Deze score is berekend op basis van 14853 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

F. Kruger 06-12-2018 Via de website gekocht

GOEDE SERVICE

Vroeger kocht ik altijd bij Expert, maar na een slechte ervaring bij die firma ben ik nu definitief overgestapt op BCC. Ik moet zeggen dat de webshop goed werkt. Je wordt ook uitstekend op de hoogte gehouden van het moment van aflevering en de mensen zijn vriendelijk. Aanbevolen !

Al Ali 06-12-2018 Via de website gekocht

goede service en scherpprijs

Het is heel makkelijk te bestelen via online, de bestelling wordt snel ingeleverd zonder extra kosten, de prijs is lager in vergelijking met de andere winkels

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

E.Martinec 06-12-2018 In de winkel gekocht

Levering TV

BCC gekozen vanwege goede service en het nakomen van afspraken.

Personeel vriendelijk, hulpvaardig

Prima service en een uitstekend assortiment. 06-12-2018 In de winkel gekocht
Helmond

Op een prettige manier behandeld.

Ik heb BCC gekozen omdat ik hier steeds goed en correct word geholpen en omdat zij met de laagste prijsgarantie rekenen.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

E. Gr. 06-12-2018 Via de website gekocht

BCC online: Snelle service, zelfs met Sinterklaas!

Dinsdag 4 december besteld en 5 december al in huis! Helemaal super. Kan ik gelijk aan de slag met mijn nieuwe princess vacumeer-zakken en vacumeer-rollen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Tevreden klant 06-12-2018 In de winkel gekocht
Tilburg

Top service

Wij liepen spontaan binnen om ons te laten adviseren over een stoomgenerator. De mevrouw die ons kwam helpen is echt zo ontzettend goed met haar vak bezig en wij zijn als tevreden klanten de winkel uit gegaan.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Alex de Pineda 06-12-2018 In de winkel gekocht
In Lisse

Geweldige service

Wij kopen altijd bij BCC in het verleden koelkasten, gasfornuizen tvs. We worden altijd vriendelijk ontvangen we raden iedereen aan bij BCC te kopen er is altijd iemand die die u help.

Nathalie 06-12-2018 In de winkel gekocht
BCC Heerlen

Goede en nette service

We werden netjes geholpen door de verkoper. Vroeg nog of we al in het systeem stonden en heeft toen nog wat aanpassingen gedaan ivm verhuizing. Daarna nog even samen na het product gekeken en ook of dit echt het goede was. Verder alles ook nog eens op de mail ontvangen zodat we de bon niet meer hoeven in te scannen. Top service!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Gerben 05-12-2018 In de winkel gekocht

Veel aandacht en tijd!

We werden uitgebreid voorgelicht over de nieuwe televisies en er werd met veel aandacht en kennis ingegaan op onze vragen. Er werd moeite voor ons gedaan en veel tijd aan ons besteed zonder opdringerig te worden

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Henry 05-12-2018 In de winkel gekocht
Barendrecht

Geweldige service

Ik was bij vestiging in Barendrecht vriendelijk ontvangen naar dat bleek dat mijn product waar ik voor kwam was uitverkocht zijn we samen opzoek gegaan naar een gelijkwaardig product met goede advies over het product ik ben nu een hele tevrede klant van een mooie tv zeker aanrader bcc top

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Top Service ! 05-12-2018 Via de website gekocht

Top Service!

De avond voordat mijn bestelling geleverd zou worden, nog met klantenservice bellen, om deze te wijzigen. Geen probleem, werd meteen geregeld. De volgende dag bij levering bleek mijn wasmachine beschadigd. Maar mijn 1 bestelling stond ook nog in de auto. Een geluk bij een ongeluk, en de deksel werd vervangen. Ik een nieuwe wasmachine voor een goede prijs.
Aan alle kanten werd meegedacht.

viper 05-12-2018 In de winkel gekocht
heerlen

top winkel met top personeel

ik had een tft scherm besteld op black Friday. en vroeg of ik die in de eerste week van januari kon komen ophalen. dit was totaal geen probleem. ik heb hem inmiddels toch al eerder kunnen ophalen. vriendelijk geholpen, ook met het ophalen van het scherm werd er gevraagd of ik hulp nodig had om de doos naar de auto te brengen. gezien dat de doos van het scherm erg groot was.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Pranati 05-12-2018 In de winkel gekocht
Amsterdam Oostpoort

veel aandacht

Deze winkel is in de buurt en makkelijk bereikbaar, ruim opgezet en overzichtelijk. Je wordt direct geholpen en dat is fijn, want er is veel keuze, dus met hulp kun je beter je keuze bepalen.

Evaluator 05-12-2018 Via de website gekocht

Zoals verwacht

Levering binnen de tijd,
Wel werden de twee artikelen op verschillende dagen geleverd, ook al was hier geen melding over gemaakt. Gelukkig scheelde het maar 1 dag

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• -

Corrie 05-12-2018 In de winkel gekocht
Zaandam

Prima services

Prima alleen zou het prettig zijn als je lang moet wachten op een verkoper dat je kan zitten . Stonden op het punt om weg te gaan .

E vd H 05-12-2018 In de winkel gekocht
Oss

Uitstekende service .

In de winkel aangekocht snel en goed geholpen, goede service , nette monteurs.
Natuurlijk geldt de prijs ook. In ons geval de goedkoopste! De moeite om er te gaan shoppen.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

farah 05-12-2018 In de winkel gekocht
hellevoetsluis

geweldige service

top service ,vriendelijke personeel. nette levering,oven werd keurig bezorgd en geïnstalleerd. getest en werkend achtergelaten.
verpakking materiaal werd meegenomen ,keuken keurig en netjes achter gelaten ,
zal zeker terug gaan naar de winkel

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Jaap Winter 05-12-2018 In de winkel gekocht

eerlijke service

Bij het uitzoeken van onze macbook air was de verkoper bereid om mee te denken over de geloofwaardigheid van een andere aanbieding op het internet. Na goed laptops goed vergeleken te hebben en de specificaties samen te hebben bestudeerd, een nieuwe bij BCC gekocht voor een heel redelijke prijs.

Ad 05-12-2018 In de winkel gekocht
Alkmaar

Prima uitleg en prettig gesprek... topservice

Goed en vakkundige uitleg over aankoop inbouw-vaatwasser.
Ook laagste prijsgarantie werd snel nagekomen.
Tevens snelle levering en prima ingebouwd !
Heel goed gevoel van deze topservice.

Wim Wilms 05-12-2018 In de winkel gekocht
Den Helder

Service totaal!

Goede voorlichting en nazorg voor vragen en problemen na de koop. Ook dan Kun je op BCC rekenen. Niet alleen met de koop

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Nelleke 05-12-2018 In de winkel gekocht
Veenendaal

Geweldige service!!!

Aardig en behulpzaam personeel!
Mooie winkel, artikel was niet op voorraad maar is de volgende dag bezorgd!😃

Annie mouthaan 05-12-2018 In de winkel gekocht
In muiden

Hele goede service

Zeer klant vriendelijke personeel, een mooie schonen winkel ,ze dringen je niks op en als het niet in hun arsotiment is doen ze er alles aan om je te helpen

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Bob 05-12-2018 In de winkel gekocht
Purmerend

Prettige winkel

Fijne winkel, ze laten je met rust en als je wat wil weten dan hebben ze alle tijd voor je. En samen komen we er wel uit.

M 05-12-2018 Via de website gekocht

Kan beter

De heren die de wasdroger kwamen brengen hadden vooral erg veel haast. De wasdroger werd naar de zolder gebracht en moest op een koppelstuk van de wasmachine worden gezet. Er moesten twee schroefjes van het koppelstuk worden losgedraaid. Toen ik snel een schroevendraaier haalde waren ze niet blij en zeiden ze dat ze daar eigenlijk geen tijd voor hadden...Binnen een minuut had ik de schroevendraaier gepakt en kon ik de schroefjes eruit draaien maar dat wilden ze zelf doen, om maar meteen te zeggen dat het nu eigenlijk óók nog monteren werd...Ik was er echt klaar mee en zei, zet hem maar neer dan doe ik het zelf wel! Nee, nee het was geen probleem maar onderhand was het wel gezegd. In no time waren ze weer verdwenen. Niet echt een leuke manier om een nieuw produkt te ontvangen en dan zeg je als klant al snel, de volgende keer bij een ander.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Afleverservice

hermina 05-12-2018 In de winkel gekocht
venray

snel geholpen

goede uitleg over het product wat ik gekocht heb.
en vriendelijke verkoper die goed op de hoogte was van het product

Maurice 05-12-2018 Via de website gekocht

Hele fijne en gezellige bezorging

Onlangs is mijn TV geleverd en netjes naar wens bevestigd. Na de bevestiging nog een leuk praatje gemaakt, wat de service compleet maak; persoonlijke aandacht.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Friso 05-12-2018 Via de website gekocht

Fijne winkel

Goede prijzen, prima service en nooit problemen gehad met bestellingen. Enige puntje was dat mijn laatste bestelling (toetsenbord) in een doos aankwam waar er wel 20 in kunnen, wat moet ik daar nou weer mee. Maar geen problemen verder

E Lammers 05-12-2018 Via de website gekocht

Ander model gratis bezorgd

Na overleg met telefonische helpdesk een bepaald model vaatwasser uitgezocht. Die bleek toch niet te passen (ik had gemeten zoals de helpdesk het zei, maar daar klopte iets niet). De bezorger heeft ter plekke het juiste model besteld en kwam die zonder verdere bezorgkosten een paar dagen later brengen. Het nieuwe model was 21 euro goedkoper. Daar ben ik diezelfde avond door een call centre over gebeld en de dag erna stond dat geld op mijn rekening. Enige minpuntje: de pootjes zijn op een houten lat gezet om hoogte te winnen. Dat ziet er niet heel stabiel uit. Aan de andere kant: ik ben geen monteur, dus wellicht is het een prima oplossing.

Superservice 05-12-2018 Via de website gekocht

Snelle bezorging en keurig aangesloten

Wij hebben een Beko gasfornuis besteld via internet. Daar werd aangegeven dat er een wat langere levertijd aan zat. Achteraf viel het mee, het werd al na 1 week bezorgd. Per mail kon je de bezorgdag kiezen en de nacht voorafgaand aan de verzorging een sms met het tijdvlak van levering. In het tijdvlak wordt je ook gebeld door de chauffeur wanneer ze er bijna zijn. Goede service en keurig aangesloten en uitgelegd hoe het werkt. Top!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Felix Heiligers 05-12-2018 In de winkel gekocht
Heerlen

Goed geholpen, vriendelijk personeel.

Vriendelijk personeel. Werd direct geholpen. De gewenste aankopen gedaan. On-line afspraken kunnen maken over de levering van gekochte producten.

Winnifred van Gils 05-12-2018 In de winkel gekocht
Haarlm, winkelcentrum Schalkwijk

Goede service, een klant voelt zich klant.

Vriendelijke en zeer deskundige verkoper. Neemt alle tijd om alles rustig uit te leggen, soms wel 2 keer.
De klant voelt zich echt een klant, helemaal als er gezegd wordt als het niet lukt altijd terugkomen hoor, dan hulp ik wel.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Ingrid 05-12-2018 Via de website gekocht

Slechte afhandeling van order

Order was inclusief meenemen oude tv. De bezorger weigerde dit en ging weg. Na uren pas contact met BCC gekregen, verbinding wordt gewoon verbroken. Klacht neergelegd met als reactie ´ik denk niet dat de tv nog gehaald wordt´.
Voorstel om tv alsnog op te halen was op voorgestelde datum niet mogelijk. Getracht nieuwe afspraak te maken maar helaas...mails worden niet beantwoord. Wat een kansloze organisatie.
Afdeling planning communiceert duidelijk NIET met afdeling planning en andersom.
Was laatste aankoop aldaar

Pluspunten

• -

Minpunten

• Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice

René Boender 05-12-2018 In de winkel gekocht
Breda

Lekker vlot ! ! !

Al vaker deze winkel bezocht en laten leveren. Vriendelijke en vrolijke bediening èn héle vlotte leveringen !
Heb wel héél bewust een rustige periode uitgezocht om te winkelen, cq informatie in te winnen.

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

Yargi 05-12-2018 In de winkel gekocht
Woensel

Goed geholpen medewerkers weten veel over hun producten. Eerder een televisie gekocht hier. Product volgende dag gratis thuisbezorgd.

V.hijkoop 05-12-2018 In de winkel gekocht
Den haag

Uitmuntend en netjes en behulpzaam personeel

In de winkel zeer positief en vriendelijk
En meedenkend geholpen door de verkoper
Wist waar hij het over had
Levering was super snel ook dit ging volgens de afspraak per mail
Super geeoon

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

G. Koster 05-12-2018 In de winkel gekocht
BCC Delft

Voorbeeldige snelheid

In de winkel wist men precies wat wij voor ogen hadden voor een goede wasmachine. Binnen drie dagen al bericht dat er geleverd kon worden. Zelf de ideale datum van levering vastgesteld. Tussen 8 en 10 uur beloofd. Om 8.05 uur aan de deur, om 8.20 uur een draaiende machine! Geen troep en oude machine weg.

JJ 05-12-2018 Via de website gekocht

snelle levering

ik kies altijd om van BCC iets te kopen, omdat de service en informatie zijn goed en duidelijk. de prijs is ook netjes in verhouding met andere verkopers

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

C. 05-12-2018 In de winkel gekocht
Veghel

Geweldige service

Aanbieding was niet meer op voorraad. Week later geleverd tegen de aanbiedingsprijs. Goede service zoals ik bij iedere aankoop tot nu toe gewend ben van bcc

JB 05-12-2018 In de winkel gekocht
Leidschenhage

Prima service

Uitstekende winkel, goede parkeervoorzieningen, vriendelijk personeel en de aankoop was eerder beschikbaar dan verwacht. Na de bestelling kon ik het artikel binnen 2 dagen afhalen.

Gerda 05-12-2018 In de winkel gekocht
Utrecht, The Wall

Uitstekende en vlotte service.

Goede service, deskundig advies,groot assortiment, gemakkelijk en uren voldoende gratis parkeren dichtbij de lift / trap.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Ang80 05-12-2018 Via de website gekocht

Super vriendelijke bezorgers

Makkelijke heldere site. Alles snel voor elkaar. Top koelvriescombinatie. De bezorgers waren echt top. Vrolijke mannen die eerst even de hond gedag zeiden daardoor konden ze prima binnenkomen. Koelkast uitgepakt en op plek. Afval en oude koelkast weer mee.

Mariette 05-12-2018 In de winkel gekocht
Haagweg Den Haag

Uitmuntende service

Ondanks mijn onzekerheid werd de verkoper Marcel totaal niet ongeduldig. Ik heb wel een uur getwijfeld welke stofzuiger ik moest nemen. Marcel wees me op een hele eerlijke manier op alle voor- en nadelen van de verschillende merken en modellen. Tijdens mijn laatste aankoop, een Philips airfryer werd in in dezelfde winkel eveneens uitstekend geadviseerd. En het klopt wat er gezegd werd. Een geweldige winkel waar de service nog hoog in het vaandel staat.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Evelien van der Velden 05-12-2018 In de winkel gekocht
Filiaal Hoorn

Geweldige service

Snel geholpen, duidelijke uitleg over de printers en wat de verschillen waren. De prijs is ook goedkoper dan ik in eerste instantie verwacht had. Makkelijk zelf te instellen printer.

Angel 05-12-2018 In de winkel gekocht
Lelystad

Geweldige service

Overzichtelijke zaak lekker ruim opgezet nette service staan gelijk voor je klaar om je te helpen en te adviseren

Jan Willem 05-12-2018 In de winkel gekocht
Zutphen

Behulpzaam en vriendelijk personeel

Op zoek naar een sinterklaascadeau, werd ik keurig en correct aangesproken en geadviseerd.
Het cadeau werd zelfs nog even voor mij ingepakt.
Ik was aangenaam verrast.

johan 05-12-2018 Via de website gekocht

BCC daar kom je verder mee....

zoals gewoonlijk is er niks op aan te merken...goede service!! tv online besteld begrijpelijk dat in deze drukke tijd het iets langer kan duren..goed op de hoogte gehouden met bezorg tijden en netjes afgeleverd.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Leo 05-12-2018 In de winkel gekocht
De wall in Leidsche rijn

Goede verkoop en goede service

Verkoop was goed, moest wel 1,5 week wachten op de afwasmachine, maar afleverservice was prima.
Gebruiksaanwijzing gehad en binnen het uur stond er de nieuwe afwasmachine.

Internet besteller 05-12-2018 Via de website gekocht

Goede service in deze drukke tijd

De vaatwasser via internet makkelijk en snel besteld. Levertijd wat langer dan verwacht 2 werkdagen en een weekend in totaal 4dagen. (wel besteld in de drukke sinterklaastijd)
Bestek rekje was schijnbaar onderweg verloren, (Zat er niet bij). maar even gebeld dat deze er niet bij zat en wordt binnen 1 week na bezorgd.

LB 05-12-2018 Via de website gekocht

Erg goede service, netjes geinstalleerd

Goede communicatie naar de klant toe. Oude vaatwasmachine netjes afgevoerd en de nieuwe erin, gratis ingebouwd actie! Vriendelijke mensen en uitstekende service, helemaal top!

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Marie van Beelen 05-12-2018 In de winkel gekocht
Bilderdijkstraat

Gauw makkelijk en snel

Beste prijs en geen bezorgkosten en kon eerst vragen wat ik wil en mijn centrifuge werd op afgesproken tijd thuis afgeleverd tevreden dus.