Prima winkel 30-11-2018 In de winkel gekocht
Purmerend

Fijne medewerkers

Medewerkers van BCC Purmerend wil de klant goed helpen en bied een uitstekende service. Prima geholpen!

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Eric 30-11-2018 In de winkel gekocht
Hoorn

Snel, vriendelijk en behulpzaam.

Ik kon eerst in alle rust even zelf rondkijken. Toen ik geholpen wilde worden kwam de medewerker direct.
Hij kon me goed adviseren.

Ludema 30-11-2018 Via de website gekocht

Service valt tegen

Heb een kleine diepvriezer besteld en laten bezorgen. Dit was mijn eerste bestelling bij BCC.
High service! Ja, als je ervoor betaalt. Uitpakken: betalen. Aansluiten: betalen. Had ik wel gezien bij bestellen, maar BCC was een van de weinigen die dit apparaat op voorraad hadden. Dus besteld zonder al die bijkomende kosten! Uitpakken en plaatsen kan ik zelf wel. Overigens kon er bij de bezorger ook geen lachje af. Maar goed, de bezorging zelf was zelfs eerder dan de afgesproken tijd.

Marian 30-11-2018 In de winkel gekocht
BCC Struytse Hoek

Strijkijzer na 18 maanden stuk

Had de advies en service al eerder las goed ervaren en we werden ook deze keer niet teleurgesteld.
Strijkijzer werd ingenomen en ik mocht een nieuwe uitkiezen. Na 10 min stond ik weer buiten meteen nieuw exemplaar in mijn handen.
Zo hoort het dus en zo krijg je het hier ook!

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

john 30-11-2018 Via de website gekocht

Prima service, 's avonds besteld, de volgende dag ontvangen.

Goede informatie en lage prijs. Bovendien koop ik vaker bij BCC, zoals onlangs een splitter voor de TV. Personeel is goed geïnformeerd en geeft goede adviezen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Nel 30-11-2018 In de winkel gekocht

Goede service

Ik heb de alecto fr 100 gekocht, voor mijn kleinzoon.
Deze was uitverkocht, maar de verkoper zei dat hij de volgende dag binnen zou komen. En ik het product kom bestellen.
Dat vind ik hele goede service.
2 dagen later hem ik het opgehaald. En werd er nog bij verteld. Dat er 30 dagen omruilgarantie hadden een 2 jaar garantie. Meestal niet je dat naar vragen. Het werd het direct verteld.

Carina van Erve 30-11-2018 In de winkel gekocht
Zeist

Top service!

Goede directe, snelle en kwalitatieve klantgerichte service in de winkel! Genoeg medewerkers direct aanspreekbaar, nemen de tijd, passen een correcte bejegening toe en handelen naar wat ze aanbieden.

Johan brandsen 30-11-2018 In de winkel gekocht
amersfoort

bijzonder goed geholpen

Slechte kennis van mij zorgde ervoor dat ik meerdere keren hulp moest gaan vragen.
Desondanks ben ik steeds op de goede wijze, hulpvaardig geholpen!!

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

Nicole 30-11-2018 Via de website gekocht

Prima service

Makkelijk toegankelijke website. Binnen 5 minuten iPad besteld. Vervolgens keurig de volgende dag geleverd, ondanks black friday.
Ben erg tevreden

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Toon Wouters 30-11-2018 In de winkel gekocht
utrecht

klantvriendelijk

snel geholpen het product te kiezen wat bij mij past.
Vooraf check plaatsing of vaatwasser past.
Snelle levering en goede beleving

largefield 30-11-2018 In de winkel gekocht
oostburg bcc

pc scherm

de sevice in de winkel perfect alleen de levering via DHL een dikke nul waren pas de viede dag aanwezig zonder excuses of zo Slecht bereikbaar en laatste keer via deze vervoerder iets laten komen slecht slecht slecht Maar oostburg prima afgehandeld correct en ter zake kunde

Gina 30-11-2018 In de winkel gekocht
Nijmegen

Top service

Bcc fijne winkel lage prijzen en leuke mensen in dienst! Koop altijd alles bij bcc goede kwaliteit ook

J.c. De korte 30-11-2018 In de winkel gekocht

Goede en uitgebreide service

Voorgaande ervaring leidde ons er toe om weer naar bcc te gaan de prettige en vakkundige behandeling was weer als van ouds zowel door bcc als essent

Ayman 30-11-2018 Via de website gekocht

Hele goede service

Ik wist vrij precies wanneer de bestelling zou worden geleverd. Toen de koelkast aankwam met wat schade kreeg ik een leuke korting. Spijtig genoeg is er schade aan het interieur, als ik de service zie dan denk ik dat BCC dat ook gaat vergoeden. Verder hele toffe bezorgers!

Ik bestel alvast altijd hier.

Angelique 30-11-2018 In de winkel gekocht
Amersfoort

Zeker een geweldige service van BBC

Een gerichte klant vriendelijkheid en ze weten waar ze over praten. Daardoor koop je zeker ook gauw je product wat je in gedachten hebt. En ga je niet gauw naar de concurrent. En dat vinden wij fijn van BBC .

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Marco 30-11-2018 Via de website gekocht

Super klantvriendelijke service

Dit is de eerste keer dat we via BCC bestellen maar super goed en dit doen we een volgende keer zeker nog vaker. in de actie kregen we gratis montage van de vaatwasser. We zijn netjes vooraf per mail en sms geinformeerd en en voor de levering belde ze ook nog dat ze onderweg waren. De montage is snel en vakkundig gedaan en omdat de koelkast deur aanliep hebben ze hier ook nog naar gekeken. (uiteraard waren we hier super blij mee!!!) Bedankt BCC!!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Henk 30-11-2018 In de winkel gekocht
Nijmegen

Onlangs bij BCC Nijmegen een nieuwe Tv gekocht

Ik was zeer te spreken over de geboden service en schrijf daarom graag deze review .
De deskundigheid en vriendelijkheid van het personeel sprak mij zeer aan en ook de flexibiliteit en ruimte om te beslissen.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Chantal 30-11-2018 Via de website gekocht

Super service

Hele fijne overzichtelijke shop goede product uitleg en omschrijving. De producten zijn makkelijk te bestellen. Enige minpuntje de DHL service duurt altijd lang of gaat fout.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice

Angelique 30-11-2018 Via de website gekocht

via internet bij BCC

Prijs kwaliteit is goed. Minpuntje is voor mij dat je de temperatuur niet zelf kunt regelen.
Ik heb de wasmachine via internet gekocht.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Nina 30-11-2018 In de winkel gekocht
Terneuzen

Goede service, leuke medewerkers

De shop in Terneuzen is netjes en overzichtelijk de medewerkers zijn vriendelijk en behulpzaam.
In de winkel en ook per email zijn ze snel.

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

Eindhoven 30-11-2018 In de winkel gekocht
Son

Goede service

Snelle en duidelijke afhandeling van de reparatie van mijn laptop. Zou minimaal 3 weken duren voordat ik terug zou krijgen. Na ruim 2 weken was mijn laptop terug.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Johan 30-11-2018 In de winkel gekocht

Kennis van zaken.

Direkt een goed gevoel bij de verkoper. Kennis van zaken en helpen zoeken naar een geschikte wasmachine. Daar we altijd huiverig zijn teveel te betalen bood hij zelfs aan of de concurrent goedkoper is en samen gekeken op internet. Er was geen goedkopere aanbieding te vinden.Bezorgen ging vlekkeloos, ook hier ervaren vakmensen. Alles netjes gesteld en aangesloten.

Cora Bootsma 30-11-2018 In de winkel gekocht
Alkmaar

Deskundige en super vrolijke verkoper

Onze aankopen hebben we gedaan in de BCC winkel in Alkmaar omdat wij daar altijd zeer vriendelijk en snel geholpen worden. Ook hebben wij de indruk dat de verkopers plezier in hun werk hebben en deskundig zijn. Dus onze aankopen in de toekomst blijven wij bij BCC in Alkmaar doen.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Natalie 30-11-2018 Via de website gekocht

top

Binnen een dag binnen ondanks dat het de drukke tijd vh jaar is! Gisteravond nog gauw besteld en nu is het er al.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Monique 30-11-2018 In de winkel gekocht
Beek

BCC is goede zaak met goede prijzen

Snelle hulp ,goede afhandeling...levering wordt op tijd doorgegeven. Apparaat snel aangesloten en uitleg gegeven over de bediening.Het oude apparaat werd meegenomen ...

C.A. 30-11-2018 Via de website gekocht

Snelle levering

Nadat 's avonds ineens mijn combimagnetron het had begeven, had ik binnen een half uur een nieuwe gevonden bij BCC voor een mooi bedrag. De volgende middag werd hij al geleverd, zodat ik snel weer kon genieten van de voordelen van een combimagnetron. Het is een prima apparaat, met mooie automatische functies en eenvoudig gebruik.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Rianne 30-11-2018 Via de website gekocht

Super service & perfect product

Goedkoopste vaatwasser gekocht en laten inbouwen door de mensen van bcc. Perfect geholpen, super snel en keurig gewerkt. Heel erg blij mee en zeker aan te raden!

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Linda 30-11-2018 Via de website gekocht

Geweldige service.

Remote voor Apple tv gekocht, volgende dag geleverd. Maar mijn Apple tv reageerde niet. Dus naar de winkel gegaan met mijn remote en Apple tv. Bleek dat ze mijn Apple tv moesten updaten en dat werd zo voor mij gedaan. Helemaal blij mee met deze geweldige service.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Rianne 30-11-2018 In de winkel gekocht
Oss

Bijzonder klantvriendelijk

Puur uit ervaring hier geweest. Altijd klantvriendelijk, service oke, bijzonder goed geholpen.
Zeggen hun, eerlijke, mening wat voor mij t beste lijkt.

Ier 30-11-2018 In de winkel gekocht
Den Helder

Geweldig filiaal top service

Top service gehad in het filiaal Den Helder. Levering in zuid- holland was geen probleem. Snel en netjes afgeleverd. De volgende keer zal ik hier zeker weer naar toe gaan.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Ronald 30-11-2018 Via de website gekocht

Uitstekend geregeld

Wasmachine via webshop besteld, levering precies zoals in de mailtjes aangegeven. Alles op tijd en correct geïnstalleerd. Super service.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Lommerde 30-11-2018 In de winkel gekocht
Arnhem

deskundig advies, horkerig personeel

we kregen het idee dat de verkoper ons zo snel mogelijk wilde "afwerken" en de winkel uit wilde hebben. Hij was wel deskundig en hielp inhoudelijk goed. Toen wij verder wilden winkelen had de verkoper al het eerste artikel aangeslagen bij de kassa. We moesten dus afrekenen. We zijn daarna maar vertrokken en hebben onze overige spullen elders gekocht.

Brenda 30-11-2018 In de winkel gekocht
Leidschendam

airfrayer xxl gekocht

Ik was eigenlijk bij de buren om gebruik te maken van een aanbieding aldaar. Helaas bleek het om een internet aanbieding te gaan waarbij de winkel de gangbare prijs bleef aanhouden!?! Ik was daar niet zo blij mee want met internetwinkels sturen ze ongezien een product en ik wil het eerst uitpakken en bekijken voordat ik het meeneem naar huis.
Zodoende via de buren bij BCC beland die ook een aanbieding hadden maar een andere editie. Wat bleek zij zouden het zelfde type ook in huis hebben en konden mij dezelfde aanbieding geven als de originele winkel. Wat een service! En ik mocht het item ook nog uitpakken én bekijken (of het beschadigingen had enz.) Zat ik toch mooi die avond al een heerlijke gebraden kippetje te eten uit mijn nieuwe XXL Airfrayer van BCC ipv de concurent.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Yv 30-11-2018 Via de website gekocht

Goede service

Goede prijs en bezorging was super!
De mannen waren optijd en heel beleefd.
Ik ga zeker vaker bij bcc bestellen

Nel 30-11-2018 Via de website gekocht

Snelle en goede levering

Op BlackFriday de laagste prijs aangeboden. Besteld en de keuze wanneer en waar het bezorgd moest worden! Correct afgehandeld

Katinka 30-11-2018 In de winkel gekocht
Winkelcentrum woensel

Super service

Aardige verkoper. Super goede uitleg over de wasmachine. Levering was super snel. Netjes aangesloten en de oude mee terug genomen.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

De Vries uit Erica 30-11-2018 Via de website gekocht

Geweldige service, ook bij de omruil

Ik heb via de webshop de Inventum IKI6030 gekocht. Deze werd op zondag geleverd, na een bezorgingsmail 's morgens en een telefoontje een half uur van tevoren, SUPER!
Bij plaatsing bleek de kookplaat niet te werken, de volgende dag gebeld, er werd een omruiling ingepland. De kookplaat zit er inmiddels in en werkt perfect. Dank aan de medewerkers, ze zijn allemaal heel vriendelijk en kordaat.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Wiel Pelzer 30-11-2018 Via de website gekocht

Snel en goed

Ik koop zowel in de winkel als via de webshop. Wat mij aanspreekt is de lage prijs garantie én het overzicht via "mijn BCC". Makkelijk om te zien wanneer gekocht bij een eventuele garantie-aanspraak.

Karin 30-11-2018 In de winkel gekocht
Zaandam

Heel prettige aankoopbegeleiding

Een prettige winkel met bijzonder aardige en zorgvuldige begeleiding van de klant bij de aankoop van het produkt.

Irene 30-11-2018 In de winkel gekocht
Leidschenhage

Hele vriendelijke en bekwame hulp

Hele aangename, ruime en lichte winkel. Personeel zeer vriendelijk, behulpzaam en goed op de hoogte van de producten

Judith 30-11-2018 In de winkel gekocht
Den helder

Hele fijne service

Op zoek naar een nieuwe tv. De medewerkers van bcc konden ons heel goed helpen en adviseren bij het maken van een keuze.
Nadat we de tv hadden geïnstalleerd kwamen we tot de ontdekking dat hij bij een andere winkel voordeliger was. Met de bon terug gegaan en ik kreeg zonder moeite het verschil terug. Ik had nog een vraag over de instellingen van de tv en deze wist de medewerker uit zijn hoofd te vertellen.

Amy 30-11-2018 In de winkel gekocht
Beverwijk bcc

Begrijpend personeel en probleem oplossend

Ze hielpen me gelijk vooral gerard waren erg probleem oplossend en zetten alles op alles super tevrede

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Willem-jan 30-11-2018 In de winkel gekocht
Nijmegen dukkenburg

Super geweldig mensen werken daar

Hij ligt lekker in de buurt en je weet wat je koopt en ze helpen je super goed ik ben vaste klante als je vragen heb kunnen ze mij helpen dat doenze

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Dorien 30-11-2018 In de winkel gekocht
Almere

Medewerkers met verstand van zaken

Black Friday ging ik naar BCC om een Inductiekookplaat te kopen voor een leuke prijs. Er waren een aantal leuke aanbiedingen die helaas niet helemaal aan mijn wensen voldeden. Samen met een medewerker een passende kookplaat uitgezocht die helaas maar €1 korting had (beetje jammer). Enkele dagen later kwam een aardige medewerker de plaat inmeten en de volgende dag werd hij geplaatst door 2 medewerkers die goed advies gaven en de plaat uitprobeerden. Het enige nadeel was dat de aankomsttijd 's nachts na 2u werd doorgemaild (wie is er dan nog wakker???) en de mannen al om 8u op de stoep stonden, 10 minuten na hun telefoontje. Het was handiger geweest als de tijd eerder bekend was gemaakt.

Freek 30-11-2018 Via de website gekocht

ON Line aankoop

on line is moeilijk te beoordelen, maar op een vraag over mijn bestelling kreeg ik een snelle reactie

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Koene 29-11-2018 In de winkel gekocht
Leeuwarden

Zeer goed

Betrokken en deskundig, goede service, goed parkeren, snel bereikbaar en goede afwikkeling van de verkoop.

Max 29-11-2018 Via de website gekocht

Prima BCC

Wat ze schrijven op de site voor 22:00 besteld de andere dag bezorgd is ook in deze dikke periode gelukt.

Joke Crone 29-11-2018 In de winkel gekocht
BCC Buitenveldertselaan Amsterdam

Supersnelle, adequate behandeling van het personeel!

Het is een zeer overzichtelijke zaak met zeer behulpzaam en goed geÏnformeerd personeel!
Ik zag om mij heen dat iedereen snel geholpen werd en dat er erg wordt meegedacht!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Xafira 29-11-2018 Via de website gekocht

Zeer tevreden

Goede service. 15 min voordat ze kwamen werd er netjes gebeld dat ze onderweg waren. Ben blij met de nieuwe wasmachine.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

E van Hemert 29-11-2018 In de winkel gekocht
Muiden

Vlotte vriendelijke service en info verstrekking

Ruime sortering
Geintresseerd en vriendelijk personeel
Goed advies gekregen
Zeer gezellig te woord gestaan door heer die ons hielp