Deze score is berekend op basis van 14826 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Manon 29-11-2018 In de winkel gekocht
Beneden Leeuwen

top service

Erg vriendelijk geholpen en zeer professioneel! Ik had de charge 3 JBL speaker gekocht, maar mijn dochter wilde toch echt liever de JBL flip 3 hebben. Geen probleem, ik kon hem zo omruilen!

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Vaatwasser 29-11-2018 Via de website gekocht

Snelle, betrouwbare levering

Bij de aankoop kon ik kiezen op welke dag ik de bezorging wilde laten plaatsvinden. Één dag voor de bezorging kreeg ik een mail met daarin de informatie over wanneer ik de precieze tijden kon verwachten. Volgens afspraak kreeg ik vervolgens deze informatie. Op de dag zelf belden de bezorgers om te vragen of het uitkwam als ze een uurtje eerder kwamen. Heel erg fijn dat er gebeld wordt. Transparant en duidelijke communicatie. Helemaal top.

Weinbeck 29-11-2018 In de winkel gekocht
Bcc Duckenburg

Prima geholpen

Zeer proffesioneel geholpen door mevrouw die alles wist over het artikel. Ook de gergelijking met andere producten uit dezelfde range wist ze duidelijk de verscillen aan te geven

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Bertus de jong 29-11-2018 In de winkel gekocht
Hazerwouden Rijn dijk

Erg goede geholpen

Altijd erg goed geholpen ook met brengen geen probleem en mensen zijn behulpzaam de verkoper weet waar hij over praat ik gaat daar terug voor volgende aan koop

David 29-11-2018 In de winkel gekocht
Arnhem

Geweldige service en deskundig personeel

Fijne winkel met vriendelijk en behulpzame mensen. Ter zake kundig en klantgericht. Echt een aanrader👍

Els en Cor Oosterbaan 29-11-2018 In de winkel gekocht
Leidsenhage

Geweldige service!!!

Bij BCC kopen wij graag omdat wij daar klantvriendelijk en deskundig worden geholpen.
Uiteraard vinden wij de prijs heel belangrijk, maar doorslaggevend is bij ons ook nog de prijsgarantie.

Els en Cor Oosterbaan

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

oc 29-11-2018 Via de website gekocht

slecht!!

koffiemachine besteld, zou volgende dag geleverd worden, niet gebeurt, krijg mail niet op voorraad, schrijf mail terug, geen enkele reactie, probeer al dagen te bellen, word niet opgenomen door zogenaamd drukte, wil geld terug maar kan ze niet bereiken, zeer slecht, koop hier nooit meer

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

L.K 29-11-2018 In de winkel gekocht
BCC Barendrecht

100 %

Bij BCC Barendrecht wordt alles in het werk gesteld, om de klant 100% tevreden de winkel uit te laten gaan.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Herman 29-11-2018 Via de website gekocht

Rotervaring

Wat een rotervaring ! Voor we de doos openmaakten zagen we al valschade. Hebben die gefotografeerd. Doos was duidelijk open geweest en met tape dichtgeplakt. Maar misschien was de bakplaat zelf in orde? Nee dus. De bodemplaat was op 2 van de 4 bevestigingspunten los, schroefje en plastic steuntje rammelden los uit de doos. Was daarom dit "laatste exemplaar" dus 5 euro afgeprijsd …? BCC deed zoiets al eerder met opnamekastje voor TV. Teruggestuurd apparaat met gebreken gewoon weer in de verkoop. Ja, met kleine korting, dat wel. Dat gaan we dus nooit meer doen. We voelen ons ernstig misleid.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice

Ranko 29-11-2018 In de winkel gekocht
Roosendaal

Geweldig geholpen!!!!!

Wij zijn heel goed geholpen en goede informatie gekregen en zeer vriendelijk personeel!!!!gaan zeker vaker naar bcc in roosendaal!!!!

M. Peters 29-11-2018 Via de website gekocht

Low service!

Na online een bestelling gedaan te hebben in het weekend (ja ik weet het, het was 'black friday') krijg ik eerst een bevestiging dat het product maandag geleverd gaat worden. Op maandag krijg ik bericht van de pakketbezorger DHL dat het dinsdag wordt. Oké, was te verwachten. Dinsdagavond moet ik zelf de track-and-trace bekijken om te zien dat het woensdag wordt. Wat denk je....? Ook woensdag hetzelfde verhaal. Nu wacht ik al voor de vierde dag op levering, terwijl bestelling (niet BCC) van na het weekend allang binnen zijn. Low Service!!!!!!

Onduidelijke vraag. Welke naam moet ik weergeven? 29-11-2018 In de winkel gekocht
Bilderdijkstraat

Adequate hulp toen ik die nodig had.

Het advies en de hulp die je krijgt bij bijvoorbeeld het installeren of bedienen van een apparaat is heel helder. Deze hulp heb ik van Daniel, de verkoper in het filiaal in de Bilderdijkstraat, op een heel adequate en rustige manier gekregen. Hij begreep heel goed hoe moeilijk het is, vooral voor oude mensen, om met de hedendaagse ingewikkelde apparatuur om te gaan. Bedankt hiervoor!

Merve 29-11-2018 Via de website gekocht

Doet wat het belooft

Wegens drukte van de black friday weekend kwam onze bestelling wat later maar gelukkig niet langer dan den uur te laat. Vijf minuten van te voren gebeld dat ze er zo zijn. Aardige bezorgers,machine goed en snel aangesloten en duidelijke uitleg gekregen. Goede ervaringen!

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• -

cees 29-11-2018 In de winkel gekocht
bcc westzijde zaandam

goede service

overzichtelijk om te winkelen/goed duidelijke uitleg over het te kopen product dus klant vriendelijk en goede service.

Lei 29-11-2018 Via de website gekocht

Prima service.

De shop is prima, handig in gebruik: je vindt makkelijk wat je zoekt. De levering is ook correct verlopen.

Maik 29-11-2018 In de winkel gekocht
lelystad

met recht high service, low pricing!

ik ben al klant bij bcc sinds ik in lelystad woon.
nog nooit een slechte ervaring gehad bij deze vestiging.
ik heb eens een vieuwcover gekocht voor mijn telefoon en na enige weken functioneerde deze niet naar behoren.
zonder enige problemen mocht ik een ander hoesje uitkiezen die duurder was en ook kreeg ik er een glassscreenprotector bij.
door deze klantvriendelijkheid koop ik alleen nog maar bij bcc mijn elektronische producten.
vandaag nog een iphone8 plus opgehaald.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice

Minpunten

• -

MH 29-11-2018 Via de website gekocht

Top Service!!!

Voor het eerst via BCC iets besteld en thuis laten bezorgen, Zeer goede service, behulpzame bezorgers!!
Voortaan nooit meer naar andere winkel!!!

Ad 29-11-2018 Via de website gekocht

zeer snelle levering

Ik heb voor BC gekozen om de overzichtelijkheid van de site , de duidelijke omschrijving van de artikelen en de prijs

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Driessen 29-11-2018 In de winkel gekocht
Arnhem

Prima geadviseerd

Gaan meestal naar deze winkel voor dergelijke aankopen. Worden altijd prima geholpen. Zal dus altijd deze winkel aan anderen aanraden.

Sjoerd 29-11-2018 Via de website gekocht

Super service!

Netjes op tijd gecommuniceerd, bellen 15 minuten ook nog om aan te geven dat ze er bijna zijn. 2 super nette bezorgers die de wasmachine binnen korte tijd netjes hebben aangesloten; echt top!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Niels 29-11-2018 In de winkel gekocht
Veghel

Fantastische service!

Mijn. Verwachtingen waren compleet overtroffen. Door de combideal die ik aangeboden kreeg, waardoor ik een Samsung tv toestel kreeg incl volledige garantie en installatieservice voor een prijs lager dan de concurrent.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

stijn peeters 29-11-2018 Via de website gekocht

Super snel geleverd en prima verpakt

Hier een chromebook besteld pre-blackfriday.
Prima verpakt en super snel verstuurd. Niks op aan te merken. alles zoals t hoort bij een moderne (web) winkel.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Rob de Jong 29-11-2018 In de winkel gekocht
Den Haag Megastores

Top service

Goede winkel met professioneel personeel! Juiste prijs en kwaliteit produkt. Lokatie ook goed bereikbaar, ruime parkeergarage.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Martijn 29-11-2018 Via de website gekocht

Goede service, snel geregeld

De levering was prima binnen de afgesproken tijd, de wasmachine werd zelfs nog naar de 2e etage gebracht. Ook was deze binnen no-time aangesloten.

Marjan 29-11-2018 Via de website gekocht

Vaatwasser vakkundig gemonteerd

De vaatwasser is op tijd en zeer vakkundig gemonteerd door vakbekwaam en aardig personeel, zeer tevreden over de service van BCC

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice

Minpunten

• -

Michael 29-11-2018 In de winkel gekocht
Leidschendam

Super service

BCC velen malen beter dan media markt. Service is beter en ze nemen de tijd voor je. Wat ik belangrijk vind en prijs technisch zijn ze ook nog eens een stuk beter. Maw één keer BCC altijd BCC. ;-)

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

A. Markus 29-11-2018 Via de website gekocht

Goede service!

Prijs die je betaalt is inclusief plaatsing. Snelle levering en duidelijke communicatie over wanneer de vaatwasser geplaatst wordt. Plaatsing is vakkundig en door vriendelijke mensen.

Peter van der Star 29-11-2018 In de winkel gekocht
BCC DEN HELDER

Uitstekende uitleg en klantvriendelijk van de medewerker..

BCC Den Helder komt bij ons nu als beste winkel uit de bus. Prima service etc.. Buitengewoon vriendelijke en ter zake kundige medewerkers

Piet 29-11-2018 In de winkel gekocht
Barendrecht

Vriendelijk geholpen in Barendrecht.

Geen opdringerige verkoper achter je. Rustig rond gekeken en daarna advies en uitleg gekregen. De verpakking was te groot voor onze auto. Geen probleem . Laten bezorgen door twee nette jongens op de door ons gevraagde dag.

A.Schriever 29-11-2018 Via de website gekocht

Service BCC

De levering was in orde, maar een dag later. Wat mij betreft is dat oke, maar zet er niet bij de andere dag bezorgd. De "fout" ligt ws bij de bezorger.

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• -

Marianne 29-11-2018 In de winkel gekocht
Eindhoven Woensel

prima shop

Zeer klantvriendelijke benadering, producten waren niet op voorraad maar werden binnen 24 uur geleverd

Mark wiebrands 29-11-2018 In de winkel gekocht
Wcw woensel te eindhoven

Fijn geholpen

Denkt mee, had een paar maanden geleden tv gekocht en was er nu met black friday en subwoofer en stereotoren gekocht die niet in de aanbieding waren.......zei met een lach dat er iets van de prijs af moest en dat heeft hij gedaan.....gaat er niet om hoeveel maar het gebaar is goed.

Daniëlla Bogers & Andy Höfer 29-11-2018 In de winkel gekocht
Roosendaal

Geweldige en persoonlijke service!

Geweldige en persoonlijke service! We voelen ons altijd erg welkom in deze winkel mede door Anton. Dat is de reden waarom we altijd naar de BCC in Roosendaal gaan.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Benny 29-11-2018 Via de website gekocht

Altijd goede service bij BCC

Uit eerdere ervaringen bij BCC heb je altijd gegarandeerd goede service, neem bijvoorbeeld, niet goed geld terug garantie dit ook altijd zonder problemen, maar daarnaast helpen ze ook altijd graag in de winkel, dit is ook mede de rede dat ik altijd mijn producten in de winkel koop voor het beste advies. Nu heb ik voor de tweede keer bij BCC online besteld, eerste keer was alles snel binnen, dit keer duurde het pakketje iets langer dan verwacht maar i.v.m de drukke December periode is daar niets vreemd aan. Daarnaast zijn de producten tot noch toe altijd goed verpakt.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Arnold 29-11-2018 Via de website gekocht

BCC houdt zich netjes aan de afgesproken feiten

Duidelijke site met een goede overvieuw
alle info over produkt is te vinden
en met duidelijke taal..

henk 29-11-2018 In de winkel gekocht
bcc

netjes en perfect.

was met black Friday dus je weet het druk maar bij deze bcc shop bleven ze netjes werkr e je zeker te woord staan .

henk 29-11-2018 In de winkel gekocht
sittard

bcc sittard

Altijd vriendelijk behulpzaam, en belangstelling Hoe het is ze kunnen je bij naam als je binnen loopt

Pluspunten

• Retourproces
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

René 29-11-2018 In de winkel gekocht
Almere

Top service

Ter zake kundig personeel dat niet pushend probeert iets te verkopen. Er wordt gewoon goede en eerlijke voorlichting gegeven over een product.

Anke 29-11-2018 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Uitstekend geholpen

Uitstekend geholpen en heel erg vriendelijk en correct behandeld!Er werd alle tijd genomen om elke vraag uitgebreid te beantwoorden!

John 29-11-2018 Via de website gekocht

Goede en snelle service

vriendelijke en nette bezorger die mij attendeerde dat de T.V. doos aan de onderzijde los zit, wat ook hoort bij deze verpakking.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ruurd 28-11-2018 In de winkel gekocht
Hoogeveen

Zeer behulpzame, vriendelijke, vakkundige verkoopster

Mevrouw legde alles uit en wees ons op iets extra's wat de beeldkwaliteit ten goede zou komen, haalde het zelf op, mochten we toch beslissen het niet nodig te hebben mochten we terug brengen met geld terug, was laatste artikel, daarom bezorgd, keurig ingepakt in originele verpakking, zonder kosten

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Lw 28-11-2018 Via de website gekocht

te lang onderweg

Nee, de levering was niet in orde.
Vandaag bestellen is morgen leveren? Nee, dat was niet het geval..

van de Riet 28-11-2018 Via de website gekocht

Prima geregeld

Het bestellen en betalen ging heel eenvoudig. Ondanks de verwachte drukte op black friday reageerde de site lekker vlot.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

GNA 28-11-2018 In de winkel gekocht
Amersfoort

Geweldige aankoop, geweldige service!

Online een prachtige aanbieding bij BCC gezien voor een Dyson V7 Animal stofzuiger.
Snel naar de BCC winkel in Amersfoort (voor hun altijd geweldige service.!)
Direct vriendelijk geholpen, keuze gemaakt en gevraagd naar laagste prijs garantie.
Jonge dame weet voor mij een wel hele mooie deal te maken, dus direct product gekocht.
Wederom prima geholpen bij deze fijne BCC winkel. Volgens mij kom ik te vaak in deze winkel, hahaha. wat wil je met die geweldige prijzen en service.!

Ellen 28-11-2018 In de winkel gekocht
Veghel

Fantastische service en fijne winkel

De verkoper heeft mij prettig geholpen een goede keus te maken. Zelfs nog extra installatie tips. De verkoper dacht goed mee en gaf mij meerdere keuzes. Fijne verkoper met kennis!

Tom 28-11-2018 In de winkel gekocht
The Wall

Top service

Zondag besteld, maandag bezorgd, in de ochtend sms gehad wanneer bezorgd werd en 20 minuten voor de chauffeur er was een telefoontje.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

lloyd 28-11-2018 In de winkel gekocht
almere

Geweldige service

Geven goede voorlichting, klantvriendelijk en scherpe prijzen. Vanwege de goede ervaring blijf ik daar shoppen.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Ruud 28-11-2018 In de winkel gekocht
Leidschendam

Kundige eerlijke service.

Ik koop bij bcc om de service en nette behandeling. Ik kan dingen vragen en krijg daar eerlijk antwoord en advies op. Bij webwinkels lukt dit niet en de prijs ontloopt zich niet veel.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Cristel De Smet Gea 28-11-2018 In de winkel gekocht
Terneuzen

Goede service

Goede winkel, werd goed geholpen. Veel uitleg en demonstraties. Het apparaat werd de volgende dag gratis thuisbezorgd.

henk schuiling 28-11-2018 In de winkel gekocht
ARNHEM ZUID

geweldige winkel en leuke mensen je wordt er leuk ontvangen

het is in de buurt, fijne winkel en leuke mensen wij gaan er graag naar toe de mensen komen heel leuk over

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -