Remco 15-12-2018 Via de website gekocht

Ik ben naar de winkel geweest, omdat ik het product eerst wilde zien.
Zeer behulpzaam personeel en artikelen op voorraad.
Regelmatig leuke aanbiedingen.

Eefje 15-12-2018 Via de website gekocht

Fijne overzichtelijke winkel.
Snelle hulp ondanks dat het op een drukke zaterdag was.
Werd heel goed geadviseerd.
We hebben deze winkel gekozen om zijn makkelijke bereikbaarheid en gratis parkeren

Br 15-12-2018 Via de website gekocht

De winkel ziet er verzorgd uit en het personeel is heel erg vriendelijk (verstand van zaken is ook in grote maten aanwezig)

Martien 15-12-2018 Via de website gekocht

Ik ben goed geholpen in deze winkel, moest wel even wachten omdat het erg druk was.
Kerst drukte.

Monique 15-12-2018 Via de website gekocht

Wederom perfecte service van bcc. We zijn niet anders gewend. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.. in winkel of bezorging online bestelling het is altijd goed geregeld. Toppie BCC

Wil 15-12-2018 Via de website gekocht

Mooie winkel met lage prijzen en goede service.
Vriendelijk personeel met duidelijke adviezen.

Ineke 15-12-2018 Via de website gekocht

Prima geregeld, keurig neergezet. Vriendelijke bezorgers. Ook in de winkel ben ik goed en vriendelijk geholpen. Keurig van te voren een sms en 15 min voor tijd gebeld dat ze er bijna waren. To pl geregeld

B.Vanthoor 15-12-2018 Via de website gekocht

Ben prettige geholpen door een verkoopster, die het goed kon uitleggen. Dus ben ik goed geïnformeerd. En ben blij met de keuze die ik gemaakt heb. Tot de volgende keer.

Hub 15-12-2018 Via de website gekocht

Prima winkel. Alles goed en overzichtelijk uitgestald. Vriendelijk, behulpzaam en bekwaam personeel. Snel en uitstekend geholpen.

Toine 15-12-2018 Via de website gekocht

Superservice gehad! Na zelf gezocht te hebben op de site, naar de winkel gegaan. Goed te woord gestaan, goed advies gekregen, ook voor eventuele toekomstige problemen met beeldkwaliteit. Niet opdringerig om nog iets extra's te verkopen, puur informatief! Volgende keer weer BCC!

lucas k 15-12-2018 Via de website gekocht

Samsung notebook S2 gekocht via BCC. De volgende dag keurig afgeleverd aan huis.

Paula 15-12-2018 Via de website gekocht

Super duidelijke site! Producten worden ook zeer snel geleverd en goed verpakt!

EHCM van Eekelen 15-12-2018 Via de website gekocht

Heel klantvriendelijk, niet opdringerig. Luisteren goed naar je wensen. Ook met een beperkt budget. Dat laatste gebeurt niet overal. Kortom hier een heel tevreden klant, die nu volop aan het genieten is van de nieuwe aankoop. De feestdagen kunnen hier niet meer stuk.

r.uittenbosch 15-12-2018 Via de website gekocht

Leuk, Eenvoudig, Uniek, Keurig afgehandeld. Wij zijn blij met onze aankoop!

B.c.Albers 15-12-2018 Via de website gekocht

Goed gesorteerde winkel. In de buurt voorradig. Scherpe prijzen. Parkeergelegenheid goed. Goede service en advies.
Minpuntje moet soms lang wachten als er een klant voor je geadviseerd wordt

.PAK 15-12-2018 Via de website gekocht

Keurig geholpen met zeer goede uitleg.Vriendelijke medewerker en was snel geholpen

Juliette Neomagus 15-12-2018 Via de website gekocht

Niet opdringerig, smeren je niet het duurste aan. Blijven beleefd en aardig, ook al moet er lang gezocht worden.

Suzanne bartling 15-12-2018 Via de website gekocht

De reden dat ik voor BCC gekozen heb is omdat
Ik vind dat ze ruime keuze Hebben. Personeel werkt snel waardoor je niet ellende lang hoeft te wachten ( wat wel zo is bij de concurrent) ze denken mee en zijn eerlijk als ze vinden dat een product niet naar behoren werkt. Ik vind de BCC een hele fijne winkel.

Melissa 15-12-2018 Via de website gekocht

Wij vinden het erg prettig shoppen in deze winkel, wij slagen altijd. De medewerkers zijn vriendelijk en proberen alles zo goed mogelijk uit te leggen, als er vragen zijn. Als wij iets nodig hebben zullen we zeker terug komen bij bcc Osdorp.

Monica 15-12-2018 Via de website gekocht

Wij kiezen voor BCC vanwege de kennis van de apparatuur in de winkel, de garantiemogelijkheden en de eigen reparatieservice. Wij weten dat het goed geregeld is. Ook als de levering later wordt dan het geplande tijdstip word je netjes op de hoogte gesteld. En misschien betaal je wat meer dan bij andere winkels maar wij vinden de service ook erg belangrijk!

Monique Driessen 15-12-2018 Via de website gekocht

Ben zeer tevreden over bcc Oosterhout. Mooie winkel en super vriendelijk personeel. Goede uitleg gehad over verschilende soundbars en ook laten horen.

Machteld 15-12-2018 Via de website gekocht

Zeer prettig geholpen door verkoper Muhammad. Had kennis en gaf ons daardoor goed advies, nam alle tijd voor ons en heeft onze tv in de auto gezet als extra service.

Hoc 15-12-2018 Via de website gekocht

Netjes zoals afgesproken op tijd bezorgd en de wasmachine aangesloten, tevens oude meegenomen. Niet veel winkels hebben zo een service!

Reits 15-12-2018 Via de website gekocht

Inductiekookplaat gezocht via internet.
Na voorselectie toch nog enige vragen en wilde zelf het product zien.
In de winkel uitstekend voorgelicht. Keuze nu beter kunnen maken .
Hiervoor zijn productspecialisten van BCC.
prima geholpen.

Veraart 15-12-2018 Via de website gekocht

Zeer deskundig geholpen, verkoopster had verstand van zaken en heft ons zeer goed geadviseerd. We hebben eerst thuis alles op ons laten inwerken, we werden niet gepushed om meteen te beslissen! Daarna graag terug, werden herkend en hoefden niet alles weer opnieuw uit te leggen. De aflevering is prima gelopen, onze vnieuwe vrieskast is een aanwinst, zeker voor de komende feestdagen.

John Erkens 15-12-2018 Via de website gekocht

Mooie overzichtelijke winkel met een ruime keuze. Deskundig en vriendelijk personeel. Ja voor ons is shoppen bij BCC vertrouwd en ja niet te vergeten de laagste prijs garantie. WAT WIL JE NOG MEER !!!

Kees 15-12-2018 Via de website gekocht

Keurig en goed ingedeelde winkel,ben geholpen door een vriendelijke verkoper die tijd voor mij nam.

Herman 15-12-2018 Via de website gekocht

Prima webshop. Zeer overzichtelijk en lekker voordelig met scherpe prijzen.
Goede service en supersnelle levering.

Koos Sanderse 15-12-2018 Via de website gekocht

Ik kreeg goede voorlichting in de BCC winkel in Hellevoetsluis en het product werd keurig op de afgesproken tijd geleverd.

Maria 15-12-2018 Via de website gekocht

Alles prima geregeld. In verband met iets verlate aflevering (1 uur) werd er gebeld, om te vragen of dat nog uitkwam. Heel netjes!

Henk Breedenbach 15-12-2018 Via de website gekocht

Ik kom al jaren bij BCC in tegenstelling van de andere vergelijkbare grote zaken mediazaken vind ik hier rust en een goede deskundigheid van goed opgeleid personeel .
Er word goed tijd voor de consument genomen.
Die op mijn vragen ook met vergelijkbare alternatieven komt.
Deze week een stofzuiger gekocht maar die was niet op voorraad maar werd van een ander filliaal bezorgd en na een werkweek had ik dan mijn stofzuiger.
Geheel tevreden hier over.

Marinus A. Holman 15-12-2018 Via de website gekocht

Voor mij is dit de best bereikbare winkel.
Zeer klantvriendelijke medewerkers.

Ronald 15-12-2018 Via de website gekocht

Een vreselijk enthousiaste medewerker van Harman/Kardon hielp me met Citation speakers. Gemeend en géén opgedreund Harman/Kardon verkoop verhaal.

Ook de BCC medewerker stond erbij, natuurlijk kon hij het zojuist bijgebrachte streaming verhaal in de praktijk toetsen. 2.1, 3.1 en 5.1, van alle markten thuis.

Ik ben echt geweldig geholpen. Op elke vraag was er een antwoord voor handen. Ook op het gebied van uitbreidbaarheid.

Na thuiskomst was het een kwestie van Harman/Kardon in de stroom prikken en kwaliteit spelen. Zowel via Bluetooth en WiFi. Zo hoort het.

Amanda 15-12-2018 Via de website gekocht

Een winkel waar nog vriendelijk hallo wordt gezegd als je binnen komt en er snel maar niet opdringerig iemand komt assisteren. Aardige verkopers en snel geholpen, helemaal top!

Jacqueline uit Hilversum 15-12-2018 Via de website gekocht

Ik ging voor een laptop en ben heel vriendelijk geholpen. Ondanks dat het best druk was in de winkel werd er geen haast gemaakt en ben ik uitgebreid en rustig geholpen. Ook nog even langs het energie loket van essent in de winkel gelopen en ook daar weer vriendelijk geholpen. Uiteindelijk zeer tevreden de winkel uitgelopen blij met mijn nieuwe laptop maar ook met goed gevoel door de fijne service en dat is net zo belangrijk! Volgende keer ga ik er weer heen.

Willem Kolsteeg 15-12-2018 Via de website gekocht

Heb voornamelijk bij dit filiaal gekocht en ben uiterst tevreden over de service

Lea 15-12-2018 Via de website gekocht

Wij worden altijd goed geholpen bij BCC Osdorp. Kundig en vriendelijk personeel, zij nemen alle tijd om goed te adviseren en vragen te beantwoorden. Wij kopen hier niet voor niets al ruim 20 jaar!

miepke 15-12-2018 Via de website gekocht

het is een hele fijne winkel en je wordt altijd goed geholpen en prima service
hele aardige verkopers die verstand hebben van de produkten die ze verkopen

J de Jong 15-12-2018 Via de website gekocht

MAkkelijk te gebruiken webshop, overzichtelijk. Door black friday lang moeten wachten op mijn bestelling maar is het meer dan waard

werkmann 15-12-2018 Via de website gekocht

ruime aanbod en zeer overzichtelijk, goede uitleg gekregen over het bestelde product, bezorging op de afgesproken tijd.

Ans 15-12-2018 Via de website gekocht

In het verleden goede ervaring met garantie en service fijn personeel en goede en duidelijke uitleg

Dick van den Broek 15-12-2018 Via de website gekocht

een winkel waar ik al jaren naar toe ga, niet dagelijks of wekelijks maar wanneer ik iets nodig heb.
BCC is altijd eerste keus (dichtbij) maar goede service is een fijne ervaring daar en doet extra moeite om een goede deal te maken door te vertellen dat de klant iets kan terug claimen door hun aankoop.
Iets wat ik erg waardeer en geen nonchalant iets willen verkopen! kudos

Marijke 15-12-2018 Via de website gekocht

Goede service in de winkel. Aflevering keurig aangekondigd en exact op tijd.

Alex 15-12-2018 Via de website gekocht

Na een hele slechte ervaring met de Mediamarkt hebben we besloten om een wasmachine te kopen bij BCC.
De verkoper heeft ons netjes geholpen met duidelijke en goede adviezen.
De wasmachine werd geleverd en op zolder geplaatst en aangesloten. Er werd getest of ie het deed en we konden pinnen bij levering!
Het enige wat ik een klein beetje jammer vond is dat ze een uur later waren dan het opgegeven tijdvak en ik werd ook niet gebeld dat de bezorgers iets later waren.
Ik heb zelf gebeld met het hoofdkantoor en vervolgens werd er direct gebeld om mij de juiste info en bezorgtijd door te geven!
Maar dat is het enige wat ik aan te merken heb. Verder een top zaak!

Agnes 15-12-2018 In de winkel gekocht
the wall

FANTASTISCHE GEHOLPEN

Goede voorlichting in de winkel door een vakbekwame medewerker en snelle bezorging zonder bezorgkosten . Klasse !!!

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Janssen 15-12-2018 Via de website gekocht

Prima assortment ,ruime keuze en een goede, vakkundige,vriendelijke verkoopmedewerker.

Raphaëlle 15-12-2018 Via de website gekocht

De winkel is overzichtelijk. Daarbij wil ik een enorme compliment geven aan de medewerkers daar (Leidschendam), in het bijzonder Michel - zeer attent en bekwaam iemand. Wat een vriendelijk personeel. Bedankt.

hannes 15-12-2018 Via de website gekocht

Wij komen vaker in deze winkel vanwege de kwaliteit van de artikelen en de persoonlijke en deskundige voorlichting door het personeel.

EGT Pieters 15-12-2018 Via de website gekocht

bekwame en goede uitleg over de koffie machines en demonstratie van hoe te gebruiken .
verkoopster wist waarover ze het had, wat je ook vroeg over welk apparaat dan ook,goede service.

D waal 15-12-2018 Via de website gekocht

Snelle levering binnen tijdslot. Aardig personeel die alles aansluiten naar zolder is geen probleem