Deze score is berekend op basis van 14826 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Andre 29-11-2020

Bij de concurrent was het zo druk dat dat zeker geen optie was voor ons toen doorgereden naar de bcc en daar zeer aangenaam verrast door zeer vriendelijk en zeer deskundig en behulpzaam personeel top 👍👍👍

Hartman 29-11-2020

Ik schrijf deze review omdat we simpelweg goed geholpen zijn.
Wilde namelijk de TP link deco m5 bestellen via internet omdat de lokale ondernemer het niet had en bestellen even op zich liet wachten.
Dus gezocht op internet totdat ik op de site kwam van BCC waar ik zag dat het op voorraad was bij de dichtstbijzijnde BCC.
Via de chat heb ik nog gevraagd of het een probleem zou zijn als het de volgende dag kwam halen . Erg handig trouwens en kreeg direct te horen dat het geen probleem was.
Dus volgende dag langs gegaan en uiterst vriendelijk geholpen door een jongeman die zijn uiterste best deed om de installatie nog eens goed uit te leggen.
Erg prettig allemaal en hierdoor zullen we voortaan eerder aan BCC denken waar we eerder nooit aan hadden gedacht.

Beste Hartman,

Bedankt voor jouw review over onze services.

Rene Vriendts 29-11-2020

Manier van bestellen is duidelijk. Productomschrijvingen zijn helder. Bezorgen ging zoals verwacht.

Beste Rene Vriendts,

Bedankt voor jouw review over het bestelgemak via onze webshop.

Dita Rijksen 29-11-2020

Ik was opzoek naar een soundbar en heb deze gevonden bij Bcc.
Kreeg prima advies van de medewerker en konden ook luisteren naar verschillende soundbars.
Uiteindelijk gekozen voor de Jbl 2.0.

Helemaal tevreden dus!

Beste Dita Rijksen,

Bedankt voor jouw review. Veel plezier met jouw JBL soundbar!

Rogier van Bochove 29-11-2020

Snel nog even een 65 inch televisie besteld op black friday. Ze hadden hem alleen nog maar ter beschikking in Alkmaar. Wachten op de mail, het ophaalbericht. Deze kwam de volgende dag. Gelijk om 09:30u opgepikt. Kortom soepel en snel en o ja, heel betaalbaar.

Beste Rogier van Bochove,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Alkmaar.

DaimyS 29-11-2020

Vrijdag via de webshop een strijkijzer gekocht, er was geen bezorg optie dus gekozen voor het afhalen. Dit was super! Binnen 1 uur stond het strijkijzer klaar en kon ik zelf kiezen wanneer ik het afhaalde. In de winkel kreeg ik nog uitleg over het product en was mijn aankoop klaar.

Online gecombineerd met een winkelbezoek werkte goed!

Beste DaimyS,

Bedankt voor jouw review over onze afhaalservice.

haa.ns 29-11-2020

deskundig en zeer vriendelijk personeel, liet zijn koffie staan om ons te helpen.

Beste haa.ns,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke en deskundige medewerkers.

R.K. 29-11-2020

Prima webshop, en mede door de black friday korting een zeer gunstig geprijsde monitor kunnen aanschaffen. Wel jammer dat ik hem niet kon laten thuisbezorgen. Nu moesten we ondanks alle Corona maatregelen alsnog naar een drukke winkel.

Beste R.K.,

Pluimpje verdiend. 29-11-2020

Deze winkel verdient een pluim... althans de medewerkers:). Zeer goede service, klantvriendelijk en heldere uitleg. Wilde nog even een tablet voor onze dochter kopen en zijn zeer goed geholpen. Ook nog wat vragen betreffende andere, eventuele, aankopen werden vriendelijk en deskundig beantwoord.
Kreeg zelfs meer service, omdat ik een showroommodel had.

Beste,

Bedankt voor jouw review over de service van onze klantvriendelijke medewerkers.

Marcel 29-11-2020

Fijne overzichtelijke winkel met goed geïnformeerd personeel, wist precies te vertellen welke TV voor ons t beste was..

Beste Marcel,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en medewerkers.

Jeroen 29-11-2020

BCC heeft altijd scherpe prijzen en je wordt er uitstekend geholpen door vakkundig personeel. Het assortiment is groot genoeg om voldoende keuze te hebben en niet zo groot dat je er in verdwaalt zoals bij een grote concurrent.

Beste Jeroen,

Bedankt voor jouw review over onze vakkundige medewerkers.

Jeffrey 29-11-2020

Erg fijn geholpen door Danielle in filiaal hoorn, was enorm vriendelijk en wist alles te vertellen over de vaatwasser die ik gekocht heb. Zeker aan te raden, hangt een goede sfeer in de winkel

Beste Jeffrey,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Hoorn.

Bram 29-11-2020

Ben al jaren vaste klant bij BCC en ook deze keer ben ik netjes geholpen.
Zelfs twee dagen na Black Friday was het personeel vriendelijk en behulpzaam om al mijn vragen te beantwoorden wat geresulteerd heeft in mijn aankoop.

Beste Bram,

Bedankt voor jouw review over de service van onze vriendelijke medewerkers.

Marjolein 29-11-2020

De webshop is heel overzichtelijk en ook goed te gebruiken door senioren
Als je vragen hebt is de klantenservice goed te bereikbaar en deze mensen zijn heel klant vriendelijk.
Oja, in de website is ook heel goed aangegeven de prijs maar ook de bevoorrading

Beste Marjolein,

Bedankt voor jouw review over onze webshop en klantenservice.

Hanif Kamis 29-11-2020

zeer slim product. eenvoudige installatie en geweldig voor al mijn Philip Hue-lampen, Chromecast, Netflix, Spotify en Nest Thermostat. online besteld en binnen 1 uur af te halen in de winkel.

Beste Hanif Kamis,

Bedankt voor jouw review over onze snelle service. Veel plezier met de aankoop

jack vrolings 29-11-2020

wat ik vind van bcc in beek is dat daar goed geholpen word en geadviseerd er is geen betere electronika winkel in limburg ook vriendelijke mensen die daar werken ik raad deze winkel aan mijn familie en vrienden

Beste jack vrolings,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Beek.

Janey 29-11-2020

Ruime winkel.
Ruime openingstijden.
Goed geholpen door deskundige medewerker .
Hij nam de tijd voor ons en beantwoordde al onze vragen op een rustige nette toon/manier waardoor je je op je gemak voelt en gehoord als klant .

Beste Janey,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en deskundige medewerker.

Stephan 29-11-2020

Goed georganiseerd proces van afleveren tijdens blackfriday en ook coronaproof. In de winkel kon ik me melden, daarna kon ik het produkt afhalen aan de achterzijde. In alle rust en ruimte kon de grote doos in auto worden geladen. Top geregeld!

Beste Stephan,

Bedankt voor jouw review over de snelle service in onze winkel.

Kees Boers 29-11-2020

Eergisteren een DVD speler gekocht bij een top verkoper. Hij wist ons heel duidelijk en goed te informeren om de juiste keuze te maken. Vandaag terug gegaan om een TV en soundbar bij hem te kopen. Lastige beslissing wat TV betreft, maar hij heeft ons heel correct en geduldig geholpen. Bedankt verkoper .. Nu snel Formule 1 kijken op onze 65" TV.

Beste Kees Boers,

Bedankt voor jouw review over de vakkundige hulp van onze medewerker.

Johan 29-11-2020

Goede prijs en supersnelle gratis levering!
Alles naar tevredenheid afgehandeld.

Beste Johan,

Jacq 29-11-2020

Er was geen showmodel van het product dat ik wilde kopen, maar omdat ik het grootste voorwerk al online had gedaan was dat niet zo'n heel groot probleem. Ik werd verder ontzettend vriendelijk en vakkundig te woord gestaan door een medewerker aan wie ik nog wat vragen kon stellen. Goeie ervaring!

Beste Jacq,

Bedankt voor jouw review over de vriendelijke service van onze vakkundige medewerker.

Daphne Aafjes 29-11-2020

Spel is top en leuk geprijsd in vergelijking met de andere sites ! Ook nog eens goede service en snele levering !

Beste Daphne Aafjes,

Bedankt voor jouw review en veel plezier met het spel!

Yvon 29-11-2020

Ontzettend snelle levering met aankondiging in mail enz. Prima en geen bezorgkosten. Top winkels !

Beste Yvon,

Siem 29-11-2020

TV online gekocht. Vervolgens opgehaald. Goeie service, Nette ID Check en hielpen de TV mee de auto in te tillen.
Tip: wist niet Hoelang ik de tijd had om de tv op te halen na het online kopen. Hiervoor moest ik bellen. Netjes geholpen maar dit kan eventueel direct vermeld worden in het e-mail bewijs.

Beste Siem,

Bedankt voor jouw review over onze services.

Cindy Pachen 29-11-2020

Geen opmerkingen nodig.

In de middag besteld en de volgende dag meteen geleverd!
Én dat terwijl het artikel op meerdere plekken geheel uitverkocht was .

Dik tevreden , raad het iedereen aan!!

Beste Cindy Pachen,

M. De Lange 29-11-2020

Eergisteren 27 november 2020 heb ik een nieuwe I-pad bij BCC gekocht. Ik werd vriendelijk, correct en geduldig wegwijs gemaakt door ..... Wat fijn zo prettig te worden voorgelicht en wat goed dat je bij BCC , zonder irritatie, terug kunt komen met vragen en verdere informatie. Kortom hierbij mijn complimenten voor BCC en ..... ...

Beste M. De Lange,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke services.

Anja 29-11-2020

BCC bestelling in d3 avond gedaan en kreeg netjes gelijk een mail met bevestiging met uitleg. Ik kon mijn bestelling de volgende dag gelijk ophalen in Barendrecht netjes em snel geholpen.
Zeker een aanrader deze winkel

Beste Anja,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Barendrecht.

Pb 29-11-2020

Prima winkel en producten. Vaak dingen gekocht.
Alleen is een heel groot nadeel dat het door DHL parcell geleverd wordt. Wat is dat een slechte bezorgdienst. Alleen daarom al geneigd om naar de concurrent te gaan. Jammer dat zo'n zaak hiermee in zee gaat.

Beste Pb,

Bedankt voor jouw review en feedback.

Frans 29-11-2020

Simpel en makkelijk, had online vvv kadobon en deze werd zondermeer geaccepteerd, kon zelfs met meerdere bonnen 1 artikel betalen.

Beste Frans,

Andre 29-11-2020

Super vriendelijk geholpen, deze mensen denken echt met je mee.
Zijn toppers

Beste Andre,

Bedankt voor jouw review over de service van onze vriendelijke medewerkers.

Ageeth Tieges 29-11-2020

Ik werd goed geholpen. Vriendelijk personeel. Behulpzaam bij mijn zoektocht. De winkel straalt rust en gemoedelijk uit. Geen lawaaierige muziek.

Beste Ageeth Tieges,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en vriendelijke medewerkers.

Petra 29-11-2020

Alhoewel niet zo’n groot assortiment in de winkel toch gekozen voor BCC vanwege goed persoonlijk advies. Bovendien krijg je eventueel prijsverschil al concurrent het regen lagere prijs aanbiedt terug.

Beste Petra,

Bedankt voor jouw review over de persoonlijke service in onze winkel.

aalbers 29-11-2020

Hier word je altijd correct te woord gestaan en een goede service dus zeer de moeite waard om hier je aankopen te doen

Beste aalbers,

Bedankt voor jouw review over onze winkel.

Alex Oosterveen 29-11-2020

Goed geholpen door de verkoper, hij was erg vriendelijk gemotiveerd en kreeg het gevoel dat hij echt wist waar die het over had,
Grootste voordeel dat hij mij al eerder te woord had gestaan en mij het systeem al had uitgelegd, waardoor de keuze en het systeem kopen in de winkel een betere keus leek

Beste Alex Oosterveen,

Bedankt voor jouw review over onze deskundige medewerker.

Ben 29-11-2020

Zoals gewoonlijk weer correct en deskundig geholpen.. daar kunnen andere zaken nog een voorbeeld aan nemen.

Beste Ben,

Bedankt voor jouw review over onze deskundige service.

Tineke 29-11-2020

In het filiaal van BCC in Den Helder worden we altijd deskundig en vriendelijk geholpen. Zelfs nu in deze bizarre covid-19 tijd is er ruimte voor uitleg en service.

Beste Tineke,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Den Helder.

Niels 29-11-2020

Bezorgen op zondag met black Friday, keurig op tijd ook. Complimenten DHL en BCC.

Beste Niels,

Kokmje 29-11-2020

Op grond van onze eerdere ervaringen (wasmachine /droger / koffiezetapparaat) gingen we voor de aanschaf van een nieuwe TV als vanzelfsprekend naar BCC Zwanenveld Nijmegen.
Ook nu werden we weer niet alleen vriendelijk, maar ook kopersgericht geholpen.
Bij de keuze voor een nieuw toestel speelde b.v. de stand en afmeting tussen de "pootjes" een belangrijke rol. Bij thuiskomst bleek dat wij op basis van het advies een prima keuze hebben gemaakt.

Beste Kokmje,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal Nijmegen Dukenburg.

Rob 29-11-2020

Eerste aankoop bleek te lekken. Zonder enig voorbehoud een nieuwe gekregen. top

Beste Rob,

Bedankt voor jouw review over onze service.

Mandy 29-11-2020

Makkelijk gevonden wat ik zocht en ook nog eens een super snelle levering echt top

Beste Mandy,

Bedankt voor jouw review. Veel plezier met de aankoop!

Van Beek 29-11-2020

Wij hebben al onze apparatuur bij De BCC gekocht!
Gewoon een hele fijne winkel, altijd goed geholpen, en we voelen ons daar géén nummer, maar echt een Klant.
Wij komen er heel graag terug, als we weer iets nodig hebben. Dus een Tip, Blijf vooral zo doorgaan met jullie klanten.

Vriendelijke Groet Fam ......

Beste Van Beek,

Bedankt voor jouw review over de klantvriendelijke service in onze winkel. Graag weer tot ziens!

Bemi 29-11-2020

Mooie webshop. Duidelijke omschrijving van de producten met mooie foto’s. Snelle levering.

Beste Bemi,

Bedankt voor jouw review over onze webshop en de snelle levering.

Cathy 29-11-2020

Ontzettend leuke en goede actie tijden Black Friday en ondanks de drukte gewoon ook nog eens de volgende dag geleverd!

Beste Cathy,

Antonie 29-11-2020

Mooie zaak. Ruim en overzichtelijk. Goede verkoper die ook nog eens een goede muziek smaak heeft. Hij vond het jammer dat wij gouw klaar waren. Volgende keer komen we zeker terug.

Beste Antonie,

Bedankt voor jouw review over onze winkel.

Karin 29-11-2020

Op zaterdagavond een Macbook besteld (laagste prijs in vergelijking).
Op zondag om 11 uur had ik hem al mijn bezit.
Netjes afgeleverd in een grote doos met voldoende beveiligingsmateriaal.
Geleverd met DHL die me keurig op de hoogte hebben gehouden van de levertijd.
Het bestellen ging gemakkelijk en de levering was top. Aanrader dus.

Beste Karin,

Stuart 29-11-2020

Altijd goed aanbod en advies over welk product te kopen als er veel te kiezen is. Bestelling wordt ook altijd netjes en op tijd geleverd. Ik bestel er zeker op nieuw

Beste Stuart,

Bedankt voor jouw review. Veel plezier met de aankoop!

Francois 29-11-2020

Wederom na mijn eerste aankoop (Bose Soundbar) naar BCC in Breda gereden. Reden? De eerste keer super geholpen door topverkoper (.....) in een gezellige geordende BCC. Nu naar dezelfde verkoper voor een QLED TV en een inbouwoven.
Voor de QLED TV door dezelfde verkoper vakkundig geadviseerd op basis van mijn wensen.
Op de bovenverdieping door een zeer vriendelijke dame geholpen en geadviseerd over een inbouw oven. Omdat de oven niet voorradig was heeft deze dame navraag gedaan om het showroommodel mee te mogen nemen. En als kers op de taart werd de garantieperiode verlengd naar 7 jaar!
verkoper .... bracht de QLED TV en inbouw oven ook nog naar de auto, topservice.
Alleen maar lof over deze winkel in Breda. Deskundig, vriendelijk personeel en een overzichtelijk ingerichte winkel. Ervaar zelf en neem een kijkje!
Waarom een 9 en geen 10? Er is altijd ruimte voor verbetering al kan ik die nu niet zo 123 bedenken.

Beste Francois,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Breda.

Martin 29-11-2020

Fijne webshop, goed vergelijken en mooie aanbiedingen. Snelle levering, ook op zondag. Duidelijk wanneer er wordt geleverd, volgens afspraak.

Beste Martin,

Bedankt voor jouw review over onze webshop en de snelle levering.

Jaap 29-11-2020

Uitgebreid assortiment mooie winkel vriendelijk personeel is het artikel niet in de winkel toch de andere dag in huis daarom geef ik bcc een dikke 10
........

Beste Jaap,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en vriendelijke medewerkers.

Harlen da Cruz 29-11-2020

Vandaag onder weg naar Rijswijk besloten om onze producten in Delft bcc te kopen. Na onze binnenkomst kregen onze twee kinderen ballonnen. De verkoper vroeg op een subtiele manier of wij hulp wilde. Wij hadden een aantal technische vragen over de producten die wij wilde. De verkoper gaf duidelijke antwoorden op onze vragen. Ook veel empathie naar de kinderen toe. Mijn grote compliment naar de medewerkers, in lange tijd niet zo goed geholpen. Wij komen weer gauw terug!

Beste Harlen da Cruz,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Delft.