Twan en Patricia 02-12-2020

Na een vaatwasser, koelkast, scheerapparaat nu een laptop gekocht bij BCC Sittard.
Goede voorlichting en zeer vriendelijke bediening.
Levering op afgesproken tijd.
Probleemloze aankopen.

Beste Twan en Patricia,

Bedankt voor jullie review over ons filiaal in Sittard.

marian scherpenisse 02-12-2020

Wij hebben de afgelopen 2 maanden een nieuwe laptop,printer en 3 usb gekocht. We zijn heel goed geholpen. Ze nemen alle tijd voor jou. Goede uitleg en zeer behulpzaam.

Beste marian scherpenisse,

Bedankt voor jouw review over onze behulpzame winkelmedewerkers.

alkmaar 02-12-2020

super goede en snelle levering! Wij haalden het op uit de winkel en het stond klaar en werden geholpen met inladen.

Beste,

Bedankt voor jouw review over de service in onze winkel.

Peter 02-12-2020

Ik kocht al jaren bij bcc maar sinds mijn tv kapot ging koop ik er niets meer wat een belabberde service en dan het bedrijf die het moest komen maken ce repair man man wat een amateuristisch bedrijf eerst 3 monteurs over vloer gehad de derde nam hem mee, daar zijn ze hem 2 weken kwijt geweest, best knap, monteur 4 vergat hem op nl/Benelux in te stellen en monteur 5 moest komen om hem in te stellen, en BCC nou die deden niets dan alleen maar standaard antwoorden geven dit gezeik heeft 2,5 maand geduurd en BCC stond erbij en keek er naar, wat een bagger bedrijf

Beste Peter,

Bedankt voor jouw review. We hebben elkaar inmiddels ook al gesproken en je hoort weer snel van mij!

Meersbergen 02-12-2020

Ja schitterende winkel en fijn personeel niets is Tegek om te vragen wat je wilt weten over een artikel en ze gaan moeiteloos mee met de laagste prijs garantie van dat ik daar blijf komen als nieuws gierige consument en koper

Beste Meersbergen,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en medewerkers.

Susan 02-12-2020

In de winkel besteld. Behulpzame medewerker die met ons meedacht. Vriendelijk personeel. Dhl leverde keurig op tijd.

Beste Susan,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke medewerker.

Sjaak Geluk 02-12-2020

Vriendelijk en uitstekend geholpen door deskundig personeel. Weer top geholpen!

Beste Sjaak Geluk,

Bedankt voor jouw review over de vriendelijke service van onze deskundige medewerkers.

B Weeterings 02-12-2020

Normaal is onze BCC winkel Barendrecht. Doch daar de betreffende LG TV hier niet voorradig was maar wel in Vlaardingen stond kozen wij ervoor om de TV in Vlaardingen op te halen. De TV was door een andere klant teruggebracht i.v.m. de maat. De doos stond in de winkel en ik kon hem zo meenemen. Echter: in het weekend wilde wij de TV plaatsen toen wij bemerkte dat er geen 220 snoer aanwezig was + geen batterijen voor de afstandsbediening. Een teleurstelling!! Echter BCC Vlaardingen heeft dit keurig opgelost middels een vergoeding en het aanleveren van battterijen + netsnoer. Een dikke pluim!
Wel had het e.e.a. voorkomen kunnen worden als de teruggebrachte TV even nagekeken was!

Beste B Weeterings,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Vlaardingen.

Erik 02-12-2020

De bezorging en installatie zijn soepel verlopen. De bezorgers waren mooi op tijd en de bezorgers belden mij even van tevoren dat ze onderweg waren.
Bij aankomst heel vriendelijk en bij installatie ook heel kundig.... heb ze ook even koffie aangeboden en zelfs dat vonden ze lekker....heel vriendelijke mensen dus zeker een aanrader om bij BCC aankopen te doen en te laten bezorgen en installeren .....gewoon super

Beste Erik,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke en kundige bezorgers.

Yvonne 02-12-2020

Fijne winkel, vriendelijk en deskundig personeel, groot assortiment en spullen op voorraad!

Beste Yvonne,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en medewerkers.

F.j.c. Schellens 02-12-2020

Goede voorlichting en een duideijke presentatie van keuzemogelijkheden.
Slijten van een produkt komt niet op de eerste plaats.

Beste F.j.c. Schellens,

Bedankt voor jouw review.

Kees 02-12-2020

Allereerst goede uitleg in de winkel van Bergen op Zoom, snelle en correcte levering, de bezorgers vriendelijk en alles goed aangesloten
En mij ook aangemeld voor mijn 3 producten van Whirlpool, wasmachine, droger en vrieskast voor de extra service
MAW alles TOP van BCC en whirlpool

Beste Kees,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Bergen op Zoom.

Ronnie 02-12-2020

Product is goed (zoals verwacht mag worden)

Snelle levering door BCC (en transporteur DHL) ondanks de drukte door sinterklaas en kerst.

Beste Ronnie,

Mike 02-12-2020

Prettige service in de fysieke winkel.. Almere buiten.
Monteurs die de tv kwamen ophangen en installeren waren ook zeer netjes en professioneel.
Al met al een erg prettige ervaring.
Tv is meer als goed wij zijn erg tevreden.

Beste Mike,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Almere.

Ella laturake van der Molen 02-12-2020

Goede en vriendelijke service. Perfecte uitleg en in overleg mochten wij het showmodel kopen . Vaste klant bij BCC. Winkel om altijd terug te komen !!!!.

Beste Ella laturake van der Molen,

Bedankt voor jouw review over de service in onze winkel.

Adams 02-12-2020

Miele wasmachine van €1100,-
Had een wasmachine gekocht uit de outlet.
Met lichte schade. Daar had ik geen probleem mee. Daar is de prijs ook na.
Na bezorging alleen plastic eraf gehaald. Meer zat er niet omheen. Ok.
Maar voor de rest ook niks. Geen boekjes niks.
Maar ok. Dat kan Dan ook nog wel.
Deurtje open. Is het ook een gebruikte machine. Met nog haren in de rubbers.
Nee dan hoeft het voor mij niet meet.
Nou komen ze hem weer ophalen, geen alternatief of niks. Van bcc uit. Ja dat ze pas volgende week tijd hebben om hem op tehalen. En heg geld terug storten
Had toch wel betere service of oplossing of iets verwacht van bcc.

Beste Adams,

Bedankt voor jouw review. Excuses voor het ongemak. We komen graag met je in contact. Kun je het ordernummer doorgeven?

Pia 02-12-2020

Heb een friteuse gekocht en informatie over een tablet gevraagd goed services en duidelijk uitleg gekregen. Ze nemen de tijd voor je.
Dit was bij BBC in amersfoort

Beste Pia,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Amersfoort.

snlrovr 02-12-2020

Goed vindbaar, duidelijk verwachtingen m.b.t. product en aflevering, Freesbees optie, veel betalingsmogelijkheden.

Prijs altijd gemiddeld, nooit het duurste, soms het goedkoopste.

Beste snlrovr,

H.Bongers 02-12-2020

Ik ben binnen gekomen om een nieuwe stofzuiger te kopen. De keuze is groot. Ik ben keurig ontvangen en geholpen. Heb verschillende stofzuigers bekeken en vooral ook gehoord en gevoeld hoe de zuigkracht was. Uiteindelijk na goede voorlichting gekozen voor een AEG. Ziet er stevig en gemakkelijk te bedienen uit. Is erg stil. Stevige prijs, maar met de aanbieding toch interessant. Ik ben dik tevreden.

Beste H.Bongers,

Bedankt voor jouw review over de service bij aankoop van de stofzuiger.

Henk 02-12-2020

Wij zijn uitermate tevreden met de ontvangst en behandeling bij BCC.
Het adviseren van het artikel was goed en kundig.
Wij zijn ook zeer tevreden met het artikel,
ziet er goed uit en eenvoudig te bedienen.
Resultaat heel goed en aan te bevelen.

Beste Henk,

Bedankt voor jouw review over de service van onze medewerkers.

Marcel M 02-12-2020

Ik heb voor BCC gekozen omdat BCC dezelfde chromebooks tegen een goedkopere prijs aan kon bieden dan de andere online winkels. Bovendien was de levering en de bestelling super! Voor mij in ieder geval aanleiding om een volgende keer weer te kiezen voor BCC.

Beste Marcel M,

Tim 02-12-2020

Op internet gezocht naar een mooie actie voor een Nintendo Switch. Gebeld met BCC voor wat informatie omtrent dit item. Hierop kreeg ik op een nette en professionele manier uitleg over het product. Toen ik in de winkel het product wilde kopen zag de verkoopster dat een concurrent 20,- goedkoper was en heeft hierop de prijs aangepast.
Telefonisch en in de winkel duidelijke en goeie service. Vriendelijk personeel!

Beste Tim,

Bedankt voor jouw review over onze services.

Kees van der Klooster 02-12-2020

Bestelling geplaatst via de webshop, binnen enkele ogenblikken een reactie met bevestiging en afhaaltijd. Prima geregeld.

Beste Kees van der Klooster,

Bedankt voor jouw review over onze snelle service.

Jurriaan 02-12-2020

De uitspraak ‘vandaag besteld, morgen in huis’ wordt nog wel eens gedaan, maar wordt achteraf toch ontkracht.

Bij BBC is dit niet het geval. Binnen één geleverd en perfect met seal op de box. Vooral deze safety seal geeft je extra zekerheid dat er niks is misgegaan met je pakketje.

Artikel was zeer scherp geprijsd, zelfs onder de prijs van Amazon.nl. Erg blij met de aankoop!

Beste Jurriaan,

Bedankt voor jouw review over onze snelle leveringsservice.

Pim Vosmaer 02-12-2020

Ben nu al jaren klant bij BCC ( oude Haagweg in Den Haag). Was er vanmorgen weer en realiseerde me op dat moment waarom ik er al jaren kom! Vriendelijke en kundige mensen die je er helpen! Niet die echte verkopers die voor het duurste produkt willen gaan maar mensen die met je meedenken. Geweldig!!

Beste Pim Vosmaer,

Bedankt voor jouw review over de klantgerichte service van ons vriendelijke en deskundige medewerkers. Wat leuk dat je al jaren een van onze vast klanten bent. We verwelkomen je graag weer!

bart 02-12-2020

Bij BCC een accesspoint besteld om mijn wifi netwerk te verbeteren.
Zondagavond online besteld en dinsdagmiddag geleverd, precies zoals de website belooft.
In deze tijden is dat weleens anders. Een pluim voor BCC dus.

Beste bart,

Bedankt voor jouw review over onze service.

Joseph 02-12-2020

Goede kwaliteit/prijsverhouding. Deskundig en vriendelijk advies/personeel. Goede service

Beste Joseph,

Bedankt voor jouw review over de service van onze deskundige medewerkers.

Nicole 02-12-2020

Mijn moeder kocht vrijdag een koelkast die zaterdag geleverd zou worden. Helaas niet geleverd. Na een telefoontje maandag, weer niet geleverd. Dinsdag terug naar de winkel en daar heeft het personeel het zeer adequaat opgelost. Zij komen het product vandaag direct uit de winkel leveren! Een ander en duurder merk maar tegen dezelfde prijs.
Mijn complimenten voor deze service!

Beste Nicole,

Bedankt voor jouw review over onze service. Excuses dat het niet gelijk is goed gegaan, maar gelukkig is het opgelost.

Harold van Lieshout 02-12-2020

Geweldig, s' morgens besteld en in de middag lag het netjes klaar in de winkel. Keurig alles afgehandeld en verzorgd.
Ik typ deze review op mijn nieuwe aangeschafte Chromebook van HP....TOP
Bedankt BCC...!

Beste Harold van Lieshout,

Bedankt voor jouw review over de snelle afhaalservice.

Pascal 02-12-2020

Duidelijk verhaal van de verkoper. Vroeg echt naar onze wensen en dachg met ons mee, zonder ons budget te weten. Hij was er niet op uit om ons het duurste product te laten kopen.

Beste Pascal,

Bedankt voor jouw review over de klantgerichte service van onze medewerker.

Han 02-12-2020

Duidelijke en overzichtelijke webshop. Scherpe prijzen, goede service en snelle levering. Afleverend personeel was vriendelijk en correct!

Beste Han,

Bedankt voor jouw review over onze duidelijke webshop.

Sjoerd 02-12-2020

Op de site van BCC zelf stond een Nespresso koffieapparaat voor 73,99 euro aangeboden. Hij was op voorraad in de dus ik ben erheen gefietst. Het apparaat stond niet in de winkel maar in het magazijn. Bij terugkomst van de medewerker was de prijs ineens 77,99. Toen ik zei dat ik een andere prijs zag op de website werd mij verteld dat 77,99 euro de prijs is. Bij thuiskomst stond de website nog open en was de prijs 73,99. Ik wens BCC veel plezier met de 4 euro. Ik vond het een flauwe reactie.

Beste Sjoerd,

Bedankt voor jouw review. We willen hier graag wat meer over weten. Kun je jouw telefoonnummer mailen naar reviews@bcc.nl?

BasM 02-12-2020

Ik werd vriendelijk ontvangen door de verkoper. Ik informeerde naar de Bose Soundbar en Bass 700. De corona regels werden keurig en acht genomen en ik kreeg een mooie demo van de set.

Ik kon niet direct beslissen, maar kreeg keurig een offerte met een nette onderhandelde prijs. De spullen zouden een week gereserveerd blijven. Top service!

's Middags was ik al terug en wilde ook de Bose Surround 700 speakers erbij en of dat dan op een nette prijs afgerond kon worden, want in een concurrerende winkel was een onderdeel veel scherper geprijst. De prijs werd direct aangepast en afgerond naar mijn tevredenheid.

Ik heb op een hele fijne manier zaken gedaan. De spullen werden ook nog keurig in de auto geladen.

Ik ben blij met mijn nieuwe set en met BCC!

Beste BasM,

Bedankt voor jouw review over de service in onze winkel! Veel plezier met de aankopen!

Aart 02-12-2020

Ondanks de Black Friday drukte gewoon heel snel geleverd. En een mooie aanbieding!

Beste Aart,

Bedankt voor jouw review over de snelle levering.

Wilma Franssen 02-12-2020

Hoi ben gisteren prima en vriendelijk geholpen door de verkoper bij BCC in Helmond mijn complimenten 👍👍

Gerard 02-12-2020

Volgens afspraak is de vriezer bezorgd en netjes door de “ vriendelijke bezorgers” op de 1e verdieping geplaatst.

Beste Gerard,

Bedankt voor jouw review over de service van onze vriendelijke bezorgers.

Marcella Ulendorp 02-12-2020

Duidelijke website dus makkelijk shoppen bij BCC. Even mijn vraag gesteld via de chat en meteen een duidelijk antwoord terug. Snel geleverd en de laagste prijs!

Beste Marcella Ulendorp,

Bedankt voor jouw review over onze duidelijke website en chatservice.

Leny 02-12-2020

Verschillende sites bekeken, kwamen telkens weer hier terug.
Goed en mooi apparaat ook de prijs,doet wat het moet doen,lekker koffie zetten,ik zou deze machine zeker aanbevelen en nagenoeg geruisloos,zou er weer een kopen als het stuk ging.

Beste Leny,

Bedankt voor jouw review over onze website. Geniet van de koffie!

R. de Vries 02-12-2020

Ik heb een Bose Soundbar 700 bij de BCC gekocht. Ik wilde in eerste instantie vergelijken tussen de Bose Soundbar 700 en de Sonos Arc. Mij werd al vrij snel een andere soundbar dan die van Sonos geadviseerd dan de Sonos: de Harman Kardon. Ik legde mijn thuissituatie uit en wat ik zelf dacht nodig te hebben. De nodige research had ik al gedaan dus werd ik verder vooral ondersteund bij het beluisteren van beide soundbars. De winkel uitgelopen met een bestelling welke twee dagen later netjes is bezorgd. In het kort: ook goede service gekregen voor iemand die zich al had ingelezen in het product.

Beste R. de Vries,

Bedankt voor jouw review over de klantgerichte service in onze winkel.

Henk Mol 02-12-2020

De website ziet er goed uit niets op aan te merken snelle levering ik zal de volgende bestelling absoluut weer bij BBC plaatsen

Beste Henk Mol,

Bedankt voor jouw review over onze website.

Astrid 02-12-2020

Wij hadden heel snel een koffieapparaat nodig en deze online besteld. De volgende dag al bezorgd terwijl ik dat wegens drukte van black friday nooit had verwacht. Super fijn en goede service!

Beste Astrid,

Bedankt voor jouw review over de snelle levering. Geniet van de koffie!

Tonny chris 02-12-2020

Hallo bcc

Ik was in de winkel in Nijmegen waar ik opzoek naar een inbouw vaatwasser was werd daar vrij snel geholpen en een zeer goede uitleg kreeg over de vaatwasser
Het bezorgen ging ook zonder problemen netjes op de afgesproken tijd stonden ze voor de deur met een belletje vooraf
Ik zeg toppie bcc

Beste Tonny chris,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Nijmegen.

Maus 02-12-2020

Goed geholpen mooie uitleg gehad tussen verschillende audio apparaten daardoor de koop gedaan.

Beste MAus,

MarianneS 02-12-2020

Vandaag Samsung soundbar gekocht. Geweldig prettig geadviseerd door een heel vriendelijke en meedenkende medewerker.

Beste Marianne,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke en meedenkende medewerker.

Mark 02-12-2020

Goed correct deskundig geholpen
Eerlijk advies. beleefd vriendelijk met kennis van zaken

Beste Mark,

Bedankt voor jouw review over de hulp van onze vriendelijke en deskundige medewerker.

Willemijn 02-12-2020

Mijn wasmachine had het na 20 jaar begeven en ik heb veel verschillende witgoedzaken met elkaar vergeleken voordat mijn definitieve keuze voor een nieuwe op BCC viel. Daar was de gegeven voorlichting in de winkel en later de hulp aan de telefoon het prettigst. Bovendien waren de prijzen bij BCC gunstig. Ik had de keus uit heel veel merken en modellen, de verkoper kon goed uitleggen wat de verschillen waren en welke in mijn situatie het geschiktst,

Beste Willemijn,

Bedankt voor jouw review over de klantgerichte service van onze medewerker.

G. 02-12-2020

Goede prijs voor product, in dit geval Hamont headset. Betrouwbaar door product in goede staat binnen 2 dagen ontvangen.

Beste G.,

KJG 02-12-2020

Moest even op zoek naar een verkoper. Eenmaal gevonden werd ik prima geholpen. Helaas doet BCC niet meer aan “laagste prijs garantie” kom al jaren bij deze zaak waar je altijd prima geholpen wordt.

Beste KJG,

Bedankt voor jouw review over onze winkel.

rob 01-12-2020

Mooie Lenovo laptop gekocht. Op de website een uitgebreide specificatie, waardoor vergelijking met alternatieven goed mogelijk was.

Beste rob,

Bedankt voor jouw review over onze duidelijke website.

Ries 01-12-2020

Altijd de laagste prijs en dat maken ze waar, product ergens anders goedkoper gevonden een belletje of mailtje en ze vergoeden het verschil.

Vaatwasser besteld op maandagmiddag, dinsdagochtend 0830 geleverd. Dat is zeker binnen 24h.

Oude vaatwasser keurig meegenomen door de bezorgers.
Installeren doennwe zelf maar die service bieden ze ook nog aan.

Prima tevreden voor de aankoop.

Beste Ries,

Bedankt voor jouw review over de snelle levering en bezorgservice.