Deze score is berekend op basis van 14883 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Kees 25-11-2018 In de winkel gekocht
ede

jammer dat BCC uit Ede vertrekt

Eindelijk een winkel waar je nog deskundig advies krijgt over de producten.
Bovendien prima after sales service.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Sophia 25-11-2018 In de winkel gekocht
Tilburg

Bijzonder goed advies

Ruime keuze, geweldig personeel. Goed en duidelijk advies. Klantvriendelijkheid is prima. Ook over eerdere aankopen ben ik erg tevreden

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Andre 25-11-2018 Via de website gekocht

Geweldige bezorgers

Zondagochtend 09.00! bezorgers bleven geduldig wachten tot er eindelijk open werd gedaan. Waren twee vrolijke heren die heel voorzichtig met onze superaankoop binnenkwamen (Samsung tv). Vlot en snel alles geregeld.... super

Jeffry 25-11-2018 In de winkel gekocht
Veghel

Vriendelijk , tegemoedkomend en proffesioneleuitleg .

Zelfde bedrag betaald wat andere aanbieders vroegen voor het zelfde product.
20 euro minder. We werden door een super vriendelijke verkoper te woord gestaan.
Hij legde uit dat als je iets wil kopen bij BCC en je constateert dat het zelfde product ergens anders goedkoper is je het voor het zelfde bedrag krijgt ,mits het geen online onbekend adres is. Had deze verkoper ons niet aangesproken waren we elders het product gaan kopen i.v.m. het aankoopbedrag.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Ton Suijkerbuijk 25-11-2018 In de winkel gekocht
Hellevoetsluis

Beste elektronica winkel in Hellevoetsluis

Sonos soundbar gekocht met 1 play1 box. De 2e box is online besteld in de winkel omdat deze niet meer op voorraad was. Gekocht donderdagavond in de pre sale Black Friday. Producten waren toen niet in de aanbieding maar ik de producten mee voor de prijs waar ze bij de concurrent te koop stonden. Dat vind ik een goed service en ook de manier ik geholpen ben stemt mij meer dan tevreden.

Fatima 25-11-2018 In de winkel gekocht
Ekkersrijt

Geweldig service

Zeer goed , binnen tien minuten geholpen door een proffesionele verkoper. Goed advies gekregen .
Erg tevreden met mijn aankoop bij de bcc.

Walther 25-11-2018 In de winkel gekocht

Weer geweldig geholpen

Weer zeer vriendelijk geholpen in de winkel. Goede kennis van producten. Geen opdringerige verkooppraatjes, maar gewoon eerlijk advies en werden vervolgens rustig alleen gelaten om zelf een keuze te maken.

Eenmaal keuze gemaakt werden we alweer snel verder geholpen.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Raymond en Monique 25-11-2018 In de winkel gekocht
Heerlen

Super fijn geholpen

Zeer goede en eerlijke uitleg gekregen over verschillende tv' s . Super aardige verkoper genaamd Rody. Uiteindelijk ook geslaagd voor een Sony tv plus soundbar. De verkoper heeft hem zelfs met zijn steekkarretje mee naar buiten gereden en in de auto gelegd. BCC vinden wij een winkel waar je nog goed geholpen word en waar men de tijd voor de klanten neemt.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Fons 25-11-2018 In de winkel gekocht
Amersfoort

Service perfect!

Ondanks de drukte keurig geholpen en van adequaat advies voorzien om uiteindelijk tot een juiste keuze te komen.

Ans Bloem 25-11-2018 In de winkel gekocht
Zeist

Professionele begeleiding bij aanschaf en aflevering.

Vakkundige voorlichting bij de aanschaf .
De verkoper kon alle 'lastige' vragen duidelijk beantwoorden .
Prima afleverings-service, aflevering op Zondag bleek geen enkel probleem.
En precies volgens het gemelde afleveringstiidstip.
Al met al grote tevredenheid bij mij.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Rachel 25-11-2018 In de winkel gekocht
Beverwijk

Erg goede service

Het is een mooie shop, erg klantvriendelijk. Denken mee en nemen de tijd. Zodat het juiste product wordt gekozen.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Thom 25-11-2018 In de winkel gekocht
Veghel

Overzichtelijke winkel met prima personeel!

Fijne winkel om te komen. Geen opdringerige verkopers. Ze laten je winkelen en helpen je goed wanneer je een vraag hebt. Verder is de winkel makkelijk en overzichtelijk ingericht.

Rodney 25-11-2018 In de winkel gekocht
Utrecht, The Wall

Goede en snelle hulp

Na het binnenkomen vrijwel gelijk gevraagd of wat ik zocht nog te koop was. Vriendelijk geholpen en advies gekregen over mijn aankoop. Bon maken en afrekenen ging ook snel en vriendelijk.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Astrid 25-11-2018 In de winkel gekocht
Megastores den haag

Super service!

Op Black Friday een tv gekocht, mooie aanbieding! Dag later op internet exact dezelfde maar 50 euro goedkoper, jammer! Op advise van onze dochter even langs de winked gegaan. Geen enkel problem, bij een kopje koffie alles geregeld en de te veel betaalde 50 euro ontvangen.

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

Marion 25-11-2018 In de winkel gekocht
Haarlem, Schalkwijk

Zeer goede en snelle service

Ik vind deze shop overzichtelijk, uitnodigend en voorzien van voldoende deskundig personeel. Dit telt voor ons voor vrijwel alle BCC vestigingen.

Jeroen 25-11-2018 In de winkel gekocht
Zoeterwoude BCC

Prima geïnformeerd, juiste afwegingen

Verkopen hielp ons uitstekend om de juiste afwegingen te maken , wat wel en niet te kopen. Zo een afgewogen keuze in wasmachines gedaan.

Marsha Reurink 25-11-2018 Via de website gekocht

Zeer klantvriendelijk

OP zondag werd onze nieuwe koelkast geleverd. Zij sturen voorafgaande aan de afspraak netjes een sms met de verwachtte aankomsttijd. Er bleek iets met het vervoer mis te zijn gegaan en dat lieten zij netjes weten. Ze waren daarna ruim binnen de aangegeven tijd aanwezig.
De service was ook top door de 2 installateurs. Vriendelijk, goede uitleg en perfecte installatie. Daarbij ook nog de scherpste prijs.

Raymond 25-11-2018 In de winkel gekocht
Arnhem

Zeer goede service

Bij bcc Arnhem je goed slagen voor wat je zoekt.het personeel wat wij gesproken hebben die hebben ons vakkundig geholpen

Sandra 25-11-2018 In de winkel gekocht
hengelo

Goede service!

Goede prijs kwaliteitsverhouding, geen opdringerige verkoop
goede uitleg over het product.
2de keer in een week dat we daat wat kochten.

Sandra 25-11-2018 In de winkel gekocht
Hengelo

Goede service

Klantvriendelijk goede service de prijsaanpassingen werden gelijk aangepast toen ik het ergens anders goedkoper zag.

René 25-11-2018 In de winkel gekocht
Alkmaar

Top service van BCC!

Met nog enkele weken te gaan om de (aanvullende) garantie stopte onze stofzuiger ermee. Na een kort en prettig bezoekje aan de lokale BCC werd de stofzuiger ingenomen en opgestuurd. Na enkele dagen bericht ontvangen dat de stofzuiger niet gemaakt werd en dat we een nieuwe uit mochten zoeken. Geen gedoe omdat de stofzuiger al bijna 5 jaar oud was, gewoon een nieuwe uitzoeken en lekker verder zuigen!

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

R. de Graaf 25-11-2018 In de winkel gekocht
BCC Sliedrecht

Klantgericht

Ik heb voor de BCC winkel in Sliedrecht gekozen, omdat ik wist dat hier een uitgebreid assortiment is. Voor mij ging het om een praktisch nieuw scheerapparaat.
Extra argument was dat ik nu ook mijn gespaarde Free Bees punten kon inzetten.
De verkoper heeft me deskundig en efficient geholpen, zodat ik binnen een half uur tevreden de winkel heb verlaten. Dus High service, low Pricing and satisfying.

Tonbor 25-11-2018 Via de website gekocht

Goede lage prijs en super snel geleverd

Makkelijk te bestellen, prijs duidelijk en geen verzendkosten. Wel zo overzichtelijk. Levering met track and trace door DHL keurig in de gang geplaatst. Petje af voor BCC en DHL.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Dennis 25-11-2018 In de winkel gekocht
Vlaardingen

Nergens anders zo goed geholpen

Voor een aankoop vergelijk ik alles En iedereen, shop of internet alles komt voorbij. Aankopen doe ik nog altijd bij BCC Vlaardingen. Geen discussies over de prijs, concurrerend met nagenoeg alle aanbiedingen maar vooral de persoonlijke betrokkenheid spreekt mij enorm aan.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

F.Jansen 25-11-2018 In de winkel gekocht
Tilburg

Nieuwe I pad gekocht, zeer goede uitleg gehad.

Alles was goed verlopen bij mijn aankoop van de I pad, de verkoper had alles zeer duidelijk uitgelegd.

TigerJordan 25-11-2018 In de winkel gekocht
Purmerend

Geweldige service

Geweldig geholpen bij bcc purmerend , het personeel heeft veel verstand van de producten en is ontzettend beleefd

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Boekel 25-11-2018 In de winkel gekocht

Deskundig advies

Deskundig advies door de medewerker van BCC Veghel. De beste man nam de tijd voor het geven van advies, ondanks dat de winkel vol met black friday shoppers stond. Goed advies en servicegerichtheid waar wij zeer vrolijk van worden.

Julien 25-11-2018 Via de website gekocht

Zeer tevreden, snelle levering

Donderdag besteld vrijdag in huis
Met freebees kunnen betalen lekker gemaakelijk
Tevreden met me bestelling

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Rooster 25-11-2018 In de winkel gekocht
Breda

Gewoon fijn winkelen

Op zoek naar een FM/DAB radio, die vlot uit het magazijn werd gehaald en daarna ook nog een sound-bar aangeschaft. Er werd zelfs aangeboden de artikelen naar de auto te brengen. Wat een service!

Moerman 25-11-2018 In de winkel gekocht
Delft

Gewoon goed.

Gewoon geholpen zoals je geholpen wilt worden, maar zonder plusje. 1e verkoper had meer persoonlijk contact dan de tweede verkoper.

Dylan 25-11-2018 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Low pricing, high service!

Wij hadden op internet gezocht naar een laptop, ik en mn vriendin hebben allebei een iphone dus zochten iets wat daar mooi op aansloot. Ik heb voor het eerst een iphone mn vriendin altijd gehad het was voor mij wat wennen. We kwamen uit bij een macbook air omdat we er alleen de normale allerdaagse dingen mee wilde doen. Dus gingen naar de bcc omdat ze daar freebees aannemen, en als vrachtwagen chauffeur heb ik er daar al enig wat van opgebouwd. En daar komt nog bij dat bij bcc de macbook het goedkoopst was. Het was even wachten maar uiteindelijk werden we geholpen, en deze aardige man praatte zo snel dat we zo klaar waren. Uiteindelijk langer gewacht dan geholpen het leek mcdonalds wel. Super tevreden met de manier van helpen en service van bcc. Gekregen waar we voor kwamen voor nog goedkoper dan op de site ook!! Beste man die ons geholpen heeft!

Bram 25-11-2018 In de winkel gekocht
Nijmegen centrum

Verrassend goede service.

Kom niet altijd in de bcc maar was toevallig in de buurt. Fijn dat de winkel wat rustiger is en dat de medewerkers tijd voor je nemen. Hebben een Bose set 700 gehaald met een Bose 500 speaker en zijn daar goed mee geholpen. Enige puntje was dat ze een kabel voor 36euro er bij hebben verkocht die blijkbaar door Bose gewoon wordt meegeleverd. Maar foutje kan iedereen maken. Wij gaan vaker komen.

René 25-11-2018 In de winkel gekocht
Jirnsum

Geweldige service

Kreeg 9 euro korting op een bedrag van 59 euro omdat het black friday was geweest, en ik vroeg of er ook nog black friday korting was. Klasse service.

Harrie Coenradi 25-11-2018 In de winkel gekocht
Barendrecht

bcc barendrechters

Geweldige winkel, vriendelijk en deskundig personeel die die tijd voor je nemen. Ruim assortiment en ruime parkeergelegenheid waar je kosteloos kan parkeren

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Ellen 25-11-2018 In de winkel gekocht
Oss

Goede service

Eenmaal in de winkel werden wij meteen geholpen door een van de werknemers daar. De werknemer zelf wist veel te vertellen over de producten die zij in de winkel verkopen. Ook hield de werknemer rekening met wat wij al wel en wat wij nog niet wisten.

Anil 25-11-2018 In de winkel gekocht
Muiden

Perfect customer support and good store

- The salesperson has an in-depth knowledge about the product and helped me a lot and answered all of my questions, he made it clear about the differences with different products.
- Item was in stock and delivered in seconds.
- Discount about Black Friday deal is briefly explained.
- Employees in the branch are friendly and happy.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

JW van Linden 25-11-2018 In de winkel gekocht
Alexandrium

Perfecte service

We zijn heel goed geholpen door de verkoper. Hij wist onze moeilijke keus om te zetten in een positieve zodat wij uiteindelijk toch een beslissing hebben genomen en een prima apparaat hebben aangeschaft.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Gert-Jan 25-11-2018 In de winkel gekocht
The Wall Utrecht

Geweldige service, deskundige uitleg, vriendelijk personeel.

Bij toeval waren we in de buurt. Door de goede service besloten om onze artikelen hier aan te schaffen.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Arek 25-11-2018 In de winkel gekocht
Rosmalen,s'-hertogenbosh

Geweldige service

Good prijs,higher quality,nice customer service,nice atmospher,everyone employees always wants help with plesure if You need this.
Shoping in yours shop it great pleasure.
Thank you

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Arek 25-11-2018

I buyed yet Tv Samsung in BCC OSS this was also very good buy👍🙂

Gerard de Best 25-11-2018 In de winkel gekocht
Beneden Leeuwen

Uitstekende adviezen

BCC in Beneden Leeuwen is een mooie ruime winkel met volop keus uit diverse artikelen ; daarnaast zijn wij uitstekend geholpen door een verkoper die meer dan voldoende tijd voor ons nam en ook uitstekend adviseerde

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

J 25-11-2018 In de winkel gekocht
Hengelo

Service top

Fijne winkel altijd vriendelijk en gedreven personeel.
Bij vragen erg behulpzaam en hebben alle tijd voor je als klant ga je tevreden naar buiten.

Jos 25-11-2018 In de winkel gekocht
Sittard

Fijne mooi service

Ondanks de drukte kreeg ik goede en duidelijke voorlichting en werd er naar mijn vragen geluisterd.
De dag na mijn aankoop zag ik toevallig op internet dat ik voor mijn aankoop elders 20 euro goedkoper had kunnen shoppen.
Bij terugkomst in de winkel werd daar heel positief op gereageerd. Ik kreeg onmiddellijk mijn teveel betaald geld terug.

Karin 25-11-2018 In de winkel gekocht
Helmond

TOP service

Goede service eerlijke deals ook tijdens black Friday...week eerder wasmachine gekocht de dag na black Friday geleverd, bleek actie op te zitten met €87,00 korting netjes contant terug ontvangen in de winkel, zonder enig gemopper...Toppie!!!!
Personeel ook altijd aardig fijn filiaal om te winkelen in Helmond.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Peter De Jong 25-11-2018 In de winkel gekocht
Den haag megastores

Kopen zonder onzin

Na onze wensen uitgelegd te hebben kon de verkoper ons snel en duidelijk aan de juiste tablet helpen.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Sas 25-11-2018 In de winkel gekocht
Oostburg

Ik slaag er altijd, top service

Winkel vlakbij, vooraf even snuffelen op de website, en daarna langs de winkel om te kopen. Goeie voorraad, snelle hulp en afhandeling.

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

Brigitte 25-11-2018 Via de website gekocht

zeer goede service

goede service, goede producten, uitstekende prijs/kwaliteitverhouding, veel keus uit verschillende merken

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ineke 25-11-2018 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Prima service. Adequaat en vriendelijk.

Wij kochten diverse artikelen. We werden goed voorgelicht en snel door het (ver)koopproces geleid. Alles was op voorraad en kon op de gewenste datum bezorgd worden. We hadden al uitgezocht dat de prijs scherp gesteld was.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

B. Karsten 25-11-2018 In de winkel gekocht
Amsterdam Noord

Goede uitleg, duidelijke verkoper

Prima uitleg gekregen van medewerker BCC bij aanschaf stofzuiger. Geen verkooppraatjes over het duurste model. Maar uitleg van elk model in elke prijsklasse.

Carly 25-11-2018 In de winkel gekocht
Alkmaar

Top service,

Ik was in Alkmaar, bij de buren van BCC, dus ff binnengelopen , was al een half jaar geleden van plan om een nieuwe droger aan te schaffen...dit product was op voorraad, dus direct meegenomen. Tom ( BCC Alkmaar) is even meegelopen ,om het product in de wagen te plaatsen ! Toppertje

Patrick B 25-11-2018 In de winkel gekocht
Den Bosch

Fantastische service

24-11-2018 een jbl soundbar gekocht bij BCC Den Bosch. We zijn geholpen door een verkoper die weet waar hij het over praat, die tijd genoeg voor je neemt en die niet opdringerig is.

Niets dan lof, volgende aankoop via hier!!!

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -