Nicole 03-12-2018 Via de website gekocht

service BCC

Snelle levering, goede communicatie over de verzending van het pakket. Ik vind het alleen jammer dat de pakketjes meestal tussen 11:00-15:00 geleverd worden. Het zou fijner geweest zijn als dit vanaf 18:00 uur kon (of dat ik een tijdstip/periode kies, bijvoorbeeld tussen 18:00-21:00)

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• -

Kammeijer 03-12-2018 Via de website gekocht

vandaag besteld niet morgen in huis!!

Bestel een dure Atag amerikaanse koelkast juist bij BCC. Is voorradig en voor 22 uur besteld morgen in huis. Nee dus, betaald en orderbevestiging morgen over een week. Heel SLECHT!!!! En dus nog een week geen vriezer in huis. Waardeloze club.

Koos 03-12-2018 In de winkel gekocht
Hengelo

Gastvrij ontvangst en topservice!

XXX zorgde ervoor dat we snel, maar zeer professioneel werden geholpen....met een droger...en een luchtbevochtiger. Ze belde zelfs met Dyson voor de extra antwoorden die we niet op de site konden vinden. Top!

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Fam Jans 03-12-2018 In de winkel gekocht
Veghel

Scapeau wat een fijne verkoopster

Wij zijn geweldig geholpen, vriendelijke verkoopster die verstand van zaken heeft top
Een fijne winkel, waar wij zeker onze inkopen blijven doen.

Dubi 03-12-2018 In de winkel gekocht
Vlaardingen

Super service

In de winkel loopt Vriendelijk en bekwaam personeel rond.
De factuur van jouw aankoop krijg je ook in de mail, erg handig voor de garantie.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

M Kersten 03-12-2018 In de winkel gekocht
Venray

goede service

Goede keuzemogelijkheden en voldoende tijd om zelf even te kijken. Op het juiste moment geholpen door een medewerker. Het was niet druk en de koop was zo gesloten. De dag erna al geleverd zonder problemen.

P. van Meurs 03-12-2018 In de winkel gekocht
BCC Spijkenisse

Vriendelijk Personeel

Heb deze winkel gekozen, omdat we niks anders hebben hier, maar was toch wel gegaan naar BCC.
Mooie ruime winkel, vriendelijk personeel , kundig.

J Vleghert 03-12-2018 In de winkel gekocht
Haarlem Schalkwijk

Geweldige service

Ik zocht de elektrische tandenborstel van Philips en deze bleek alleen op voorraad elders.
Ook de prijs was hoger.
Maar ik werd zo goed geholpen, ik kon de minimale prijs betalen welke online te vinden was bij andere leveranciers en hij werd ook nog gratis thuis bezorgd de volgende dag

Cor 03-12-2018 In de winkel gekocht
Sittard

goede service en correcte levering

met wat strubbelingen over de prijs, welke onder prijsgarantie werd gecorrigeerd, prima behandeling en goed levering en montage

Liz 03-12-2018 Via de website gekocht

Nieuw printer optijd bezoegd!

Ik keus BCC omdat de webshop makkelijk en duidelijk is. Op voorad, klopt altijd. En de bezorgtijen ook. Ik koop vaker via de BCC webshop.

Een min punt: bezorget DHL geeft een hele ruime bezorgtijd op. Tussen 11.00 en 15.30. Toen BCC zelf de bezorging deed kreeg ik een bezorgtijd van twee uur, niet de hele dag.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Theo 03-12-2018 In de winkel gekocht
Den Haag Megastore

Goed geholpen en uitleg in de winkel

Mooie nette winkel en goed personeel, parkeren genoeg plaats.
Ik heb gekocht waarvoor ik naar de winkel kwam.

Rdm 03-12-2018 In de winkel gekocht
Amersfoort

Aardige medewerkers

Toen ik de winkel in kwam was het best druk. Ik zag aan de medewerkers dat ze het liefst iedereen tegelijk wilden helpen, dat is natuurlijk niet mogelijk :). Na 5 min te hebben gewacht kwam de medewerker naar me toe gelopen om me te helpen. Heb 20 euro korting gekregen omdat de hue lampen elders 20 euro goedkoper zijn. Na wat gegevens te hebben ingevuld en bon aangemaakt werden de producten naar de kassa gebracht voor mij, terwijl ik nog in de winkel rondje liep. Ondanks de drukte en vermoeidheid van de medewerker was hij super aardig en vriendelijk. Thnx BCC. Zeker tot de volgende keer weer.

Francine 03-12-2018 In de winkel gekocht
Heerlen

Prima service

Tevreden klant
Behulpzame medewerkers
Overzichtelijke winkel
Vriendelijk personeel
Groot assortiment
Prijs/ kwaliteit verhouding is goed

Peet47 03-12-2018 In de winkel gekocht
Oude haagweg

Goede duidelijke uitgebreide voorlichting

Hier krijg duidelijke to the point voorlichting over je aan te schaffen product. Heldere uitleg en geen vraag is teveel : enorme klantvriendelijkheid

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Wim 03-12-2018 Via de website gekocht

Snelle levering

Snelle levering van de bestelde artikelen. Makkelijk toegankelijke webshop. Duidelijk en overzichtelijk.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Justyna 03-12-2018 Via de website gekocht

Top service !

Zeer personelijk advies, je bent zeker een belangrijke klant en niet maar een volgende in de rij! Een keer artikel in winkel gekochtr en een keer via website.Het is zeker een aanrader !

Dianne van den Broek 03-12-2018 In de winkel gekocht
Den Bosch

Zeer tevreden over de service

De shop is netjes en overzichtelijk, en we zijn goed geïnformeerd door het personeel.
Verder is er nog extra moeite gedaan door de persoon die ons geholpen heeft voor een standaard voor ons te regelen voor een headset als extra service. We zijn er erg blij mee.
Top!!!

van Beurden 03-12-2018 In de winkel gekocht
Tilburg boulevard

Geweldige service en vriendelijk bekwaam personeel

supergoed en fijne winkel genoeg voorraad en keuze fijn parkeren. Ook het personeel is bekwaam en vriendelijk en je wordt uitstekend geholpen

Ralph 03-12-2018 In de winkel gekocht
Haarlem rivieradreef

Nononse service daar hou ik van

Eerst ff op de site gekeken of hier mijn product voorradig was. Dat bleek het geval te zijn, dus ben ik er naar toe gegaan. Ik werd prima geholpen én besloot meteen maar wat andere items te scoren. De man die mij hielp heeft mijn op-en aanmerkingen direct tot tevredenheid verwerkt, voor zover ik na kon gaan.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Marloes 03-12-2018 In de winkel gekocht
Amsterdam Noord

Goed geholpen!

Een nette, overzichtelijke winkel met fijne service. Er werd gericht advies gegeven, met inhoudelijke kennis, zonder verder andere producten te willen verkopen.

Aart Koningstein 03-12-2018 In de winkel gekocht
Den Helder

Prima winkel met vakkundig en vriendelijk personeel

Een prima uitgebreide winkel met vakkundig en vriendelijk personeel, een grote sortering en goed geprijsd.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

J Heerkens 03-12-2018 Via de website gekocht

Perfecte levering en deskundige plaatsing

Duidelijke site en makkelijke bestelmogelijkheid. Na eerste gebruik van de droger zeer tevreden over het resultaat.Een echte aanrader.

Chantal 03-12-2018 Via de website gekocht

Top service en nette bezorgers!

Snelle levering en goede service. De bezorgers belde netjes een kwartier van tevoren dat ze eraan kwamen en zette de koelkast op de juiste plek. Zou hier weer bestellen!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jessica 03-12-2018 Via de website gekocht

Nette afhandeling

Via de website veel informatie te vinden over het product. Bestellen gaat makkelijk en betalen bij aflevering is heel fijn! Kan gelijk een datum voor levering aangeven en je krijgt netjes een mail en SMS in wel tijdsvak je zit. Netjes van te voren gebeld dat ze er met een half uurtje zijn! Heel prettige bezorgers, nette afhandeling en controle. Top!

Eric 03-12-2018 In de winkel gekocht
BCC Nijmegen

Uitstekende service

Vriendelijk en professioneel personeel kwam gelijk naar ons toe waar je in andere zaken de verstopte verkopers moet zoeken.
Ook de vragen die wij hadden over het product werden professioneel beantwoord top.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Samsung Addwash 03-12-2018 Via de website gekocht

Netjes op tijd geleverd met heldere uitleg

Prima op tijd geleverd. 2 hoog getild, netjes aangesloten en oude apparaat meegenomen.
Voor de rest prima op de hoogte gehouden door BCC

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Tommy Bee 03-12-2018 In de winkel gekocht
Veenendaal

Tv kopen doe je niet zomaar, maar uitstekend geholpen

Zeer vriendelijk personeel heeft mij geholpen om rustig tot een keuze te komen. Door verschil in beeld te laten zien, uitleggen van dingen die ik niet wist en rekening houdend met het budget kwamen we tot een zeer mooi keuze. Geen gehaast maar rustig kijken. Zo voel je je geen nummertje en ga je met een fijn gevoel naar huis.

Bedankt!

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Natascha 03-12-2018 Via de website gekocht

Zeer tevreden

Betrouwbare winkel met fysieke shops. Website is duidelijk en prijzen goed. Bevestiging bestelling snel en duidelijk. Levering via DHL volgende dag.

Mulder -Wolsink 03-12-2018 In de winkel gekocht
Leidscherijn (Utrecht)

Geweldige service

Heel erg vriendelijk en behulpzaam personeel ! duidelijke uitleg ,nemen de tijd voor je. !!!
hebben al verschillende producten gekocht o a . T V en een Dyson v10 motorhead stofzuiger wat mij heel goed bevalt.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Jaap 03-12-2018 In de winkel gekocht
Muiden

Attente medewerkers

Overzichtelijke winkel met deskundig en attent personeel. Ze denken met je mee en geven goed advies. De BCC-winkel is onderdeel van een groot winkelcentrum, makkelijk bereikbaar en vrij parkeren.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Kelsy 03-12-2018 In de winkel gekocht
BCC Alexandrium

Service waar je u tegen zegt

Medewerkers van BCC Alexandrium weten waar zij over praten. Geven goed advies. Ik had laatst een Ipad 2018 gekocht en ik ben zeer tevreden over hun service. Daarom koop ik al mijn electronica bij deze winkel.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Ooglenz 03-12-2018 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Prima service

Ging naar bcc zoeterwoude omdat ik een nieuwe printer nodig had . Na een paar minuten kwam er een verkoper naar me toe , niet opdringerig maar vriendelijk en hij had verstand van zaken. Zodoende kreeg ik een prima advies en ben erg blij met mijn aankoop.

Sabine Hendrix 03-12-2018 In de winkel gekocht
Heerlen

Geweldige service! Heel vriendelijk personeel.

In de winkel werd ik meteen heel vriendelijk te woord gestaan. Ook kreeg ik korting op mijn aankoop wat ook getuigd van een goede service. Alvorens ik mijn bestelling kon ontvangen ging er tijdens de bestelprocedure iets mis met de bevestiging via mijn mailadres. Ik heb een mail naar de winkel in Heerlen gestuurd of ik daadwerkelijk mijn bestelling kon afhalen. Binnen no time kreeg ik zowel via de mail en een medewerker van het filiaal in Heerlen heeft moeite gedaan om mij telefonisch te bereiken. Ook dit vind ik top! Via een kennis werd ik al getipt dat BCC bekend staat om de goede service. En zij heeft zeker niet overdreven. Het is beslist niet de laatste maal geweest.
Ga zo door!

Patrick 03-12-2018 In de winkel gekocht
Veghel

Uitstekende service gehad, duidelijke uiteg.

Fijne medewerkster die een pluim verdient.
Er werd uitgebreid tijd voor me genomen om alles duidelijk uit te leggen.

Wino 03-12-2018 In de winkel gekocht
Hoorn

Vriendelijke verkopers

Goed geholpen, vriendelijke verkopers.
Verstand van zaken. Zou er zeker weer heen gaan. Ook omdat ik freebees.nl spaar en deze dan kan verzilveren.

Sanne 03-12-2018 In de winkel gekocht
Bbc den bosch

Ideale stofzuiger!

Goede service, goede uitleg. Ze namen de tijd en waren klantvriendelijk!
De stofzuiger werkt perfect. Licht in gewicht. Weinig geluid

Nico 03-12-2018 Via de website gekocht

Zeer goede service

Met de online bestelling is er een #foutje# ingeslopen. Dit is perfect opgelost met een coulance regeling.

Danny 02-12-2018 Via de website gekocht

Geweldige service in de winkel

Uitstekend geholpen in de winkel in Leidschendam. Uiteindelijk na wat twijfel toch de soundbar gekocht en wát een geluid. Alsof ik nu een bioscoop in mijn woonkamer heb :) Erg blij met de hulp en de bezorgservice!

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

George 02-12-2018 In de winkel gekocht
Filiaal Rotterdam Alexandrium

Super goed geholpen, zeer enthousiaste verkoper

Waren op zoek naar een kleine betaalbare tv, eerst bij Media Markt gaan kijken maar hadden de bewuste tv niet op voorraad en bij BCC wel!

Evert 02-12-2018 In de winkel gekocht
Makado Beek

Heel goede fijne en vriendelijke bediening

Zeer vriendelijke en deskundig advies. Zeer aan te bevelen. Bij binnenkomst zo goed als meteen geholpen. Apparaat voor mij gereserveerd zonder problemen. Kon zelfs tot 2 maanden lang als ik het goed begrepen heb. Heb het de dag erna opgehaald maar vond dit super. Bij ophalen van het toestel wederom vriendelijke en fijne bediening. Toestel zelfs in de wagen geladen door het personeel. Top.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Bianca van Doorn 02-12-2018 In de winkel gekocht
Zeist

Rustig de tijd genomen en goede uitleg!

In de BCC winkel heb ik me laten adviseren over de aankoop van een TV het zoveelste item dat we bij BCC zeist hebben aangeschaft. Er werd ruim de tijd genomen en goed uitgelegd.

E Dijkhof 02-12-2018 In de winkel gekocht
BCC Deventer

Geweldig goed geholpen

Heel fijn geholpen en uitleg en advies gekregen over de aanschaf van een dyson steelstofzuiger. Heel erg tevreden.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Peter 02-12-2018 Via de website gekocht

Nette bezorgers en prima service

Hele fijne informatie vooraf en vervolgens werden we goed op de hoogte gehouden wanneer de levering en overdracht zou plaatsvinden.
Nette bezorgers die bij binnenkomst zelf hun voeten veegden op de mat en vroegen of we tevreden waren. Top gewoonweg !!

Pluspunten

• Levertijd
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Sandy 02-12-2018 In de winkel gekocht
Den bosch

Apple watch 3

Prijs was hoger in de winkel als bij een andere winkel en werd meteen aangepast terwijl we geen bewijs hadden. Hij adviseerde ons wel om de volgende keer een foto van de prijs te maken. Meneer geloofde ons op ons woord en de prijs werd aangepast. Echt super service.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Van Schijndel 02-12-2018 In de winkel gekocht
Tilburg

Top service!!!

Nette overzichtige winkel, vriendelijk personeel (filiaal tilburg)
En inderdaad laagste prijsgarantie, had een tv elders goedkoper gezien en bij bcc ook voor dat bedrag de tv kunnen kopen. Dat scheelde toch €200, prima service dus!

Jan Zuurbier. 02-12-2018 In de winkel gekocht
Alkmaar.

Fantastische service, zeer goed.

Geweldige service en zeer gedreven medewerkers m.n. (Tom / Ivar) die mij perfect hebben geadviseerd om de juiste keuze te maken. In het verleden ook diverse aankopen gedaan en altijd perfect geholpen door alle medewerkers. BCC heeft nog gevoel voor klantvriendelijkheid en service. Ook mijn volgende aankopen zal ik beslist bij BCC doen.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Noura 02-12-2018 In de winkel gekocht
Den haag

Bcc

Super goed behandeld heb een mooie televisie gekocht en speakers voor bij de televisie. Super bedankt voor jullie advies en hulp

Bas 02-12-2018 In de winkel gekocht
Helmond

Prima geholpen

Goede kennis, vriendelijk, en duidelijke informatie. Geen overbodige verkooppraat. Zou de volgende keer weer gaan

KRK Staal 02-12-2018 In de winkel gekocht
BCC Hengelo (ov)

Geweldige voorlichting en ze geven je de rust.

De shop is overzichtelijk met goede adviezen en ze laten je met rust om goed erover na te denken war je wil.

Henny 02-12-2018 In de winkel gekocht
Hengelo

Verademing

Het was voor ons een verademing om te mogen ervaren dat bij een grootwinkelbedrijf als BCC wij op een zeer vriendelijke, persoonlijke en deskundige manier werden geholpen. De verkoper, Joost, nam alle tijd om ons uitleg te geven over het artikel waar wij interesse in hadden. Dit heeft er toe bijgedragen dat wij tot aankoop zijn overgegaan.