J. Kweekel 08-12-2018 In de winkel gekocht
Spijkenisse

Vriendelijk ontvangen en goed geholpen

Wij kopen al een tijd bij BCC, zowel TV als andere huishoudelijke dingen,zoals koelkast , barbecue en andere elektronica , wat je ook zoekt het is er altijd.
En omdat we altijd goed geholpen worden gaan we steeds naar BCC .
Met vriendelijke groet J Kweekel .

Theo 08-12-2018 In de winkel gekocht
Nijmegen/ Dukenburg

Super afhandeling van klacht.

Afwasmachine gekocht goed advies gekregen
na inbouw klep later stadium opnieuw afstellen
kwam alleen een verkeerde monteur namelijk van samsung en niet de inbouwers van bcc met alle gevolgen van dien onder plint van de keuken zwaar beschadigd.Maar uiteindelijk allemaal goed opgelost zeer tevreden.

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

PK 08-12-2018 In de winkel gekocht
The Wall

geweldig geholpen

Ik ben in de winkel geweest en had vragen of het product. Had 2 opties, medewerker gaf de voordelen en nadelen aan. Netjes advies gekregen.

Thomas 08-12-2018 Via de website gekocht

Tegenvaller

Twee producten besteld. Vlak voor levering gebeld dat één van de twee niet in de vrachtwagen zat. En dat product heeft nu een onbekende levertijd. Dus nu hebben we dat maar ergens anders besteld. Wij bestellen hier niet meer!

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• -

Uitstekend 08-12-2018 In de winkel gekocht
BDC veghel

Nieuwe wasmachine

Ik ging voor een nieuwe wasmachine en werd prima geholpen goede uitleg voor mij persoonlijk Ga zeker mijn volgende aankoop terug

Coby 08-12-2018 In de winkel gekocht
Alkmaar

Geweldige service!

BCC is een geweldige winkel, overzichtelijk en klantvriendelijk.
Ik ben geweldig geholpen bij het op zoek naar een leuk kerstcadeau.
Het werd ook nog ingepakt!
Helemaal top!

Vd sloot 08-12-2018 In de winkel gekocht
Hellevoetsluis

Super snelle goede service!

Goede overzichtelijke winkel, vriendelijk personeel wat niet te opdringerig is maar je eerst even laten kijken erg prettig. Bij vragen staan ze gelijk voor je klaar en krijg je duidelijk advies. Service was snel en goed.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Een tevreden cliënt 08-12-2018 Via de website gekocht

Alles ging perfect!

Overzichtelijke site, goede lopende communicatie en perfecte aflevering.
De medewerkers waren aardig en behulpzaam.

Ilse 08-12-2018 Via de website gekocht

Top service!

Gisteravond heb ik een nieuwe babyliss föhn besteld en vandaag is het al geleverd voor 10 uur!! Top zeg!! Makkelijke site om te bestellen en snelle afhandeling. De gratis bezorging is ook heel fijn!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Alen 08-12-2018 In de winkel gekocht
Amersfoort

Geweldige service!

Super service en een hele snelle levering! Ik werdt vooraf gebeld dat de bezorgers langs zouden komen hierdoor kon ik direct plaats maken voor de koelkast. De bezorgers waren zeer vriendelijk.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Wilma 08-12-2018 Via de website gekocht

Zoals beloofd.

Een goede site.
De bestelling, zoals beloofd, de volgende dag in huis. Prima verpakt.

Nico 08-12-2018 In de winkel gekocht
Leeuwarden

Arrogante verkoper

Doordat een andere winkel het product niet op voorraad had zijn we naar BCC gegaan. Wij vonden de verkoper arrogant. Zonder blikken of blozen beantwoordde hij onze vragen onjuist. Pas bij navraag bij een collega bleek dat hij het niet juist had. Daarnaast onfatsoenlijk kauwen tijdens het gesprek. En net voor het afrekenen ook nog even proberen een energie contract te verkopen. Wij vonden dat ongepast.

Wilma 08-12-2018 Via de website gekocht

Gemakkelijk bestellen

Gemakkelijk via het web besteld en zelf de dag van bezorging kunnen kiezen! Ook de tijdlock van 2 uren met bezorgen is erg klantvriendelijk

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Marian 08-12-2018 In de winkel gekocht

Correcte klantvriendelijkheid

Voor ons is het de dichtstbijzijnde winkel, geven goede adviezen en denken mee. Medewerkers zijn attent en klantgericht.

Gerard,w 07-12-2018 In de winkel gekocht
Breda

Aanschaf SAMSUNG Tablet

Doordat ik twijfelde over welk type ik wilde aanschaffen ,heb ik een eerlijk en vakkundig advies gekregen van de winkel medewerker, zonder dat hij mij zijn voorkeur of bij producten opdrong, maar de voors en tegens tegen elkaar afwoog, samen met mij.
Plus dat het een heel goede complete aanbieding was, voor een zeer vriendelijke prijs!

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

T.P 07-12-2018 In de winkel gekocht
Amersfoort BCC

Fijne winkel om te shoppen en alles te bekijken

Vriendelijk personeel. Fijne winkel waar je op je gemak even kan rondkijken
Werken mee , denken mee

Albert Duindam 07-12-2018 In de winkel gekocht
Schalkwijk

Prima advies gekregen

De verkoper was deskundig en de afhandeling vlot. De keuze in de winkel was voldoende we werden door verschillende medewerkers netjes begroet.

Ed 07-12-2018 In de winkel gekocht
Rotterdam Alexandrium

Weer fijn geholpen

Goede verkoper met kennis van zaken.
In twee weken tijd twee Bose producten gekocht naar alle tevredenheid

Jois 07-12-2018 In de winkel gekocht

Klant vriendelijk bedrijf

Ik kom regelmatig in deze winkel. Ik krijg er goed advies, men is zeer klant gericht. Men weet ook waar men over praat.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Max van Delft 07-12-2018 In de winkel gekocht
Vlaardingen

Super geholpen door vriendelijke medewerkers!

Enorm goed geholpen door kundige medewerkers. Ze denken mee en hebben verstand van zaken. Ook nemen ze de tijd om alles te laten zien en uit te leggen.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

J de Heus 07-12-2018 In de winkel gekocht
Hilversum

Goed geholpen en vriendelijke behandeling

Heb al veel gekocht in deze winkel en weet dat klantenservice hoog in het vaandel staat.
Zo ook de laatste aankoop van een tv beugel.

Teun 07-12-2018 In de winkel gekocht
Sittard

Prima geholpen

Prima geholpen in de winkel en prijs was oké
Koptelefoon er voor een zacht prijsje erbij dus toppie geregeld

Johan 07-12-2018 In de winkel gekocht
Ekkersrijt Son en Breugel

Goed advies

Ik heb goed advies gekregen over de aanschaf van koffie automaat en melk opschuimer. Erg prettig, dat je zowel via de site bestellen kunt als de bestelling in de winkel kunt ophalen nadat alle vragen beantwoord zijn.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Marcel 07-12-2018 In de winkel gekocht
Beneden-Leeuwen

Aankoop oven

Ben zoals altijd fijn geholpen, en ik heb precies gekregen wat ik wou hebben. Toppie service en uitstekende mensen.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Veronica 07-12-2018 In de winkel gekocht
Breda

Prima service van de vestiging Breda

Door onverklaarbare reden is de aankooporder vervallen waardoor de machine niet op de vastgestelde datum geleverd werd. Nadat er met de klantenservice geen contact kwam, 45 min in de wacht!, naar de winkel gereden om verhaal te halen. De eerstvolgende levermogelijkheid was 5 dagen later. Tot mijn verbazing en opluchting kwam er dezelfde middag een telefoontje van de vestiging Breda dat de machine toch de volgende dag geleverd kon worden. Complimenten voor de service van deze vestiging en verkoper.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Cjm de Koning 07-12-2018 In de winkel gekocht
Roosendaal

In een woord perfecte service

Je kunt er goed winkelen personeel is klant vriendelijk en behulpzaam en de winkel is goed overzichtelijk en niet ver uit de buurt

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Bianca Krijgsman 07-12-2018 In de winkel gekocht
Zaandam

top sevice

Ik was opzoek naar een oplader voor een JBL speaker, sprak een verkoopmedewerkster aan ,zij gaf meteen aan dat zij het niet wist maar liep meteen mee om een collega te raadplegen, deze jongeman heeft mij uitstekend geholpen . Heeft de oplader voor mij besteld en liep mee naar de kassa om mijn andere aankopen af te rekenen.
Wat een top service!!!!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

G. Bos 07-12-2018 In de winkel gekocht
Apeldoorn

Prima service, netjes en vriendelijk geholpen.

Mooie grote winkel. Ruim assortiment. Was niet op voorraad maar netjes voor mij besteld en thuis bezorgd.

Ad 07-12-2018 In de winkel gekocht

zeer goede service

Wij hebben een goed gevoel en product aan deze aankoop overgehouden, ook de kennis en motivatie van verkopers vind ik erg positief

John 07-12-2018 In de winkel gekocht
Den Helder

Perfecte service

Prima shop, duidelijk en transparant. Zoekfuncties zijn prima in orde. Erg fijn is dat de specificaties genoemd worden

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

masje 07-12-2018 Via de website gekocht

snelle levering

ik heb bij BCC een HP chromebook besteld omdat deze bij BCC het voordeligst was. ondanks de drukte voor de feestdagen had ik hem gewoon de volgende dag al in huis

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Angelique 07-12-2018 Via de website gekocht

Snelle levering!

Had met spoed n stofuiger nodig, en dus op bcc webwinkel geshopt, volgende dag was i er al, en doet het uitstekend!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

C. L. te O 07-12-2018 In de winkel gekocht
BCC Zoeterwoude-Rijndijk

Best of both worlds: online-prijzen en winkel-service

De wasmachine geeft plotseling een code van versleten motoronderdelen. Je bedankt je wasmachine na 19 jaar trouwe dienst en komt in actie op zoek naar een nieuwe. BCC online geeft de laagste prijsgarantie, dus dat zit wel goed. Ik wilde de machine even van dichtbij bekijken met een brandend display dus ik ging naar het filiaal aan de Rijneke Boulevard in Zoeterwoude-Rijndijk. De verkopers lieten mij even rustig kijken en dat vind ik fijn. Daarna kreeg ik vragen over mijn wensen en ik kreeg uitleg en advies. Mijn idee was om online te kopen maar dat hoeft bij BCC niet. De prijzen in de winkel en online zijn immers hetzelfde. Ik heb uiteindelijk voor een andere, betere en iets duurdere machine gekozen en de levering kon 1,5 dag later al. Een paar dagen later was Black Friday, eventuele lagere prijs van de wasmachine zou verrekend worden als ik mij meldde bij BCC. Dat is ook daadwerkelijk gebeurd. Ik krijg nog € 18 terug op mijn betaalde prijs. Bij de levering was er bij transport helaas iets omgevallen. Zoiets kan gebeuren natuurlijk. Mijn machine was erg beschadigd. Er werd over een fikse korting gesproken maar ik wilde een onbeschadigde nieuwe wasmachine en die werd meteen als eerste een dag later bezorgd en aangesloten. Bij BCC is zowel de prijs als de service helemaal goed, vriendelijke verkopers en vriendelijke bezorgers. Snelle levering en correcte afhandeling wanneer er toch iets niet helemaal goed gaat. Best of both worlds dus.

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

Ria zijlmans 07-12-2018 In de winkel gekocht
BEVERWIJK

Geweldige sevice

Maandag 3december had ik mijn tablet voor reparatie weggebracht en kreeg op vrijgdag 7december een telefoontje dat die niet meer gemaakt kon worden en door de extra verzelering kon ik een andere uitzoeken .zijn zeer goed geholpen door het peesoneel

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

D S 07-12-2018 In de winkel gekocht
Heerlen

Super service en prijs

Ik was op zoek naar een surround set. De heer die mij geholpen heeft nam uitgebreid de tijd om mij de verschillende mogelijkheden uit te leggen en ook te laten beluisteren.
Toen ik uiteindelijk mijn keuze gemaakt had bleek het product van mijn keuze bij een concurrent 100 euro goedkoper te zijn. Bij BCC werd de prijs direct aangepast zodat ik ook van dit voordeel kon profiteren.

Jeannine de Paepe 07-12-2018 In de winkel gekocht
Oostburg

goede inlichting over artikel

lekker dichtbij en goed kunnen parkeren mooie winkel goed overzicht van de artikelen heel veel keuze

Karin 07-12-2018 In de winkel gekocht
Leeuwarden, de centrale.

Goede service

Direct geholpen door een vriendelijke medewerkster.
Product besteld wat niet op voorraad was, de volgende dag kreeg ik al een email dat mijn product binnen was gekomen.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Leen 07-12-2018 In de winkel gekocht
Filiaal Oude Haagweg Den Haag

Slechte service

Installatie van afzuigkap kon niet worden uitgevoerd door de monteurs. Nu moet ik een klusser gaan inschakelen voor de montage van de afzuigkap. Bij inmeten van de afzuigkap is hierover niets gezegd.

Saar 07-12-2018 In de winkel gekocht
Lisse

Geweldige service

Vriendelijk personeel, snel geholpen en vakkundig geholpen. Bij binnenkomst meteen positieve indruk. Kom hier al jaren

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Geweldige service en een persoonlijke benadering 07-12-2018 In de winkel gekocht
Heerlen het Loon

geweldige service en een persoonlijke benadering

Een ruime overzichtelijke winkel met vriendelijk meedenkend personeel, waar je rustig kunt rondkijken. De aangeboden producten zijn aantrekkelijk geprijsd.
Er wordt service verleend op producten die niet recentelijk zijn gekocht en meegedacht over oplossingen

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

HT van Wegen 07-12-2018 In de winkel gekocht
Edel

hele goede service

hele fijne winkel om je wit goed te kopen en hele vriendelijke mensen ze leggen het heel goed uit hoe het apparaat werkt en ze komen het gratis bij je thuis bezorgen

Chris P. van der Klauw 07-12-2018 In de winkel gekocht
Veghel

Uitstekend geholpen

Verkoper gaf uitstekend en efficiënt advies. Het bleef natuurlijk een verkoper (:-)) en hij gaf uiteraard ook informatie over duurdere apparaten met meer mogelijkheden, maar zonder opdringerig te zijn. Hij respecteerde mijn keuze.

Bert Teunisse 07-12-2018 In de winkel gekocht
Bilderdijkstraat

Goed geholpen

Mocht mijn Sony Bluetooth koptelefoon zelfs na drie weken omruilen.
Geen gezeur en gemopper!
Goed geadviseerd over mijn nieuwe aankoop.

Maria 07-12-2018 In de winkel gekocht
Almere Buiten

BCC is altijd goed

Vriendelijk winkel personeel, levering op tijd. Wasmachine netjes geïnstalleerd, oude machine meegenomen.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

jolanda 07-12-2018 In de winkel gekocht
Helmond

IK ga er graag heen.

als ik iets koop, kan ik het vaak al gewoon mee nemen, en anders is het er de volgende dag wel met de bezorgservice. ik word er altijd vriendelijk geholpen, en gaat er iets kapot, dan is dat ook weer snel gemaakt.

J.C. Groen 07-12-2018 In de winkel gekocht
DELT

ENORM GEWELDIGE SRVICE

NU IK TOE WAS AAN EEN NIEUWE TABLET HEB IK GEKOZEN VOOR BCC OMDAT IK IN HET VERLEDEN OOK GOEDE SERVICE BIJ HEN HEB GEKREGEN. DIT IS TEGENWOORDIG NIET VANZELF- SPREKEND. VRIENDELIJKE BEDIENING EN ZEER GOEDE UITLEG IS FIJN.

Bianca 07-12-2018 Via de website gekocht

Super service

Geweldige shop makelijke web site altijd snelle service altijd antwoord op je vragen en klant vriendelijk
Scherpe prijzen snelle levering

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

j.berends 07-12-2018 Via de website gekocht

Boven verwachting "GOED "

Was de enige site waar ik beide gewenste artikelen voor een Philips stofzuiger en een Braun koffiezetter heb gevonden. Hiermee 2* de verzendkosten kunnen besparen. En dan nog binnen 24 thuis afgeleverd. Prima service dus.

Geert. 07-12-2018 In de winkel gekocht
Leeuwarden

geweldige serves .

We werden goed geïnformeerd over het product
de verkoper wist waar hij het over had. zeer tevreden met onze aankoop.

Ewald 07-12-2018 In de winkel gekocht
Delft

Goed advies en goede service

We werden zeer goed en deskundig geholpen waardoor wij de juiste keuze konden maken bij de aanschaf van onze nieuwe wasmachine en droger.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -