Deze score is berekend op basis van 14825 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Marcel 07-12-2018 In de winkel gekocht
Beneden-Leeuwen

Aankoop oven

Ben zoals altijd fijn geholpen, en ik heb precies gekregen wat ik wou hebben. Toppie service en uitstekende mensen.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Veronica 07-12-2018 In de winkel gekocht
Breda

Prima service van de vestiging Breda

Door onverklaarbare reden is de aankooporder vervallen waardoor de machine niet op de vastgestelde datum geleverd werd. Nadat er met de klantenservice geen contact kwam, 45 min in de wacht!, naar de winkel gereden om verhaal te halen. De eerstvolgende levermogelijkheid was 5 dagen later. Tot mijn verbazing en opluchting kwam er dezelfde middag een telefoontje van de vestiging Breda dat de machine toch de volgende dag geleverd kon worden. Complimenten voor de service van deze vestiging en verkoper.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Cjm de Koning 07-12-2018 In de winkel gekocht
Roosendaal

In een woord perfecte service

Je kunt er goed winkelen personeel is klant vriendelijk en behulpzaam en de winkel is goed overzichtelijk en niet ver uit de buurt

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Bianca Krijgsman 07-12-2018 In de winkel gekocht
Zaandam

top sevice

Ik was opzoek naar een oplader voor een JBL speaker, sprak een verkoopmedewerkster aan ,zij gaf meteen aan dat zij het niet wist maar liep meteen mee om een collega te raadplegen, deze jongeman heeft mij uitstekend geholpen . Heeft de oplader voor mij besteld en liep mee naar de kassa om mijn andere aankopen af te rekenen.
Wat een top service!!!!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

G. Bos 07-12-2018 In de winkel gekocht
Apeldoorn

Prima service, netjes en vriendelijk geholpen.

Mooie grote winkel. Ruim assortiment. Was niet op voorraad maar netjes voor mij besteld en thuis bezorgd.

Ad 07-12-2018 In de winkel gekocht
Oosterhout

zeer goede service

Wij hebben een goed gevoel en product aan deze aankoop overgehouden, ook de kennis en motivatie van verkopers vind ik erg positief

John 07-12-2018 In de winkel gekocht
Den Helder

Perfecte service

Prima shop, duidelijk en transparant. Zoekfuncties zijn prima in orde. Erg fijn is dat de specificaties genoemd worden

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

masje 07-12-2018 Via de website gekocht

snelle levering

ik heb bij BCC een HP chromebook besteld omdat deze bij BCC het voordeligst was. ondanks de drukte voor de feestdagen had ik hem gewoon de volgende dag al in huis

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Angelique 07-12-2018 Via de website gekocht

Snelle levering!

Had met spoed n stofuiger nodig, en dus op bcc webwinkel geshopt, volgende dag was i er al, en doet het uitstekend!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

C. L. te O 07-12-2018 In de winkel gekocht
BCC Zoeterwoude-Rijndijk

Best of both worlds: online-prijzen en winkel-service

De wasmachine geeft plotseling een code van versleten motoronderdelen. Je bedankt je wasmachine na 19 jaar trouwe dienst en komt in actie op zoek naar een nieuwe. BCC online geeft de laagste prijsgarantie, dus dat zit wel goed. Ik wilde de machine even van dichtbij bekijken met een brandend display dus ik ging naar het filiaal aan de Rijneke Boulevard in Zoeterwoude-Rijndijk. De verkopers lieten mij even rustig kijken en dat vind ik fijn. Daarna kreeg ik vragen over mijn wensen en ik kreeg uitleg en advies. Mijn idee was om online te kopen maar dat hoeft bij BCC niet. De prijzen in de winkel en online zijn immers hetzelfde. Ik heb uiteindelijk voor een andere, betere en iets duurdere machine gekozen en de levering kon 1,5 dag later al. Een paar dagen later was Black Friday, eventuele lagere prijs van de wasmachine zou verrekend worden als ik mij meldde bij BCC. Dat is ook daadwerkelijk gebeurd. Ik krijg nog € 18 terug op mijn betaalde prijs. Bij de levering was er bij transport helaas iets omgevallen. Zoiets kan gebeuren natuurlijk. Mijn machine was erg beschadigd. Er werd over een fikse korting gesproken maar ik wilde een onbeschadigde nieuwe wasmachine en die werd meteen als eerste een dag later bezorgd en aangesloten. Bij BCC is zowel de prijs als de service helemaal goed, vriendelijke verkopers en vriendelijke bezorgers. Snelle levering en correcte afhandeling wanneer er toch iets niet helemaal goed gaat. Best of both worlds dus.

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

Ria zijlmans 07-12-2018 In de winkel gekocht
BEVERWIJK

Geweldige sevice

Maandag 3december had ik mijn tablet voor reparatie weggebracht en kreeg op vrijgdag 7december een telefoontje dat die niet meer gemaakt kon worden en door de extra verzelering kon ik een andere uitzoeken .zijn zeer goed geholpen door het peesoneel

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

D S 07-12-2018 In de winkel gekocht
Heerlen

Super service en prijs

Ik was op zoek naar een surround set. De heer die mij geholpen heeft nam uitgebreid de tijd om mij de verschillende mogelijkheden uit te leggen en ook te laten beluisteren.
Toen ik uiteindelijk mijn keuze gemaakt had bleek het product van mijn keuze bij een concurrent 100 euro goedkoper te zijn. Bij BCC werd de prijs direct aangepast zodat ik ook van dit voordeel kon profiteren.

Jeannine de Paepe 07-12-2018 In de winkel gekocht
Oostburg

goede inlichting over artikel

lekker dichtbij en goed kunnen parkeren mooie winkel goed overzicht van de artikelen heel veel keuze

Karin 07-12-2018 In de winkel gekocht
Leeuwarden, de centrale.

Goede service

Direct geholpen door een vriendelijke medewerkster.
Product besteld wat niet op voorraad was, de volgende dag kreeg ik al een email dat mijn product binnen was gekomen.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Leen 07-12-2018 In de winkel gekocht
Filiaal Oude Haagweg Den Haag

Slechte service

Installatie van afzuigkap kon niet worden uitgevoerd door de monteurs. Nu moet ik een klusser gaan inschakelen voor de montage van de afzuigkap. Bij inmeten van de afzuigkap is hierover niets gezegd.

Saar 07-12-2018 In de winkel gekocht
Lisse

Geweldige service

Vriendelijk personeel, snel geholpen en vakkundig geholpen. Bij binnenkomst meteen positieve indruk. Kom hier al jaren

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Geweldige service en een persoonlijke benadering 07-12-2018 In de winkel gekocht
Heerlen het Loon

geweldige service en een persoonlijke benadering

Een ruime overzichtelijke winkel met vriendelijk meedenkend personeel, waar je rustig kunt rondkijken. De aangeboden producten zijn aantrekkelijk geprijsd.
Er wordt service verleend op producten die niet recentelijk zijn gekocht en meegedacht over oplossingen

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

HT van Wegen 07-12-2018 In de winkel gekocht
Edel

hele goede service

hele fijne winkel om je wit goed te kopen en hele vriendelijke mensen ze leggen het heel goed uit hoe het apparaat werkt en ze komen het gratis bij je thuis bezorgen

Chris P. van der Klauw 07-12-2018 In de winkel gekocht
Veghel

Uitstekend geholpen

Verkoper gaf uitstekend en efficiënt advies. Het bleef natuurlijk een verkoper (:-)) en hij gaf uiteraard ook informatie over duurdere apparaten met meer mogelijkheden, maar zonder opdringerig te zijn. Hij respecteerde mijn keuze.

Bert Teunisse 07-12-2018 In de winkel gekocht
Bilderdijkstraat

Goed geholpen

Mocht mijn Sony Bluetooth koptelefoon zelfs na drie weken omruilen.
Geen gezeur en gemopper!
Goed geadviseerd over mijn nieuwe aankoop.

Maria 07-12-2018 In de winkel gekocht
Almere Buiten

BCC is altijd goed

Vriendelijk winkel personeel, levering op tijd. Wasmachine netjes geïnstalleerd, oude machine meegenomen.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

jolanda 07-12-2018 In de winkel gekocht
Helmond

IK ga er graag heen.

als ik iets koop, kan ik het vaak al gewoon mee nemen, en anders is het er de volgende dag wel met de bezorgservice. ik word er altijd vriendelijk geholpen, en gaat er iets kapot, dan is dat ook weer snel gemaakt.

J.C. Groen 07-12-2018 In de winkel gekocht
DELT

ENORM GEWELDIGE SRVICE

NU IK TOE WAS AAN EEN NIEUWE TABLET HEB IK GEKOZEN VOOR BCC OMDAT IK IN HET VERLEDEN OOK GOEDE SERVICE BIJ HEN HEB GEKREGEN. DIT IS TEGENWOORDIG NIET VANZELF- SPREKEND. VRIENDELIJKE BEDIENING EN ZEER GOEDE UITLEG IS FIJN.

Bianca 07-12-2018 Via de website gekocht

Super service

Geweldige shop makelijke web site altijd snelle service altijd antwoord op je vragen en klant vriendelijk
Scherpe prijzen snelle levering

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

j.berends 07-12-2018 Via de website gekocht

Boven verwachting "GOED "

Was de enige site waar ik beide gewenste artikelen voor een Philips stofzuiger en een Braun koffiezetter heb gevonden. Hiermee 2* de verzendkosten kunnen besparen. En dan nog binnen 24 thuis afgeleverd. Prima service dus.

Geert. 07-12-2018 In de winkel gekocht
Leeuwarden

geweldige serves .

We werden goed geïnformeerd over het product
de verkoper wist waar hij het over had. zeer tevreden met onze aankoop.

Ewald 07-12-2018 In de winkel gekocht
Delft

Goed advies en goede service

We werden zeer goed en deskundig geholpen waardoor wij de juiste keuze konden maken bij de aanschaf van onze nieuwe wasmachine en droger.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Thomas 07-12-2018 Via de website gekocht

Nice website

Top winkel met een brede assortiment. Goeie service goeie producten, ik zou BCC sws aan anderen aanraden

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Lisette 07-12-2018 Via de website gekocht

Snelle levering, ook in de drukke decembermaand.

Product was bijna overal uitverkocht, maar bij bcc levering de volgende dag. Ook in de drukste periode van het jaar.

Pluspunten

• Levertijd
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Adri 07-12-2018 In de winkel gekocht

Adri

Prima en vriendelijk geholpen in de winkel.
Product keurig op tijd afgeleverd, snel en netjes geïnstalleerd.
Oven ziet er zeer mooi uit en voldoet aan de verwachting.
Tevreden en blij met deze aankoop.
Hoop er dan ook nog lang van te kunnen genieten.

Hanneke 07-12-2018 In de winkel gekocht
Barendrecht

geweldig, wat een service

mijn Fitbit horloge was kapot dus moest geruild in Barendrecht van uit Dordrecht waar ik woon, maar oplader vergeten en dan kan dat eigenlijk niet. toch een nieuw horloge meegekregen met mijn belofte dat ik de oplader van de week breng.
fijn geholpen en veel service, bedankt

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Linda 07-12-2018 In de winkel gekocht
Den helder

Heel goede medewerkers.

Goede en plezierige medewerkers.
Zij kunnen prima advies geven zonder opdringerig te zijn. Ik kom graag in deze winkel.

Meike 07-12-2018 In de winkel gekocht
Nijmegen Dukenburg

vriendelijke verkoper

Niet online gekocht omdat je het product in de winkel kunt zien en ook vragen kunt stellen aan een verkoper. Heb een duidelijke uitleg gekregen over het apparaat

Pieter uit Friesland 07-12-2018 In de winkel gekocht
Leeuwarden

goede service en meedenken in oplossingen

Had een klacht over de telefoon, die kon niet goed worden opgeladen. Meteen een nieuwe gekregen en netjes behandeld.

Catharina 07-12-2018 In de winkel gekocht
Leidschendam

Geweldige services

Gaan altijd naar BCC, vriendelijk en vakkundig geholpen. Wasmachine netjes geplaatst, oude meegenomen

N. Borst 07-12-2018 In de winkel gekocht
breda

Goede produktvoorlichting en goede service

Ik heb voor BCC gekozen vanwege de scherpe prijs en goede voorlichting en een grote keuzemogelijkheid in artikelen.

Tom Nikkels 07-12-2018 Via de website gekocht

Wat een prima service !!. Ingevendheid naar de klant !!

Prima service in de afhandeling en communicatie. Duidelijkheid en ingevend naar de klant. zeer professioneel. Toppie

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

J.c.de korte 07-12-2018 In de winkel gekocht
Barendrecht

Geweldig hersteld

De koppelverkoop is geannuleerd , het zo genaamde cadeau wordt teruggedraaid Mede door de interventie van de BCC medewerkster, complimenten

Maartje 07-12-2018 Via de website gekocht

BCC denkt mee met de klant

Ik heb een wasmachine besteld via de webshop en daarna overlegd met de klantenservice in verband met de slechte bereikbaarheid van mijn woonhuis. Bezorgers waren mooi op tijd en niets was hen te veel. Oude wasmachine losgekoppeld en koelkast aan de kant geschoven en weer terug geplaatst. Oude machine meegenomen. Kortom, een verademing deze service; ik ben vanaf nu vaste klant bij BCC.

G.H. van der Werff 07-12-2018 In de winkel gekocht
Bergen op Zoom

Ze hebben ons geweldig geholpen

De winkel ligt bij ons in buurt en heeft voldoende parkeerplaatsen.
Daarnaast wordt je vriendelijk en deskundig geholpen.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

van Gurp 07-12-2018 In de winkel gekocht
Oosterhout

Prima service

Goed geholpen en meteen erna digitale factuur ontvangen. Verkopers zijn vriendelijk en nemen genoeg tijd.

Aart 07-12-2018 Via de website gekocht

Prettige service

Snel geholpen en netjes afgeleverd. Kom de volgende keer bij BCC. Misschien zijn er dan goede aanbiedingingen.

C.h.t. van Hommelen 07-12-2018 In de winkel gekocht
Tilburg Aabe fabriek

Heel professioneel geholpen en heel vriendelijk personeel!

De laptop van mijn dochter was kapot, die werd meteen opgestuurd en binnen 2 weken was ie al weer terug. Nog gezellig staan kletsen met het personeel dus ik zeg, en top zaak!

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Mieke 07-12-2018 In de winkel gekocht
Rijneke Boulevard

Lekker duidelijk geïnformeerd over de bezorgtijden!

BBC heeft mij op een heerlijke no nonsense snelle manier weten te helpen een keuze te maken uit de enorme hoeveelheid drogers die er zijn. Ondanks de tegenvaller dat mijn keuze niet op voorraad was, was het heel fijn dat er door middel van mail gekeken kon worden toen de machine er weer was wanneer het beste moment was om deze te laten bezorgen. De bezorging was helemaal top. Je krijgt heel vroeg in de ochtend een indicatie van de bezorgtijd, die maar een raamwerk van 2 uur besloeg. Dat was erg prettig, want dan kun je de rest van de dag toch gewoon de deur uit. En vlak voor de bezorging kreeg ik een telefoontje om aan te geven dat ze er bijna waren. Ik kon de bezorgers zo makkelijk vertellen waar ze het makkelijkste de vrachtauto konden parkeren en de droger konden uitladen. De betaling met de mobiele pin was superhandig. Ik was dolblij dat ik zo snel en soepel weer mijn was kon wegwerken.

Ad 07-12-2018 In de winkel gekocht
'S-HERTOGENBOSCH

Snel en goede informatie gehad

Wij shoppen al jaren bij BCC omdat we steeds goede hulp krijgen en de prijs-kwaliteitsverhoudein zeer gunstig is

Ronald 07-12-2018 In de winkel gekocht

Buitengewoon vriendelijke verkoopmedewerker

Voor de aankoop van een nieuwe printer ben ik vandaag naar de vestiging van BCC in Bergen op Zoom gegaan. Naast een buitengewoon vriendelijke ontvangst kreeg ik duidelijke uitleg over alle aspecten voor deze nieuwe printer .

ML 07-12-2018 Via de website gekocht

Super geweldige service

Twee top mannen super vriendelijk en zeer beleefd
Totaal geen moeite met de wachmachine naar boven te brengen en aan te sluiten
Top gedaan!

Kyl 07-12-2018 Via de website gekocht

Super klantenservice !

Laatst een laptop besteld waar een paar mankementen aanwaren. Erg jammer voor de prijs die ik betaald had. Meteen BCC gebeld en daarna naar een winkel in de buurt. Binnen een half uur was er alweer een nieuwe maar mijn adres gestuurd en was alles helemaal opgelost !

J.W. Gerritsen 07-12-2018 In de winkel gekocht
MAXIS

Gewoon Top, zowel de service als de prijs.

Wij zijn zeer tevreden over onze aankoop van de vaatwasmachine. Een zeer aantrekkelijke prijs met gratis plaatsing en extra fabriekskorting. Verkoper gaf ons duidelijk en goed advies. Levering was ook goed. Van te voren een melding van de dag en op de dag nog een melding van de tijd van levering.
De machine is ook keurig weer als inbouw geplaatst en draait als een tierelier.
Top.

Nuijten 07-12-2018 In de winkel gekocht
Bergen op zoom

Heel goede service prima

Heel vriendelijk personeel en prima service en uitgebreid assortimenten een heel vlotte bediening...

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -