Liesbeth 11-12-2018 In de winkel gekocht
Spijkenisse centrum

Verkoopmedewerkers nemen echt de tijd voor je!

Verkoopmedewerkers nemen de tijd voor je, Ze zijn vriendelijk en niet gehaast. Ze hebben ook kennis van zaken!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Jennifer 11-12-2018 In de winkel gekocht
BCC Oosterhout

Snelle levering & installatie!

Toen ik bij BCC binnenkwam, wist ik al welke gasfornuis ik wilde, waardoor de verkoop soepel en snel verliep.
Ik vind het fijn dat de aansluitingskosten niet zo hoog waren in vergelijking bij concurrent (waar ik eerste instantie de gasfornuis online wilde bestellen).

Mijn gasfornuis werd vrij snel geleverd en een half
uur voordat ze bij mij waren kreeg ik een telefoontje dat ze onderweg waren.

Bij binnenkomst werd mijn gasfornuis met rap tempo netjes geïnstalleerd, klok werd ingesteld en de oven werd meteen aangezet.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Christa 11-12-2018 In de winkel gekocht
Bergen op Zoom

Service is uitstekend

We hebben BCC gekozen omdat we er verschillende keren heel goed zijn geholpen. Vriendelijk personeel die niet opdringerig zijn. En de service is ruim voldoende.

Jo 11-12-2018 In de winkel gekocht
Beek

Levering

De BCC Winkel in de Makado Beek is in orde, vriendelijk personeel. Grote keus. En je krijgt de tijd om te shoppen.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Klantenservice

Jos 11-12-2018 In de winkel gekocht
SCHIJNDEL

goede service

Eerst een via de webshop gekochte laptop teruggegeven omdat hij niet voldeed aan onze wensen. Kregen geld terug. Later een andere laptop gekocht. Kregen uitstekende uitleg over wat er was en wat wij wilden.

Redouan 11-12-2018 In de winkel gekocht
Rotterdam alexandrium

Super goed en vooral vriendelijk geholpen!

Ik ben super goed geholpen door een vriendelijke verkoper van de BCC. De verkoper had een luisterend oor, dacht met mij mee en adviseeerde mij over het product. Kortom, heel goed geholpen en zal de BCC zeker bij vrienden en familie aanbevelen. Dank voor de goede service!

Jan Duif 11-12-2018 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Heel goed voorgelicht bij de aanschaf van een afzuigkap

Alle voor en nadelen van diverse afzuigsystemen besproken en duidelijke voorlichting gekregen waardoor wij de perfecte afzuigkap hebben gekocht. En voor een kleine 80 euro wordt het systeem door BCC geïnstalleerd ! Super service dus.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Sandra 11-12-2018 In de winkel gekocht
Apeldoorn

Weet wat ik koop

BCC is een prettige winkel. Bij binnenkomst stormt het personeel niet direct op je af. Wanneer het nodig is krijg ik vakkundig uitleg over wat ik ook aan wil schaffen.
Ik lees me altijd goed in voordat ik de winkel in stap. Het personeel weet waar ze het over heeft als ik advies vraag of net even dat zetje nodig heb om een beslissing te maken. Erg blij mee.

M. Willems 11-12-2018 In de winkel gekocht
Heerlen

Zeer tevreden met aankoop van Lenovo

Laptop voor de studie van onze dochter aangeschaft. Hebben geen spijt van deze aankoop. Laptop bevalt erg goed. Mooi design, is licht om te vervoeren. Alom voldoet aan alle verwachtingen.

Simon 11-12-2018 In de winkel gekocht
Buikslotermeerplein

Goede en vakbekwame service

Het is onze vaste winkel, waar we al jaren onze artikelen kopen, en er altijd goede service krijgen.

CM van Tongeren 11-12-2018 In de winkel gekocht
Rijnekeboulevaard. Zoeterwoude

Wij vinden, het altijd fijn om zo goed geholpen te worden.

BCC is gewoon onze winkel. Worden altijd goed geholpen, en te woord gestaan. . Personeel is altijd even vriendelijk. Daarom kopen wij ook bij jullie.

Albertine 11-12-2018 In de winkel gekocht
Amersfoort

Betrouwbaar behulpzaam en zeer deskundig

Wij zijn al jaren klant en zijn altijd goed en deskundig geholpen. De bezorging, van onze wasmachine, op tijd en keurig aangesloten was boven verwachting.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

J. Frank 11-12-2018 In de winkel gekocht
Zaandam

Heel tevrden klant.

Ben al heel wat jaren klant en ben heel tevreden met verkopers, en de garantie van de verkochte producten die wij hebben gekocht.

Yvonne 11-12-2018 In de winkel gekocht
Alexandrium

Uitstekend advies!!

Vriendelijke medewerker en kundig advies. Alles prima geregeld en bij afhalen zo lief geweest om m'n aankoop voor me naar de auto te brengen. Top!!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Chris 10-12-2018 In de winkel gekocht
hoorn

BBC heeft de betere service

vakkundige en vriendelijk personeel, goed assortiment en duidelijke uitleg en demonstratie. prettige winkel om naar toe te gaan en goed bereikbaar

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Jordy010 10-12-2018 In de winkel gekocht
Rotterdam alexandrium

Uitstekende uitleg en perfecte service

Ik ben naar de BCC in rotterdam alexandrium gegaan

Hier heb ik advies gevraagt betreft een scheer apparaat ben door de werk nemer perfect geholpen en heeft me heel fijn uitgelegt hoe en wat

Ik ben er heel erg tevreden over raad zeker aan om bij BCC je spullen te halen top winkel DIKKE

Martin 10-12-2018 Via de website gekocht

SNELLE LEVERING EN SCHERPE PRIJS

Via de folder van BCC het artikel gezien. Een koopje. ruim € 40 beneden winkelprijs elders !
voor het gemak s' avonds besteld om 19.30 uur en de volgende dag thuis bezorgd door DHL.
Hoe makkelijk kun je het maken !!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

John 10-12-2018 In de winkel gekocht
Rijneke Boulevard

Altijd goede service en dito prijs

Ik koop bijna al mijn electronica producten bij de BCC en heb er nooit een seconde spijt van. Goede service tegen een goede prijs (laagste prijsgarantie).

Hannes5 10-12-2018 Via de website gekocht

Snelle levering en super service!

Bestelde apparaat was binnen levertijd in huis. Juiste product. Correct omschrijving van wat ik had besteld en tevens een accurate tijdsindicatie wanneer mijn pakket bezorgd zou worden. Goeie samenwerking met de desbetreffende pakketdienst.
Apparaat goed verpakt, geen transport schade. Werkt perfect. Doet wat het moet doen! Erg blij mee.
Bedankt BCC.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Aletta 10-12-2018 Via de website gekocht

Goede aankoop!

Duidelijke webshop en leuke aankoop gedaan van nieuwe flessen voor de sodastreamer. Goede prijs/kwaliteitsverhouding! Goedkoper dan de buren;)

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ruud 10-12-2018 In de winkel gekocht
Hengelo

Uitstekende winkel, vriendelijk personeel en deskundig

Ben heel goed geholpen door xxx, met het uitkiezen van een volautomatische koffiemachine. Goed geadviseerd, snel en correct geholpen!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

henny 10-12-2018 In de winkel gekocht
zaandam

Gewldige service

de droger die ik wilde hebben stond niet in de winkel samen met verkoper er toch uit gekomen via internet prijs en kwaliteit verhouding zeer goed en de droger was snel bezorgd ondanks drukke feestdagen

Cobie 10-12-2018 In de winkel gekocht
Roosendaal

Ontzettend goede uitleg.

Duidelijke rustige uitleg, hulp bij kiezen, voor en nadelen uitgelegd. Goede uitleg bij onze vragen. Duidelijk in begrijpelijke woorden. Vriendelijke en beleefde omgangsvorm.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Oene 10-12-2018 In de winkel gekocht
Zutphen

Prima begeleiding bij maken van de keus

Uit ervaring weten we, dat de prijs laag is, de keuze groot en de service goed is. De verkoper kon ons goed uitleggen waarom we een bepaald apparaat zouden moeten kopen.

Angela 10-12-2018 In de winkel gekocht
Almere

Prima service bij BCC

Ik heb gekozen voor BCC omdat dit een van de weinige elektronicazaken is waar je terecht kunt met een VVV-cadeaukaart. Ik had diezelfde dag elders een Nintendo Switch gekocht, en wilde mijn giftcard inwisselen voor een leuk spel. Daarom naar de dichtstbijzijnde BCC gereden.

De BCC blijkt echter geen gamingafdeling te hebben in de winkel; deze producten worden enkel online verkocht. (Hier loop ik vaker tegenaan bij BCC: nooit hebben ze in de winkel wat ik zoek.) De medewerker van BCC heeft ons direct geholpen door het gewenste product voor ons te bestellen. De medewerker was vriendelijk en maakte wat grapjes gedurende het bestelproces. Het was een zeer prettige ervaring. Wij hebben op zaterdag in de winkel besteld, en op maandagmiddag hebben wij het per post op ons huisadres via DHL pakketservice ontvangen. En nu spelen maar!

Anita de Smit 10-12-2018 In de winkel gekocht
Oostburg

Super service !!

Prima winkel en idd altijd de laagste prijs . Super vriendelijk personeel , die echt van hun werk houden en waar niks te veel gevraagd is , toch een stuk gezelliger als op internet kopen . Ik kom er echt graag ! BCC : tot de volgende aankoop .

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Hans 10-12-2018 In de winkel gekocht
Oss

Prima service

Vaste Telefoon nodig. Volop keus en prima geholpen. Nette winkel met volop keus. Overzichtelijk. Voor mij prima.

A.F Ziervogel 10-12-2018 In de winkel gekocht
Delft

In me eentje toch een 55" inch TV meegekrgen.SUPER SERVICE!

Tv gekocht op black friday! Maar hoe krijg ik dit nou mee in me eentje.............Meneer van de BCC liep gelukkig met mij mee naar de auto, en heeft geprobeerd deze met alle voorzichtigheid in te laden, helaas zonder geluk. HIj zei met veel nuchterheid "'Nou dan laten we hem toch bezorgen". Volgende dag gratis bij mij geleverd en netjes helemaal naar binnen gebracht op de 3de etage.

TOP Service!! Heel erg bedankt!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Hans Komst 10-12-2018 In de winkel gekocht
Veghel

Winkel in Veghel heeft echt veel kennis.

Ik wil altijd het nieuwste, helaas vaak ook het duurste, assortiment. Dan is het wel belangrijk dat je zeker weet dat je door mensen geholpen wordt die verstand van zaken hebben. En dat je dan ook nog eens niet bang hoeft te zijn om te veel te betalen.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Kieskeurige klant 10-12-2018 Via de website gekocht

Op de valreep een voldoende voor klantgerichtheid van BCC

In het kort:

- Vlotte levering;
- Telefonisch geen contact kunnen leggen met de klantenservice;
- Klacht werd aanvankelijk niet erkend;
- Ruilen tegen vergelijkbaar artikel, alleen met bijbetaling (Minus 100,- euro coulance);
- Niet beantwoorden e-mail (1 week);
- Twee weken lang geen gebruik kunnen maken van aankoop (i.v.m. eventueel ruilen);
- Escallatie naar CustomerCare benodigd om binnnen 20 minuten de klacht af te handelen.

Tijdens de Black Friday actie (2018) een laptop gekocht bij BCC (MSI laptop GF63 8RD-289NL). De levering was vlot, de dag na het plaatsen van de bestelling werd de verzending aan huis afgeleverd.

Na opstarten de prestaties en configuratie van de laptop onder de loep genomen. Nu bleek er 8GB interngeheugen aanwezig te zijn in tegenstelling tot de online geadverteerde 16GB. De begeleidende brief bij de aankoop geeft aan hoe je contact op kunt nemen met BCC mocht je nog vragen hebben. Nou, die had ik. Het lukte twee dagen lang niet om de servicedesk telefonisch te bereiken.

Daarop heb ik het webformulier ingevuld. Volgens eigen richtlijnen reageerde BCC netjes de volgende dag. Daar werd mijn klacht niet erkend (ondanks nazenden printscreen van de originele advertentie). De advertentie was in de tijd tussen verzenden van mijn e-mail en reactie van BCC aangepast.

Toch werd mij de mogelijkheid geboden het systeem te ruilen voor MSI laptop GF63 8RD-050NL (Variant met 16GB). Daarvoor moest ik wel naar een BCC filiaal. Daar aangekomen kon ik ruilen ... met bijbetaling van 200,- euro en dat was na aftrek van 100,- euro coulance. Dat was een flinke tegenvaller en deed het motto van het bedrijf geen eer aan. Voor de goede orde, 'service' is het toevoegen van klantgerichte waarde aan product of dienst waar de klant niet voor hoeft te betalen. Dus geen sprake van service, laat staan high service, tot zover.

Wederom een e-mail aan de servicedesk gewaagd. Het geluid van krekels wat daar op volgde hield een week aan waarna ik per e-mail de afdeling CustomerCare van BCC heb gevraagd te bemiddelen. Binnen 20 minuten had ik antwoord. De klacht werd erkend en er werd een passende oplossing aangedragen. Tegen vergoeding kon ik de ontbrekende 8GB aanschaffen bij CoolBlue.

Dat BCC uiteindelijk de fout heeft erkend en een werkbare oplossing heeft geboden en de levering opzich uitstekend was maakt dat het bedrijf van mij op de valreep een voldoende krijgt voor de klantgerichtheid. Jammer dat er twee weken voorbij heeft moeten gaan terwijl de klacht, zoals achteraf bleek, binnen 20 minuten was af te handelen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice

RJT 10-12-2018 In de winkel gekocht
Middelburg

Goede service en kennis van zaken

Namen de tijd en konden goede voorlichting geven. Niet opdringerig. Fijn in de omgang. Tijd en ruimte om product te kunnen zien en testen en te vergelijken.

B.Soons 10-12-2018 In de winkel gekocht
Beek Limburg

Goede kennis van artikel

De verkoper had veel kennis en heeft ons alles prima en rustig uitgelegd. Wij hebben hierdoor het juiste apparaat kunnen kopen.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Esther 10-12-2018 In de winkel gekocht
BCC Winkelcentrum Woensel - Eindhoven

Klantvriendelijk en behulpzaam

Ik ben in de winkel uitermate vriendelijk geholpen. Er is op allerlei mogelijke manier meegedacht om ons zo goed mogelijk tevreden te stellen. Uitstekende service en bezorging.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Stefanie 10-12-2018 Via de website gekocht

Super snelle service!!

Overzichtelijk, goeie prijs/kwaliteit verhouding en super snelle bezorging! Ik ben heel blij met het product en was verbaasd dat het de dag erna al bezorgd werd!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Cees Coppens 10-12-2018 In de winkel gekocht
Roosendaal

Bij eerdere aankopen de goede service al mogen ervaren.

Vriendelijke en kundige mensen die weten wat ze verkopen. De winkel is goed en alles is overzichtelijk opgesteld.

lizzy 10-12-2018 Via de website gekocht

Hele fijne service!

We hadden een waterkoker nodig en zijn daarom naar bcc gegaan.
Er kwam al snel iemand naar ons toe en die wist precies wat wij bedoelde, vertelde dat ze dit niet in de winkel hadden maar wel via de site.
Liep naar de computer en liet zien waarvan zij dacht dat wij bedoelde.
En dit was het meteen!'
Zonder moeite bestelde ze het en vandaag al binnen.
Hoe Fijn!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

edith 10-12-2018 In de winkel gekocht
nijmegen

Verkoper is vriendelijk en geeft nuttige tips Betrouwbaar

Prettige winkel, fraaie uitstraling en goede opzet. het is fijn om de dingen zelf te zien en te vergelijken

Jack bastiaansen 10-12-2018 Via de website gekocht

Zoals vermeld een super levering weer.

Bcc zoiezo
Goede levering
Snelle levering
Altijd een feestje
Plezierig personeel en kundig
Goede service

Zeeuws meisje 10-12-2018 Via de website gekocht

Goed geregeld!

Overzichtelijke site met duidelijke vragen om te vinden wat je zoekt. Aankoop snel geleverd en geïnstalleerd. Bezorgers kwamen keurig op tijd en belden even van te voren.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

J.W. van 't Hoog 10-12-2018 In de winkel gekocht
Arnhem Zuid

WEER verwachtingen overtroffen

Wij kochten een maand geleden een Dyson stofzuiger die ons niet zo goed beviel als onze vorige Dyson, reden om een andere stofzuiger te kopen. Bij onze vaste winkel in Arnhem Zuid ons licht op gestoken en werden verrast met de mededeling dat we de Dyson met een iets verminderde waarde werd teruggenomen. Top service, pro actief en uiterst plezierig.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Dirk Wolse 10-12-2018 In de winkel gekocht
Lelystad

Goede service

Plezierig contact met de verkoopster en deskundig geadviseerd en geholpen bij de aankoop en tenslotte bij de aankoop nog een verrassing

Antonio Caria 10-12-2018 In de winkel gekocht
Beverwijk

Hele goeie service en top geholpen.

Goede uitleg over verschillende soorten merken met de voor en nadelen.
Deskundig geholpen naar de uiteindelijke keuze.
Goed onthaal en vriendelijke verkopers.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Uitstekend 10-12-2018 In de winkel gekocht
Amsterdam Noord

Overzichtelijk, vakkundig, vriendelijke zorgvuldige hulp, men heeft alle tijd voor je. Ook de aflevering thuis krijgt een 10.

Coen en Fleur Splinter- Elbers 10-12-2018 In de winkel gekocht
Beverwijk

Fijne correcte service

We zijn heel kundig en uitgebreid voorgelicht in de winkel. Prettige sfeer! Ook de aankondiging per mail en sms en toen ook een telefoontje vind ik echt een prima service!!!

Jamie Campbell 10-12-2018 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Goede Service

Ik ben in de winkel in Zoeterwoude geweest. Ik kwam hier samen met mijn oma. Ik moest een nieuwe wasmachine hebben en mijn oma een droger. Met 2 grote uitgaven had ik wel verwacht dat er extra korting bij zou zitten, dit was niet het geval. Vervolgens warden wij geholpen door een man die alles in werking stelde. Echter de droger van mijn oma was niet op voorraad en moest besteld worden de datum kon de man niet geven. Mijn wasmachine was wel gelijk leverbaar en er werd een afspraak gemaakt op een vrijdag ochtend. Doordat ik met mijn werk zit is mijn oma de hele dag in mijn huis geweest om de wasmachine in ontvangst te nemen. De week daarop ging mijn oma naar jullie winkel om te vragen wanneer haar droger zou worden geleverd, hierop kreeg zij het antwoord dat dit op zaterdag zou kunnen. Had de verkoper echter verteld dat BCC ook levert op zaterdag had dit mij een hoop rompslomp bespaard. Kortom een tekort aan gegeven informatie en mijn oma moest vervolgens weer terug naar de winkel om te gaan vragen wanneer haar droger zou worden geleverd omdat hier geen bericht van was gekomen. Een week later kwamen er 2 medewerkers van BCC bij mij aan de deur om te vragen naar een schroevendraaier die zei vergeten waren. Ik had hierover geen bericht gehad van BCC dat deze mannen zouden komen. Er was in mijn huis ook geen schroevendraaier aanwezig.

Bastiaanse 10-12-2018 In de winkel gekocht
Basrendrecht

Drama

Levering niet compleet, ineens niet op voorraad, leverdatum van restant via de mail op maandag, via telefoon op dinsdag(?) Zelf artikel ophalen, waarna de monteur komt installeren(?) Onbeschoft personeel. levering van 24 november, nu op 10 december nog niet klaar. kunnen ook niet wassen.
Korting of tegemoetkoming?? Welnee..

Pluspunten

• -

Minpunten

• Klantenservice

Tevreden stofzuigerklant 10-12-2018 In de winkel gekocht
Bilderdijkstraat Amsterdam

Prima service

BCC is dichtbij en laagdrempelig, je wordt binnen no time geholpen en de producten zijn vrijwel altijd op voorraad. Dat leidt ertoe dat je snel een keuze kunt maken en ook snel met een aankoop weer buiten staat. Er wordt veel aangeboden en veel bijkomende service verleend maar er wordt je niets opgedrongen.

Fam. van Schooneveld 10-12-2018 In de winkel gekocht
Sliedrecht

Geweldige service

Goede en geduldige uitleg in de winkel in Sliedrecht.
Vragen per mail werden direct beantwoord met goede adviezen

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Bouma 10-12-2018 Via de website gekocht

Echt high service!

Zelfs nog net iets goedkoper dan onze favoriete winkel Coolblue. Dat zat m in de montagekosten vd inbouwkoelkast die we kochten. Even een risico of je dan wel goede service krijgt. Maar een vakman met zn "maatje". Heel beleefd en duidelijk veel ervaring met plaatsen in aerhande keukens. De onze niet zo jong meer, en daardoor wat creativiteit nodig om de koelkast netjes in te bouwen. Helemaal naar tevredenheid gelukt!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Julie van Drooge 10-12-2018 In de winkel gekocht
lelystad

ok service

medewerkers moeten hun aandacht altijd verdelen tussen verschillende klanten dat is erg onrustig.
medewerker was minder vriendelijke toen ik niet voor de optie 5 jaar garantie koos, dat was onaangenaam, hij had toen ook haast en vergat zaken, bij de aankoop van een dure stofzuiger is het onprettig als de medewerker nadat je het gekocht hebt zo haastig zaken afhandelt en de bon vergeet en de kortingsoptie vergeet.