

Geweldige service, deskundige uitleg, vriendelijk personeel.

Bij toeval waren we in de buurt. Door de goede service besloten om onze artikelen hier aan te schaffen.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Arek 25-11-2018 In de winkel gekocht
Rosmalen,s'-hertogenbosh

Geweldige service

Good prijs,higher quality,nice customer service,nice atmospher,everyone employees always wants help with plesure if You need this.
Shoping in yours shop it great pleasure.
Thank you

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Arek 25-11-2018

I buyed yet Tv Samsung in BCC OSS this was also very good buy👍🙂

Gerard de Best 25-11-2018 In de winkel gekocht
Beneden Leeuwen

Uitstekende adviezen

BCC in Beneden Leeuwen is een mooie ruime winkel met volop keus uit diverse artikelen ; daarnaast zijn wij uitstekend geholpen door een verkoper die meer dan voldoende tijd voor ons nam en ook uitstekend adviseerde

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

J 25-11-2018 In de winkel gekocht
Hengelo

Service top

Fijne winkel altijd vriendelijk en gedreven personeel.
Bij vragen erg behulpzaam en hebben alle tijd voor je als klant ga je tevreden naar buiten.

Jos 25-11-2018 In de winkel gekocht
Sittard

Fijne mooi service

Ondanks de drukte kreeg ik goede en duidelijke voorlichting en werd er naar mijn vragen geluisterd.
De dag na mijn aankoop zag ik toevallig op internet dat ik voor mijn aankoop elders 20 euro goedkoper had kunnen shoppen.
Bij terugkomst in de winkel werd daar heel positief op gereageerd. Ik kreeg onmiddellijk mijn teveel betaald geld terug.

Karin 25-11-2018 In de winkel gekocht
Helmond

TOP service

Goede service eerlijke deals ook tijdens black Friday...week eerder wasmachine gekocht de dag na black Friday geleverd, bleek actie op te zitten met €87,00 korting netjes contant terug ontvangen in de winkel, zonder enig gemopper...Toppie!!!!
Personeel ook altijd aardig fijn filiaal om te winkelen in Helmond.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Peter De Jong 25-11-2018 In de winkel gekocht
Den haag megastores

Kopen zonder onzin

Na onze wensen uitgelegd te hebben kon de verkoper ons snel en duidelijk aan de juiste tablet helpen.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Sas 25-11-2018 In de winkel gekocht
Oostburg

Ik slaag er altijd, top service

Winkel vlakbij, vooraf even snuffelen op de website, en daarna langs de winkel om te kopen. Goeie voorraad, snelle hulp en afhandeling.

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

Brigitte 25-11-2018 Via de website gekocht

zeer goede service

goede service, goede producten, uitstekende prijs/kwaliteitverhouding, veel keus uit verschillende merken

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ineke 25-11-2018 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Prima service. Adequaat en vriendelijk.

Wij kochten diverse artikelen. We werden goed voorgelicht en snel door het (ver)koopproces geleid. Alles was op voorraad en kon op de gewenste datum bezorgd worden. We hadden al uitgezocht dat de prijs scherp gesteld was.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

B. Karsten 25-11-2018 In de winkel gekocht
Amsterdam Noord

Goede uitleg, duidelijke verkoper

Prima uitleg gekregen van medewerker BCC bij aanschaf stofzuiger. Geen verkooppraatjes over het duurste model. Maar uitleg van elk model in elke prijsklasse.

Carly 25-11-2018 In de winkel gekocht
Alkmaar

Top service,

Ik was in Alkmaar, bij de buren van BCC, dus ff binnengelopen , was al een half jaar geleden van plan om een nieuwe droger aan te schaffen...dit product was op voorraad, dus direct meegenomen. Tom ( BCC Alkmaar) is even meegelopen ,om het product in de wagen te plaatsen ! Toppertje

Patrick B 25-11-2018 In de winkel gekocht
Den Bosch

Fantastische service

24-11-2018 een jbl soundbar gekocht bij BCC Den Bosch. We zijn geholpen door een verkoper die weet waar hij het over praat, die tijd genoeg voor je neemt en die niet opdringerig is.

Niets dan lof, volgende aankoop via hier!!!

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Brigitte 25-11-2018 Via de website gekocht

Snelle levering goed verpakt

BCC altijd goede service, voelt als thuiskomen
Al jaren de winkel voor al mijn aankopen!
Altijd voordelig en correct personeel

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

van de pavert 25-11-2018 In de winkel gekocht
oosterhout

Persoonlijke benadering zoals het hoort

Werden snel benaderd door een zeer vriendelijke verkoopster die ons goed advies over de te kopen magnetron gaf

Thura 25-11-2018 In de winkel gekocht
Lisse

Leuke verkoper! Humor,verstand van zaken!

We hebben een tv en een soundbar gekocht. Alles werd goed uitgelegd. Hoewel we er pas tegen negen uur ‘s avonds er konden zijn had je geen moment het gevoel dat je weggekeken werd. Mochten de steekwagen lenen om de tv naar de auto te brengen. Aardige mensen en prima service! We komen terug!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Gerrit 25-11-2018 In de winkel gekocht
Winkelcentrum Dukenburg in Nijmegen

Zeer goede advies

In deze winkel konden wij onze VVV bonnen inleveren. Zeer goede advies gekregen over de aankoop van een TV. Verkoper had alle tijd en veel uitgelegd. Ook heeft hij ons een advies gegeven om tot een goede keuze te komen.

e van lent 25-11-2018 In de winkel gekocht
barendrecht

goeie service

heb twee weken geleden nieuwe samsung tv gekocht
verkoper gaf me als advies als met black Friday de tv goedkoper is krijg je het verschil terug
gisteren wezen kijken en het verschil gelijk verrekend met een nieuwe iPad
was er blij mee kom dus graag weer terug

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

René 25-11-2018 In de winkel gekocht

Helemaal TOP geholpen

In de winkel ben ik goed geholpen, klantgericht en servies gericht. De medewerker dacht met mij mee en gaf een duidelijk advies waar ik iets aan had.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Laurena 25-11-2018 In de winkel gekocht

Super service!

Service is top en echt oprecht! Ik ben zelfs eerlijk geadviseerd een artikel aan te kopen wat beter bij mij zou passen, maar BCC niet verkoopt. Gaat dus niet alleen om verkopen, maar echt om helpen. Super geholpen vandaag, weet alleen niet meer hoe ze heet... De Samsung expert van het filiaal, met een hele mooie rosé gouden Samsung smart watch!

Field 25-11-2018 In de winkel gekocht
BCC Hertogwetering

Top TV en service

Bij mediamarkt en BCC geweest en BCC duidelijk de winnaar. Juiste uitleg en er werd goed de tijd genomen. Toch een prijzige aankoop dus belangrijk.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

T.Adema 25-11-2018 In de winkel gekocht
Heerlen

Heldere uitleg en advies over de koop

Gekozen om de kwaliteits- prijsverhouding en goede en vakkundige uitleg en service.
De verkoper nam alle tijd om ons te informeren en te adviseren.

Joost Boudewijn 25-11-2018 In de winkel gekocht
Arnhem

Geweldige service, en ook nog op zondag bezorgt

Bcc heeft altijd laagste prijs garantie, deze keer icm black friday een goede deal gesloten. Daarnaast ook nog bezorging op zondag.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Mieke 25-11-2018 In de winkel gekocht
Oosterhout

Super geholpen

Ik ben super geholpen in de winkel, ondanks dat t best druk was stond er snel iemand bij mij om te helpen. Ze heeft netjes en goed Al mijn vragen beantwoord zonder meteen de duurste laptop uit te kiezen. Top service.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

ineke 25-11-2018 Via de website gekocht

prima en snel geleverd

ik kwam via internet op deze site terecht. Info was duidelijk. Snel besteld en snel geleverd. Top !

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Mario 25-11-2018 In de winkel gekocht
Leeuwarden

Goed geholpen en geluidsterd

Relexde winkel en netjes en professional en natuurlijk vriendelijke verkopers die snel proberen te helpen

Bink 25-11-2018 In de winkel gekocht
Alkmaar

Top service bij BCC.

Top service bij BCC! Ze nemen rustig de tijd voor je. ze hebben de kennis zo niet geven ze dat ook aan, tevens zijn ze niet te beroerd om het dan ook uit te zoeken. Gezien ze de zelfde prijzen kunnen bieden als menig ander. Is BCC mijn eerste optie.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Okki 25-11-2018 In de winkel gekocht
Beverwijk

BCC is en blijft gewoon een fijne winkel!

Deze week een mooie soundbar gekocht en ondanks Black Friday uitstekend geholpen! Medewerker bleef mij ondanks alle drukte uitstekend helpen en adviseren en nam keurig de tijd om mij de beste keus te laten maken!
Gewoon een topzaak!

Jasper 25-11-2018 In de winkel gekocht
Lelystad

Geweldige service en goede uitleg over de producten.

