Deze score is berekend op basis van 14826 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Anphraxx 13-12-2018 Via de website gekocht

BCC was op het moment van aankoop de goedkoopste en naar mijn weten een betrouwbaar bedrijf.
De bestelling werd na ongeveer een halve dag al afgeleverd bij de buren.

Henk Tol 13-12-2018 Via de website gekocht

Wij waren op zoek naar een wasmachine en werden snel, accuraat en vriendelijk geholpen. Ook kon de machine al de volgende dag geplaatst worden! Daar we maandag met vakantie gaan en we nog een paar wassen moeten draaien kwam de snelle plaatsing heel gelegen! Dus een welverdiende 10!

Odette 13-12-2018 Via de website gekocht

Ruime zaak, met lift naar 1e etage is voor minder validen goed te doen.
Personeel is vriendelijk, kundig en geduldig.
Ruim assortiment.

Henk 13-12-2018 Via de website gekocht

De vriendelijkheid en service is enorm goed daarom heb ik al vele producten bij BCC gekocht
en altijd goed gevaren.

Sander 13-12-2018 Via de website gekocht

Goed en deskundig geholpen door verkoper ivm aankoop bluetooth speaker. Heeft verstand van zaken en geeft advies op basis van wensen. Zoals altijd: BCC Buitenveldert, altijd +1

RK 13-12-2018 Via de website gekocht

Overzichtelijk en vriendelijk en goed advies. Ook wordt je als terugkerende klant herkend waardoor het persoonlijker wordt.

Patricia 13-12-2018 Via de website gekocht

Overzichtelijk, duidelijk, goede lay-out.
Klantvriendelijk en de bezorgers waren erg aardig , beleefd en professioneel.

paul 13-12-2018 Via de website gekocht

voor het gekochte product heb ik een prima prijs betaald en bij aankomst in de winkel ben ik goed geholpen

Bas 13-12-2018 Via de website gekocht

Een product aangeschaft wat spoedig defect ging. In de winkel meerdere keren keurig en vakvolwassen geholpen en uiteindelijk is het probleem opgelost.
Ik kom hier zeker terug ! Bas

Jeroen 13-12-2018 Via de website gekocht

Had bij het installeren van mijn nieuwe Epson printer 2 kleuren navulbare inkt omgewisseld, heel stom. BCC Buitenveldertse Laan A'dam bood me (gratis) een nieuwe printer aan. Wat een prima service.

Joflolo 13-12-2018 Via de website gekocht

Duidelijke productomschrijving,goede prijs/kwaliteit verhouding.Voor 23u besteld en werd werkelijk de volgende dag op de aangegeven tijd bezorgd.

RB 13-12-2018 Via de website gekocht

Fijne winkel, groot assortiment, kundig personeel. We kwamen voor een nieuwe tv. Diverse modellen in de winkel kunnen bekijken en vervolgens met een BCC-adviseur tot een keuze gekomen. Tevreden over het resultaat.

hhm 13-12-2018 Via de website gekocht

Netjes goede service vriendelijk personeel voldoende keuze uitleg. En niet opdringerig

Max de Leeuwe 13-12-2018 Via de website gekocht

heel vriendelijk en deskundig personeel.
grote keus in artikelen. uitstekende service

Baseren 13-12-2018 In de winkel gekocht
Hengelo

Goede service

Prijs en kwaliteit is beter als elders bij de concurrent. Je word goed te woord gestaan en je word goed geïnformeerd.

Dries Schneider 13-12-2018 In de winkel gekocht
Den Bosch

Prima service en snelle levering

We werden in de winkel goed voorgelicht. De inductiekookplaat werd snel geleverd en vakkundig geplaatst.

Boszkie 13-12-2018 Via de website gekocht

Ruim opgezet, vriendelijke mensen, ruime assortiment. Prima winkel om rustig rond te snuffelen.

Yvje 13-12-2018 Via de website gekocht

Ik ben in de gelukkige omstandigheid een BCC filiaal in mijn eigen dorp te hebben. Ik kom er vaak en krijg altijd goed advies en heb er al veel apparatuur naar volle tevredenheid aangeschaft.

Tómasz 13-12-2018 Via de website gekocht

Handige locatie, makkelijk parkeren. Veel in huis, groot assortiment. Personeel is vriendelijk, behulpzaam, beleefd en met humor. Ze hebben ook onderling lol.

Franspl 13-12-2018 Via de website gekocht

Teverde

Ben erg tevreden hoe het is gelopen en alles netjes op tijd ik zal zeker hier nog wat kopen en kan het iedereen aanraden

cw kiekens 13-12-2018 In de winkel gekocht
bcc beverwijk

geweldige service en vriendelijk geholpen

ik vind het een fijne winkel en je krijgt goed advies. En ik zou het adviseren aan de familie en collega's en vrienden

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Perry 13-12-2018 In de winkel gekocht
Nijmegen

Bij BCC altijd laagste prijs, goed advies

Ik heb bij BCC een wasmachine en droger gekocht. dat is iets meer als €1500. Mede hierom een leuke korting gekregen. Verder goede adviezen, Verder was ik vrij om de datum te kiezen voor het leveren van de apparaten. Geen bijkomende kosten, zoals leveren, plaatsen, ook al moeten ze naar de 1e verdieping.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Theo 13-12-2018 Via de website gekocht

Ik werd heel goed geïnformeerd bij de aankoop van mijn nieuwe stofzuiger.
Het advies of wel de aanbeveling was zeer duidelijk en correct

Miranda 13-12-2018 Via de website gekocht

Mijn eerste bestelling bij BCC. en zeker niet mijn laatste. Goede overzicht op hun website. Goed mail contact. Je weet precies waar je aan toe bent. En dan de leveranciers.... Wat een fijne mensen. Deze mannen waren erg vriendelijk en voor ik het wist draaide mijn nieuwe mooie wasmachine al. Super blij. Dikke 10 voor al het BCC personeel!!!!!

R. Rabbers 12-12-2018 Via de website gekocht

Snel geholpen om het gewenste product uit te zoeken. Toen het technisch wat in gewikkeld werd , was er vrijwel meteen een deskundige aanwezig. Daardoor snel een keuze kunnen maken.
Vriendelijke sfeer, een volgend bezoek zal zeker gebeuren.

Patricia 12-12-2018 Via de website gekocht

Goed geholpen bij de garantie op mijn defecte product en advies gekregen bij de aanschaf van een nieuw product. Goede service en vriendelijk personeel! Zeer tevreden.

Koper in bcc almere 12-12-2018 Via de website gekocht

We zijn heel vriendelijk en professioneel behandeld in de bcc winkel. De salesdame wist waarover ze sprak en nam alle tijd om alles goed uit te leggen. Ze kon zich goed inleven in de consument. Alle afspraken die in de winkel zijn gemaakt zijn ook netjes nagekomen. De heren van de levering waren net zo vriendelijk en professioneel. Ze hebben het apparaat netjes afgeleverd en geinstalleerd. Hierna hebben ze het oude appraat meegenomen. Kortom: alleszins tevreden over bcc.

corrie 12-12-2018 Via de website gekocht

ruim assortiment, overzichtelijke site, vlotte levering met installeren erbij

Petra Dam 12-12-2018 Via de website gekocht

Ik had een diepvries besteld voor mijn dochter helaas functioneerde deze niet hij werd gelijk de volgende dag omruild voor een nieuwe super service en vriendelijk personeel

ron 12-12-2018 Via de website gekocht

Fijne winkel , BCC Utrecht The Wall. met vakkundig personeel. Kenwood keukenmachine gekocht, adviseur kon goed overbrengen waar voor mij de praktische pluspunten t.o.v. andere machines zaten. heb ik bij de concurrentie nog nooit eerder meegemaakt. Grote klasse!

Frans 12-12-2018 Via de website gekocht

De prijzen waren lager dan bij de concurenten, zo niet werden ze aangepast. De levering hebben we een week uitgesteld en dat was geen probleem.

Lj Bras 12-12-2018 Via de website gekocht

Ze laten je eerst rustig kijken ( staan dus niet gelijk op je lip) heerlijk, en dan roep je een verkoper ,en dan krijg je een goede uitleg over het product waar ik interesse in had.
En natuurlijk ik kan er mijn Freebees kwijt.

Fons 12-12-2018 Via de website gekocht

Perfecte levering via webshop. Toen twee dagen later het artikel in de nieuwe folder stond met lagere prijs en extraatje, terug naar de winkel gegaan. Zonder problemen werd de nieuwe lagere prijs berekend en kreeg ik ook nog het extraatje. Topwinkel!

Nistelrode 12-12-2018 Via de website gekocht

Product is vlot en met zorg afgeleverd. Erg fijn dat je regelmatig bericht ontvangt met de status van de zending en bevestiging van een tijdblok zodat je er niet je hele dag op moet afstemmen.

Benno 12-12-2018 Via de website gekocht

Een shop waar je van alles kan lopen, netjes ingedeeld en heel overzichtelijk. Een goede uitleg gekregen over het product wat ik ging kopen. Heb het product wat ik wilde hebben heb ik gekocht. Ga hier zeker nog vakker shop pen.

Kevin 12-12-2018 Via de website gekocht

Een nette en fijne winkel! Ik was opzoek naar een tv en ben super goed geholpen. Het personeel wist mij alles te vertellen over alle soorten tv’s qled OLED UHD tv noem maar op. Uiteindelijk ben ik met een mooie aankoop naar huis gegaan.

M. Ettalhaoui 12-12-2018 Via de website gekocht

Een goede kwaliteit en een eerlijke prijs. De service bezorgen en aansluiten is top!

Jose troeleman 12-12-2018 Via de website gekocht

Leuk geholpen door het winkel personeel. Goede uitleg over het artikel dat ik heb gekozen.
Het leuke ervan is dat het artikel goedkoper geprijsd was in de winkel dan het was en heb het artikel voor het bedrag gekregen dat het in de winkel geprijsd was. Leuk zo een voordeeltje in deze dure maand.

G.v.Kalkeren 12-12-2018 Via de website gekocht

Ben snel geholpen, kreeg goed advies en nog steeds een goede prijs en erg vriendelijk!!

J.v. Dop 12-12-2018 Via de website gekocht

Prettig geholpen en goede services. Klantvriendelijk en kennis van zaken. Fijne winkel voor de producten.

Noa 12-12-2018 Via de website gekocht

Voor koelkast en wasmachine naar BCC gegaan, goed advies gekregen met een man die van zaken verstand heeft. Later levering gehad wat een top service was. Snel en goed geholpen door aardige heren.

hennie 12-12-2018 Via de website gekocht

3 weken geleden een tv gekocht bij bcc maar kon maar niet wennen aan het beeld dus toch maar terug naar de winkel waar ik fantastisch ben geholpen door een verkoper van BCC en ik de tv zonder problemen mocht omruilen voor een ander merk,erg goede service en geen gezeik!,petje af!

Henk van der Gouw 12-12-2018 Via de website gekocht

Zijn op een zeer prettige, vakkundige manier door de medewerkster te woord gestaan en geholpen. Complimenten daarvoor.
Vooral voor iemand die nog maar een jaar in dienst is.

Jose 12-12-2018 Via de website gekocht

De winkel is goed bereikbaar. Nadat we de website hadden bekeken en de prijzen hadden vergeleken konden we zien dat de artikelen in Heerlen op voorraad waren. Zo wisten we zeker dat we niet voor niets er naar toe gingen. We werden snel en vriendelijk geholpen.

Piet 12-12-2018 Via de website gekocht

De shop is erg overzichtelijk ingedeeld. Het personeel is bijzonder klantvriendelijk en deskundig.

D. van der Velde 12-12-2018 Via de website gekocht

Ruime keuze, uitgebreide beschrijving op de website, passende prijs, goede communicatie vwb de levering, vlotte levering, vriendelijk personeel. Geen op-of aanmerkingen; aanrader!

ERG 12-12-2018 Via de website gekocht

Wederom zeer prettig en uitvoerig geholpen door 2 medewerkers die zelfs zo vriendelijk waren om iets op te zoeken wat niet met BCC zelf te maken heeft!

Gerard van Loon 12-12-2018 Via de website gekocht

keurige en kordate omschrijving van het gewenste product.
Het is ook zeer eenvoudig zoeken op de webshop. Om het product voorafgaande aan de bestelling fysiek te zien en vast te houden in de BCC winkels gaat ook goed. Een goede vriendelijke ontvangst.

Theo Cornelissen 12-12-2018 Via de website gekocht

Prettig geholpen en de volgende dag werd de printer, een Epson Ecotank ET-3750, al thuis bezorgd. Fijn dat je bij BCC ook met VVV-bonnen kunt betalen.
Tot slot over de printer: Bij iedereen aan te bevelen, installatie eenvoudig en printkwaliteit is erg goed.

M.ledderhof 12-12-2018 Via de website gekocht

De service is uitstekend, ze hebben met mij gekeken naar alle opties die er mogelijk waren om mij te helpen. Ook hebben ze mij uitgebreid laten zien wat de alternatieve producten zijn en wat het beste bij mijn wensen paste. Mooie, gezellige winkel om te shoppen.