Deze score is berekend op basis van 14858 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

H.Hofsink 27-11-2018 In de winkel gekocht
Den Helder

Kundig advies welke paste bij mijn persoonlijke wensen

Met name de het terzake kundig en vriendelijk advies van de verkoopster welke niet opdringerig was gaf voor mij de doorslag tot aankopen van het product.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Angela 27-11-2018 In de winkel gekocht
Oss

Netjes geholpen

Goed geholpen goede informatie gekregen over verschillende tv s zodat we de juiste tv naar huis hebben kunnen nemen.

Remco 27-11-2018 In de winkel gekocht
BCC Leidschendam

Volle tevredenheid

Was tijdens een black friday weekend in deze winkel aanwezig, ondanks de drukte bleef het personeel rustig, vriendelijk en waren zij uitermate behulpzaam. Omdat ik wist waar ik voor kwam had ik binnen 10 minuten mijn product, antwoord op mijn vragen en was ik zo klaar bij de kassa. Omdat dit niet een heel grote locatie is kan het voorkomen dat je niet direct slaagt, dit is makkelijk te voorkomen door online te bestellen en er vervolgens voor te kiezen om het een uur later op te halen. Kan niets anders dan deze locatie aanbevelen!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

a. willemse 27-11-2018 Via de website gekocht

Altijd goede service , vriendelijke personeel en veel keus.

als ik iets nodig heb koop ik het altijd bij bcc, omdat de service en kennis van de producten altijd goed zijn en vriendelijk personeel.

Laurens 27-11-2018 Via de website gekocht

Snel en goed geprijst!

Een officiële Apple dongle voor 20 euro minder dan bij Apple zelf, binnen een dag in huis. Kortom: precies wat ik zoek!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Kim 27-11-2018 Via de website gekocht

Snelle levering

Na het bestellen had ik de laptop snel in huis. De levertijd wordt waar gemaakt!
De laptop was keurig verpakt en alle accesoires waren meteen meegeleverd. De producten kwamen goed overeen met de omschrijving op de website.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice

Minpunten

• -

top geholpen! 27-11-2018 In de winkel gekocht
BCC Loosduinseweg, Den Haag

prima geholpen

Prettige winkel, zit bovendien om de hoek. Loosduinseweg, Den Haag
Personeel neemt ruim voldoende tijd voor advies, administratie en afrekenen. 't zijn geen dozenschuivers!

Wvdbijl 27-11-2018 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Een echte en goede aanbieding met goede service

Onze droger was kapot gegaan, maar een geluk bij een ongeluk was dat het vlak voor black friday gebeurde. Omdat wij een paar jaar daarvoor ook met black friday een wasmachine (aeg) met een flinke korting kochten en de service toen top was, besloten wij eerst bij bcc te kijken. We konden eerst rustig rond kijken zonder lastig gevallen te worden. Toen we eenmaal wat vragen hadden werden deze snel en kundig beantwoord. Ook nu zijn wij voor een aeg gegaan en ook nu weer een goede korting. De levering was top, op zondag en het was geen probleem om de droger naar de eerste etage te tillen en aan te sluiten. Oude droger mee en verpakkingsmateriaal ook. S middags hadden wij alweer droge was.

Henry 27-11-2018 Via de website gekocht

Goed snel en niet te duur

Ik verbaas me er iedere keer weer over dat bestellen, betalen en bezorgen zo gemakkelijk, veilig en snel gaat. Zo ook bij BCC.
Zondag besteld en maandag op de mat. Prima prijs voor een uitstekend apparaat.
Het bestellen vanuit je luie ssd toel is toch wel erg gemakkelijk. Dat hebben we in Nederland toch maar mooi een goed geregeld. 👍

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Goede koop door goed advies 27-11-2018 In de winkel gekocht
zaandam

Keurig en deskundig geholpen

De voor en nadelen van het product zijn genoemd,alsmede van de andere merken. Een aangename verkoper. Niet opdringerig, maar bood aan om te helpen En deed dat vakkundig.

Ton 27-11-2018 In de winkel gekocht
Vlaardingen

Prima geholpen.

Ondanks de drukte in de winkel toch keurig en vakkundig geholpen. Groot assortiment, personeel moet wel van veel produkten het nodige afweten.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Dilek 27-11-2018 Via de website gekocht

Super slechte service

Stofzuiger besteld, zou maandag geleverd worden, echter wordt er iets op dinsdag geleverd. Geen stofzuiger maar een pizzapan. Bcc wilt dat ik die doos zelf retour zend of naar een winkel breng. Daarna pas zal mijn stofzuiger worden opgestuurd. Ik leg uit dat ik geen tijd heb voor dat soort dingen. En dat ik juist daarom via internet dingen bestel! Nu zadelen ze mij op met een fout van hun zelf, dan krijg ik een tien euro bon van de bcc! Zodat ik daar kan spenderen! Eerste keer en nooit meer!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice

Wesley 27-11-2018 Via de website gekocht

Geweldig

Ik heb deze shop gekozen omdat ik deze gemakkelijk kan bezoeken mocht er iets mis zijn. De site is zeer overzichtelijk.
Het product zat goed verpakt en is snel geleverd, nu nog uitproberen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ed de Zwaan 27-11-2018 In de winkel gekocht
Den Helder

Geweldig duidelijke uitleg

Vriendelijk en begripsvolle uitleg door super vriendelijke medewerkster. Ook na uitvoerig gevraag zeer goede antwoorden

Pieter 27-11-2018 In de winkel gekocht
Zaandam

Onvoorstelbaar hoog service niveau!!

Bijzonder hoge klant gerichtheid. Vanaf binnenkomst vertrouwd gevoel.
Advies zoals het hoort, met andere woorden no nonsens, dus zeer aanbevelenswaardig.

Driekus 27-11-2018 In de winkel gekocht
Breda

Vakkundig personeel

Vakkundig en professioneel personeel! Goed geholpen en geïnformeerd. De winkel was netjes schoon en overzichtelijk!

toon 27-11-2018 Via de website gekocht

BEKO de wasdroger

Zoals zo vaak toch maar weer naar de webshop van BCC. Erg makkelijk bestellen en direct een afspraak voor bezorging op de dag die mij uitkwam. keurige bezorgers.

Djiz 27-11-2018 Via de website gekocht

Goede snelle service

Heb vaker al artikelen gekocht via BCC. Altijd topservice gekregen, een site die duidelijk is en snelle levering.

Pluspunten

• Levertijd

Minpunten

• -

Utrechtse dame 27-11-2018 In de winkel gekocht
Zeist

Wat een geweldig aardige service

Via internet had ik een verkeerde telefoon gekocht. Die kon ik terug brengen en kreeg direct geld terug. Omdat ik uiterst vriendelijk, behulpzaam en begripvol was geholpen ben ik er vandaag weer heen gefietst en in de winkel gewacht tot dezelfde aardige mevrouw mij weer kon helpen. Heb nu een prima telefoon aangeschaft en een gezellig gesprekje met haar gehad, leuk !

ad 27-11-2018 In de winkel gekocht
bcc osdorp

goede service

zeeer ruime keuze ,snel geholpen en goede service zelfs 3 jaar garantie, zeer goed te bereiken en een goed advies.

johan van meer 27-11-2018 In de winkel gekocht
roosendaal

prima geholpen, door vriendelijk en goed verzorgd personeel

Winkel is goed te bereiken, en overzichtelijk en netjes ingericht.

ruime keuze in alle categorieën.

Nibo 27-11-2018 In de winkel gekocht
Veghel

Eerlijke prijs

Via internet was de prijs goedkoper dan de prijs in de winkel. Deze scheelde 20 euro. Ik mocht het artikel meenemen voor de internetprijs.

Brandsen 27-11-2018 In de winkel gekocht

Top service

Perfect geholpen! Er werd de tijd genomen om een goede uitleg te geven. De verkoper had duidelijk kennis van de producten.

Piet 27-11-2018 In de winkel gekocht
Venray

Zeer goed advies en service.

Op zoek naar een nieuwe tv werden we zeer goed geïnformeerd. We raden BCC zeker aan. Geweldige service, de tv werd meteen thuisbezorgt en geïnstalleerd met goede duidelijke uitleg.

van der Heijden 27-11-2018 In de winkel gekocht
Oosterhout NB

Snel en vriendelijk geholpen

Mijn vraag werd vriendelijk en snel behandeld, ondanks de drukte in de winkel. Verder ging het van 'uit het schap halen' tot 'betalen' erg snel en heb ik niet lang hoeven wachten. Daarbij was de uitleg over de factuur verder duidelijk.

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

Thijn 27-11-2018 In de winkel gekocht
Eindhoven ekkersrijt

Fijne winkel vriendelijk kundig personeel

Fijne winkel met enthousiaste verkopers, geen opdringerige gelukkig. Ze lieten ons ons gang gaan en kwamen met goed advies toen wij erom vroegen.

Fitbitdrager 27-11-2018 In de winkel gekocht
Poort van veghel

Geweldige service (op de Fitbit-tracker)

Ik heb wat pech met mijn Fitbit tracker. Het apparaat is geweldig maar tot twee keer toe was er bij mij iets afgebroken. Beiden keren ontzettend vriendelijk geholpen. Nieuwe Fitbit gekregen en omdat deze intussen goedkoper was geworden zelfs het verschil in contanten terug gekregen. Dank je wel BCC voor deze nette service!

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Jm 27-11-2018 In de winkel gekocht
Alkmaar (Achter mediamarkt)

Super mee denkende winkelbediende

Bijzonder vriendelijk geholpen, mee denkend en komt na wat hij zegt.
Ondanks het ingesproken bericht werd ik ook nog gebeld. SUPER .

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Erna 27-11-2018 In de winkel gekocht
Muiden BCC

Goed voorgelicht en duidelijke uitleg door verkoper

Ruime keuze en de verkoper had verstand van zaken, aardige jongeman. Duidelijke antwoorden op onze vragen. Geen verkooppraatjes.

Jela Smit 27-11-2018 In de winkel gekocht
Amersfoort

Super goede service waar je blij van wordt!

Nieuwe tv gekocht en uitstekend geholpen in de winkel. Bij thuis installatie een klein probleempje en nog dezelfde dag kwam de servicemedewerker aan de deur om het probleempje op te lossen zodat wij toch snel konden genieten van de nieuwe TV. Helemaal top !!

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Said 27-11-2018 Via de website gekocht

Top service!!

Super handige shop en heel klantvriendelijk. Zeker een aanrader om bij te bestellen! De site is eenvoudig en voordat je het weet ligt je bestelling in huis.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Marja 27-11-2018 Via de website gekocht

Super!

Snel bestellen, snel bezorgd, geen verzendkosten en goede prijs. Alles dik in orde dus. Geen klachten.

Ben 27-11-2018 Via de website gekocht

Rampzalig

Levertijd al drie dagen opgeschoven. Zaterdag besteld. Krijg een mail dat hij is aangeboden aan de transporteur. Gebeurt pas dinsdagmorgen. Klantenservice niet bereikbaar. Niet via telefoon en niet via app. Gewoon slecht.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice

Ibos 27-11-2018 In de winkel gekocht
Veenendaal

Prima aankoop!

Ik had thuis al wat research gedaan naar verschillende hoofdtelefoons. Toch had ik nog wat vragen over welke er het beste paste bij mijn gebruikswensen. In de winkel werd ik vriendelijk en adequaat geholpen. De medewerkster dacht met mij mee en ik ben tot een prima aankoop gekomen.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Debora 27-11-2018 Via de website gekocht

Supersnell correspondentie en levering

Prima webshop. Handige zoekfuncties. Snelle levering. En de prijs kwaliteit verhouding helemaal op orde.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Patrick 27-11-2018 In de winkel gekocht
Winkelcentrum Woensel Eindhoven

Goed en deskundige advies

Zeer goed en deskundig advies, en vriendelijk personeel, nemen alle tijd om alles goed en duidelijk uit te leggen.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

J.Corvers 27-11-2018 In de winkel gekocht
Beek

goed advies en goede service

Klant wordt zeer vriendelijk bejegend en gewezen op eventuele opties die ook nog van nut kunnen zijn. In tegenstelling tot collega winkels wordt dit niet als storend ervaren m.a.w. er wordt de klant niets opgedrongen.

Oosthoek 27-11-2018 In de winkel gekocht
Veghel

De service die je verwacht!

Ruim assortiment, bekwaam antwoord op vragen en service met een glimlach. Zelfs op een drukke vrijdagavond werd ik snel en goed geholpen in mijn zoektocht naar een wasmachine. Dinsdag erna is deze ook netjes gebracht en op de tweede verdieping geinstalleerd.

Gubbels 27-11-2018 In de winkel gekocht
Heerlen

Kundig personeel

Een personeel - lid van BCC Heerlen haalde meteen een ander persoon erbij die mij haarfijn en duidelijk mijn aankoop kon uitleggen en demonstreren.

Mark van den Top 27-11-2018 In de winkel gekocht
BCC Ede

Topservice en aandacht

BCC Ede, prettige winkel en persoonlijk contact.
Iedere verkoper heeft ook echt verstand zaken. En is breed geïnteresseerd.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Spautronic 27-11-2018 In de winkel gekocht
Beek

Goede HP printer mooie afdrukken

Goed en zakelijk advies van vriendelijk personeel en een leuke printer voor een faire prijs.
HP officejet 6950

Sun 27-11-2018 Via de website gekocht

Goede service, op tijd geleverd!!

Zag een leuke black friday "aanbieding". Vond 't proberen wel waard. Goede service, levering was op tijd.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Mous 27-11-2018 In de winkel gekocht
Amersfoort

Uitstekend geholpen door uw medewerker

Wij kopen veel bij bcc om de goede service en uitstekende medewerkers,wij hopen veel plezier te hebben van onze i pad

Dolco 27-11-2018 In de winkel gekocht
Lisse

Prettige en vakkundige adviseur

We werden snel en accuraat geholpen en de verkoper had alle tijd om ons te informeren.
Hebben de drogtrommel de volgende dag al in huis. Ook de bezorging was vriendelijk en deed keurig alles wat nodig was. Aanrader!

J.Cramer 27-11-2018 In de winkel gekocht
Rotterdam-alexandrium

Heel erg tevreden

Hebben in de loop der jaren verschillende artikelen gekocht ( vaste klant) en zijn altijd goed geholpen.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

J E G Maas 27-11-2018 In de winkel gekocht
Goes

Medewerkers geven je alle tijd voor informatie.

Goed overzichtelijk opgestelde artikelen. Prettige medewerkers die altijd bereid zijn uitgebreid en duidelijke voorlichting over artikelen te geven. Wanneer ik online "prijs vergelijking" doe kom ik steeds weer uit bij BCC om het gewenste aan te schaffen. Wanneer ik in de regio nog parkeertijd over heb loop ik meestal even bij BCC binnen. Dus een aanrader.

Juul Baars en petra Overeem 27-11-2018 In de winkel gekocht
Lelystad

Ik trof een geweldige verkoper

Van een verkoper verwacht ik nooit wat. Maar de meneer die mij heeft geholpen gaf me niet alleen het gevoel dat ik heel erg welkom was.. maar hij was ook nog heel gezellig, vriendelijk, hulpvaardig en vooral deskundig. Zoiets tref je niet altijd aan bij winkels. Ik ben weggegaan met het gevoel dat ik prettig zaken had gedaan.. en wat tevreden met mijn aankopen.
Jammer dat ik nu niet weet wie mij geholpen heeft. Op de factuur staat slechts de naam ....

Ad venmans 27-11-2018 In de winkel gekocht
BBC veghel

goede service

Ruime keuze in de winkel en vriendelijke verkoper.
Goede uitleg en wij zijn met een goed gevoel de winkel uit gegaan en zeer tevreden.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Patricia 27-11-2018 In de winkel gekocht
Hilversum

Vriendelijke medewerkers met goed advies!

Hier heb ik mijn macbook voor de laagste prijs gekocht dankzij de laagste prijs garantie. Het personeel was heel vriendelijk en heeft me uitgebreid geholpen. Ook toen tijdens het afrekenen bleek dat mijn daglimiet niet hoog genoeg was voor de aankoop hebben zij het product eerst nog voor mij achtergehouden tot het daglimiet van mijn pinpas was aangepast. Echt een topservice bij deze winkel!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Mia Schleijper 27-11-2018 In de winkel gekocht
BCC Heerlen

Geweldige servies leuke bediening

Ik kom sinds een paar jaar bij BCC in Heerlen en het bevalt mij zeer goed.
De bediening is zeer kundig en behulpzaam.
De zaak heeft een uitnodigende uitstraling. Ga zo door.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -