Altezza 29-11-2018 Via de website gekocht

Goede service!

Fijne winkel. Medewerk stond me goed te woord. Wist me uit te leggen in eenvoudige bewoordingen wat de verschillen tussen de tablets waren. Geduldig en goed advies.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ben Alblas 29-11-2018 In de winkel gekocht
Amsterdam Bilderdijkstraat

Kundig en vriendelijk personeel

Kundig en vriendelijk personeel, snel als je wilt, neemt de tijd voor je als je wilt, snel betaalproces.

Marianne 29-11-2018 Via de website gekocht

Top Service!

Een geweldige shop BCC 👍👍👍👍 gisteravond een nieuwe telefoon besteld
en vanmorgen al ontvangen! Perfecte service, dus zal meer op jullie site bestellen!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Waleed 29-11-2018 In de winkel gekocht
Utrecht

Good prices with welcoming customer care

I was able to buy all my equipment from BCC and I got a good discount compared to other places. In addition, I liked how the customer care treats customers.

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

H Heek 29-11-2018 In de winkel gekocht
BCC Amersfoort

Echt goed geholpen TOP

Na zeer goed advies een Philips OLED tv gekocht i.p.v. een Sony , de schermen zijn allemaal van LG dus de beste aanbieding van dit moment gekozen.
Super mooi beeld trouwens , we hadden eerst full led HD , dit is echter niet te vergelijken met OLED.

Top geholpen

Nic 29-11-2018 In de winkel gekocht
arnhem heerlenstraat

Prima winkel

Lekker dichtbij, dus praktisch. Service doorgaans prima. Als het product op voorraad is, is het gelijk mee te nemen.

Linda 29-11-2018 In de winkel gekocht

Perfecte service

BCC heeft altijd perfecte service, je word zo goed geholpen met de juiste keuze. Ook zorgen ze dat alles goed bij elkaar past wat je koopt zodat je thuis niet voor verrassingen komt te staan dat apparaten niet op elkaar aansluiten. Ik kom er wl zo lang als ik mij kan herinneren en ik ben tot nu toe altijd nog tevreden geweest!

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Frank 29-11-2018 Via de website gekocht

super snel geleverd

Bij BCC is het fijn winkelen en zelfs met de sinterklaas drukte als enigste de dag erna al geleverd, echt top.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Een zeer tevreden klant 29-11-2018 In de winkel gekocht
Hilversum

Geweldige service, zeer tevreden

Goed advies, vriendelijk en deskundig personeel. Uitstekende kwaliteit met scherpe prijsstelling. Ik ben zeer tevreden.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Mark 29-11-2018 Via de website gekocht

Super snel en netjes in huis!

Via een duidelijke website snel bij het apparaat dat ik wilde hebben. Scherp geprijst en makkelijk te bestellen. Binnen 1 dag was het pakketje in huis. En belangrijk......niet onnodig grote verpakkingen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

votje 29-11-2018 In de winkel gekocht
Barendrecht

Wisselend Succes

Laat ik dit even in 3 stukken hakken.

BCC Barendrecht top vriendelijke en hulp zaam, ook begrip tegen welk probleem ik aan liep namelijk het vinden van een 2-fasen fornuis.

BCC Oude Haagweg, Den Haag kort af en niet doordacht, gewoon naar een filiaal sturen zonder even te bellen of het product er wel is.

BCC Klantenservice drama, gewoon bellen en de meeste stomme antwoorden krijgen. Ook vind het bijzonder stom dat je pas op de dag zelf te horen krijgt wanneer de bezorger komt, dit is zeer vervelend wanneer je de rest van je afspraken al gepland heb staan.

Advies ga naar BCC Barendrecht goede service en duidelijk advies.

F.van Eijkeren 29-11-2018 In de winkel gekocht
Middelburg mortiere

Goede en vriendelijke bediening

Altijd correcte bediening en uitleg over de artikelen. Wel verkeerde hoed meegekregen maar deze gaan we morgen ruilen dat is nooit een probleem.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Esther 29-11-2018 In de winkel gekocht
Loosduinelseweg den haag

Geweldig

Kan niet anders zeggen dan dat ik keer op keer perfect geholpen ben. Goed geadviseerd en de medewerkers zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. Ondanks de soms drukte.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Visser 29-11-2018 In de winkel gekocht
Barendrecht

Service is gewoon goed !

De winkel is in de Buurt kleinschalig behulpzaam en deskundig personeel. Maar toch Veel voorraad en de zelfde prijs als de grotere ketens. Als het op voorraad is kan het de volgende dag geleverd worden. Een koelkast gekocht op dinsdag en donderdag vroeg een sms gekregen met de tijd van bezorging en 10 min. voor de bezorgtijd een telefoontje, perfecto service!

Olga 29-11-2018 In de winkel gekocht
Spijkenisse

De beste

Er zijn maar weinig witgoed en tv winkels in Spijkenisse, maar ik vind BCC echt super .
De klantvriendelijkheid is op en top je wordt echt goed geadviseerd en geholpen.

Kit 29-11-2018 In de winkel gekocht

Super service

Niet vooradig artikel in de winkel ,werd per post thuisbezorgd al 1 dag later , vriendelijk geholpen

eduard 29-11-2018 Via de website gekocht

fijne wasmachine

de mensen van bcc leveren snel, communiceren goed en sluit de wasmachine netjes aan. Draaien ook een eerste wasje zodat ik met een gerust hart verder kan

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Tom 29-11-2018 In de winkel gekocht
Middelburg

Goed personeel die geduldig wacht op een vraag.

Ik ben naar de BCC gegaan omdat, ze een goed assortiment hebben en goeie hulp.
Ook heb ik twee jaar garantie op mijn product en kan ik fysiek terug naar de winkel wanneer ik niet tevreden ben.

W. Huiskamp 29-11-2018 In de winkel gekocht
Zutphen

Uitstekende hulp

Levering niet in orde, buiten de schuld van de winkel. De bezorgdienst bleef in gebreke.
Medewerker BCC heeft zijn best gedaan om levering toch zo spoedig mogelijk te laten plaatsvinden. Instellen gekochte TV is met hulp prima gegaan!

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

Debby franken 29-11-2018 In de winkel gekocht
Bergen op Zoom

Zoals steeds prima geholpen

De medewerker van BCC weet waar hij het over heeft, adviseert goed en bestelde direct online toen zij het gevraagde model niet in de winkel bleken te hebben.

ELL ADRIAANSEN 29-11-2018 Via de website gekocht

Vlotte levering, precies op gemelde tijd

Was op voorraad en ook niet onbelangrijk, de beste (goedkopere) gemakkelijk te gebruiken. Weegt nog geen 2 1/2 kilo, volop hulpstukken. Direct uitgeprobeerd, ik ben dol enthousiast. Geen gesjouw meer van boven naar beneden met zware stofzuiger.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

JP 29-11-2018 Via de website gekocht

Snelle correcte levering.

Artikel heel goed verpakt zodat er niks kan beschadigen in het transport. Rekening achteraf per mail zodat deze niet kwijt raakt. Zelfde artikel nergens goedkoper kunnen vinden. Ook dat nog.....
Kan er alleen maar positief over zijn.

Yvon van Rhenen 29-11-2018 Via de website gekocht

Snelle levering, goede service

Ik had een waterkoker besteld, kon aflever datum kiezen en werd netjes op tijd geleverd, goede service

H de Beer 29-11-2018 In de winkel gekocht
Tilburg

Goede service

Klantvriendelijk! Goede service! Heb ik in het verleden al ondervonden,daarom reeds weer de aankopen hier gekocht!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Jolanda 29-11-2018 In de winkel gekocht
oosterhout

aankoop

Ben er goed geholpen, mensen aardig en kundig.
Ze geven goede adviezen , over wat je beter wel of niet kunt doen.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice

Minpunten

• -

E 29-11-2018 Via de website gekocht

Snelle service

Snel geleverd en prima informatievoorziening! Dat ondanks de drukte rondom black friday. Volgend jaar weer!

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Pauline 29-11-2018 Via de website gekocht

Service kwam traag op gang.....

Wasmachine werd volgens afspraak de volgende dag geleverd, maar de bezorgers (3) wilden niet een paar min. wachten toen bleek dat de stekker van de oude machine iets wat lastig achter een kast zat. De kast kon prima naar voren geschoven worden, maar daar wilde men niet op wachten. Ze hebben toen alleen de nieuwe machine neergezet en zijn weer weggegaan. Vervolgens een nieuwe afspraak moeten maken voor een tweede bezorging/aansluiting, maar helaas op de bewuste bezorgdag niemand gezien. Wederom een bezorgafspraak (3) gemaakt, waarbij ik zelf wel moest aandringen op spoed. Deze bezorgers waren hoogst verbaasd dat hun collega's niet even een paar min. kon wachten totdat de kast was verschoven. Tevens bleek dat er nog geen voorbereidende werkzaamheden waren gedaan om de nieuwe machine op de juiste plek te plaatsen, zoals bijv. transportwieltjes verwijderen etc. Kortom ik was altijd tevreden over BCC en daarom ook nu weer deze aankoop gedaan, maar hier ben ik zeker niet over te spreken. Ik heb hierdoor ook nog extra uren moeten opnemen om thuis te blijven, omdat de tweede bezorgdag (op zondag) niet is nagekomen. Het cijfer dat ik heb gegeven is puur voor de bezorgers die voor de tweede keer langs kwamen, die uit zich zelf ook nog de kast even een meter naar achter hebben geschoven.

Hans 29-11-2018 In de winkel gekocht
Sittard

Eerlijk personeel

Deze BCC-winkel (Sittard) is verzorgd en ruim opgezet en we zijn deskundig geholpen.
Personeel is vriendelijk, behulpzaam en niet opdringerig, wij komen hier zeker terug.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

MaarteN 29-11-2018 In de winkel gekocht
Tilburg Aabefabriek

Prettigste contact

Met een lach en een paar geintjes zette de medewerker zich volledig voor in om mij aan mijn product te helpen, omdat het op dat moment niet aanwezig was heeft hij het in een ander filiaal opgehaald, dat noem ik nog eens service.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Door 29-11-2018 In de winkel gekocht
Noord

Goed advies wasmachine

Erg veel geduld in de winkel en goed advies zodat we de juiste keuze konden maken. Kundige afleveraars en snelle levering.

h.d. hanses 29-11-2018 In de winkel gekocht

zeer goede snelle service

direct in de winkel geholpen, twee dagen later zo als belooft bestelling binnen, e mailtje, dat het er was. zo als het hoort perfect

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

patrick nijholt 29-11-2018 In de winkel gekocht
alkmaar

Geweldige service,vriendelijk en professioneel

De winkel is overzichtelijk en je wordt snel te woord gestaan door de medewerkers. Ik vond ook de kennis van de produkten van de verkoper prima.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Marieke 29-11-2018 Via de website gekocht

Supersnel

Vanwege de samenwerking met freebees en het gebruiksgemak daarvan... kleine bijbetaling en leuk kado zo op deze manier

J. Teunissen 29-11-2018 In de winkel gekocht
Beverwijk

Goed geholpen en goede service

Ben goed geholpen en als extra service wordt het tussenstuk en de droger, een week later, alsnog op de wasmachine geplaatst.

ashmkx 29-11-2018 Via de website gekocht

super !

Toetsenbord zag & werkte naar verwachting & behoren. Snel geleverd & duidelijke e-mails met de status van mijn bestelling.

Aanschaf Bose subwoofer 500 29-11-2018 In de winkel gekocht
Lelystad

Aankoop Bose subwoofer 500

Fijn geholpen door vriendelijk en deskundig personeel. Ik was reeds voorbereid en had de soundbar Bose 500 eerder reeds aangeschaft.

K. de Mooij 29-11-2018 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Kundig geholpen

Goed, vriendelijk en kundig geholpen. Ik kreeg goede uitleg waarom ik voor dit product bijvoorbeeld zou moeten kiezen.

Astrid 29-11-2018 In de winkel gekocht
BCC

Geweldige service!

Aanbevolen door een collega omdat er meer tijd voor je is. Ik ben een digibeet. Had een tablet nodig. Keurig geholpen. Alles geïnstalleerd.
Super service.

JHCM Maksymiak 29-11-2018 In de winkel gekocht
BBC Zoeterwoude Rijndijk

Vakkundig advies

Op zoek naar een nieuwe stoom strijkijzer een bezoekje gebracht aan BBC, Zoeterwoude.
We vertelde de verkoopster wat onze wensen waren en zij adviseerde een bepaald model. Dit was een heel handig en goed apparaat met veel opties en een automatische afslag ingebouwd. We waren snel klaar met de aankoop en tevreden verlieten wij het pand.

Bea 29-11-2018 Via de website gekocht

Prima, service echt goed.

Overzichtelijk, snel geregeld, en i.v.m de grote drukte van Black friday, werd er keurig opgebeld dat de levering 1 dag later zou komen! Daar kunnen nog veel bedrijven wat van leren!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Kisjes 29-11-2018 In de winkel gekocht
Apeldoorn

Garantie heel goed opgelost!

Snelle afhandeling van de garantie voorwaarden en daarna nieuwe levering binnen enkele dagen.Goede service!

Pluspunten

• Retourproces

Minpunten

• -

Wesley 29-11-2018 Via de website gekocht

Goede snelle service

Bestelling geplaatst via de webshop maar wilde graag vvv kaarten en bonnen inwisselen. Helaas is het inwisselen van bonnen online nergens mogelijk dus heb ik het restant gewoon afgerekend.
Al direct kon ik het bestelde afhalen in de winkel en daar kon ik zonder probleem ook mijn vvv bonnen toch nog laten verrekenen!! Top service!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ronald v S. 29-11-2018 In de winkel gekocht
Den Haag, Oude Haagweg

uitmuntende service

na ons eerst op de site georiënteerd te hebben, zijn we naar de winkel gegaan . Wij zien altijd graag de dingen die wij aanschaffen 'in het echt'. De hulp van de verkpoper liet bij ons niets te wensen over en wij hebben onze aankoop gedaan.

wil 29-11-2018 In de winkel gekocht
purmerend

geweldig dekundig advies verkoper wist waarover hij het had

ga graag naar de winkel in Purmerend goed advies beleefd denken met je mee!! assortiment zou beter kunnen maar ja dat is 2018 geen uitgebreid assortiment meer jammer BCC je verkopers zijn geweldig maar aan de keus in de winkels moet iets gedaan worden

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

J.J.M.Zentveld 29-11-2018 In de winkel gekocht
BCC filiaal Alkmaar.

Prima voorlichting en hulp I.v.m Kobo ereader.

Personeel is ter zake kundig en je wordt uitstekend geholpen. Verder is het een zeer overzichtelijke zaak met een groot assortiment.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Hans Bergers 29-11-2018 In de winkel gekocht
Nijmegen Dukenburg

goede aankoop en geweldige service/uitleg

we komen al jaren in deze winkel en kopen er onze producten. Goed assortiment en goede uitleg en service.

Jolanda brands 29-11-2018 In de winkel gekocht
Son en Breugel ekkersrijt

Eerst geluisterd en toen aanbevolen en het verschil getoond

Bij bcc werken mensen die eerst luisteren en dan verkopen daarom maakt het niet uit welke bcc hebben hier al veel plezier aan beleeft pluim hiervoor

Romé 29-11-2018 Via de website gekocht

Mooie kortingen!

Mooie korting op een Apple telefoon hoesje. Levering een dag later; top! Nu al zin om het open te maken als ik thuis ben.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

S.Bruins 29-11-2018 Via de website gekocht

Makkelijk besteld en snel in huis!

Muziekinstallatie aangeschaft via BCC, de site is overzichtelijk en daardoor is het makkelijk te bestellen. Ook was het de volgende dag al in huis!! Wij genieten nu volop van de muziek in huis.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Mieke 29-11-2018 In de winkel gekocht
Oosterhout

Deskundig geholpen

Vanochtend bij BCC Oosterhout een nieuwe tablet aangeschaft. Wij werden zeer prettig en deskundig geholpen door de verkoper. In heldere bewoordingen maakte hij ons duidelijk wat de verschillen waren tussen de merken en waar de prijsverschillen vandaan kwamen. Zeer verhelderend.