Deze score is berekend op basis van 14858 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

John Erkens 15-12-2018 Via de website gekocht

Mooie overzichtelijke winkel met een ruime keuze. Deskundig en vriendelijk personeel. Ja voor ons is shoppen bij BCC vertrouwd en ja niet te vergeten de laagste prijs garantie. WAT WIL JE NOG MEER !!!

Kees 15-12-2018 Via de website gekocht

Keurig en goed ingedeelde winkel,ben geholpen door een vriendelijke verkoper die tijd voor mij nam.

Herman 15-12-2018 Via de website gekocht

Prima webshop. Zeer overzichtelijk en lekker voordelig met scherpe prijzen.
Goede service en supersnelle levering.

Koos Sanderse 15-12-2018 Via de website gekocht

Ik kreeg goede voorlichting in de BCC winkel in Hellevoetsluis en het product werd keurig op de afgesproken tijd geleverd.

Maria 15-12-2018 Via de website gekocht

Alles prima geregeld. In verband met iets verlate aflevering (1 uur) werd er gebeld, om te vragen of dat nog uitkwam. Heel netjes!

Henk Breedenbach 15-12-2018 Via de website gekocht

Ik kom al jaren bij BCC in tegenstelling van de andere vergelijkbare grote zaken mediazaken vind ik hier rust en een goede deskundigheid van goed opgeleid personeel .
Er word goed tijd voor de consument genomen.
Die op mijn vragen ook met vergelijkbare alternatieven komt.
Deze week een stofzuiger gekocht maar die was niet op voorraad maar werd van een ander filliaal bezorgd en na een werkweek had ik dan mijn stofzuiger.
Geheel tevreden hier over.

Marinus A. Holman 15-12-2018 Via de website gekocht

Voor mij is dit de best bereikbare winkel.
Zeer klantvriendelijke medewerkers.

Ronald 15-12-2018 Via de website gekocht

Een vreselijk enthousiaste medewerker van Harman/Kardon hielp me met Citation speakers. Gemeend en géén opgedreund Harman/Kardon verkoop verhaal.

Ook de BCC medewerker stond erbij, natuurlijk kon hij het zojuist bijgebrachte streaming verhaal in de praktijk toetsen. 2.1, 3.1 en 5.1, van alle markten thuis.

Ik ben echt geweldig geholpen. Op elke vraag was er een antwoord voor handen. Ook op het gebied van uitbreidbaarheid.

Na thuiskomst was het een kwestie van Harman/Kardon in de stroom prikken en kwaliteit spelen. Zowel via Bluetooth en WiFi. Zo hoort het.

Amanda 15-12-2018 Via de website gekocht

Een winkel waar nog vriendelijk hallo wordt gezegd als je binnen komt en er snel maar niet opdringerig iemand komt assisteren. Aardige verkopers en snel geholpen, helemaal top!

Jacqueline uit Hilversum 15-12-2018 Via de website gekocht

Ik ging voor een laptop en ben heel vriendelijk geholpen. Ondanks dat het best druk was in de winkel werd er geen haast gemaakt en ben ik uitgebreid en rustig geholpen. Ook nog even langs het energie loket van essent in de winkel gelopen en ook daar weer vriendelijk geholpen. Uiteindelijk zeer tevreden de winkel uitgelopen blij met mijn nieuwe laptop maar ook met goed gevoel door de fijne service en dat is net zo belangrijk! Volgende keer ga ik er weer heen.

Willem Kolsteeg 15-12-2018 Via de website gekocht

Heb voornamelijk bij dit filiaal gekocht en ben uiterst tevreden over de service

Lea 15-12-2018 Via de website gekocht

Wij worden altijd goed geholpen bij BCC Osdorp. Kundig en vriendelijk personeel, zij nemen alle tijd om goed te adviseren en vragen te beantwoorden. Wij kopen hier niet voor niets al ruim 20 jaar!

miepke 15-12-2018 Via de website gekocht

het is een hele fijne winkel en je wordt altijd goed geholpen en prima service
hele aardige verkopers die verstand hebben van de produkten die ze verkopen

J de Jong 15-12-2018 Via de website gekocht

MAkkelijk te gebruiken webshop, overzichtelijk. Door black friday lang moeten wachten op mijn bestelling maar is het meer dan waard

werkmann 15-12-2018 Via de website gekocht

ruime aanbod en zeer overzichtelijk, goede uitleg gekregen over het bestelde product, bezorging op de afgesproken tijd.

Ans 15-12-2018 Via de website gekocht

In het verleden goede ervaring met garantie en service fijn personeel en goede en duidelijke uitleg

Dick van den Broek 15-12-2018 Via de website gekocht

een winkel waar ik al jaren naar toe ga, niet dagelijks of wekelijks maar wanneer ik iets nodig heb.
BCC is altijd eerste keus (dichtbij) maar goede service is een fijne ervaring daar en doet extra moeite om een goede deal te maken door te vertellen dat de klant iets kan terug claimen door hun aankoop.
Iets wat ik erg waardeer en geen nonchalant iets willen verkopen! kudos

Marijke 15-12-2018 Via de website gekocht

Goede service in de winkel. Aflevering keurig aangekondigd en exact op tijd.

Alex 15-12-2018 Via de website gekocht

Na een hele slechte ervaring met de Mediamarkt hebben we besloten om een wasmachine te kopen bij BCC.
De verkoper heeft ons netjes geholpen met duidelijke en goede adviezen.
De wasmachine werd geleverd en op zolder geplaatst en aangesloten. Er werd getest of ie het deed en we konden pinnen bij levering!
Het enige wat ik een klein beetje jammer vond is dat ze een uur later waren dan het opgegeven tijdvak en ik werd ook niet gebeld dat de bezorgers iets later waren.
Ik heb zelf gebeld met het hoofdkantoor en vervolgens werd er direct gebeld om mij de juiste info en bezorgtijd door te geven!
Maar dat is het enige wat ik aan te merken heb. Verder een top zaak!

Agnes 15-12-2018 In de winkel gekocht
the wall

FANTASTISCHE GEHOLPEN

Goede voorlichting in de winkel door een vakbekwame medewerker en snelle bezorging zonder bezorgkosten . Klasse !!!

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Janssen 15-12-2018 Via de website gekocht

Prima assortment ,ruime keuze en een goede, vakkundige,vriendelijke verkoopmedewerker.

Raphaëlle 15-12-2018 Via de website gekocht

De winkel is overzichtelijk. Daarbij wil ik een enorme compliment geven aan de medewerkers daar (Leidschendam), in het bijzonder Michel - zeer attent en bekwaam iemand. Wat een vriendelijk personeel. Bedankt.

hannes 15-12-2018 Via de website gekocht

Wij komen vaker in deze winkel vanwege de kwaliteit van de artikelen en de persoonlijke en deskundige voorlichting door het personeel.

EGT Pieters 15-12-2018 Via de website gekocht

bekwame en goede uitleg over de koffie machines en demonstratie van hoe te gebruiken .
verkoopster wist waarover ze het had, wat je ook vroeg over welk apparaat dan ook,goede service.

D waal 15-12-2018 Via de website gekocht

Snelle levering binnen tijdslot. Aardig personeel die alles aansluiten naar zolder is geen probleem

P.Olij 15-12-2018 Via de website gekocht

Heel goede ervaringen bij BCC Muiden. Vriendelijk, prettig, deskundig en vertrouwd personeel. Na enige teleurstellingen bij Mediamarkt destijds gekozen voor BCC in Muiden. Al mijn aankopen sindsdien hier gedaan en nooit teleurgesteld. Ook bij afhandeling van een fabrieksfout bij een van mijn aankopen prima geholpen.

jan speijers 15-12-2018 Via de website gekocht

Omdat wij zijn gaan kijken bij bcc en zagen dat er veel mogelijkheden zijn voor een niueuw koffiezetapparaat, en dat is gelukt met medewerking van de medewerker van bcc.

I 15-12-2018 Via de website gekocht

Prima shop.veel keuze mogelijkheden. Vriendelijke medewerkers. Goed advies over de producten die we zochten.

Fam F. Ensel 15-12-2018 Via de website gekocht

Zeer persoonlijk, attent en bovenal deskundig.
In Buitenveldert ook zeer gemakkelijk parkeren.
Geen reden om weg te blijven!
Wij komen graag terug!

Remko 15-12-2018 Via de website gekocht

Regelmatig ben ik in de BCC gekomen voor aankopen. Deze keer viel me echt een beetje tegen. Het duurde heel lang voordat we geholpen werden. De vaste computerdeskundige was bezig met andere klanten, maar andere verkopers zeiden niks. Eindelijk een gevonden, welke heel kort af was. En weinig interesse toonde in mij als klant. Kwam ook nergens verder op terug (zoals aanschaf office, installatie), dus viel me tegen. Het was dat ik freebees wilde inwisselen, anders was ik al heel snel weg.

S. Slimi 15-12-2018 Via de website gekocht

Ik woon in Oss, ben al jaren klant in Oss. Het personeel is heel vriendelijk. Zeer professioneel. We hebben 2 keer een wasmachine gekocht en de laatste keer heb ik een krultang gekocht.

Bandy 15-12-2018 Via de website gekocht

Wij waren op zoek naar één nieuwe wasmachine. De keuze is bij de verschillende webshops groot, maar vooral de scherpe prijzen, vele betaal mogelijkheden, duidelijke bezorgservice hebben onze keuze op BCC laten vallen. De duidelijkheid en vooraf beloofde afspraken op de site zijn allemaal keurig nagekomen. Door deze ervaringen zullen wij bij een volgende aankoop eerst bij de BCC gaan kijken.

Peter 15-12-2018 Via de website gekocht

Zeer snelle levering en doen wat ze beloven,prijs technisch zeer goed top producten alles netjes en zorgzaam verpakt.Super verkoper ik raad het iedereen aan en zal meer van BCC aanbod gebruik maken.Mijn ervaring Toppertje en geef ze dan ook een welverdiende 10+

Joanne 15-12-2018 Via de website gekocht

Wij bezochten de winkel voor een iPad 2018 cellulair. Het vriendelijke personeel hielp ons omdat we al snel zagen dat de prijs in de winkel anders was als online. Later bleek de iPad niet op voorraad in de winkel. De mogelijkheid was er ok hem thuis te laten bezorgen of later in de winkel. Ook werden we erop gewezen dat wanneer je bij Essent zit je mogelijk een korting kunt krijgen. Helaas vielen wij hier niet in. Wel had ik mijn iPad binnen 18u in huis bezorgd door de snelle service mede DHL.

G Evertzen 15-12-2018 Via de website gekocht

Stonden enkele minuten bij de kassa en werden door diverse medewerkers opgemerkt
Uiteindelijk werden we geholpen

R 15-12-2018 Via de website gekocht

Drone DJI gekocht voor mijn partner. Fantastisch ding. BCC had de juiste prijs. Snel geleverd en keurig verpakt. Prima dus. Klein minpuntje dat 1 van de aangeboden betaal manieren niet werkte, maar ach.... andere betaal methode werkte wel!

Dorien 14-12-2018 Via de website gekocht

Snelle en perfecte service
Veel productkennis, experts in de winkel
Passende prijs voor een zeer goede kwaliteit!

Jolan 14-12-2018 Via de website gekocht

Super service, er was op de site een goedkoper apparaat te koop maar niet meer in de winkel.
Waar de verkoopster trouwens zelf mee kwam. Omdat ik een andere samen stelling wilde.
Dit is toen besteld bij een ander filiaal, maar kon 1 week duren. Maar na 4 dagen kon ik het al ophalen.

A. G. 14-12-2018 Via de website gekocht

Wij hebben voor BCC gekozen omdat de prijzen over het algemeen lager zijn dan in andere elektronicawinkels. Wij zijn geholpen door een aardige, ter zake kundige mevrouw. Wij zochten een nieuwe wasmachine. Zij wist ons goed de verschillen tussen de merken( er waren er heel wat :)) uit te leggen. Zij kon ons ook duidelijk vertellen wat de verschillende functies waren en waarom je iets wel of niet veel gebruikt. Zij was ook goed op de hoogte van de technische reden achter sommige verschillen tussen mijn oude wasmachine en de nieuwere versies. Ik vond het heel prettig dat zij geduldig, rustig alles uitlegde zonder mij het gevoel te geven dat zij een verkooppraatje aan het houden was.
Wij zijn de winkel uitgegaan met een nieuwe wasmachine en het gevoel dat wij een goed geïnformeerde keuze hebben gemaakt.
Dus al met al een prettige ervaring bij BCC Beverwijk!

Marianne 14-12-2018 Via de website gekocht

Zeer vriendelijk en behulpzaam geholpen bij BCC Sliedrecht. Nespresso Citiz & Milk was niet op voorraad in de winkel, maar werd al de volgende dag thuus bezorgd. Goed geregeld!

Jan Fonhof 14-12-2018 Via de website gekocht

Prettige sfeer en behulpzaam personeel. Deskundig en vriendelijk. Geen opdringerige cultuur. En bij vragen word je altijd geholpen. Compliment voor BCC.

Brigitte 14-12-2018 Via de website gekocht

BCC oostpoort. Vrolijke werknemers en erg behulpzaam. Niet opdringerig. Als je gewoon lang naar iets wilt kijken omdat je geen beslissing kunt maken word er niet vervelend over gedaan. En als je hulp nodig hebt dan krijg je die op een deskundige manier. Ik heb er met plezier een tv gekocht.

S.Nawrooz 14-12-2018 Via de website gekocht

Heb een printer gekocht bij BCC Hellevoetsluis die niet naar behoren deed. Bij het terug 🔙 brengen werd ik erg prettig geholpen om in te ruilen voor een andere.

Kees van Oosterhout 14-12-2018 Via de website gekocht

Ze hadden het product wat ik zocht in de winkel. En eerdere goede ervaringen met deze winkel

Patrick 14-12-2018 Via de website gekocht

TV gekocht met volledige installatie en ophangen. Maand geleden betaald, 2,5 week geleden ontvangen. Niet goed geïnstalleerd. 2 dagen later opnieuw geïnstalleerd en opnieuw opgehangen. Monteurs hebben aangegeven dat er een nieuwe TV moet komen vanwege een bug in de software. Daar zou ik over worden teruggebeld. Dat moet nu nog gebeuren, ondanks 2 telefoontjes van mijn kant. 'Ze zijn ermee bezig'. Er is geen escalatieprocedure voor dit soort gevallen. Tot overmaat van ramp is een beugel uit de muur waardoor de TV nu steunt op een gereedschapskist.
Aangezien ik hiervoor al problemen heb gehad met de levering van de vaatwasser en droger die ik ook bij hen heb gekocht, krijgt dit bedrijf van mij een dikke vette 1. Het is dat ik niet lager kan geven..... Nooit meer bestellen daar

Eric Chambone 14-12-2018 Via de website gekocht

Ik heb gekozen om mijn product bij BCC aan te schaffen omdat deze winkel ook de optie heeft om via Afterpay te betalen wat ik prettig vind. Ik denk dan ook vaker bij BCC te bestellen.

Het product is een aanwinst en ben er heel tevreden over.

Helaas was de levering door DHL geen pretje. Ze hadden het product bij één van de buren bezorgd en deden net of ze het op het juiste adres hadden afgegeven. Er lag geen briefje in de brievenbus! Hierdoor moest ik zelf opzoek naar waar mijn product was afgeleverd. Vervelend maar uiteindelijk toch goed gekomen.

els z 14-12-2018 Via de website gekocht

op tijd bericht gestuurd dat de levering er aankwam, netjes afgeleverd en geinstalleerd

Ingrid 14-12-2018 Via de website gekocht

Ik werd gelijk geholpen, dat vind ik erg prettig niet dat ik iemand moet gaan zoeken voor informatie. Kreeg duidelijke informatie over het product, uitleg en alles, nam de tijd voor me.
Fijn product werkt fantastisch.

Siem Laan 14-12-2018 Via de website gekocht

Wij zijn zeer tevreden met de service en de klantvriendelijkheide zijn zeer prettig geholpen de winkel op zich is zeer overzichtelijk ingedeeld dus wij komen hier zeker terug

Mr. Ron 14-12-2018 Via de website gekocht

Snel makkelijk en overzichtelijk alle fornuizen onze keuze was al beslist het moest een Siemens of een Bosch fornuis zijn, want onze oude gasfornuis was een Bosch toendertijd was het de top of the range maar na 20 jaar was hij aan vervanging toe.
Daarom is onze keus gevallen op deze Siemens type HX9R3AD.0N uiteindelijk ging het toch om de prestaties en de aanschaf prijs en de goede recensies heel blij met dit fornuis