Nette overzichtelijk winkel met zeer bekwaam en klantvriendelijk personeel, die je de uitleg geven waar je om vraagt en niet je zomaar wat willen verkopen.

Lars 25-11-2018 In de winkel gekocht
Ede

Zeer goede service

Ik ben met een defect product naar de winkel gegaan. Een Sony Bluetooth speaker srs xb40. De accu was na 5 min leeg. Hij was nog geen jaar oud. Ze hebben hem omgewisseld voor een nieuwere versie de xb41 omdat de oude versie niet meer geleverd was. Deze was momenteel goedkoper. Ik heb het bedrag wat deze minder koste netjes terug gekregen.
Top service, nieuw product met nieuwe garantie.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Martin 25-11-2018 In de winkel gekocht
Zeist

Voldoende keus

In de winkel geholpen aan een scheerapparaat. Goed advies, en voldoende voorraad om artikel te kunnen vergelijken en bekijken

ellen heltzel 25-11-2018 In de winkel gekocht
middelburg

BCC verdient de voorkeur voor iedere klant!

Vanaf het eerste bezoek aan BCC word je gerustgesteld door de manier waarop je wordt ontvangen. Je voelt de vrijheid om rond te kunnen kijken en daarnaast weet je dat je gemakkelijk contact kan maken met een verkoper. Overzicht en Contact zijn het belangrijkst.
Voor mij zijn dat elementen om in zee te gaan met de mogelijkheden die er zijn om te kopen wat ik nodig heb. Ook de afhandeling gebeurt zorgvuldig. Geen haast, hoe druk het ook is.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Jos Aarts 25-11-2018 In de winkel gekocht
Beek Limburg

Vriendelijke en behulpzame service

Heb op mijn gemak kunnen
en kijken naar tv, telefoon, stofzuiger,strijkplank en fryer. Kreeg hier goed advies over. Er werd gevraagd wat ik voor een telefoon gebruiker was. Hierdoor werd me een telefoon geadviseerd de bij me paste. Hij had me ook een duurdere kunnen adviseren maar deed dit niet.

Mevr. Aarnoutse 25-11-2018 In de winkel gekocht
Middelburg Mortiere

Prima geholpen!

Goed voorgelicht zodat ik echt een keuze kon maken.
Attent geholpen bij meenemen en vervoer. Vriendelijke verkoopster. Bij ontbrekend onderdeel ontving ik direct een nieuw onderdeel.

Wimpie42 25-11-2018 In de winkel gekocht
Middelburg

Goede service,duidelijk advies

Goede en duidelijke voorlichting over moeilijk product, met korte reactietijd.
Gaf ook mogelijke alternatieven

Kenboy 25-11-2018 In de winkel gekocht
Bcc lelystad

Goed service

İk koop alles bij bcc ☺️ Goed helpen, medewerken goed informeren en snel bezorgen daarrom ben ik blij met bcc

Saskia Overbosch 25-11-2018 In de winkel gekocht
Roosendaal

Super service

We werden gelijk geholpen door deskundig personeel. Kregen uitleg over apparatuur waar we voor kwamen zonder gedwongen gevoel.

gert heikamp 25-11-2018 In de winkel gekocht
veenendaal

geweldig service

ik was in de winkel van bcc in veenendaal wat is dat groot geworden en mooi en de service was goed ze kwamen gelijk helpen met wat ik zocht en een goede uitleg gegeven het was gewoon toppie ga zo door

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

christl 25-11-2018 In de winkel gekocht
Heerlen

Zeer goede service bij BCC Heerlen

Snel geholpen en goed advies gekregen. Op zoek naar een laptop. Tijdens het gesprek vroeg de verkoper of het de bedoeling was om op mobiele plekken aan de pc te werken. Bij ons staat de pc op een vaste plaats, en toen bood hij ons een goed alternatief aan. Een all-in-one pc van Acer.
Na enige uitleg waren wij erg enthousiast en hebben tot koop besloten. Heel blij ermee.

Huub 25-11-2018 In de winkel gekocht
Almere-Buiten

Goed advies

Vriendelijke en deskundige goede service met goed advies over de extra zaken die ook nog nodig zijn

Pascal 25-11-2018 In de winkel gekocht
Alexandrium

Goede service en goed advies

We kwamen voor advies over een tv voor de kinderkamer. We werden vriendelijk te woord gestaan en kregen goed advies.

Hein van Laarhoven 25-11-2018 In de winkel gekocht
Venray

Benadering en service

Ik word hier altijd beleefd te woord gestaan en bij problemen probeeert men mee te denken om tot een fatsoenlijke oplossing te komen