Pieter 19-12-2018 Via de website gekocht

Voor schoonvader waren we op zoek naar een nieuwe iPad en bij BCC bleek deze zet aantrekkelijk geprijsd te zijn. Vrijdagavond bestelt en inderdaad de volgende dag keurig op tijd bezorgd. Veel webshops beloven dt ook maar doen het niet. Ze geven dan de bezorger de schuld maar door het uitblijven van en track en trace weet je dat het product niet tijdig is aangeboden. BCC blinkt hierin uit in positieve zin.

Loraine 19-12-2018

Zeer netjes geholpen en met de juiste informatie een mooie en snelle laptop gekocht!

Margrethe 19-12-2018

Bij een vergelijkend onderzoek dat we deden bij verschillende zaken op de witgoedafdelingen werden we bij BCC het meest klantvriendelijk ontvangen. Ook op de technische vragen kregen we duidelijke antwoorden. Er waren 2 mensen met ons aan het meedenken over de beste manier van plaatsen.
Levering in een andere stad was helemaal geen probleem; fijn als je gaat verhuizen, en vond plaats op de aangegeven dag in het aangegeven tijdblok. Van te voren is daar duidelijke berichtgeving over. Plaatsing door twee vrolijke deskundige jongens die na plaatsing nog dingen uitleggen en instructies geven.
Prima geregeld allemaal.

Mart 19-12-2018

Duidelijke, overzichtelijke webshop. Goede prijzen en leveren volgens afspraak. Wordt netjes door de chauffeur op de hoogte gehouden mbt de aankomsttijd.

Frans 19-12-2018

We werden direct geholpen en de medewerker heeft ons helder advies gegeven. Hij nam de tijd de tijdvoor ons. We zijn heel tevreden over BCC Alkmaar en erg blij met onze nieuwe Qled, t.v

Daniel 19-12-2018 Via de website gekocht

Goede vriendelijke en niet opdringerige service, er word echt met je meegedacht door het personeel. Altijd weer met een glimlach de deur uit bij BCC!

Need for speed rivals sander wesseling 19-12-2018

Ik koop al ruim 20 jaar in de bcc in Beverwijk mijn spullen , zodra ik binnen loop is het meteen goedemiddag ****** wat mijn zeer aanspreekt is dat ze echt de klanten kennen en de tijd voor ze nemen en klantvriendelijk zijn , bestellingen plaatsen via internet word keurig netjes afgehandeld en staan garant voor hun producten zeer tevreden over de bcc in Beverwijk!!

Joppe 19-12-2018

Leuke winkel! al moet je wel opletten bij het plaatsen en aansluiten. Bcc heeft wasmachine en droger geplaatst en het was werkbaar maar veel meer niet. Ik heb zelf alles overnieuw gedaan. Was zo aangesloten dat alles maximaal veel ruimte innam. En tussenstuk is aan een kant niet recht gemonteerd door bcc en helaas niet meer recht te krijgen. Daar heb ik niet over geklaagd. Wel ben ik aan het wachten op een bochtstuk voor de afvoerslang dat volgens miele bij de machine is geleverd maar niet bij mij in huis is dus denk ik door de installateurs is meegenomen. Dus zorg dat je goed op de monteurs let. We hadden volledig vertrouwen in de installatie monteurs maar dit is wel gedaald.

Madou 19-12-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service. Ik kwam om 2 elektrische tandenborstels te kopen en nam bijna de verkeerde. Ik had ze al in mijn hand toen de medewerkster vroeg wat mijn verwachtingen waren van deze tandenborstels. Bleek ik niet de juiste te hebben gepakt. Ik was dus blij dat zij mij aansprak. Het grappige was dat ook een heer naar de tandenborstels stond te kijken en zij dacht dat dat mijn echtgenoot was, zo ging ik bijna met 2 tandenborstels en een nieuwe man de winkel uit. Aangezien ik 40 jaar gelukkig getrouwd ben heb ik het maar bij de tandenborstels gehouden.

x 18-12-2018

Aflevering zou op zaterdag zijn, maar toen is niemand verschenen. 4 dagen later is de tv alsnog afgeleverd.

Santana 18-12-2018

Ben ik net verhuisd en wil ik mijn wasmachine aansluiten, slaan de stoppen door!
Wasmachine kapot. Ik wil gaan stofzuigen, om de boel op te ruimen en guess what:
ook de stofzuiger kapot! DUS: op zoek naar een nieuwe wasmachine èn een nieuwe stofzuiger. Bij BCC kwam ik een prachtige Bosch wasmachine tegen met alles erop en eraan(A+++, zuinig water- energieverbruik en bovendien een Anti-allergie programma!) voor een leuke prijs (344,-) en ook een mooie Philips stofzuiger(goede prestaties, laag energieverbruik, maakt weinig geluid en ook nog allergievriendelijk!) Zondagavond online besteld, de dinsdag erna om 11.00u bezorgd en geïnstalleerd! Prima service en zo snel! En alles deed het prima! Bedankt!!!

Maya 18-12-2018

Nieuwe speakertjes besteld voor mijn PC. Het zijn de goedkoopste (Edifier) en van heel goede kwaliteit. Blij mee!! Supersnelle levering, zelfs in deze drukke dagen.

Lokkilok 18-12-2018

De winkel krijgt van mij een dikke 9 maar beetje jammer dat als je de klantenservice belt (kregen het niet werkend) met een vraag over het aangeschafte product dat je dan na een half uur in de wacht te hebben gestaan 😡🤬 toch maar moet besluiten om maar weer terug naar de winkel te gaan ( weer 50km rijden🤬) maar goed daar zijn we iig weer uitstekend geholpen. Dus beveel de winkel echt wel aan maar ben zeer teleurgesteld over de klantenservice

Gertruud 18-12-2018

Gelukkig zijn er nog winkels zoals BCC waar je naar toe kan en ze je deskundig de voors en tegens geven over apparatuur zodat je tot een weloverwogen keuze kunt komen. Daarbij goede bezorging met heldere afspraken.

Jw heijnis 18-12-2018

Vriendelijk personeel goed geholpen en snel geleverd en goede keuze gemaakt door personeel

Fam.M.van Dodeweerd 18-12-2018 Via de website gekocht

Ik heb voor deze shop gekozen omdat ik de site overzichtelijk vind.
Ze hebben de bestelling snel en correct geleverd!!

Mabos 18-12-2018

Verkopers: bekwaam en nemen de tijd.
Kassa: snel, vriendelijk, adequaat
Winkel: overzichtelijk, ruim, ruime openingstijden, parkeerplaatsen (gratis, voldoende en voor de deur)

Akp 18-12-2018

Snel en goedkoop perfect en hebben heel wat spullen waar je waar voor geld haalt

M. M. 18-12-2018

Vriendelijk en deskundig personeel. Denken mee met de klant. Geven goed advies.

Frans 18-12-2018

Uitstekend geholpen...geattendeerd op de vele mogelijkheden...en passant ook Essent geadviseerd...en die stonden voor de tv,s...u snapt het al...

Mark 18-12-2018

Trouwe klanten worden beloond! En dat waardeer ik enorm. Je voelt je thuis in de winkel en waar mogelijk komen ze je enorm tegemoet. de impressie van een dorpswinkel,waar relatie met de klant hoog genoteerd staat. Uiteraard ga ik ****weer bedanken en ga denk ik een lekkere chocoladetaart bakken voor hem en zijn team.

Arts 18-12-2018

Vandaag een nieuwe stofzuiger gekocht. bij het binnenkomen van de BCC winkel in Woensel, Eindhoven, werden we zeer vriendelijk ontvangen. na de vraag of men iets voor ons konden betekenen, werden we op een voortreffelijke wijze geholpen door een personeelslid naar alle voor en tegen van de naar ons gevraagde stofzuiger. door de duidelijke n uitgebreide uitleg was onze keuze gevallen op een Bosch steelstofzuiger. met een zeer tevreden en voldaan gevoel hebben we , na een lekker kopje koffie de winkel in Woensel, met de sto.fzuiger onder de arm, de winkel verlaten. Hulde aan BCC voor de High service, en Low price

Natasja 18-12-2018

In deze winkel wordt je steeds goed geholpen door zeer vriendelijke medewerkers.
Topkwaliteit en topservice!!!

Stephanie 18-12-2018

De bestelling was makkelijk geplaatst, levering snel en informatie voorziening was duidelijk. De levering zelf was op tijd met een belletje vantevoren. Vriendelijke bezorgers die de droger netjes op z’n plek hebben gezet.

Marianne 18-12-2018

Kwam voor oortjes en mij werd gevraagd of ik draadloze oortjes wilde. Ik was niet op de hoogte van het bestaan van deze mogelijkheid. Ik ben duidelijk een leek wat technologie aangaat. Kreeg duidelijke uitleg en men was geduldig.

Paul de Graaf 18-12-2018

super vlotte levering en door zeer vriendelijke en bekwame medewerkers geplaatst en netjes uitleg gegeven over de werking van de wasmachine.

G.H. K 18-12-2018

Geweldig netjes en vriendelijk geholpen bij BCC in Hoogeveen.
Dit was mijn 1e bezoek aan deze winkel ( na een tip te hebben gekregen) en het zal zeker niet de laatste zijn!!

Frank 18-12-2018

Televisie en router gekocht. Voor beiden een deskundig advies met uitgebreide toelichting en geduldig alle vragen beantwoord. Uiteindelijk ook zeer tevreden met de aanschaf en zeer netjes aan de prijs. Top.

Chris 18-12-2018

Ik heb vanmiddag een nieuwe laptop gekocht bij BCC in Ben Leeuwen ik werd snel geholpen en kreeg goede uitleg over de laptop

Danielle 18-12-2018

Ik ga normaal automatisch naar mediamarkt maar nu ik bij BCC geweest ben wil ik niet meer anders!!
Wat een fantastische service en ontzettend goede adviezen niks was teveel ze deden heel veel moeite en namen alle tijd
Zeer tevreden!!

Raymond 18-12-2018

De winkel in Amsterdam Noord is goed bereikbaar en de verkopers hebben de tijd voor je. Geen schreeuwende muziek zoals bij de concurrent . Het assortiment is prima, als er veel van het zelfde is weet je ook geen keus te maken.

Patrick Blanken 18-12-2018

Ik heb hier wederom door voorafgaande goede service een tv gekocht en de service plus polis daarbij afgesloten. De service was wederom goed en de kennis meer dan voldoende aanwezig. Ook wordt er geluisterd naar wat jij wilt en daarop volgt het advies om het wel of niet te doen van de adviserende medewerker. Spreek uit ervaring van de BCC Emmen waar ik meerdere malen uitstekend ben geholpen.

Lunenborg 18-12-2018

Super service! Tv in outlet gekocht die achteraf beschadigd bleek te zijn. BCC in Veghel gebeld en zonder problemen opgelost en ons tegemoet gekomen met een nieuwe tv. Prima service!

Jules 18-12-2018

BCC Roosendaal overtreft telkens weer mijn verwachting.
Positief, vakkundig, respectvol en zeer servicegericht.
Bij elke aankoop word ik in de spreekwoordelijke watten gelegd.
Deze persoonlijke behandeling stemt me blij.
Ik kom er graag........

Ender 18-12-2018

Ging vlekkeloos en heel soepel. Super tevreden over de plaatsing, uitleg en de installatie van de wasmachine.

van Ooijen 18-12-2018 Via de website gekocht

Vanmiddag heel goed geholpen door vriendelijk personeel bij BCC Beneden Leeuwen. Goed advies gekregen en gewezen op evt. aanbiedingen en korting via derden. Genoeg keuze, mooie, schone, ruime winkel.

A.Schipper 18-12-2018

De BCC in de Mortiere Boulevard te Middelburg. xxxx heeft geweldig alles uitgelegd en zeer duidelijke informatie gegeven omtrent aansluiten op ons bestaande apparatuur.

Henk 18-12-2018

Klant vriendelijk goede uitleg en snelle levering kan je bestelling goed volgen

R.vd M 18-12-2018

Nette winkel en vakkundig personeel die de tijd voor je neemt om advies te geven

Carolien 18-12-2018

ze waren heel vriendelijk ze deden alles om het probleem op te lossen ook dat het 7 a8 weken heeft geduurd

Shirley 18-12-2018

Fijne website, je weet waar je aan toe bent, zowel qua prijs als levering. Prijs kwaliteit prima. Om 23.55 besteld en de volgende dag in huis. Zo fijn....

Elly 18-12-2018

BCC Osdorp is een hele klantvriendelijke winkel, heel fijn en professioneel personeel, niets is teveel, daar ben je echt klant er word gevraagd en niet opgedrongen.

Ronald van der Zanden 18-12-2018

Zaken netjes voor elkaar, bestelling stond netjes op naam in het filiaal in Leeuwarden van BCC, gewoon super. Goed en net personeel.

Ramzy 18-12-2018

Deze BCC in Oss heeft zeer vriendelijke medewerkers. Ik heb vandaag een TV en een TV-tafel gekocht en ben zeer deskundig geholpen. ......, de medewerker die mij hielp vond niets te veel. Hij plaatste verschillende TV op de tafel om te kijken of het past. Heeft de tafel op mijn verzoek ook aangepast en zorgde dat alles de volgende ochtend wordt geleverd. Dank voor de service.

Alfred huser 18-12-2018

Super service echt toppie
1 dag bestellen en andere dag thuis dat was echt super voor elkaar

John 18-12-2018

Makkelijk en snel besteld voor een scherpe prijs. Service was super omdat er wat aan het product mankeerde wat BCC snel goed heeft verholpen in een filiaal.

JoyN. 18-12-2018

Ik heb een bezoekje gebracht aan de winkel in Lelystad. Gevraagd om advies over een 50mm lens van Canon. Als cadeautje voor mijn vriend. Ik had een hele vriendelijke werkneemster die me hielp. Er werd rustig de tijd genomen en mee gedacht aan oplossingen. Al bij al, ik zou er zo weer heen gaan.

Tom 18-12-2018

Overzichtelijke website, makkelijk te gebruiken. En pluspunt dat ik mijn freebees kon inleveren!

Joyce PS 18-12-2018

De mevrouw die ons hielp met de droger had verstand van het apparaat, was erg vriendelijk en gaf op alle vragen een antwoord. De levering ging netjes en aansluiting ook prima. Wat ook heel fijn was dat de droger snel aanwezig was op de afgesproken dag en tijd. Al het verpakkingsmateriaal nemen ze ook weer mee. Top!

Annie Verhagen van de Klundert 18-12-2018

BCC goede en mooie zaak en personeel vriendelijk .
Goede uitleg .
Echt een aanrader in Roosendaal