Deze score is berekend op basis van 14883 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Monique 28-11-2020

Mooie overzichtelijk winkel in Spijkenisse!
Goed geholpen wel jammer dat in mijn geval aanschaf laptop, de verzekering die je kunt afsluiten erg opdringerig werd aangeboden..

Beste Monique,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Spijkenisse.

Anita 28-11-2020

Wij werden duidelijk en prettig geholpen. De verkoper was niet te opdringerig. Beleefd.

Beste Anita,

Bedankt voor jouw review over de klantgerichte service van onze vriendelijke verkoper.

Anoniem 28-11-2020

Ik vond hier een laptop voor een mooie prijs met veel mogelijkheden. Ondanks dat het black week was en dus heel druk heb ik mijn laptop in 1 dag ontvangen! Super blij mee omdat ik de laptop met spoed nodig had.

Beste,

Bedankt voor jouw review over de snelle levering.

Thijs 28-11-2020

Erg snelle aflevering ik had een Google nest mini besteld via internet en ik kon hem binnen een kwartier al op halen. Verder erg vriendelijk personeel

Beste Thijs,

Bedankt voor jouw review over onze snelle service en vriendelijke medewerkers.

Piet 28-11-2020

Makkelijk te bestellen via site, concurrerende prijzen, snelle levering en goede berichtgeving over het proces van levering.

Beste Piet,

Bedankt voor jouw review over onze website en de snelle levering.

Wilco 28-11-2020

Prima geholpen.
Bij thuiskomst wilde ik de ringcamera installeren toen bleek dat dit niet kon omdat ik de eigenaar niet was. Bleek dat ik een gebruikte camera heb gekocht.
Helpdesk ring gebeld en heeft deze dit bevestigd en duurde het 72 uur om mij als nieuwe eigenaar aan te melden. Ik kan de camera dus voorlopig niet gebruiken.

Slechte zaak BCC.

Beste Wilco,

Bedankt voor jouw review. Dit is wel erg vervelend. Excuses voor het ongemak. Heb je een ordernummer voor ons?

Otten 28-11-2020

Een outlet model tv gekocht, de verpakking zou licht beschadigd zijn...
Viel reuze mee!!
Aardige bezorgers en ruim op tijd.
Goede afspraken!

Beste Otten,

Bedankt voor jouw review over onze outlet service.

Sandra 28-11-2020

Ik heb gekozen voor BCC omdat ik bij een eerdere aankoop had gemerkt dat ze bij deze zaak de tijd voor je nemen en goed adviseren. En dat was deze keer ook zo. (BCC Alkmaar)
Ook de afleverdatum/tijd van de apparatuur (droger) ging als gepland. Ook netjes een telefoonbericht voor ze kwamen.

Beste Sandra,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Alkmaar.

Eric 28-11-2020

Bestelling is goed te plaatsen via internet en te betalen.
Werd bij afhalen gelijk geholpen en het lag keurig klaar.

Beste Eric,

Bedankt voor jouw review over onze snelle service.

M.Greveraars 28-11-2020

Al jaren zeer betrouwbaar naar de overstap van Harense Smit waar ik tientale jaren vaste klant was

Beste M. Greveraars,

Bedankt voor jouw review en het jarenlange vertrouwen!

Pien 28-11-2020

Ik ga het liefst langs de winkel vanwege de goede service. Er is gedegen kennis van zaken en daardoor bij mij ook het vertrouwen dat het advies ook goed advies is.

Beste Pien,

john 28-11-2020

goede site eenvoudig bestellen en snel de bevestiging via mail
ook nog de goedkoopste voor mijn product
super

Beste john,

Bedankt voor jouw review over onze gebruiksvriendelijke website.

Rob 28-11-2020

Keurig volgens afspraak op tijd afgeleverd, netjes verpakt. Ook nog een cadeaubon van een eerdere aankoop kunnen inleveren. BCC was al de goedkoopste aanbieder voor dit product, maar met 5 euro korting helemaal

Beste Rob,

Bedankt voor jouw review. Veel plezier met de nieuwe aanwinst!

Ana81 28-11-2020

BCC is een fijne winkel je wordt er supergoed geholpen laatste jaren altijd de aankopen daar van ovens tot koffie apparaten.
Ook als er wat aan de hand is wordt het netjes opgelost. Zo hoort het! Altijd tevreden met alles van de winkel tot de service thuis.

Beste Ana81,

Bedankt voor jouw review over onze services.

jakoo alphen aan den rijn 28-11-2020

Zeer eenvoudig bestellen via duidelijke site; correcte en vlotte afhandeling en bezorging van het geleverde; het product (70 kg!) werd naar de juiste plaats gebracht en aangesloten; alle verpakkingsmaterialen en het oude product werden meegenomen. Zeer aan te raden!
Officiële reactie van BCC 30-11-2020

Beste jakoo alphen aan de rijn,

Bedankt voor jouw review over het bestelgemak via onze website en de service van onze vriendelijke bezorgers.

Erik 28-11-2020

Goede bezorging oude wasmachine meegenomen zo als afgesproken met de verkoper
Nieuwe wasmachine Goed uitgelegd.

Beste Erik,

Bedankt voor jouw review over onze bezorgservice.

Cees 28-11-2020

we hebben , na het zien van de site, besloten om bij BCC de magnetron te bestellen. De dag erna werd deze keurig bezorgd.

Beste Cees,

Bedankt voor jouw review over onze duidelijke website en de snelle levering.

Tonny Heupink 28-11-2020

Ik ben goed geholpen. Diverse apparatuur aangeschaft. Vriezer, koelkast, vaatwasser en wasdroger. Ruime keuze en vakkundige hulp. Was belangrijk omdat voor een groot gedeelte inbouwapparatuur betreft. Een belangrijke overweging was dat inbouw voor een groot gedeelte gratis is.

Beste Tonny Heupink,

Bedankt voor jouw review en veel plezier met de aankopen!

Henk 28-11-2020

Overzichtelijk en prettige winkel. Service mag wel wat beter. Moet soms lang wachten op personeel, ondanks het rustig is.

Beste Henk,

Bedankt voor jouw review en feedback.

Elinesiebers 28-11-2020

Goeie overzichtelijke site, Snelle levering, goeie informatie en houden zich aan hun beloftes. zeker een aanrader als je iets van technologie nodig hebt

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Beste elinesiebers,

Bedankt voor jouw review en aanbeveling.

Aja 28-11-2020

We kiezen voor deze shop omdat we in deze tijd niet willen winkelen. In de winkels zijn we altijd heel prettig geholpen, dus voorruit...proberen maar.
Kiezen, kopen en snel....afgeleverd. Net alsof we ‘echt’ gewinkeld hadden bij BCC. Super blij mee.

Beste Aja,

Bedankt voor jouw review over het gebruiksgemak van onze website.

L. 28-11-2020

BCC Beverwijk is een top winkel , medewerkers zijn altijd bereid om je te helpen of je advies te geven en dragen zelfs je product naar de kassa voor je ! Kortom gouden winkel!

Beste L.,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Beverwijk.

S. Mormon 28-11-2020

BCC heeft nogmaals bewezen dat een winkel meer voordelen kan opleveren voor het maken van een wel overwogen keuze dan een webshop.

De medewerker heeft mij tijdens het maken van mijn keuze goed geïnformeerd over het verschil tussen de desbetreffende producten en heeft geen moment geprobeerd om mij het duurste product te verkopen, maar het beste wat bij mijn behoefte past.

Kortom een goed advies gekregen bij de BCC en product naar wens aangeschaft.

Beste S.Mormon,

Bedankt voor jouw review over de klantgerichte service in onze winkel.

Stephanie 28-11-2020

Er werd snel geleverd, binnen twee dagen . De avond ervoor krijg je een tijdvak van twee uur waarbinnen ze langs zullen komen ,dus je hoeft niet de hele dag thuis te wachten. Tien minuten voordat ze bij je aankomen bellen ze ook nog even.
De mannen hebben de vaatwasser netjes aangesloten en het apparaat werkt goed. Ook was er de mogelijkheid om aan de deur te pinnen wat erg fijn is.

Beste Stephanie,

Bedankt voor jouw review over onze vakkundige bezorgservice.

F. Dijkstra 28-11-2020

Men houdt goed rekening met de corona maatregelen en ik ben bijzonder vriendelijke geholpen door een medewerker met veel kennis van zaken

Beste F. Dijkstra,

Bedankt voor jouw review over de vriendelijke hulp van onze vakkundige medewerker.

BCC Mega store 28-11-2020

Overzichtelijke winkel waar je prettig en vakkundig wordt geholpen en waar het personeel mijn gekochte magnetron tot aan de auto bracht .( ben 73 en de gezondheid laat te wensen ) Na deze ervaring zal ik hier zeker vaker komen .

Beste,

Luc 28-11-2020

Het is keurige en heldere site. Duidelijk wat je krijgt en een scherpe prijs. Daarna waren er wat bijzonderheden met de bestelling en dat heb ik gemakkelijk via WhatsApp kunnen regelen.

Beste Luc,

Bedankt voor jouw review over onze duidelijke website.

Charles van Vessem 28-11-2020

Het is ongelooflijk, BCC levert een defecte Bosch vaatwasser en beschuldigd mij ervan hem kapot te hebben gemaakt. Ik heb zo'n spijt dat ik BCC m'n vertrouwen heb gegeven.

Beste Charles van Vessem,

Bedankt voor jouw review. We zijn heel benieuwd naar dit verhaal. Kun je het ordernummer doorgeven? Dan kunnen we het verder uitzoeken.

Gertie 28-11-2020

Snelle service duidelijke uitleg en er wordt met je meegedacht . Het artikel is in verhouding met de prijs.

Beste Gertie,

Bedankt voor jouw review over de klantgerichte service van onze medewerker.

H.Heijnen 28-11-2020

Levering correct . T.V voldoed aan verwachtingen. website is duidelijk en bestelling is correct afgehandeld

Beste H.Heijnen,

Bedankt voor jouw review. Veel plezier met de TV!

Cees 28-11-2020

Bij de levering van de vaatwasmachine dreigde een probleem ontstaan bij de aansluiting van het apparaat door een misverstand maar BCC maakte zijn slogan waar: Altijd een oplossing in huis! Binnen twee dagen door vakkundige monteurs aangesloten. En de oude machine zonder probleem meegenomen, had 29 jaar trouwe dienst achter de rug. Prima service!

Marcel van R 28-11-2020

Gisteren een Google Google Home mini gekocht. Prettig (zoals gewoonlijk) personeel in de winkel. Ik kom hier al jaren bij BCC , Amersfoort. Is echt mijn winkel.

Beste Marcel van R,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Amersfoort.

Frank 28-11-2020

Artikel was in black friday veel goedkoper dan vorige week toen ik het kocht. Zonder gedoe de korting verrekend. Goeie service, wel interessant dat er blijkbaar een kleine 30% van de prijs af kan...

Beste Frank,

Bedankt voor jouw review over onze service.

Michael 28-11-2020

Mooie winkel met een enthousiaste verkoper die een goed advies heeft gegeven bij de aankoop van een qled tv.

Beste Michael,

Bedankt voor jouw review over onze enthousiaste medewerker.

Ann 28-11-2020

Ik werd onmiddellijk geholpen en ik heb duidelijk uitleg gekregen. Ik heb zelfs hulp gekregen met m’n aankopen naar mijn auto te brengen. Dit was mijn eerste bezoek aan BCC maar zeker niet mijn laatste

Beste Ann,

Bedankt voor jouw review over de service van onze medewerkers.

Iris 27-11-2020

Erg tevreden over mijn bestelling. Ik kon binnen twee uur na het bestellen het product al ophalen in de winkel.

Het enige wat ik aan te merken heb is dat ik het product mee kreeg zonder dat ik mijn legitimatie/orderbewijs hoefde te laten zien. Dat baarde me een beetje zorgen. Verder was het personeel wel erg vriendelijk personeel en hielpen ze mij snel.

Beste Iris,

Bedankt voor jouw review en feedback.

Manon 27-11-2020

Erg kundige man heeft ons geholpen met de koop van een wasmachine en droger. Nam rustig de tijd en gaf veel uitleg. Hierdoor hebben we een goede keuze kunnen maken. Uiterst tevreden!

Beste Manon,

Bedankt voor jouw review over de service van onze medewerker.

Leo Wehrmeijer 27-11-2020

Wij wonen al jaren in Bovenkarspel en wisten niet dat er z'n mooie BCC winkel in Lelystad zat, voor ons over de dijk kort bij. We werden keurig en ook deskundig voor gelicht over de aankoop, kortom wij voelden ons klant. Ik denk zeker dat we volgende keer weer naar BCC in Lelystad gaan.

Beste Leon Wehrmeijer,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Lelystad.

Wim Anninga 27-11-2020

Wij hebben al een tijd problemen met tv signaal en gingen naar bcc voor een signaal versterker. Na een goed adviesgesprek gingen we naar huis met een versterker, mesh WiFi systeem en chromecast. Zoals de verkoper al aangaf, makkelijk te installeren als je het zo en zo doet. En zo ging het helemaal, nu zijn pa en ma (de zappers) en de jeugd (de streamers) weer helemaal te vreden.

Beste Wim Anninga,

Bedankt voor jouw review over de deskundige service in onze winkel.

Damien 27-11-2020

Fijne ontvangst in de winkel en zeer vriendelijk en kundig personeel. Echt een aanrader!

Jordoldier 27-11-2020

Was in de buurt en wilde een iPad halen!
Zag bij bcc en heb natuurlijk freebees!
Vond het wel prima prijsje zag ik op internet, eenmaal in de winkel even naar de iPad gekeken (had al veel filmpjes en alles gekeken).
Nog geen 2 minuten daarna kwam personeel van bcc om te vragen of ze konden helpen (terwijl het best druk was in de winkel)?
De meneer was erg aardig en ben goed geholpen, echt top personeel ging nog even checken of ik de Apple Pencil wel kon gebruiken aangezien er 2 zijn.
Daarna makkelijk en snel betaald en fijn een mail van de garantie en het betalingsbewijs!
Erg tevreden over bcc!

Ik geef een negen aangezien ik de ps5 graag wil bestellen maar ze hem toch niet hebben wat ik snap!

Beste Jordoldier,

Fam. Pijl 27-11-2020

Online een Philips tv besteld om af te halen in de winkel. Het bestellen ging heel makkelijk en binnen 30 minuten had ik een mail dat me bestelling klaar stond! De volgende dag in de winkel werden we direct geholpen en er werd zelfs aangeboden om mee te helpen om het in de auto te zetten, echter waren wij met zijn 2en dus was het niet nodig maar echt een top service!! Op zoek naar een goed product en een goede service? Dan zit je bij BCC Spijkenisse zeker goed!

Beste Fam. Pijl,

Bedankt voor jullie review over ons filiaal in Spijkenisse.

Karin 27-11-2020

Super service. Game gekocht bij BCC aantal dagen terug. Blijkt nu afgeprijsd te zijn bij concurrent en teveel betaalde wordt netjes terug gestort.

Beste Karin,

Bedankt voor jouw review over onze service. Veel game plezier!

Jolanda 27-11-2020

Een televisie met OLED gekocht en een soundbar. In dit filiaal in Den Helder wordt heel goed geluisterd naar wat de klant voor wensen heeft. Krijg je deskundige, uitgebreide informatie over de verschillen tussen verschillende apparaten en systemen. Er wordt je niets opgedrongen, er wordt alle tijd voor je genomen en je krijgt alle tijd iets te beslissen. Ik ga bij dit filiaal nooit naar huis met iets wat ik achteraf toch anders had gewild.

Beste Jolanda,

Bedankt voor jouw review over de deskundige en klantgerichte service in onze winkel.

Dennis 27-11-2020

Ieder nadeel heeft zijn voordeel!
Ik had twee Sonos speakers besteld in de winkel in Almere. Er was helaas iets niet goed gegaan waardoor het leveren een aantal dagen langer duurde. Geluk bij een ongeluk, ze werden geleverd op Black Friday en ook voor de aanbiedingsprijs! Dit scheelde mij €50 per speaker.
Dit moest wel even besloten worden door Paul, maar die die vond het zelf ook niet meer dan redelijk dat ik ze voor de aanbiedingsprijs mee zou krijgen.

BCC Almere Buiten bedankt!!! 👍🏽

Beste Dennis,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Almere.

Astrid 27-11-2020

Eigenlijk kom ik er niet zo vaak maar toevallig vorige week een droger besteld voor een goeie prijs! Winkel was veel fijner om in te zijn dan de mega drukke, volgestopte mediamarkt. Goed geholpen door de verkoper!

Beste Astrid,

Bedankt voor jouw review over onze winkel.

P. Stoffer 27-11-2020

Ben door Joey geadviseerd. Hij vertelde welke laptop ik het beste kon kopen, maar maar ook welke niet. Hij nam alle tijd en kon mij als redelijk onervaren gebruiker alles goed duidelijk maken. Ik heb een prachtig apparaat gekocht waarvan ik ik jaren plezier van zal hebben. Dank je Joey!

Beste P. Stoffer,

Bedankt voor jouw review over de persoonlijke service van onze medewerker.

Maureen 27-11-2020

Boden het product in de winkel aan wat ik op de Website al had gezien. Ik had nog wat verdere uitleg nodig die in de winkel goed gegeven is.

Beste Maureen,

Bedankt voor jouw review over de duidelijke service in onze winkel.

Joost 27-11-2020

Ik ging naar de winkel voor een keukenmachine. Deze was gelukkig voorradig en ik werd snel geholpen door een medewerker. Ze kon al mijn vragen beantwoorden en ze was erg vriendelijk. Na het afrekenen heeft ze me zelfs geholpen met inpakken, top!

Beste Joost,

Bedankt voor jouw review over de service van onze vriendelijke medewerkster.

henk van laarhoven 27-11-2020

ik werd zeer goed geholpen door de verkoper hij heeft mij alles goed uit gelegd over mijn aankoop
ik was super tevreden

Beste henk van laarhoven,

Bedankt voor jouw review over de service van onze medewerker.