Deze score is berekend op basis van 14858 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

CeesB. 28-11-2018 Via de website gekocht

Top shop

Ruime keuze en goede prijzen. Bestelling vlot en netjes geleverd. Ga hier zeker nog een keer bestellen.

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• -

Leny 28-11-2018 In de winkel gekocht
Beek

Geweldige service

Mooie winkel met de meeste artikelen op voorraad.
Fijne service. Alles wordt geduldig uitgelegd. Iedereen doet altijd zijn of haar best om je te helpen

Lder 28-11-2018 Via de website gekocht

Prima service van BCC

Levering netjes verzorgd. Oude toestel van de derde naar beneden en nieuwe bezorgd en aangesloten. Wel een paar opmerkingen/slordigheden. Van het Twindos systeem de flessen verwisseld en de afvoer zat niet diep genoeg in de pvc buis. Verder goede service en fijn dat je niet je oude machine bij de deur moet plaatsen.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Stef 28-11-2018 Via de website gekocht

Top vaatwasser

Duidelijke beschrijving en daardoor gemakkelijke vergelijking te maken met soortgelijke producten. Snelle bezorging. Zelfs tijdens black friday.

Gijs pos 28-11-2018 In de winkel gekocht
Bcc lelystad

Zeer goede service

Vrijwel alles bestel ik op internet maar voor elektronica ga ik altijd naar bcc. Fantastische service! Eerste soundbar beviel niet goed qua geluid, dus terug gegaan naar de winkel. Medewerker toont hier begrip voor en gezamenlijk tot voor mij de beste oplossing gekomen. Hee fijn dat dit soort winkels er nog zijn!

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Peter 28-11-2018 Via de website gekocht

mooi dat je je oude apparatuur kunt inleveren .

Duidelijke omschrijving van Samsung tablet gratis hoesje en veel reviews. Recycling van oude apparatuur super

stephan 28-11-2018 In de winkel gekocht
beneden leeuwen

inkt en koffie maschine

een fijne schop
en een goede klantensurvers
en ze hebben bijna alles
ik vind het een fijne winkel kijk er graag rond
goede merken dus goede spullen

Marjo 28-11-2018 In de winkel gekocht
The Wall Utrecht

Goed en vriendelijk geholpen

We zijn goed, kundig en vriendelijk geholpen in onze zoektocht naar een stofzuiger, een tondeuse en een externe harde schijf. Eerlijke open antwoorden op onze vragen en gelukkig geen vage verkooppraatjes om maar vooral voor het duurste te gaan.

Rob Hemmes 28-11-2018 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Verkeerd produkt

De koop was snel gesloten verkoper en koper waren het eens na één vergelijking. Het produkt was nog € 30 goedkoper dan gedacht en op voorraad. Keurig werden gekochte spullen, na het afrekenen voor mij in de auto gezet. Bij thuiskomen bleek het verkeerde produkt te zijn gelevert. Na telefoontje met het hoofdkantoor werd het goede produkt nabesteld en had ik pas na 6 dagen het goede product voor € 30 duurder en de bijbehorende inkt was niet op voorraad. (niet bijbesteld.......!)

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Vakkundigheid personeel

M. Hoogteijling 28-11-2018 In de winkel gekocht
zoeterwoude Rijndijk

Goede service

Gekozen voor BCC ,omdat er veel keus is en we er al eerdere aankopen hebben gedaan. Dit keer gingen we voor een laserprinter. Tot onze verbazing zei 1 medewerker, dat die alleen online te koop waren..., nogmaals aan een andere medewerker gevraagd: "Ja,hoor, die staan hier".Deze medewerker heeft ons goed geholpen en voorgelicht. Tip voor BCC, toch sommige medewerkers een beetje bijscholen, mensen vertrouwen op hun kennis .

Dennis 28-11-2018 In de winkel gekocht

Duidelijk advies gekregen over TV-beugel

Er was wat onduidelijkheid over de te nemen muurbeugel voor een LG OLED TV. De medewerker heeft me duidelijk de opties voorgelegd zodat ik zelf de juiste keus kon maken. Bedankt!

Anky 28-11-2018 In de winkel gekocht
Oosterhout

Geweldige service

Super vriendelijk personeel, en zeer behulpzaam! Ik ga daarom ook voor al mijn witgoed en electro naar BCC in Oosterhout!

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

R.Boelen 28-11-2018 In de winkel gekocht
Pumerend

Vriendelijk toegesproken

De side gebruik ik niet, vervoeg mij altijd in de winkels. waar ik vlot word aangesproken en gevraagd wordt naar mijn wensen.Mijn jarenlange ervaring met BCC is het gevolg dat ik er vaak koop,en met een tevreden gevoel de deur uit loop.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Desiree 28-11-2018 In de winkel gekocht
Almere Buiten

Goede service, fijne mensen

De service van BCC is goed. prima productinformatie door het kundige personeel. Goede leveingsafspraken kunnen maken. Levering conform afspraken.

Lanooij 28-11-2018 In de winkel gekocht
Roosendaal

slechtse sevice ooit

koffiemachine gekocht van 453,00 op 27 november, werkte niet daarom teruggebracht op 28 november. Geld terug gevraagd. Dit duurt 7 dagen om dit bedrag op mijn rekening te storten. Ze zijn snel met incasseren maar met terugbetalen is het een ramp. Ik kom nooit meer in deze winkel.

R. Paaijmans 28-11-2018 In de winkel gekocht
Woensel Eindhoven

Bereidwillige/gemotiveerde verkopers

Leuke medewerkers, duidelijke uitleg, ontspannen verkoopgesprek. Geen geforceerde verkoop. Goede uitleg over mijn aankoop.

Slooten 28-11-2018 Via de website gekocht

Koop niet via de website!

Afgelopen weekend is er een Siemens vaatwasser bezorgd en geïnstalleerd. Dat bleek de verkeerde vaatwasser te zijn. Hij moest er weer uit. Er werd aangegeven dat er of op zaterdag nog, of op maandagmorgen gebeld zou worden hierover. We zijn inmiddels 5 dagen verder. De klantenservice is slecht bereikbaar. De wachttijden zijn 8-12 minuten. Ook zij zeggen dat ik word teruggebeld door een andere afdeling, tot drie keer toe inmiddels. En er gebeurt niets. Wat een slechte service. Tot drie keer toe uiteindelijk zelf gebeld. Via de website of in de outlet dus niets kopen; je kunt je klacht niet kwijt, er komt geen oplossing, ze laten je zitten. En ik ben geen lastige klant maar er is een grens aan wat rechtvaardigheid en fatsoen is. De tegemoetkoming die mij werd aangeboden was ronduit een lachtertje. En ik ben een hele goede klant van BCC (geweest).

Bridge 28-11-2018 In de winkel gekocht
Vlaardingen

Superservice, advies en vakbekwame, aardige monteurs thuis!

Prima advies en service in de winkel en duidelijke afspraken die nagekomen zijn. Een aanrader om bij BCC te kopen en montage te laten uitvoeren.

Yvonne van den Aarssen 28-11-2018 In de winkel gekocht
BCC Oosterhout

Ik kom graag bij BCC

Wanneer ik in de winkel kom is altijd wel iemand die vriendelijk begroet en vraagt of je geholpen wilt worden of dat je graag even rondkijkt. Wanneer ik geholpen wil worden gaat dat uiterst correct en de uitleg van datgene waar ik naar kijk is professioneel en prettig. Prima service en vriendelijk

E.C. van der Sluis 28-11-2018 In de winkel gekocht
Leidschendam

heel goede service

Vriendelijk geholpen.Kocht in 2016 Philips Airfryer,deed het niet goed, is tot 3 x retour gegaan naar Philips 2 x gemaakt maar bij de derde keer hetzelfde euvel niet meer gerepareerd. Kreeg direct een nieuwe bij de BCC. Dat heb ik wel anders meegemaakt bij de concurrent.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

A.van Hout 28-11-2018 In de winkel gekocht
Winkel centrum woensel eindhoven

Goede service.

Zeer klantvriendelijk. Behulpzaam.
Goede uitleg. Geduldig en mooie extra lage prijzen. Goed bereikbaar. Veel keuze in diverse huishoudelijke apparaten en televisie. Prima zaak!

Frans 28-11-2018 In de winkel gekocht
Hoogeveen

Veel in de winkel en goed advies

Eigenlijk zoek ik nooit verder. Ik check wel even online of ze het in mijn woonplaats op voorraad hebben. Goed advies, snelle service. Bon via de mail, ook wel handig ipv papier.

van Dam 28-11-2018 Via de website gekocht

snel geleverd

Snel geleverd en naar de 3e verdieping gesjouwd door vriendelijke bezorgers. Het enige jammere vind ik dat je pas in om 3 uur 's nachts op de dag van levering de bezorgtijd te horen krijgt. Het zou daarom fijner zijn als die planning eerder gemaakt kan worden (en daardoor de levertijd misschien een dagje langer moet zijn).

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jos Roos 28-11-2018 In de winkel gekocht
Muiden

Rustgevend

Bij de aankoop van mijn nieuwe t.v. Ben ik terecht gekomen bij BCC Muiden. De opvang en professionele benadering van de adviseur waren ontspannen. Daarna mijn wensen verteld waarop uiterst secuur werd gereageerd. De uitleg van de mogelijkheden waren voor mij als digibeet zeer begrijpelijk. Ook de afhandeling van mijn aankoop en de service aan huis waren overtuigend.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

K 28-11-2018 In de winkel gekocht
Oosterhout

Goede service

Tv omruilen geen probleem, laagsteprijsgarantie, en goed advies! Fijne winkel, zou hem iedereen aanraden.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

johan 28-11-2018 In de winkel gekocht
arnhem

goed geduldig geholpen

winkel arnhem

we kwamen op vrijdag avond bij de winkel in arnhem binnen wilden een home cinema systeem kopen hadden eerst een andere in ons hoofd

na wat rond te hebben gekeken wilden we wat advies inwinnen de verkoper casper heeft ons op alle fronten goed geholpen en ook deskundig .
hij heeft ons alle voor en nadelen uitgelegd heeft ons echt top geholpen , en ons geadviseerd om voor een bose te gaan . dus we hebben de bose 700 systeem gekocht
terwijl we eerst zowel kwalitatief als budgetair iets heel anders in ons gedachten hadden

nogmaals bedankt voor de goed geduldige en kwalitatief goede service

ook nog even helpen met spullen in de auto zetten (gebeurd lang niet altijd )

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Frank de Bot 28-11-2018 In de winkel gekocht
Den Bosch

Top service en goede kennis van zaken

Daar heb je wat aan. Heb een bijzondere laptop aangeschaft. Kennis van zaken op de afdeling, snel besteld en prima communicatie over het afhalen.

Berdina 28-11-2018 In de winkel gekocht
Breda

Geweldige service

Wij hebben gevraagd aan de medewerker van bcc wat de beste keus voor ons was,een vrieskast of vrieskist,wij hebben een thomson vrieskist gekocht.super lage prijs en hij werkt prima.hele makkelijke bediening en handleiding.tevens een goed en een vriendelijke bezorger.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Ellis 28-11-2018 In de winkel gekocht
Zaandam

Prima voorgelicht en geholpen met installeren. Heeeeel blij

Een goede en duidelijke uitleg gekregen en verkocht mij een laptop die bij mij past. Eerlijke verkoop. daar houden we van.geholpen met installeren en nu lekker aan het werk.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Hugo van Duijn 28-11-2018 In de winkel gekocht
Breda

Snel en goed geholpen

Bij herhaling snel en goed geholpen. Adviezen konen eerlijk over. Achteraf niet teleurgesteld. Geef de voorkeur aan BCC boven de concurrenten

Gerard 28-11-2018 In de winkel gekocht
BCC Hilversum

een gezellige winkel

gezellige winkel deskundig en vrolijk personeel, prijs technisch altijd goed, parkeerplaats onder de winkel, dus een prima gelegenheid tot winkelen

Johan 28-11-2018 In de winkel gekocht
Leeuwarden

Goed geholpen

Professioneel geholpen en niet duur. Vriendelijk personeel. Leuke aanbiedingen in het black friday weekend.

Petra 28-11-2018 In de winkel gekocht
Zutphen

Vriendelijk personeel die met je meedenken...service TOP!

Correcte service...problemen met wasmachine tijdens het leveren,deze ging gelijk mee terug, binnen 2 dagen nieuwe wasmachine geleverd...en dat na black Friday, een drukke bezorg periode. Koelkast...droger prima in orde, goed in meegedacht.

Pluspunten

• Retourproces
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Oma 28-11-2018 In de winkel gekocht
VVV west

Super geholpen, geweldige verkoper,

Heb gekozen voor deze winkel omdat deze het dichtst in de buurt was. De verkoper was heel vriendelijk, gaf goede uitleg en had duidelijk plezier in zijn werk.

rvb 28-11-2018 In de winkel gekocht
vlaardingen

Behulpzaam, vriendelijk en vakkundig

Afgelopen week een philips ambilight tv aangeschaft bij de BCC in Vlaardingen. Daar ben ik vakkundig en vriendelijk geholpen. Kreeg genoeg uitleg over de aangeschafte tv en de verkoper was erg behulpzaam bij de vragen die ik had. Het geeft mij een vertrouwd gevoel deze tv bij BCC gekocht te hebben.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Henk 28-11-2018 In de winkel gekocht
Ede

Super geholpen

Mooie Black Friday aktie en geholpen door een vlotte en vriendelijke verkoper! Het afleveren ging perfect binnen de tijdsbracket door een vriendelijke bezorger! Keurig op tijd gebeld voor aflevering! Top gedaan BCC Ede!

hijko 28-11-2018 In de winkel gekocht
Den Bosch

BCC Doet wat ik verwacht (en iets meer)

Had nog VVV bonnen en wou daarmee betalen. Via site ging dat niet - kan alleen in winkel. Mbv vriendelijke chat-medewerker (uit Meppel) producten besteld en in vestiging Den Bosch laten bezorgen.
Na vraag over levertijd snelle en up-to-date mailverkeer met medewerker uit Den Bosch gehad en daarmee prima op hoogte gehouden van voortgang.
Vandaag gehaald en zeer tevreden.

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

C Kalkman 28-11-2018 Via de website gekocht

Goede service en prima installatie

Online vaatwasser besteld , kort daarna elders goedkoper gezien en na een telefoontje werd de factuur gelijk aangepast.
Netjes via de mail en sms op de hoogte gehouden van de status van de order en levering/ installatie
Monteurs waren stipt binnen de doorgegeven tijdsvensters aanwezig en hebben hun werk prima gedaan en de oude spullen en verpakkingsmaterialen meegenomen

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

L Spoel 28-11-2018 In de winkel gekocht
Oude haagweg

Aankoop Samsung tv

We zijn goed geholpen en op een vriendelijke manier. Complimenten voor de verkoper die een vrouw van 94 netjes alles uitlegde.

Petra van Doorn 28-11-2018 Via de website gekocht

Voortaan BCC!!

Omdat een andere “mega-mediastore” bij mij in de buurt is, was ik gewend daar naar toe te gaan. Voor het eerst nu online een wasmachine besteld, en op aanraden van mijn zoon bij BCC!! Nou, dat wórdt het voortaan! Wàt een professionele en uiterst prettige leveranciers/installateurs! Petje af, voor de héle gang van zaken, vanaf bestelling t/m plaatsing!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Huijten 28-11-2018 In de winkel gekocht
BCC Heerlen

Prettig geholpen

vriendelijk personeel, goede uitleg over aan te schaffen product. Ruime keuze, overzichtelijk opgesteld! Dit alles maakt, dat het prettig inkopen is in de winkel.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Utrecht-030 28-11-2018 Via de website gekocht

Goed informatie van het begin tot eind

Vanaf betalen mijn factuur werd ik door BCC eerlijk en heel duidelijk geïnformeerd hoelang het zal duren, hoe zal van de bezorgen mijn aankoop ed. De bezorgers kwamen 30 minuten te laat dan aangegeven aflevertijd (het zou tussen 09.30 en 11.30 uur zijn). Bij laat of vroeg afleveren van de aankoop zouden ze mij op tijd berichten. Dat gebeurt niet. Ik vindt het minder van de dienst.

Herman V 28-11-2018 In de winkel gekocht
Oss

Geen cent teveel

Bij de BCC wordt je prettig geholpen, krijg je een goed advies en betaal je niet teveel.
Ik vergelijk vaak verschillende producten op het internet en vindt dan vaak het gewenste product bij de BCC het scherpste geprijsd.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Leo 28-11-2018 In de winkel gekocht
Zaandam

Geweldig geholpen door Danny

Top geholpen Door Danny en goede uitleg gehad over de combimagnetron. Wij komen zeker nog een keer terug

Sjoerd 28-11-2018 Via de website gekocht

Super service, vriendelijke bezorgers!

Snelle levering, vooraf info van een tijdvak mbt levering 15min voor levering telefoontje.
Super behulpzame heren mbt het leveren en op de plek zetten van de vriezer.

Echt Top!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice

Minpunten

• -

Rinus Sloots 28-11-2018 In de winkel gekocht
Eindhoven-woensel

Prima informatie en afwikkeling

Wij liepen op koopzondag de winkel in en toonden interesse in een oled tv. De verkoper stond ons uitgebreid te woord en gaf duidelijke informatie over het door ons gewenste toestel. Ook werden er enkele tv's met elkaar vergeleken. De prima voorlichting leidde tot een aankoop. Bij de verdere afhandeling van de aankoop gaf de verkoper aan dat het toestel niet meteen geleverd kon worden, maar dat hij in de gaten hield of er afgesproken orders zouden uitvallen. De volgende dag belde hij al dat de tv de dag erop gebracht kon worden. We kregen via een sms bericht op welk tijdstip de levering zou plaats vinden. Allemaal prima en snel geregeld.

Rinus

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Vanessa 28-11-2018 Via de website gekocht

Betrouwbaar

Prijs, leveringsdata en "communicatie qua bevestiging aankoop tot en met factuur" worden volledig nagekomen.

Yvonne van Poppel 28-11-2018 In de winkel gekocht
Hellevoetsluis

Vakkundig en vriendelijk !

Netjes aangesproken door Jan, goed advies, niet opdringerig. Ondanks veel klanten niet gehaast. Fijn geholpen.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Rüben Spapens 28-11-2018 In de winkel gekocht
Bilderdijkstraat

Perfecte service!

Super goed geholpen! Had een defect aan mijn jbl speaker; meteen opgelost en een nieuwe speaker mee naar huis. Heerlijk!

Harold Troost 28-11-2018 In de winkel gekocht
spijkenisse

geweldige service

had een defect aan mijn tv. had gelukkig de extra verzekering er destijds bijgekocht.
bcc heeft dit meer dan geweldig goed opgelost. kan maar een ding zeggen TOP service.
nieuwe tv uit mogen zoeken..en met de grootste klantvriendelijkheid...

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -