Wendy 06-12-2018 Via de website gekocht

Helemaal blij

Heerlijk opgeklopte melkschuim. Snel en eenvoudig te maken. Ik geniet met volle teugen van mijn heerlijke cappuccino

Edward 06-12-2018 In de winkel gekocht
Hoorn

Snelle levering

Vriendelijk en kundig personeel, men neemt de tijd voor je.
Snelle levering, goede 30 dagen niet goed geld terug garantie.

Rinco Dokter 06-12-2018 Via de website gekocht

Niets mis mee.Y

Webwinkel is overzichtelijk, goede prijzen en service, makkelijk besteld en voldoende keuze van bezorgmoment, voldoende verschillende betaalmogelijkheden.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

L. v/d Veen 06-12-2018 In de winkel gekocht
in emmen

super tekst en uitleg

omdat deze winkel zich in Emmen bevind super tekst en uitleg gekregen en vergeleken met vergelijkbare winkels

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Boterman M 06-12-2018 Via de website gekocht

Wat mindere service

Heb via internet een Samsung A6 aangeschaft en deze op maandag 3 dec. In Haarlem opgehaald.
Thuis gekomen werdt ik er op attent gemaakt dat dezelfde telefoon € 10 goedkoper is bij Media Markt. Een mail gemaakt met de vraag wat te doen werd mij geadviseerd om deze vraag voor te leggen aan de winkel in Haarlem.
Vanmorgen naar de winkel geweest met de aankoopbon en een afdruk uit de folder van de telefoon. Wordt er gezegd dat de site van MM benaderd via BCC gewoon € 249 kost.

Thuis gekomen staat op de site van MM gewoon € 239.

Na wat gediscussieer toch nog € 10 terug ontvangen .
Voelde me wel vervelend daar in de winkel.

Mw J Teunissen 06-12-2018 In de winkel gekocht
Beverwijk

Geweldige nazorg van BCC

Zéér klantvriendelijke bezorgers. Uiterst beleefd en vrolijk. Ze hebben netjes en snel gewerkt!! Ik beveel ze bij iedereen aan!

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Jacq 06-12-2018 Via de website gekocht

Top! Goede prijs.

Alles is heel goed te vinden, dus BCC heeft een makkelijke site. De prijzen zijn doorgaans de laagste. Ervaring van de Airfryer: goede kwaliteit, op tijd bezorgd. Levering was netjes.

Eugene 06-12-2018 Via de website gekocht

hoezo pakketje wordt te laat geleverd

alles heel duidelijk omschreven .levering thuis of in de filiaal naar keuze , je kunt goed overzien of ze het op voorraad hebben

Leon 06-12-2018 In de winkel gekocht
Helmond

Uitstekende service. Veel productkennis en vriendelijk!

Uitstekend geholpen. Wist veel te vertellen over de verschillende producten waardoor je een goede keuze maakt. De producten zijn zelfs naar de auto gebracht! Uitstekende service.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Peter 06-12-2018 In de winkel gekocht
Amsterdam

prima service

zeer goede uitleg over de technische aspecten van de wasmachine en over der verschillen met andere, vergelijkbare wasmachines. hierdoor kon ik een uitgewogen keuze maken waarbij er een goede balans was tussen technische prestatie, energie zuinig en duurzaam voor machine en de was. ik ben zeer tevreden. ik geef een negen omdat ik veel zaken door goed voorbereide vragen te weten ben gekomen en dit niet zonder gedegen voorbereiding was gebeurd.

Rosemarijn Pols 06-12-2018 Via de website gekocht

Hele slechte service

Ik vond het echt verschrikkelijk! Eerst bestel ik een wasmachine waarbij de levertijd 15 dagen was en zou ik bericht krijgen als hij wert geleverd. Dat is normaal. Na 2 weken daarna niks gehoord. Na een gesprek via telefoon blijkt dat die er nog niet is maar over een paar dagen wel. Na die paar dagen nog niks gehoord te hebben en contact via telefoon en whatsapp te hebben gehad zou het nog een week duren.. Ondertussen een maand verder krijg ik een mail dat de wasmachine pas eind van de maand (dus nog 2 weken later) pas weer op voorraad komt en dat ik gebeld zou worden zodra deze er was. Dit vond ik al niet normaal. 2 weken later dacht ik, ik ga even op de website van BCC kijken of de wasmachine nogsteeds niet leverbaar is.. Tot mijn verbazing staat er: OP VOORAAD. Ik een bericht gestuurd.. Ja hij is inderdaad leverbaar en dat ze de volgende dag hem kunnen bezorgen.. Ik dacht eindelijk komt die dan! Maar nee was die plek opeens voor iemand anders gereserveerd waardoor ik pas een week later de wasmachine bezorgd kreeg. Ook geen vriendelijk personeel waar ik als laatst mee gesproken heb. Al met al blij dat ik hem eindelijk heb maar de hele service was zo enorm slecht ik moest overal zelf achteraan! Jammer hoor... Toen ik klacht indiende via whatsapp kreeg ik ook geen reactie

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Hans Thunnissen 06-12-2018 In de winkel gekocht
Schalkwijk Haarlem

Uitstekende service

Al jaren klant bij BCC in Haarlem Schalkwijk. Mijn baardtrimmer van Braun hield er na 1,5 jaar ineens mee op. Opladen had geen effect. In de winkel kreeg ik situatie uitgelegd en ik kreeg direct een nieuwe trimmer. Klasse.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Wilco 06-12-2018 In de winkel gekocht
Heerlen

Tevrede klant!

Opzoek naar een nieuwe droog machine ben ik bij BCC heerlen, ‘t Loon, naar binnen gegaan. Direct was er een vriendelijke medewerker die mij heeft geholpen bij het zoeken van het juiste apparaat. De levering was goed gecommuniceerd en ik heb niet onnodig lang thuis hoeven wachten. Ook het personeel van bezorging was vriendelijk en behulpzaam. Ik kom zeker terug als er meer witgoed thuis aan vervanging toe is.

Pluspunten

• Retourproces

Minpunten

• -

C.j.angenent 06-12-2018 In de winkel gekocht
Woonwereld breda

Fantastische service

Zoals ook al onze vorige apparaten vakkundig geïnstalleerd, voor mij is er maar een de beste ! De. BCC. Bij vernieuwing regel recht naar deze zaak met deskundig personeel.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Leonie 06-12-2018 In de winkel gekocht
Oude Haagweg, Den Haag

Vriendelijke en deskundige bediening

Ik heb voor deze shop gekozen omdat je er makkelijk kunt parkeren en de winkel is heel prettig ingedeeld.

Leonie 06-12-2018 In de winkel gekocht
Waldorpstraat, Den Haag

Vriendelijke en deskundige service

Ik ben altijd zeer tevreden omdat de winkelproducten goed en overzichtelijk tentoongesteld worden. Het personeel is altijd zeer vriendelijk en deskundig, er wordt ook echt tijd voor je genomen. Verder is de winkel ook makkelijk bereikbaar.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

J.v.Gent 06-12-2018 In de winkel gekocht
Bcc Barendrecht

zeer goede service.

Bereikbaarheid en parkeergelegenheid is goed.
Zeer goed geholpen en goede uitleg gehad, waar ook ruimschoots de tijd voor werd genomen.

A.M. Arendsen 06-12-2018 Via de website gekocht

Snelle levering en goede service bij het afleveren

Een overzichtelijke webshop waar ik doelgericht vond wat ik zocht. Geen afleidingen en onzin die de zoektocht vertroebelen. Bij de levering van de koelkast hebben de jongens het apparaat keurig en snel aangesloten.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Math Laurensse 06-12-2018 In de winkel gekocht
Venray

Bijzondere aandacht voor elke klant

Bij binnenkomst zie je al dat elke klant persoonlijke aandacht krijgt. Voor mij staat BCC voor Bediening Chapeau Chapeau. Waar experts in andere winkels te kort schieten wordt je in deze winkel op een zeer prettige en ongekend deskundige wijze geholpen bij de juiste productkeuze.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Robert Vugteveen 06-12-2018 Via de website gekocht

Super geregeld!

Via de site eenvoudig een nieuwe wasdroger met warmtepomp gevonden. Eerst reviews gelezen en toen gekocht. Duidelijke informatie omtrent aankoop, bezorging en retournemen van de oude droger. Via e-mail en sms op de hoogte gehouden op de bezorgdag. 10 minuten voor bezorgen een telefoontje van de bezorger. Twee uiterst vriendelijke en behulpzame jongens installeerden de droger en namen alle verpakkingen en de oude droger mee. Kortom een bijzonder prettige ervaring dankzij het gemak van bestellen en de vriendelijkheid van de bezorgers (Benjamin en Lorenzo). Ik ben erg tevreden!

Marjolein 06-12-2018 Via de website gekocht

Topservice

Eenvoudig bestellen, ook een wijziging in bezorgmoment was zo geregeld. En je krijgt een sms met de bezorgtijd, erg fijn. De wasmachine stond in 15 minuten aangesloten op z'n plek!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Jan Smits 06-12-2018 In de winkel gekocht
Den Haag, oude haagweg

Zeer behulpzame medewerkers, die net even het verschil maken

De medewerker van BCC was zeer behulpzaam en proactief, waardoor het voor mij prettig winkelen was bij BCC Oude haagweg in Den Haag. Voor een volgende aankoop ga ik hier zeker weer langs, want de service hier is meer dan goed.

Eray dokgoz 06-12-2018 In de winkel gekocht
Zutphen

Vriendelijke en klantgerichte service

Vriendelijke mensen en zij hebben goede kennis stand van de zaken.Netjes op tijd geleverd en het ziet er zo mooie uit.Netje oude apparaat terug genomen .

Ruud snaar 06-12-2018 Via de website gekocht

Perfecte service en plaatsing goede uitleg

Prijs is goed goede service zeer vriendelijke monteurs 15 minuten voor aankomst even een belletje

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Tessy 06-12-2018 In de winkel gekocht
Oosterhout

Goede service

Grote winkel, met een groot assortiment. Ze hebben veel op voorraad, dat is ook fijn!
Vriendelijk en kundig personeel.

Bert 06-12-2018 In de winkel gekocht
Buitenveldert

Goede service en klantvriendelijk

Ik kocht een Sony Blueray DVD speler en bij de installatie thuis bleek er een probleem met het apparaat. Meteen terug gegaan naar de winkel. In de winkel uitgelegt wat het probleem was en ik kreeg meteen een nieuwe speler mee. Helaas kreeg ik thuis opnieuw het zelfde probleem. Vervolgens opnieuw terug naar de winkel. Daar hebben we het apparaat getest en bleek ik in de handleiding van het apparaat iets over het hoofd te hebben gezien. De speler is door de winkelier ingesteld en nu werkt speler helemaal super.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

stijn peeters 06-12-2018 Via de website gekocht

Batterij besteld, nog handiger dan naar de super fietsen.

Had een batterij set nodig. Dus een keer besteld bij BCC online ipv deze bij de supermarkt te kopen.
Keurig next day afgeleverd, en zelfs de batterij had een retour document.
Prima service.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

F. Kruger 06-12-2018 Via de website gekocht

GOEDE SERVICE

Vroeger kocht ik altijd bij Expert, maar na een slechte ervaring bij die firma ben ik nu definitief overgestapt op BCC. Ik moet zeggen dat de webshop goed werkt. Je wordt ook uitstekend op de hoogte gehouden van het moment van aflevering en de mensen zijn vriendelijk. Aanbevolen !

Al Ali 06-12-2018 Via de website gekocht

goede service en scherpprijs

Het is heel makkelijk te bestelen via online, de bestelling wordt snel ingeleverd zonder extra kosten, de prijs is lager in vergelijking met de andere winkels

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

E.Martinec 06-12-2018 In de winkel gekocht

Levering TV

BCC gekozen vanwege goede service en het nakomen van afspraken.

Personeel vriendelijk, hulpvaardig

Prima service en een uitstekend assortiment. 06-12-2018 In de winkel gekocht
Helmond

Op een prettige manier behandeld.

Ik heb BCC gekozen omdat ik hier steeds goed en correct word geholpen en omdat zij met de laagste prijsgarantie rekenen.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

E. Gr. 06-12-2018 Via de website gekocht

BCC online: Snelle service, zelfs met Sinterklaas!

Dinsdag 4 december besteld en 5 december al in huis! Helemaal super. Kan ik gelijk aan de slag met mijn nieuwe princess vacumeer-zakken en vacumeer-rollen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Tevreden klant 06-12-2018 In de winkel gekocht
Tilburg

Top service

Wij liepen spontaan binnen om ons te laten adviseren over een stoomgenerator. De mevrouw die ons kwam helpen is echt zo ontzettend goed met haar vak bezig en wij zijn als tevreden klanten de winkel uit gegaan.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Alex de Pineda 06-12-2018 In de winkel gekocht
In Lisse

Geweldige service

Wij kopen altijd bij BCC in het verleden koelkasten, gasfornuizen tvs. We worden altijd vriendelijk ontvangen we raden iedereen aan bij BCC te kopen er is altijd iemand die die u help.

Nathalie 06-12-2018 In de winkel gekocht
BCC Heerlen

Goede en nette service

We werden netjes geholpen door de verkoper. Vroeg nog of we al in het systeem stonden en heeft toen nog wat aanpassingen gedaan ivm verhuizing. Daarna nog even samen na het product gekeken en ook of dit echt het goede was. Verder alles ook nog eens op de mail ontvangen zodat we de bon niet meer hoeven in te scannen. Top service!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Gerben 05-12-2018 In de winkel gekocht

Veel aandacht en tijd!

We werden uitgebreid voorgelicht over de nieuwe televisies en er werd met veel aandacht en kennis ingegaan op onze vragen. Er werd moeite voor ons gedaan en veel tijd aan ons besteed zonder opdringerig te worden

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Henry 05-12-2018 In de winkel gekocht
Barendrecht

Geweldige service

Ik was bij vestiging in Barendrecht vriendelijk ontvangen naar dat bleek dat mijn product waar ik voor kwam was uitverkocht zijn we samen opzoek gegaan naar een gelijkwaardig product met goede advies over het product ik ben nu een hele tevrede klant van een mooie tv zeker aanrader bcc top

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Top Service ! 05-12-2018 Via de website gekocht

Top Service!

De avond voordat mijn bestelling geleverd zou worden, nog met klantenservice bellen, om deze te wijzigen. Geen probleem, werd meteen geregeld. De volgende dag bij levering bleek mijn wasmachine beschadigd. Maar mijn 1 bestelling stond ook nog in de auto. Een geluk bij een ongeluk, en de deksel werd vervangen. Ik een nieuwe wasmachine voor een goede prijs.
Aan alle kanten werd meegedacht.

viper 05-12-2018 In de winkel gekocht
heerlen

top winkel met top personeel

ik had een tft scherm besteld op black Friday. en vroeg of ik die in de eerste week van januari kon komen ophalen. dit was totaal geen probleem. ik heb hem inmiddels toch al eerder kunnen ophalen. vriendelijk geholpen, ook met het ophalen van het scherm werd er gevraagd of ik hulp nodig had om de doos naar de auto te brengen. gezien dat de doos van het scherm erg groot was.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Pranati 05-12-2018 In de winkel gekocht
Amsterdam Oostpoort

veel aandacht

Deze winkel is in de buurt en makkelijk bereikbaar, ruim opgezet en overzichtelijk. Je wordt direct geholpen en dat is fijn, want er is veel keuze, dus met hulp kun je beter je keuze bepalen.

Evaluator 05-12-2018 Via de website gekocht

Zoals verwacht

Levering binnen de tijd,
Wel werden de twee artikelen op verschillende dagen geleverd, ook al was hier geen melding over gemaakt. Gelukkig scheelde het maar 1 dag

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• -

Corrie 05-12-2018 In de winkel gekocht
Zaandam

Prima services

Prima alleen zou het prettig zijn als je lang moet wachten op een verkoper dat je kan zitten . Stonden op het punt om weg te gaan .

E vd H 05-12-2018 In de winkel gekocht
Oss

Uitstekende service .

In de winkel aangekocht snel en goed geholpen, goede service , nette monteurs.
Natuurlijk geldt de prijs ook. In ons geval de goedkoopste! De moeite om er te gaan shoppen.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

farah 05-12-2018 In de winkel gekocht
hellevoetsluis

geweldige service

top service ,vriendelijke personeel. nette levering,oven werd keurig bezorgd en geïnstalleerd. getest en werkend achtergelaten.
verpakking materiaal werd meegenomen ,keuken keurig en netjes achter gelaten ,
zal zeker terug gaan naar de winkel

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Jaap Winter 05-12-2018 In de winkel gekocht

eerlijke service

Bij het uitzoeken van onze macbook air was de verkoper bereid om mee te denken over de geloofwaardigheid van een andere aanbieding op het internet. Na goed laptops goed vergeleken te hebben en de specificaties samen te hebben bestudeerd, een nieuwe bij BCC gekocht voor een heel redelijke prijs.

Ad 05-12-2018 In de winkel gekocht
Alkmaar

Prima uitleg en prettig gesprek... topservice

Goed en vakkundige uitleg over aankoop inbouw-vaatwasser.
Ook laagste prijsgarantie werd snel nagekomen.
Tevens snelle levering en prima ingebouwd !
Heel goed gevoel van deze topservice.

Wim Wilms 05-12-2018 In de winkel gekocht
Den Helder

Service totaal!

Goede voorlichting en nazorg voor vragen en problemen na de koop. Ook dan Kun je op BCC rekenen. Niet alleen met de koop

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Nelleke 05-12-2018 In de winkel gekocht
Veenendaal

Geweldige service!!!

Aardig en behulpzaam personeel!
Mooie winkel, artikel was niet op voorraad maar is de volgende dag bezorgd!😃

Annie mouthaan 05-12-2018 In de winkel gekocht
In muiden

Hele goede service

Zeer klant vriendelijke personeel, een mooie schonen winkel ,ze dringen je niks op en als het niet in hun arsotiment is doen ze er alles aan om je te helpen

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Bob 05-12-2018 In de winkel gekocht
Purmerend

Prettige winkel

Fijne winkel, ze laten je met rust en als je wat wil weten dan hebben ze alle tijd voor je. En samen komen we er wel uit.