Jolan 14-12-2018 Via de website gekocht

Super service, er was op de site een goedkoper apparaat te koop maar niet meer in de winkel.
Waar de verkoopster trouwens zelf mee kwam. Omdat ik een andere samen stelling wilde.
Dit is toen besteld bij een ander filiaal, maar kon 1 week duren. Maar na 4 dagen kon ik het al ophalen.

A. G. 14-12-2018 Via de website gekocht

Wij hebben voor BCC gekozen omdat de prijzen over het algemeen lager zijn dan in andere elektronicawinkels. Wij zijn geholpen door een aardige, ter zake kundige mevrouw. Wij zochten een nieuwe wasmachine. Zij wist ons goed de verschillen tussen de merken( er waren er heel wat :)) uit te leggen. Zij kon ons ook duidelijk vertellen wat de verschillende functies waren en waarom je iets wel of niet veel gebruikt. Zij was ook goed op de hoogte van de technische reden achter sommige verschillen tussen mijn oude wasmachine en de nieuwere versies. Ik vond het heel prettig dat zij geduldig, rustig alles uitlegde zonder mij het gevoel te geven dat zij een verkooppraatje aan het houden was.
Wij zijn de winkel uitgegaan met een nieuwe wasmachine en het gevoel dat wij een goed geïnformeerde keuze hebben gemaakt.
Dus al met al een prettige ervaring bij BCC Beverwijk!

Marianne 14-12-2018 Via de website gekocht

Zeer vriendelijk en behulpzaam geholpen bij BCC Sliedrecht. Nespresso Citiz & Milk was niet op voorraad in de winkel, maar werd al de volgende dag thuus bezorgd. Goed geregeld!

Jan Fonhof 14-12-2018 Via de website gekocht

Prettige sfeer en behulpzaam personeel. Deskundig en vriendelijk. Geen opdringerige cultuur. En bij vragen word je altijd geholpen. Compliment voor BCC.

Brigitte 14-12-2018 Via de website gekocht

BCC oostpoort. Vrolijke werknemers en erg behulpzaam. Niet opdringerig. Als je gewoon lang naar iets wilt kijken omdat je geen beslissing kunt maken word er niet vervelend over gedaan. En als je hulp nodig hebt dan krijg je die op een deskundige manier. Ik heb er met plezier een tv gekocht.

S.Nawrooz 14-12-2018 Via de website gekocht

Heb een printer gekocht bij BCC Hellevoetsluis die niet naar behoren deed. Bij het terug 🔙 brengen werd ik erg prettig geholpen om in te ruilen voor een andere.

Kees van Oosterhout 14-12-2018 Via de website gekocht

Ze hadden het product wat ik zocht in de winkel. En eerdere goede ervaringen met deze winkel

Patrick 14-12-2018 Via de website gekocht

TV gekocht met volledige installatie en ophangen. Maand geleden betaald, 2,5 week geleden ontvangen. Niet goed geïnstalleerd. 2 dagen later opnieuw geïnstalleerd en opnieuw opgehangen. Monteurs hebben aangegeven dat er een nieuwe TV moet komen vanwege een bug in de software. Daar zou ik over worden teruggebeld. Dat moet nu nog gebeuren, ondanks 2 telefoontjes van mijn kant. 'Ze zijn ermee bezig'. Er is geen escalatieprocedure voor dit soort gevallen. Tot overmaat van ramp is een beugel uit de muur waardoor de TV nu steunt op een gereedschapskist.
Aangezien ik hiervoor al problemen heb gehad met de levering van de vaatwasser en droger die ik ook bij hen heb gekocht, krijgt dit bedrijf van mij een dikke vette 1. Het is dat ik niet lager kan geven..... Nooit meer bestellen daar

Eric Chambone 14-12-2018 Via de website gekocht

Ik heb gekozen om mijn product bij BCC aan te schaffen omdat deze winkel ook de optie heeft om via Afterpay te betalen wat ik prettig vind. Ik denk dan ook vaker bij BCC te bestellen.

Het product is een aanwinst en ben er heel tevreden over.

Helaas was de levering door DHL geen pretje. Ze hadden het product bij één van de buren bezorgd en deden net of ze het op het juiste adres hadden afgegeven. Er lag geen briefje in de brievenbus! Hierdoor moest ik zelf opzoek naar waar mijn product was afgeleverd. Vervelend maar uiteindelijk toch goed gekomen.

els z 14-12-2018 Via de website gekocht

op tijd bericht gestuurd dat de levering er aankwam, netjes afgeleverd en geinstalleerd

Ingrid 14-12-2018 Via de website gekocht

Ik werd gelijk geholpen, dat vind ik erg prettig niet dat ik iemand moet gaan zoeken voor informatie. Kreeg duidelijke informatie over het product, uitleg en alles, nam de tijd voor me.
Fijn product werkt fantastisch.

Siem Laan 14-12-2018 Via de website gekocht

Wij zijn zeer tevreden met de service en de klantvriendelijkheide zijn zeer prettig geholpen de winkel op zich is zeer overzichtelijk ingedeeld dus wij komen hier zeker terug

Mr. Ron 14-12-2018 Via de website gekocht

Snel makkelijk en overzichtelijk alle fornuizen onze keuze was al beslist het moest een Siemens of een Bosch fornuis zijn, want onze oude gasfornuis was een Bosch toendertijd was het de top of the range maar na 20 jaar was hij aan vervanging toe.
Daarom is onze keus gevallen op deze Siemens type HX9R3AD.0N uiteindelijk ging het toch om de prestaties en de aanschaf prijs en de goede recensies heel blij met dit fornuis

Niek 14-12-2018 Via de website gekocht

Topservice van Driekus en kassamedewerkster. Het artikel kostte online 9.99 maar in de winkel 14.xx, ik kreeg het artikel netjes voor 9.99 mee.

helmut 14-12-2018 Via de website gekocht

Correct, snel en duidelijk geholpen ook duidelijk aangegeven hetgeen extra bij de aankoop was

C.Ton 14-12-2018 Via de website gekocht

Vriendelijk en deskundig geholpen , prima gedaan,deze winkel is zeer aanbevelenswaardig!

jamry 14-12-2018 Via de website gekocht

vriendelijke en zeer deskundige service. Compliment ! Alle voor- en nadelen van de diverse scheersystemen werden rustig en duidelijk uitgelegd. Het vergemakkelijkt de keuze en veel beter dan via Internet.

Salobir m.j. 14-12-2018 Via de website gekocht

Mooie winkel en zeer behulpzaam en kundig personeel.
Kan enkel aanbevelen om deze winkel te gaan bezoeken.Er is een groot assortiment.

Nanny Lieshout 14-12-2018 Via de website gekocht

Wij werden heel goed geholpen en geadviseerd, duidelijke uitleg en heel geduldig wegwijs gemaakt. Als als redelijke digibeten is alles duidelijk geworden.

Kuipers 14-12-2018 Via de website gekocht

Verkoper geeft ruimte aan de klant en leeft zich in , bv situatie waar het apparaat komt te staan.
Goede voorlichting.

H.S. 14-12-2018 Via de website gekocht

Ik loop vaak binnen bij deze BCC en wordt altijd even vriendelijk en geduldig te woord gestaan, met veel uitleg en weinig verkoopdruk. Ik denk dat ik voordat ik mijn nieuwe tv kocht zeker 5 keer ben wezen kijken ... dit is een prima filiaal.

De Vree 14-12-2018 Via de website gekocht

Vriendelijke service op de chat en bij de bezorging. Precies op de afgesproken tijd geleverd. Dik tevreden.

G Kalkman 14-12-2018 Via de website gekocht

prima en deskundig personeel ook een uitgebreid assortiment met ruime keuze in mogelijkheden en prijzen, daar naast een haast perfect garantie systeem

D$G 14-12-2018 Via de website gekocht

Super goed holpen door personeel hij was nergens meer te verkrijgen me laatste hoop was bij BCC te kijken en daar was hij de laatste zwarte Sony headphone omdat die overal 379 was kreeg ik 5 euro korting bij hun omdat de prijs 380 is bij hun ze hadden het niet hoeven te doen maar toch willen ze je met een goed gevoel de deur uit te laten lopen ik vond het super relaxt al is het zo iets kleins en voor mij is de volgende aankoop zeker weer bij BCC hier kunnen andere winkels nog van leren. De Head Phone van Sony is een TOPPER kwa geluid en NC zeer tevreden mee wil de gene die me hielp via deze weg nogmaals bedanken voor het helpen bedankt voor de warm onthaal en goede welkom in de winkel BCC Breda ga zo door.

A de Groot 14-12-2018 Via de website gekocht

Ik koop al jaren bij BCC mijn apparatuur. Voor mij zijn hierbij de belangrijkste redenen doorslaggevend: het goede advies, de prima ( geen gezeur) service, de vriendelijke adviseurs.

Hr. F.van.Wetten 14-12-2018 Via de website gekocht

Op de site vonden we snel wat wij nodig hadden. Onze wasdroger is snel en netjes bezorgd, ze hebben de oude droger meegenomen en de nieuwe aangesloten.
We zijn door 2 vriendelijke BCC medewerkers geholpen.

Carolien 14-12-2018 Via de website gekocht

Heldere en duidelijke site,snelle levering,goeie prijs kwaliteit verhouding

Wim 14-12-2018 Via de website gekocht

Altijd uiterst correcte en eerlijke service, zeker als iets stuk is gegaan. Bij BCC krijg je gewoon nieuw product!

Esther Larsson 14-12-2018 Via de website gekocht

Dichtbij betrouwbaar behulpzaam en kennis. Levering was binnen de af gesproken termijn , de plaatsing met een tijd van 2 uur super . Bezorgers zeer beleefd . Volgende aanschaf is zeker weer bij BCC.

Sylvia 14-12-2018 Via de website gekocht

Ik heb echt uitstekende ervaringen met BCC, zowel in de winkel als via de website.
Medewerkers zijn vakbekwaam !
Levering perfect, netjes van tevoren tijdsblok gemaild en tea met gekregen en ook nog 10 minuten van tevoren belletje.
Mijn leverancier voor nu en de toekomst.

Astrid 14-12-2018 Via de website gekocht

Geweldige service en een klantvriendelijke benadering. Ze deden net dat stapje meer

Moon 14-12-2018 Via de website gekocht

Ik heb een dolce gusto apparaat gekocht in BCC Sittard.Werd direct geholpen door verkoper die er al heel lang werkt(wij.kopen nl bijna alles buj hun)
Gelijk actie koffie erbij gekocht.Ben tnt heel tevreden.en koffie smaakt super.Dus service is goed bij BBC en laagste prijsgarantie

Fred 14-12-2018 Via de website gekocht

Goede website en bestelsysteem. Levering op tijd geleverd. Vriendelijke bezorgers met snel werktempo. Goede informatie voorziening mbt status levering. Bellen 10 min. van te voren voor BCC komt leveren

Elfride 14-12-2018 Via de website gekocht

Fijne zaak, ik kwam voor een smartphone, er is volop keus en je wordt snel en deskundig geholpen

Marco 14-12-2018 Via de website gekocht

Met Black Friday hadden ze een hele mooie actie van de LG c8 in de winkel. Deze aanbieding was echter enkel in de winkel geldig, dus was erg blij met deze actie. Was erg blij dat ik die dag naar de winkel was gegaan. Ben ook erg goed geholpen.

F.Bekelaar 14-12-2018 Via de website gekocht

Nieuwe TV gekocht bij BCC. Deskundig personeel. die alle tijd voor mij hadden.
Er is ook heel veel keuze in de zaak en parkeer ruimte vlakbij!

Klant Den Bosch 14-12-2018 Via de website gekocht

Ik ga altijd naar BCC voor mijn aankopen. Er loopt genoeg personeel rond die je goed adviseren. Kortom goede service en de laagste prijzen.

Dymphi 14-12-2018 Via de website gekocht

Nadat mijn vorige droger na een bezoek van een monteur(niet bcc gerelateerd) nog slechter werkte dan er voor besloten om een nieuwe te kopen. Echter was het budget niet erg groot meer. Daarom een wasmachine uit de aanbieding gekocht deze is de volgende dag al geleverd geplaatst en de oude is mee genomen. De bezorgers waren vriendelijk en deskundig.

Marco Brinksma 14-12-2018 Via de website gekocht

Hele nette en goede service van bereidwillige en goede medewerker. Hij heeft duidelijk de producten die we gekocht hebben laten zien en heeft voor een tweede artikel heel goed verder gezocht om deze aan mij te kunnen leveren. Uiterst tevreden.

Johan. 14-12-2018 Via de website gekocht

Aardige verkopers. Had een ssd schijf besteld in Apeldoorn in de winkel. Was niet op voorraad. Wel in Veenendaal. Verkoper woont toevallig in Veenendaal en heeft hem daar voor mij langs gehaald. Super. Ook een radio cd speler gekocht maar daarustig was wat mis mee. Terug gegaan naar de winkel en keurig afgehandeld. Mocht een andere uitzoeken of geld terug. Vriendelijke vrouw aan de kassa. Fijne ervaring.

Dirk Streefkerk 14-12-2018 Via de website gekocht

Gisteren na 20.00 uur in de winkel BCC Muiden een vaatwasser en gasfornuis besteld, vanochtend om 7.45 uur afgeleverd. Wij helemaal blij, super geregeld.

Peter Bakker 14-12-2018 Via de website gekocht

Coolblue levert goede kwaliteit producten aan interessante prijzen; het totale proces van bestelling tot en met afhandeling verloopt vlekkeloos; de informatievoorziening betreffend de uitlevering van de bestelling is perfect

Frank 14-12-2018 Via de website gekocht

Bcc Emmen, een winkel waar ik graag kom voor de aanschaf van apparatuur. Deskundig personeel helpt je bij het bepalen van je keuze zonder dat er enige druk wordt gelegd. Onze aangekochte laptop bleek na 4 dagen 50 euro goedkoper (aanbieding). Dit bedrag kregen wij zonder enige discussie terug.

Adriana krommenhoek 14-12-2018 Via de website gekocht

Snel geholpen door personeel en hebben het product besteld omdat het niet voorradig was was ook zeer snel af te halen in winkel hadden netjes orde bevestiging gehad per mail van bestelling en mail toen het klaar lag zodat we het af konden halen

A. v. Gelder 14-12-2018 Via de website gekocht

Altijd behulpzame mensen, geen poeha, gewoon service en aantrekkelijke prijzen.

Hero 14-12-2018 Via de website gekocht

BCC Beek afwasmachine en tv gekocht. Prima service. Fijne winkel. Ik kan deze winkel aanbevelen.

Robbedoes 14-12-2018 Via de website gekocht

Duidelijke shop , verschillend betaal opties en keurig op tijd geleverd en ook tijdens transport goed te volgen , ook de communicatie is top

Martijns 14-12-2018 Via de website gekocht

Black friday beste prijs gekregen maar wel met Bcc service. Bezorging ging volgens afspraak en was duidelijk ingepland.

Yvonne Gunnink 14-12-2018 Via de website gekocht

Bestellen ging gemakkelijk. Ik had al wat in mijn winkelwagen zitten wat ik later op de dag heb besteld. Toen was het product helaas niet meer op voorraad. Maar ik werd goed op de hoogte gehouden via de mail, kon geld terug krijgen of wachten tot het product weer kwam. Kon tot 10 dagen duren maar na 8 dagen ongeveer al een mail dat mijn bestelling was verzonden. En nu blij in gebruik genomen.

Anton 14-12-2018 Via de website gekocht

Ik geef bcc een 10 omdat ze een overzichtelijke site hebben, met vele scherp geprijsde producten en omdat zij zonder bijkomende kosten de volgende dag de bestellingen al leveren.