Jennifer 08-12-2018 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Top service

Fijne winkel, er stonden genoeg verkopers klaar om te helpen en we werden gelijk geholpen. Zeer snelle service en een geweldig product!

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Rene Zijdewind 08-12-2018 In de winkel gekocht
De Wall Utrecht

prima service en uitermate prettig geholpen.

Totaal niet opdringerig en dat gaf voor mij o.a. de doorslag om bij BCC mijn laptop aan te schaffen. Ik kreeg ook de gelegenheid nog even verder te kijken en eigenlijk door deze opstelling gaf het mij de doorslag om bij BCC aan te schaffen.

Patrijs 08-12-2018 Via de website gekocht

Mooie prijzen. Goed personeel. Prima eigen bezorgdienst

Ik was er voor oriëntatie op een nieuwe TV. Goed opgeleide en vriendelijke verkopers, maar verre van opdringerig. Overzichtelijke opstelling van apparatuur dat onderling vergelijken erg vergemakkelijkte. Zelfs zitjes om de apparatuur rustig te kunnen bekijken. Erg mooie prijzen, zeker op Black Friday. Eigen goede bezorgdienst, die afspraken ook nakomt. Over levering wordt duidelijk en tijdig gecommuniceerd. In de winkel wezen kijken en via internet besteld.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

René 08-12-2018 Via de website gekocht

Very low service

Snelle afhandeling en heldere communicatie via de mail van de bestelling. Product is echter niet bezorgd. Klantenservice laat niets van zich horen. Daar wordt je niet blij van.

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice

mw. schouten 08-12-2018 In de winkel gekocht
oss

Goed verkoopadvies

Ik ging naar de winkel voor een nieuwe computermuis en kwam terug met een nespresso machine....de verkoper wist er heel veel over te vertellen en adviseerde mij om geen bonenmachine te kopen omdat ik alleen ben en dan de bonen te snel uitdrogen. Hij liet mij een kopje koffie proeven en met dit apparaat heb ik alle soorten koffie in huis, vers snel en simpel. Ik ben zeer tevreden.

Jos Wanetie 08-12-2018 In de winkel gekocht
Nijmegen

Goed geholpen door Mark

Helaas liepen we na betaling naar buiten met het verkeerde product. De oplossing hierna was correct. We konden met goede ondersteuning het product omwisselen voor het goede product.

Ron 08-12-2018 In de winkel gekocht
Makado Beek

Zeer goed geadviseerd bij BCC in Beek.

Zeer goed geadviseerd door Chrit,waardoor wij uiteindelijk nog een beter toestel kochten. Ook het afhalen ging makkelijk op deze vestiging.

Brigitte 08-12-2018 In de winkel gekocht
Barendrecht

Eerlijke en fijne en duidelijke service

Het is een fijne winkel met goede en aardig personeel. En de service is goed als er wat kapot is! En de goedekoopste, is natuurlijk ook niet onbelangrijk!

Zus van den Heuvel 08-12-2018 In de winkel gekocht
BCC Oss

Goed en betaalbaar !!

Ik ga het liefst naar een winkel om iets te kopen dan zie ik wat ik koop .. Werd heel goed geholpen en alles werd goed uitgelegd , Dus een aanrader . Zo ik altijd zeg ..BCC denkt met je mee ! Peter Timmer bedankt voor je goed advies !!

DMF 08-12-2018 Via de website gekocht

Super

Fijne service! Gratis levering op de 3e verdieping was zeker 1 v/d redenen om te kiezen voor BCC. Verder geen reden gehad voor contact met klanten service, dus kan daar weinig over zeggen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jansen van 't Land 08-12-2018 In de winkel gekocht
Leidsche rijn (the wall)

Fijne kans om ervaring te kunnen geven

De winkel heeft een ruime keus en ben er goed geholpen. Wilde de persoon die ik vorige week had gesproken en wilde wachten tot hij met zijn klant klaar was. Tijdens t wachten ben ik zeker 5 x benaderd of men mij van dienst kon zijn. Zeer attent en men heeft ook voor koffie gezorgd. Daaarna weer prima geholpen en de aankoop gedaan. Zal zeker weer naar deze winkel gaan.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

KoAnMa 08-12-2018 In de winkel gekocht
Hengelo

Een "persoonlijke" winkel

Wij zijn bekend met de online-shop, maar gaan toch liever naar de fysieke BCC voor een aankoop omdat het artikel dan tastbaar, maar ook beter vergelijkbaar is waardoor de juiste keuze sneller gemaakt kan worden en niet teruggestuurd hoeft te worden zoals bij online aankopen vaak gebeurd. Het voordelig bijkopen van extra garantie is ook een reden om hier te kopen.
Tevens vinden wij het persoonlijke contact bij de vestiging in Hengelo (ov) zeer prettig en aanbevelings waardig.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Tevreden klant 08-12-2018 In de winkel gekocht
Veghel

Geweldige service

Geen verkooppraatjes, eerlijke en behulpzame verkoopmedewerkers. Snelle service, steeds weer als we in de winkel zijn voldoende en gemotiveerde medewerkers in de winkel.

Van spelden 08-12-2018 In de winkel gekocht
BCC den helder

Geweldige service

Hele goeie en duidelijke advies precies wat wij zochten daar werdt het product op afgestemd eerlijk en duidelijk advies gekregen

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Scheepmaker 08-12-2018 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Dik tevreden

Vriendelijke mensen groot assortiment en er werdt de tijd voor je genomen.
Ik kom er al jaren en je kan zien dat de service echt vooruit is gegaan

Sjaak 08-12-2018 In de winkel gekocht
Rotterdam Alexandrium

Precies wat ik zocht!

Wij zijn naar BBC gegaan omdat we er eerder aankopen hebben gedaan die goed bevallen zijn. We zijn top geholpen, goed advies en gevonden wat we zochten.

Hans 08-12-2018 In de winkel gekocht
Hellevoetsluis

Altijd goed geholpen en geadviseerd

Al diverse elektronica bij BCC gekocht in Hellevoetsluis, top zaak.
o.a Epson printer
Samsung HD tv
Samsung blueray speler
Garmin navigatie
Nespresso koffie apparaat

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Renmail 08-12-2018 Via de website gekocht

Snelle service

Mooie manier van met name leveren van artikelen, bezorgen ging mooi eerst een email wanneer en welke tijdsverwachting, dan een sms om dat te bevestigen en 10 minuten van te voren wordt je gebeld dat ze er zo zijn. Nette bezorgers moesten 2 hoog en dat ging rap droger was zo boven aangesloten en de oude netjes mee afgevoerd. Complimenten.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces

Minpunten

• -

Ruud 08-12-2018 Via de website gekocht

Geen High services

Donderdag 6 dec. een nieuwe HP desktop computer Pavilion 590-A0205ND zilver editie besteld via webwinkel van BCC. Vrijdag werd de computer via DHL geleverd mooi op tijd. Maar toen ik de doos open maakte zat er een zwarte HP Pavilion desktop computer in de doos. Toen ik de front van de computer zag, ontdekte ik dat een USB poort miste wat wel op de zilvere editie zat die ik had gekozen op de webwinkel. Hadden ze mij nou een oud model geleverd? Ik belde de klantenservice en via de telefoonstem hadden ze te druk om mij klacht aan te horen, ik heb een half uur in de wacht gestaan zonder resultaat. Morgen maar naar een filiaal van BCC om mijn klacht daar neer te leggen. Wordt vervolgd.

Jannet 08-12-2018 In de winkel gekocht
Hengelo

Keurig geholpen

Keurig geholpen, goed voorgelicht, snelle afhandeling. We hoefden helemaal niet te wachten.
Vriendelijke, alerte en attente verkopers.

R Bakker 08-12-2018 In de winkel gekocht
Bcc osdorp

Geweldige

Altijd welkom en goede info als 1 het niet weet gaat hij geen onzin zeggen maar gaat gewoon info inwinnen bij zijn collega

R Bakker 08-12-2018 In de winkel gekocht
Bcc osdorp

Super geholpen

Ik koop altijd mijn producten bij de bcc gewoon omdat je de goede info geven en je altijd ook gewoon binnen kan lopen zonder dat je moet kopen

Esther 08-12-2018 Via de website gekocht

Low price, high service!

Black friday een Samsung tv besteld, zou 'm de volgende dag op kunnen halen, omdat er geen bezorg optie mogelijk was. Helaas bleek achteraf dat niet te kunnen omdat de tv uitverkocht bleek te zijn.
Werd s'avonds gebeld door een medewerker en zij bood aan om de tv te laten bezorgen zodat ik niet naar Almere hoefde te komen (woon niet in de buurt van Almere)

Fijn dat mensen met je meedenken!
Top service!!!

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice

Minpunten

• -

A. 08-12-2018 In de winkel gekocht
Ijmuiden

Top

The representative helped me from start to last. Very knowledgeable, engaging and gave me space to make my choice. Thank you.

Martin 08-12-2018 In de winkel gekocht
Hoorn

Prima setvice

Kundige uitleg. Niet gericht op 1 merk, maar alle voors en tegens worden verteld. Hierdoor kon ik de juiste keuze maken voor een e reader.

margot soons 08-12-2018 In de winkel gekocht
BCC Beek

BCC is supergoed

BCC geeft snel goed en eerlijk advies. De verkoopmedewerkers hebben verstand van de producten en denken met je mee.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Caroline ingwersen 08-12-2018 In de winkel gekocht
Buitenveldert

Super aardig winkelpersoneel

De meneer die mij heeft geholpen bij de aanschaf van een tondeuse voor mijn man was heel informatief , en voor mij belangrijk proberrdevhij niet meteen de duurste aan te smeren . Daarna had ik nog een dvd speler nodig en ook daarbij kreeg ik goede adviezen . Kortom super tevreden ben ik . 😀📀🎉

Kradolfer 08-12-2018 In de winkel gekocht
Spijkenisse bcc

Goede service

Klantvriendelijk en er wordt gekeken of het artikel de goedkoopste deal is we hebben de afgelopen al meerdere artikelen gekocht

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Rina 08-12-2018 Via de website gekocht

De service was prima

Wij waren op zoek naar een voordelige warmte pompdroger met twee sterren en kwamen uit bij BCC het merk Beko zei ons niets,we hebben wel meer onbekende merken gekocht waar we jaren plezier van hebben gehad ,dus hopen we hier ook jaren plezier van aan te beleven

Pluspunten

• Betaalmogelijkheden

Minpunten

• Levertijd

chris 08-12-2018 In de winkel gekocht
nijmegen zwanenveld

vriendelijk personeel

in nijmegen terecht gekomen na sluiting filiaal cuijk. geweldige verkoper die ons hielp, en luisterde naar het doel van de aan te schaffen tablets. hij verkocht ons niet de duurste, wel de beste voor ons doel (kinderen).

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

Richard 08-12-2018 Via de website gekocht

Hele goede service en de levering was helemaal prima

Om het product te vinden was heel goed, ze hielden mij goed op de hoogte en de bezorging liep heel goed. Vriendelijke bezorgers en netjes ze hebben mijn wasdroger netjes op zijn plaats gezet en uitleg gegeven hoe te gebruiken en ze hebben hem getest of hij het het deed. Mijn volgende aankoop komt daar ook vandaan.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Annette 08-12-2018 Via de website gekocht

Sneller dan het licht!

Topdrukte is het rond deze dagen. En toch was mijn bestelling binnen 24 uur nadat ik op send drukte al bezorgd. Heerlijk. Dat is precies de reden waarom ik liever online shop!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Sandra 08-12-2018 In de winkel gekocht
Hellevoetsluis

Goede service

Heel goed en vriendelijk geholpen, aflevering was ook goed. Fijn dat ze de tv goed geïnstalleerd hebben.

Tevreden klant 08-12-2018 In de winkel gekocht
Oosterhout

Zeer goede service

Uiterst vriendelijk geholpen met uitgebreide deskundige informatie omtrent het product, zodat ik met plezier tot aanschaf ben overgegaan.

Chantal 08-12-2018 In de winkel gekocht
Beverwijk

Goede service en ook nog eens gezellig!

We zijn vriendelijk en gezellig geholpen! Goede uitleg en kregen eerlijk advies. Met veel geduld werden de verschillende producten uitgelegd en werden er goede vragen gesteld welk product het beste in ons huishouden past.

Mario Ligtvoet 08-12-2018 In de winkel gekocht
Hilversum grote Brink

Gemotiveerde en enthousiaste bezorgers. Zeer tevreden

Kundige medewerkers, prima service en je kunt vertrouwen op de afspraken. Kortom een aanrader!!! Levering ook op tijd en klantgerichte bezorgers. Perfect.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Bert 08-12-2018 In de winkel gekocht
Oostburg

Geweldige service en voorlichting!

Groot assortiment, uitstekende voorlichting en dat op de hoek van de straat. De printer die ik kocht was niet op voorraad. Geheel volgens afspraak de andere dag op zaterdag geleverd door de pakketdienst.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Ria peschier 08-12-2018 In de winkel gekocht
Mega store

Adviserend super

In mega store een waterkoker gekocht leuk personeel niet opdringerig .wij hadden een andere uit gezocht toen op advies van de verkoper een andere genomen .

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Hans 08-12-2018 In de winkel gekocht
Den Haag Loosduineweg

Prima service!

Prima winkel. Kom er al jaren. Het personeel is kundig en luistert naar de klant. Ik ga liever naar de winkel dan dat ik m'n aankopen online doe.

DJ 08-12-2018 Via de website gekocht

Betrouwbaar, eerlijk en goed.

Mijn beoordeling is een 9. Geen 10 omdat volgens het optimum nooit berijkt kan worden.
Wat mij aanspreekt is de betrouwbaarheid van het bedrijf. Eerlijk advies in combi met een nette prijs en uitstekende service. Ik kom er al vele jaren.

evert 08-12-2018 In de winkel gekocht
Apeldoorn

koffiemachine

Goed en goedkoop goed geholpen door personeel goed parkeren en denkt aan het papier doet alles per mail

Mollema 08-12-2018 Via de website gekocht

Gewoon goed

Was op zoek naar een nieuwe stofzuiger, BCC had als een van de weinige webshops het juiste model (Philips heeft nogal wat keus aan verschillende uitvoeringen van bepaald model). Goede website, snelle levering (volgende dag in huis) en je kunt je pakket volgen via DHL.

Marian 08-12-2018 In de winkel gekocht
amersfoort

geweldig

Wij zijn zo super geholpen bij de winkel van BCC . en ook het bezorgen was netje , ze stelden zich voor kregen uitleg . allemaal zo correct . was echt niet zo van hier is het dan en zoek het maar uit, en dat voor zo'n grote keten is dit echt super, andere zaken kunnen hier wat van leren

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Ko 08-12-2018 Via de website gekocht

Het enthousiasme!

Ik vind het geweldig te merken, dat er altijd enthousiast wordt ingegaan op een bestelling. Vooral dat ze je veel plezier wensen met elke aankoop. Zelfs als het gaat om ontkalker voor je koffiezetapparaat. Geweldig toch.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Petro 08-12-2018 In de winkel gekocht
Makado Beek

Prima winkel en service

Een prettige winkel met een goede service en een divers aanbod. We zijn er prima geholpen en de verkoper heeft ons het juiste apparaat aanbevolen. Wij zijn erg tevreden.

Kees van Dongen 08-12-2018 In de winkel gekocht
Oosterhout

Uitstekende voorlichting en uitleg wasdroger

Prima service en zeer klantvriendelijk personeel in de winkel waardoor we niet meer naar andere bedrijven zijn gegaan.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Backpacker 08-12-2018 In de winkel gekocht
Bcc den helder

Betere service krijg je niet

Oude koptelefoon kon niet meer gerepareert was 1,3 jr oud. Kreeg het volledige bedrag terug om een nieuwe terug te kunnen kopen, deze was nu in de aanbieding dit was een nieuwer beter model . Het resterende bedrag in cash teruggekregen. Ben er dus op vooruit gegaan, dus echt Low price High service.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Riky 08-12-2018 In de winkel gekocht
Son

Goede uitleg van de Airfryer

Gemoedelijke winkel en personeel is heel kundig en vriendelijk. Je wordt meteen goed geholpen en zoeken op kieskeurig naar de laagste prijs!

D.Batenburg 08-12-2018 Via de website gekocht

Prima geregeld

Via de chat een bestelling geplaatst, ging prima en werd snel gereageerd. De laptop die ik heb besteld heb ik nog niet uitgeprobeerd.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

HjdT 08-12-2018 Via de website gekocht

Geweldige headphone

Deze koptelefoon heb ik uiteindelijk besteld nadat ik er vele getest heb in diverse winkels. Er waren wat concurrenten maar Bose maakt echt het verschil, zowel in de hoge tonen als in de lage. Koppelen gaat super eenvoudig met de Bose Connect app. Daarna switcht de koptelefoon gemakkelijk van iPad naar Samsung telefoon.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -