Chris 25-11-2018 Via de website gekocht

Zeer snelle levering!

BCC heeft een prima webshop en garandeert levering op de volgende dag. En dat hebben ze meer dan waar gemaakt. Ik had ook nog een cadeaubon en deze kon ik gewoon gebruiken bij mijn online bestelling!
Het was alleen jammer dat de fabrikant (Tefal) een gebruiksaanwijzing meelevert in 15 talen, behalve in het Nederlands. Maar daar dat valt buiten de beoordeling BCC.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Jaap de Bruijne 25-11-2018 Via de website gekocht

Levering precies op afgegeven tijd

Levering zou tussen 11.00 uur en 15.00 uur plaatsvinden
Om 11.40 geleverd door DHL met vriendelijke bezorgster

Perfect 25-11-2018 Via de website gekocht

Vlotte levering en zeer vertrouwde leverantie.

Ik heb voor de eerste keer een bij BCC een bestelling geplaatst. Alles is top verlopen. Zeer goede communicatie via mail SMS en telefoon. Ze waren zelfs een uur eerder dan ik verwacht had. Maar alvorens hebben ze mij gebeld. Gisteren een wasmachine besteld en staat de volgende dag alte draaien. Zeer vriendelijke bezorgers. Zeker weten mijn volgende aankoop weer bij BCC. Friends for ever !!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Goede trouwe leverancier 25-11-2018 Via de website gekocht

Top bedrijf

Goede service en zeer goede prijs kwaliteit . Top service en communicatie, Tegen wel zeer interessante prijzen. Hier koop ik de volgende keer zeker . Ben zeer tevreden

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Syb 25-11-2018 Via de website gekocht

Snel geleverd... Top!

Voor het eerst op BCC een aankoop gedaan omdat hun als enige de nieuwe Apple pencil op voorraad hadden. Het bestellen was een makkie en veel betaalmogelijkheden voorhanden, dus een goede ervaring.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Hopjesvla 25-11-2018 Via de website gekocht

Goede sevice voor een zeer concurrerende prijs

Overzichtelijke site.
Zeer concurrerende prijzen.
Acceptatie van oa.VVV cadeaubonnen
Snelle levering.
Beloften die gewoon nagekomen worden.
Toppie!!!

Fam. Schepen 25-11-2018 In de winkel gekocht
Alexandrium bcc

Voorbeeld voor andere media giganten !

Wij hebben gisteren bij de bcc alexandrium een tv gekocht, ik werd gelijk en totaal niet opdringerig geholpen..... ondanks dat het black friday was werd er tijd genomen voor uitleg, ook vertelde de medewerker mij dat er een andere tv stond die iets goedkoper was maar net zo goed was, na enorm te hebben gelachen en super goed geholpen te zijn kan ik zeggen dat de BCC door deze medewerker(s) er een klant voor het leven bij hebben !

Rolf 25-11-2018 Via de website gekocht

Scherp geprijsd en snel geleverd

Op black friday hier een laptop gekocht. De laagste prijs in de markt en gewoon netjes de volgende dag geleverd.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Jan Grooten 25-11-2018 In de winkel gekocht
BCC Heerlen

Irobot zuiger

Ik Weerd er super vriendelijk ontvangen, ze zijn heel kundig en kreeg een super goede uitleg door deze mevrouw. Gewoon super tevreden en dan ook de Irobot gekocht.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Jan en Frouke Nooitgedagt en moeder Frouke 25-11-2018 In de winkel gekocht
Alkmaar

Goede persoonlijke aandacht - super gedaan

Bedankt voor de zeer persoonlijke aandacht en advies tijdens de aankopen bij BCC.

We werden van begin tot eind op een plezierige manier geholpen en geadviseerd.

Super!
Bedankt.

Karin 25-11-2018 Via de website gekocht

Super snelle levering

Duidelijke website. Beloofde leveringstijd wordt netjes nagekomen. Prima verpakt. Goed gedaan BCC. Ik ga vaker bij jullie kopen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Erwin 25-11-2018 In de winkel gekocht
Hellevoetsluis

Geweldige service

Zeer vriendelijk personeel echt goed geholpen met keuze en mocht mijn product ook nog even laten staan zo dat ik nog kon verder winkelen en later voor de deur kon op halen

Hansel 25-11-2018 Via de website gekocht

Zelfs op Black Friday de volgende dag bezorgd!

Goede Black Friday aanbiedingen met prijzen die ook écht behoorlijk onder de goedkoopste winkelprijzen liggen! En daar waar anderen bij voorbaat een langere levertijd aangeven ivm Black Friday, levert BCC gewoon netjes de volgende dag: vrijdagavond besteld, zaterdag in huis!

Esther van der Pijl 25-11-2018 Via de website gekocht

Super snel geleverd!

Gekozen voor de goede prijs, hele snelle levering! Veel keuze en vaak de laagste prijs.
Goede service en kwaliteit van de producten.

Lobeck 25-11-2018 Via de website gekocht

Heel vlotte levering exact van hetgeen ik heb besteld.

Heel vlotte levering exact van hetgeen ik heb besteld. Gisteren besteld en vandaag al in huis. Geweldige service.

RdL 25-11-2018 In de winkel gekocht
SPIJKENISSE

Goed geholpen

Fijn om het product eerst te zien en te horen en te vergelijken met andere producten.
Goede uitleg gekregen.
Ze doen wat ze zeggen en gaan echt mee in de goedkoopste prijs.

Rinaldo 25-11-2018 In de winkel gekocht
BCC spijkenisse

Hier zit een tevreden en blije klant

Tijdens de black friday dagen bovenstaande producten aangeschaft. Een prachtige 55” Sony tv met een perfect beeld en een heel behoorlijk geluid voor een hele vriendelijke prijs, de verkoper nam uitgebreid de tijd om ons te voorzien van alle relevante informatie en zette dit kracht bij door de diverse demonstraties. Zo zijn we afgestapt van het voornemen een sonos systeem aan te schaffen en zijn we met een bose systeem naar huis gegaan , een voller en stabieler geluid minder afhankelijk van de stabiliteit van wifi en nu ook dts, hier zit een tevreden klant!

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Saskia 25-11-2018 Via de website gekocht

Prima Service!

Voor de game monitor van mijn zoon bleek BCC de goedkoopste. Vrijdagmiddag besteld, zaterdagochtend keurig afgeleverd.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ballo 25-11-2018 Via de website gekocht

Super aanbieding

Met Black Friday heel veel zogenaamde aanbiedingen gezien. BCC had echter een super aanbieding. Daarnaast werd ook een bijpassende hoes gratis meegeleverd.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ballo 25-11-2018 Via de website gekocht

Snelle levering

Met Black Friday een mooie aanbieding gekocht. Ondanks alle drukte is deze de volgende dag al geleverd.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Eva 25-11-2018 In de winkel gekocht
Zaandam

Super service!

Super geholpen door 2 medewerkers van BCC. Meteen bij binnenkomst kwam iemand ons helpen een vriendelijke enthausiaste man. We zochten naar een wasmachine, droger en een stofzuiger. Ze hebben alle vragen netjes beantwoord die wij hadden. Goed met ons meegedacht qua budget en wensen. Ook nog een heel aardig prijsje gekregen! Thanks!!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

CBRonnie 25-11-2018 In de winkel gekocht
Amersfoort

Snel en klantvriendelijk

Ik wist al wat ik zou aanschaffen, had me van tevoren goed ingelezen. Via de website zag ik dat bij bcc nog voldoende voorraad was. De prijs was vergelijkbaar met online- winkels, maar nu hoefde ik de bezorging niet af te wachten. Parkeren voor de deur en super vriendelijk en snel geholpen. Factuur conform afspraak keurig per mail nagestuurd vanwege een cashback actie.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Fam. Senden 25-11-2018 In de winkel gekocht
Heerlen

Zeer vakbekwame dame, perfect geholpen top service bij BCC.

We zijn naar BCC gegaan omdat we er al eerder waren geweest en ook toen zeer tevreden waren over de verkoopster en service. Nu ook, de dame (Marlou) die ons hielp was behulpzaam, vakbekwaam, had zeer veel productkennis. We hadden een combi oven, afwasmachine, Dolce Gusto en een Sonos box nodig. Prijs was bij concurrent goedkoper werd niet moeilijk over gedaan en aangepast. Ze legde alles duidelijk uit, nam alle tijd. Afhandeling en bezorging... TOP. We gaan zeker terug, mede door de mensen van BCC.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

H vd Hatert 25-11-2018 In de winkel gekocht
Beneden Leeuwen

Goed en klantvriendelijk geholpen

Een hele mooie overzichtelijke winkel met vriendelijk personeel . Een winkel waar je gezien word. Parkeren kan voor de deur wat ideaal is als je wat zwaardere spullen gekocht hebt.

Kim 25-11-2018 In de winkel gekocht
Oss

Goede service!

Goede kortingen, vriendelijk personeel en goed geholpen. Erg blij met mijn nieuwe product. Gekocht tijdens black friday pre sale, dag ervoor al goed geholpen dus wist ik precies wat ik wilde hebben.

adriaan 25-11-2018 Via de website gekocht

prachtig toestel

prima web shop en vaak de laagste prijs prachtig toestel voor weinig geld ,ben er zeer blij mee .
ook zeer snelle bezorging ik had hem al binnen 18 uur in huis .dus helemaal top .

DennisHu 25-11-2018 In de winkel gekocht
Haarlem/Amsterdam Noord

Aankoop van TV met beste service ooit!

De tv die ik wilde was niet in de vestiging vlakbij huis. Na die in een andere vestiging gekocht te hebben moest ie nog opgehangen worden. Mark van vestiging Amsterdam Noord heeft alles voor me geregeld. Hij heeft zelfs de tv beugel bij weer een andere vestiging vandaan gehaald omdat hij bij mij in de buurt op was. Al met al is de service bij BCC helemaal perfect. Veel beter dan de MediaMarkt.

Tv gekocht in Haarlem ivm voorraad, alle overige handelingen, administratie en service in Noord.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

akruin 25-11-2018 In de winkel gekocht
Vlaardingen

vriendelijke en duidelijke service

Kreeg een goed en duidelijk advies, betreffende het door ons beoogde artikel

werd na het afrekenen geholpen het artikel naar de auto te brengen

heeft al eerder een artikel gekocht en dit keer wederom zeer tevreden

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Michel en Patricia 25-11-2018 In de winkel gekocht
Utrecht The Wall

Soundbar Polk

Super goede service, vriendelijk personeel. Denken goed mee. Wij komen hier graag. We komen zeker weer terug als we weer wat nodig hebben.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Jos 25-11-2018 In de winkel gekocht
Hoorn

Echt een geweldige service! top!

Je wordt er altijd vriendelijk geholpen.en ze weten waar ze over praten,en nemen de tijd voor een goeie uitleg.en je kan altijd terug komen als je er niet uit kom.gewoon een goede winkel!

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

N. Schrier-Gielis 25-11-2018 In de winkel gekocht
's-Hertogenbosch

Geweldige service

Wij kopen al jaren bij BCC. We worden er altijd heel goed geholpen. Zo hebben we afgelopen vrijdag een tv gekocht die bij thuiskomst kapot bleek te zijn. Er zat een scheur in het beeld. Terug gegaan met het toestel waar e direct goed werden geholpen en weer tevreden naar huis gegaan met een nieuw toestel.

Oda van de staak 25-11-2018 In de winkel gekocht
Osdoperpleing

Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Was eerder dag bij de media markt. Ben daar na zeker een half uur wachten boos weggegaan. Wat een verschil met de BCC!!!!!!!!

Nikita 25-11-2018 In de winkel gekocht
Bcc Beek

Snelle en klamtvriendelijke service

Ik kwam tijdens het black friday weekend een macbook pro kopen en ondanks dat het vrij druk was in de winkel was ik binnen 10 minuten met mijn aankoop buiten en

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Martien 25-11-2018 In de winkel gekocht
Den Bosch

Goed advies en prima service

Kwam binnen voor een Macbook. Werd snel aangesproken door en verkoper met kennis van zaken. Goed geadviseerd en hij checkte twee maal of het wel de juiste was. Vervolgens had ik advies nodig over een scheerapparaat, hij seinde zijn collega in, die kwam even later toen ze met haar klant klaar was.

Ran 25-11-2018 In de winkel gekocht

Thumbs up!

Goede winkel. Goed geholpen. Personeel was vriendelijk en werd snel geholpen. Ik zou er zelf weer heen gaan voor mijn elektroinca.

Acer Laptop 25-11-2018 In de winkel gekocht
Hoorn

Precies gekregen wat ik voor ogen had

Online had ik al gezien dat BCC datgene had waar ik naar op zoek was: een kleine, snelle en goed geprijsde laptop. In de winkel was in overleg met de verkoopmedewerker de keuze dan ook snel gemaakt.

Tessa 25-11-2018 In de winkel gekocht
BCC The Wall

Heel goed geholpen!

Bij binnenkomst in de winkel werden we snel geholpen ondanks de drukte rondom Black Friday. ik kwam voor meerdere producten en we hebben samen meerdere opties bekeken. Na alle opties afgewogen te hebben, kon ik een goede keuze maken voor de producten die aansloten bij m’n wensen. Ik ben zeer tevreden.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Viënn 25-11-2018 In de winkel gekocht
Spijkenisse

Super product!!

Na lang twijfelen toch maar de tab genomen en totaal geen spijt van! Blijft mijn verwachtingen overtreffen, verschille. De functies zoals kindmodus, de dexmodus is ook ideaal.

Blij dat ik deze gekozen heb.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Ronald 25-11-2018 In de winkel gekocht

Vriendelijk personeel na Black Friday erg druk in de winkel.

Een ruim filiaal, als het (te) rustig is hoor je tig keer, "kan ik u helpen" anders wachtrijen bij diverse afdelingen

Steven 25-11-2018 In de winkel gekocht
The wall utrecht

Top service

Mooie winkel en vriendelijke verkoper. Aanbevelen. Bovendien kan je nog gespaarde freebees bij betalen top!

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Lonneke 25-11-2018 In de winkel gekocht
Tilburg

Top

Fijne overzichtelijke winkel. Vriendelijk en kundig personeel met verstand van de producten. Koffie staat altijd klaar.

Emmy 25-11-2018 In de winkel gekocht
Zeist

Vriendelijk personeel

BCC Zeist is een fijne ruime winkel met een groot assortiment en met geweldig personeel. Denken goed mee met de klant en zijn erg behulpzaam. Top! Koop daarom veel bij BCC

matthijs 25-11-2018 In de winkel gekocht
eindhoven

Geweldige winkel

Geweldige winkel met goede hulp en producten
voor vragen staan ze altijd open ze nemen ook goed de tijd voor je
en zetten geen druk achter je aankoop

Johanna 25-11-2018 In de winkel gekocht
Breda

Heel goed en vakkundig

Fijne winkel met goed opgeleide medewerkers, dus veel kennis in huis.
Als klant in de winkel word je “ gezien”.

M speelman 25-11-2018 In de winkel gekocht
BCC Alexandrium

Goeie en snelle hulp bij bcc

Op black friday kwamen we op het laatste moment binnen om te kijken voor een chromebook.
We werden netjes geholpen en kregen alle info die we wilden weten.
De medewerkers zijn zeer behulpzaam,zelfs op zo'n drukke dag.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Fabian leeuw 25-11-2018 Via de website gekocht

Geweldige service

Omdat ze het binnen het tijdsbestek hebben afgeleverd en ik zou er vaker iets bestellen en ik zal het aan mijn vrienden aanbevelen

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Anoniem 25-11-2018 In de winkel gekocht
BCC Den haag

Misleidende informatie

Op de website stond dat de desbetreffende TV showmodel aanwezig was, wat achteraf niet klopte. Vervelend als je dan een lange afstand reist om het product in te zien.. Voor de rest wel goede service.

Anne 25-11-2018 In de winkel gekocht
Amsterdam Oostpoort

Goede ervaring!

We werden snel geholpen en goed geadviseerd door een vriendelijke verkoopster die goed met ons meedacht.

Mw94 25-11-2018 In de winkel gekocht
Den helder

Perfecte service, perfecte kennis

Opzoek naar goede home cinema set, en dan vooral informatie over de soundbars.
Uiteindelijk verschillende systemen gehoord en uitgeprobeerd qua functie's, waaronder de sonos playbar met subwoofer, bose soundbar 700 en base module 700 maar ook een receiver systeem.
Dit ging om een denon receiver met kef soundsystem uiteindelijk blijkt duidelijk dat receiver systemen het beste geluid produceren, indien deze goed samen gestelt en gecalibreerd zijn!

Het was een hele moeilijke keuze omdat we echt heel goed geinformeerd waren, en een keuze moesten maken tussen de receiver waarbij je wel kabels door je woonkamer moet plaatsen of een kant en klaar draadloos systeem. Alle met vooral plus punten maar ook een paar minpunten.

sonos:
Heel goed geluid mooi duidelijk systeem met prachtig design!
Maar qua film geluid miste er een bepaalde bioscoop ervaring.

Bose:
Design is prachtig, subwoofer vind ik "persoonlijk" mooier dan van sonos. Geluid vond ik net iets mooier vooral als het gaat om de ervaring tijdens een film kijken.
Nadeel is alleen dat bij de (mooie) kleine achter speakers een redelijke grote adapter mee geleverd wordt die aangesloten moet worden.

Denon receiver met kef soundsystem:
Uitstekend bioscoop geluid, hoort duidelijk of het achter je zit of voor je zit en zodra er gepraat wordt gaat het geluid duidelijk terug naar alleen de center speaker en is de rest geluidsloos! En het design van de kef systeem was prachtig om naar te kijken.
Nadeel vonden wij het moeten aanleggen en wegwerken van de luidspreker kabels en er werd wel gezegt van als je een mooie gleuf freesd dan kan je de kabrls mooi wegwerken maar dan kom je op punt dat je de muur opnieuw moet afwerken.
Jammer genoeg kregen we een mooie prijs te horen maar blijkt dat daarin de hdmi, subwoofer kabel en speaker kabels nog niet in de prijs meeberekend waren.

Uiteindelijke hebben we na veel nadenken door de perfect informatie en demonstraties die we gehad hebben een keuze gemaakt om het bose systeem te kopen!

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Hans Janssens 25-11-2018 Via de website gekocht

supersnelle perfecte service

zeer gebruiksvriendelijk. alles makkelijk te vinden en te bestellen.
enne: onvoorstelbaar de andere dag al binnen en zelfs geen bezorgkosten .
dat is toch geweldig !!
op deze manier wil je wel vaker wat bestellen
groot compliment en MEGA dank

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -