Rianne 26-11-2018 In de winkel gekocht
Venray

Goed advies en goede service

Al verschillende aankopen gedaan en telkens goed geholpen in de winkel. Ook met een garantiegevalletje prima geholpen en een leenapparaat kunnen krijgen.

Steliana 26-11-2018 Via de website gekocht

Prima geregeld.

Goede service. Prima levering en eerlijke prijzen voor goede merkartikelen. Ook heel erg leuke extra's bijgekregen. Kortom een hele fijne en overzichtelijke website.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Dinand 26-11-2018 In de winkel gekocht
Leidschendam

Prettig geholpen

Voor mij dichtstbijzijnde electronica zaak, waar ik altijd prettig geholpen wordt, en met lage prijzen. ik had me vooraf wel goed georiënteerd, want ze zijn niet echt gespecialiseerd.

Andrea 26-11-2018 In de winkel gekocht
OOSTBURG

Super Service en aardige mensen

De winkel zag er heel netjes uit zelfs gestofzuigd! Echt fijn om naar binnen te gaan.
De mensen die er werken doen echt hun best om jou zo goed mogelijk te helpen, ze weten ook daadwerkelijk de productinformatie. Veel betere service dan een paar jaar geleden, we gaan vaker wat kopen.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• Klantenservice

Dini 26-11-2018 Via de website gekocht

Super snelle en goede service!

Duidelijke website.
Voldoende keuze!
Vooral de snelle levering en geen verzendkosten maken dit tot uitstekende website en service!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Maria 26-11-2018 In de winkel gekocht
Emmen

Super!

Wat ben ik dankbaar met de service in de zaak van jullie!!!!
Alle tijd werd voor mij uitgetrokken bij het kopen van mijn TomTom.
De updates werden geinstalleerd en ik kreeg de uitleg hoe de TomTom werkt!
Klasse waar vind je dat nog.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

J.lotz 26-11-2018 In de winkel gekocht
Beek

Geweldige service heel goed geadviceerd bij mijn aankoop.

Assortiment , prijs, kwaliteit, alles in orde in ben heel goed geadviseerd over de keuze van mijn stofzuiger.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Riank26 26-11-2018 Via de website gekocht

Duidelijke website en zéér snelle levering!

Waarom ik voor BCC gekozen heb? Vanwege de korting op het betreffende product. Daar was ik al blij verrast mee, ook al viel dit in het Black Friday weekend. Maar vervolgens de snelle levering! Gisteravond rond 8 uur besteld en vanmiddag rond 12 uur in huis! Echt super! Ben er heel erg blij mee.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Jan R. 26-11-2018 In de winkel gekocht
Emmen

Super service in Emmen!

Koelkast gekocht, kwam ik er achter dat er nieuwere grotere zuinigere Samsung was/is. Trug naar de winkel, verschil gedeeld met laagste prijsgarantie, en de koelkast keurig op tijd bezorgd!

Willy 26-11-2018 In de winkel gekocht
deventer

Prima service

Fijne overzichtelijke winkel vriendelijk personeel groot assortiment lift is ook in de winkel aanwezig.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

louwrus 26-11-2018 Via de website gekocht

Gewoon zoals beloofd

BCC doet als beloofd, is goed en snel bereikbaar en de voorlichting is duidelijk en correct. Prettig vakbekwaam personeel. Producten zijn in winkel goed geëtaleerd.

Hans uit de buurt 26-11-2018 Via de website gekocht

Waardeloze winkel

Winkel 1 (megastores Den Haag):
Verkoper: Waar bent u naar op zoek?
Koper: Geluidsysteem.
Verkoper: Nou, dan staat u goed. Verkoper gaat vervolgens met een collega babbelen die een appparaat vervancht in de showroom

Winkel 2: (Zoeterwoude)
Koper: Heeft u de Bose soundbar 700 in voorraad?
Verkoper: Ja
Koper: Heeft u 2 soundtuoch 30 in voorraad?
Verkoper: Weet ik niet, even kijken. Verkoper checkt systeem. Nee, ook de soundbar is niet in voorraad trouwens. Voorraadstanden lopen 1 dag achter. Kan ze wel voor u bestellen. Kun u ze ophalen of laten bezorgen.
Koper: nee, wil ik niet. Zeker geen bezorging, vooral gooi en smijt werk.
Winkel 3: (Leidschendam):
Koper: Heeft u de Soundbar 700 in voorraad?
Verkoper: Ja, nieuw in doos.
Koper: Mooi, heeft u 2 soundtouch 30 speakers in voorraad?
Verkoper: Nee.
Koper, jammer maar laat ik de soundbar 700 maar meenemen. Graag afrekenen.
Na het afrekenen:
Verkoper, o ja, u kunt de Soundbar 700 niet koppelen aan de soundtouch 30.
Koper: nou, dan heb je hem bij deze terug, graag geld weer terug storten. Was trouwens vergeten te melden door de verkoper in winkel 2.
Online winkel:
Koper: Bestelt uiteindelijk 2 soundtouch 30 speakers. Af te halen binnen 1 uur in Zoeterwoude. Nu 2 uur verder, geen bevestiging ontvangen dat de speakers klaar staan. Klanten service gebeld. Het is te druk, graag later terug bellen.

Ajvl 26-11-2018 In de winkel gekocht
Breda

Uitermate goed en als altijd......prima bediening.

Mooie collectie vaatwassers, geweldig goede bediening. Alles was naar onze zin en zoals altijd prima afwerking.

Christa Switzar 26-11-2018 In de winkel gekocht
Oude haagweg

Service en vriendelijkheid is eigenlijk een 10+ waard.

De winkel is netjes en overzichtelijk goed assortiment en het personeel is super. Deze winkel zou ik zeker aanbevelen aan derden.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

P.C. Röling 26-11-2018 In de winkel gekocht
Hilversum

Ik voel me als klant gewaardeerd, goede sevice.

Grote sortering en alles te vinden op het gebied van elektronica en huishoudelijke apparatuur en vriendelijk personeel

Harry 26-11-2018 In de winkel gekocht

ben heel goed geholpen bij BCC Breda

personeel heel kundig en behulpzaam , kijken niet naar tijd , was al sluiting tijd toen ik zoek verliet

Erling 26-11-2018 In de winkel gekocht
Amsterdam Buitenveldert

Goede prijs!

Ik heb met black friday een tv gekocht bij de BCC.
Terwijl iedereen druk was de aanbiedingen van mediamarkt te bekijken (die binnen een aantal uur allemaal waren uitverkocht, omdat ze maar een kleine hoeveelheid producten met hoge korting beschikbaar hebben) heb ik een mooie LG 49UK6200 gekocht met 150 euro korting.
Top deal en service in de winkel was ook goed. Makkelijk op de website te zien waar het product nog beschikbaar was. Kon de TV direct meenemen.

J. M. M. Wetter 26-11-2018 In de winkel gekocht
BCC Haarlem

Hele goede service

Erg goed geholpen en snel ,prima advies en zeer goede uitleg, personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam en verteld ook over de extra service die je bij kunt kopen voor het product ivm verzekering en extra garantie voor de batterij. Ben dus zeer tevreden.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

NickyF 26-11-2018 Via de website gekocht

Kan niet beter

Ik heb een kitchenaid keukenmachine gekocht via de bcc webshop. Eerst was hij niet op voorraad maar via de chat hebben ze me geholpen met uitzoeken wanneer hij weer leverbaar zou zijn. Toen wilde zij hem voor mij reserveren direct als het weer leverbaar is en gratis laten bezorgen. Helaas was dit in mijn geval niet handig omdat ik vvv-bonnen had. Maar anders had ik dat aanbod natuurlijk graag aangenomen. Ook een voordeel is dat dit een van de weinige webshops is waar je vvv-bonnen in kan leveren. Meestal kan dat alleen via de winkel. Echt ideaal! Had hem de volgende dag al in huis! Zeker een aanrader

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jan van Veen 26-11-2018 In de winkel gekocht
Vlaardingen

Black Friday werd Nice Sunday

De TV en Soundbaster zijn van goede kwaliteit, de uitleg in de winkel was plezierig en vakbekwaam, het hele verkoop en logistiek proces is als professioneel ervaren.

Rien 26-11-2018 In de winkel gekocht
BERGEN OP ZOOM

Prima service

We waren op zoek naar een bepaalde tv. Deze was uitverkocht. Maar de verkoper ging wel met ons op zoek naar een oplossing. Een andere tv laten zien, goed uitgelegd. Dit beviel zeer fijn. En we zijn over gegaan naar een zeer mooie deal. Top verkoper. Prima aandacht.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Andreas 26-11-2018 In de winkel gekocht
AMSTERDAM

Uitmuntende prijs/kwaliteit & service

In de winkel wordt op vakkundig manier advies gegeven en wordt vriendelijk op je vragen in gegaan, zodat beter dan via webshop een keuze gemaakt kan worden.
Afspraak is ook afspraak bij BCC met name bij de uitlevering van de wasmachine.

Ger 26-11-2018 Via de website gekocht

Klasse!!

Gezocht naar een goede stofzuiger waarbij het prijsverschil van maar liefst 50 Euro de doorslag gaf om bij BCC te kopen. Afhandeling van betalen was zo gepiept en de belofte van levering op de beloofde dag werd ook waar gemaakt. Zo hoort dat en dat is klasse. Dank hiervoor BCC.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Floor 26-11-2018 Via de website gekocht

Top service!

Product besteld en kwam een paar dagen later netjes binnen. Goed op de hoogte gehouden per mail door BBC. Niets te klagen! Betrouwbare winkel.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Erik 26-11-2018 In de winkel gekocht

TV gekocht

Goed ontvangen in de winkel, duidelijke uitleg over de producten. zelfs meegeholpen met het dragen en in de auto leggen van de producten.

Samira 26-11-2018 Via de website gekocht

Geweldige service

Geweldige service. Ik werd echt goed geholpen zowel door de customer service als door de bezorgers.
De bezorgers hebben de koelkast netjes geplaatst en gaven de juiste instructies

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Willem 26-11-2018 In de winkel gekocht
BCC Osdorpplein

Geweldige service

Wij hebben een koelkast gekocht met in ons achterhoofd dat deze makkelijk via de trap naar de eerste etage gebracht kon worden, na eerst de koelkast bij mediamarkt gekocht te hebben en hier ook aangegeven dat dit spoed moest zijn vanwege het kapot gaan van de koelkast. het enige wat moest gebeuren was het omzetten van de deuren, na een week wachten bleek dat de opdracht vanuit Mediamarkt niet eens gegeven was aan mulitibv het bedrijf dat dit uitvoert voor mediamarkt zijn we ons geld terug gaan halen, hierna direct naar BCC gegaan op het Osdorpplein in Amsterdam, deze kon de volgende dag leveren inclusief omgezette deuren, 08:00 stonden de bezorgers voor de deur alleen bleek toen dat de koelkast een kleine 6 cm te lang was dus de bezorgers hebben de koelkast weer mee retour genomen in overleg met BCC (klantenservice en winkel) gekeken of deze de volgende dag geleverd kon worden dit was helaas niet mogelijk maar voor zondag was dit wel mogelijk de bezorgers stonden om 08:30 voor de deur, wij hadden zelf een verhuislift geregeld en de nieuwe koelkast werd vakkundig en snel neergezet een aangesloten.
dank aan alle BCC medewerkers.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Y. Sie-Marquet 26-11-2018 Via de website gekocht

Online bestelling gedaan,

Wij kopen altijd onze producten bij BCC, we krijgen altijd goede service, vriendelijke mensen en goede kwaliteit producten.

Jaap 26-11-2018 In de winkel gekocht
Lelystad

Goede service

Goede service en nemen veel tijd voor je. Ik kreeg goede informatie waar ik naar op zoek was en wat ik beter wel of geen rekening mee kon houden.

Heidi 26-11-2018 In de winkel gekocht
Abeefabrieken tilburg

Erg tevreden.

Word altijd goed geholpen. Prima advies.
Soms wat lang wachten voor er een medewerker kan helpen, drukte wordt slecht ingeschat zoals bij Black Friday.

Rene. 26-11-2018 In de winkel gekocht
BCC te Delft

Juiste wijze uileg en geduld!!

Eeen Samsung televisie gekocht in de BCC winkel in Delft.Ik een duidelijke uitleg gekregen over de verschillen niet alleen de prijs maar ook de helderheid en het jaartal van de aanbiedingen.
Verder drongen zij er niet op aan om je een televisie te dwingen te kopen en dat gaf mij een goed gevoel.

Inge 26-11-2018 In de winkel gekocht
Amersfoort

Fantastisch geholpen

Wij gaan altijd naar BCC omdat ze je vriendelijk helpen de service is goed en er bestaan geen rare vragen

Huib Boreel 26-11-2018 In de winkel gekocht
LEIDSCHENDAM

Goede voorlichting.

BCC Leidsenhage (Leidschendam) is toch wel mijn favoriete winkel. Goede voorlichting, geen drammerige verkopers die het begrijpen als je er nog over wilt nadenken en bereid zijn je weer alle voorlichting te geven als je terug komt en dingen vergeten bent..... Gisteren weer een aankoop gedaan en geheel tevreden over de aankoop.

A.w.van leeuwen 26-11-2018 In de winkel gekocht
Sliedrecht

Goed geholpen, vriendelijk en product gericht.

De winkel Is overzichtelijk. De produkten worden goed gepresenteerd en de bediening is zeer correct.

Rinaldo 26-11-2018 In de winkel gekocht
Sliedrecht

Goede service

We zijn hier keurig geholpen. Levering was op tijd. de bezorger had alleen geen technische achtergrond. Mijn vraag om de deur te veranderen kon hij hierdoor helaas niet uitvoeren.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Vakkundigheid personeel

Mevr. Janssen 26-11-2018 In de winkel gekocht
Bergen op zoom

Een tegenvaller

Was eerst bij bcc in middelburg geweest, niets dan lof voor de klantvriendelijkheid en de moeite die werd gedaan mij aan mijn gekozen produkt te helpen. De pc was niet voorradig, maar bcc bergen op zoom zou deze nog wel hebben, dus belde ze daar naar toe. De medewerker daar gaf eerst aan geen tijd te hebben om in het magazijn te gaan kijken en na aandringen van bcc middelburg, vertelde hij dat er niets op voorraad was.
Aangezien op internet stond dat er wel voorraad was, ben ik toch naar bergrn op zoom gereden, daar bleek dat deze gewoon aanwezig was.
De jonge man die mij hielp, zette de doos op een burau en boekte deze in. Gaf mij de boodschap dat daar de kassa was om af te rekenen en liep weg. Nam niet de moeite om de doos een paar meter naar de kassa te dragen en mij te groeten of te bedanken.
Ik vond het een vervelende ervaring, bij de kassa werd ik overigings plezierig geholpen. Maar deze ene jongeman stond in schril contrast met de verkopers van middelburg bcc en zorgt er in elk geval voor dat ik niet meer naar bcc in bergen op zoom ga.

Karin 26-11-2018 In de winkel gekocht
Osdorpplein

Geweldige services

Ik heb hier al eerder produkten gekocht en na goede ervaring heb ik dat gisteren weer gedaan.Je wordt met geduld voor de klant en goede uitleg geholpen

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Werner Lambert 26-11-2018 In de winkel gekocht

Goed advies

Alles is te koop via internet maar voor een goed advies gaan wij graag naar de (plaatselijke) winkel. Niets zo vervelend als er dan iemand staat die geen tijd heeft of de informatie van bordjes leest. Gelukkig is BCC nog ouderwets goed in het geven van advies.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

L. 26-11-2018 In de winkel gekocht
Nijmegen dukenburg

Fijn geholpen!

Wij zijn super fijn geholpen door een medewerker van de BCC bij de aankoop van een wasmachine en droger. Goede voorlichting waarbij duidelijk werd dat de medewerker echt wist waar zij het over had waardoor wij uiteindelijk tot kopen over zijn gegaan.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

M.Duijvesteijn 26-11-2018 Via de website gekocht

Prima Service snelle bezorging

Snel en gemakkelijk bestellen. Alles was duidelijk aangegeven.
Overzichtelijk en de afronding na de bestelling voor bezorging prima.
Aankoopbon netjes over de mail.
Mocht het product toch niet goed zijn, is het gemakkelijk terug sturen met meegeleverde stickers .

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces

Minpunten

• -

ton muskens 26-11-2018 In de winkel gekocht
Middelburg

prima persoonlijke bediening

Prima geholpen en al onze vragen met geduld beantwoord, zelf in alle gekte en drukte van Black Friday.

Verkoper regelde direct ook diverse zaken met onze provider, wat het ons een stuk eenvoudiger maakte.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Theo 26-11-2018 Via de website gekocht

Vertrouwd adres

Goede service, vertrouwd adres. Goede prijsstelling en bereid prijs aan te passen als deze elders lager is. Toppy

W. Boot 26-11-2018 In de winkel gekocht
Helmond

Leuke Black Friday aanbiedingen

In de Black Friday sale een tablet gekocht bij BCC. Het was een goede aanbieding. Tot nog toe erg tevreden mee. Goed geholpen door het personeel.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Emmy van Rikxoort 26-11-2018 In de winkel gekocht
Heerlen

Adequaat en to the point geholpen....

Prettige winkel, snel, adequaat en to the point geholpen, door een erg vriendelijke en adequate medewerker.

Sabine 26-11-2018 In de winkel gekocht
Purmerend

Denon soundbar

Prettig geholpen, goede aankoop en makkelijk aan te sluiten op tv en de bass.
Jammer dat er met black friday niks aan de prijs gedaan werd, dat maakt het soms zo leuk.

h.g. Hartemink 26-11-2018 In de winkel gekocht
apeldoorn

geweldige service goede uitleg

apelďoorn prima verkopers en een grote keuze weten tijdens gesprek wat de bedoeling is van de klant kom er al vele jaren

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

richard lucas 26-11-2018 In de winkel gekocht
Hengelo

soepele aankoop

waren opzoek naar een eenvoudige tablet, de verkoper was kort en duidelijk, de aankoop koste maar een paar minuten en we gingen met een smile naar huis. Produkt voldoet aan onze behoefte.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Franky87 26-11-2018 Via de website gekocht

Snelle service, goed geinformeerd!

Alle informatie is aanwezig en juist. Bestelling wordt snel geleverd met de juiste bezorginformatie. Ideaal dat je ook de optie hebt om producten te vergelijken.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Marco 26-11-2018 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Geweldige service!

Medewerker van BBC die ons hielp was erg behulpzaam, servicegericht en bracht zijn vakkennis goed over.

Tcsc 26-11-2018 In de winkel gekocht
Dukenburg

Werd meteen geholpen met goede service! Alles goed uitgelegd

Bcc is een fijne winkel! Er lopen veel medewerkers rond om te helpen. Ze zijn vriendelijk en leggen alles goed uit. Geweldige service met geduld. Top winkel!

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -