Renate 16-12-2018 Via de website gekocht

de shop is goed bereikbaar, het personeel is vriendelijk en behulpzaam.
de prijzen zijn gunstig.

M.Ebbers 16-12-2018 Via de website gekocht

Gewoon netjes geholpen zonder allerlei poespas . Geholpen het product in de auto te leggen , kortom niets te klagen

Melanie 16-12-2018 Via de website gekocht

Heel goed geholpen in de BCC. Heel kundig personeel die mijn vragen goed kon beantwoorden

XT 16-12-2018 Via de website gekocht

We zijn ontzettend goed geholpen. Vriendelijk personeel en ze nemen de tijd voor je. Ook helder uitleg over de producten. Zeker aan te raden.

Ricardo 16-12-2018 Via de website gekocht

Voor de derde keer dit jaar wederom bij de BCC-Middelburg kunnen slagen. Het personeel is deskundig en legt op een heldere wijze de werking uit van de producten. De keuze is ruim en de winkel is sfeervoller en minder lawaaierig dan de concurrent. Het is mijn eerste keuze voor mijn elektronica aankopen.

Ilja 16-12-2018 Via de website gekocht

Enorm goed geholpen met extra service ! Een dikke tien! Netjes te woord gestaan, extra support geleverd

Kees 16-12-2018 Via de website gekocht

Werden snel en vriendelijk geholpen en een prima advies gekregen toen we twijfelden tussen 2 apparaten. Oom de prijs was zeer goed.

Suzanne 16-12-2018 Via de website gekocht

Duidelijke en eerlijke uitleg. Geen vraag teveel en veel geduld. Geen opdringerige verkooppraktijken, heel fijn!

Carla 16-12-2018 Via de website gekocht

In 1e instantie kreeg ik het verkeerde product geleverd, een mini fohn in plaats van een chromecast. Ik heb een mailtje verstuurd met de vraag hoe dit op te lossen en kreeg al snel de reactie dat ze alsnog de chromecast zouden versturen en dat ik het fohntje mocht houden als kerstcadeautje. De chromecast ontving ik een dag later. Zeer goede service van BCC!

Linda 16-12-2018 Via de website gekocht

Vriendelijk en behulpzaam personeel. Duidelijke uitleg gekregen over de wasmachine. Snelle levering

Jeroen 16-12-2018 Via de website gekocht

Gekozen voor BCC vanwege de prettige website gecombineerd met de fysieke winkel in de stad. Daar ter plekke het product nog kunnen bekijken, goed en kundig geholpen door het personeel, en het product gelijk besteld. Eerder dan verwacht heb ik het vervolgens kunnen ophalen. Kortom, een goede ervaring en zeker een aanrader.

Rita 16-12-2018 Via de website gekocht

De webshop aankoop van een Samsung tablet en de aflevering daarvan is goed verlopen. Ik besloot echter dat ik liever een andere wilde hebben. Het omruilen in de winkel in Hilversum is ook tot volle tevredenheid verlopen,

Cor Nieuwenhuis 16-12-2018 Via de website gekocht

Deze winkel bezocht door mond op mond reclame en inderdaad er was niets gelogen.
Het personeel heeft ons prima geholpen en hadden verstand van zaken. Ook de aflevering was vlot, deskundig en netjes op tijd. Kan deze winkel aan iedereen aanbevelen.

Maria 16-12-2018 Via de website gekocht

Er is altijd een prima en snelle levering, alles is keurig verpakt, er zijn veel keuzes.

Sandra 16-12-2018 Via de website gekocht

Ben goed en netjes geholpen, ook hebben ze duidelijke uitleg gegeven over het produkt.

John R. 16-12-2018 Via de website gekocht

Goede prijs/kwaliteitverhouding, snelle levering en prima afspraken! Top bcc!

Tempelman 16-12-2018 Via de website gekocht

Goede deskundig advies bij de aankoop van een nieuwe vaatwasser, in de winkel van BCC te Vlaardingen. Apparaat werd 2 dagen na aankoop al afgeleverd en door de monteurs snel geïnstalleerd. Toppie

Rommie 16-12-2018 Via de website gekocht

Overzichtelijk, grote collectie met prima aanbiedingen en zeer kundige en vriendelijke verkopers

f.nefkens 16-12-2018 Via de website gekocht

verkoper had op al mijn leken vragen een duidelijk antwoord. In de winkel was voorraad, maar op het hoofdkantoor niet. Ik wilde bezorgen, maar dan werd de levertijd ongewis. Verkoper bood mij als compensatie voor het toch zelf ophalen een presentje aan. In de dagen tussen verkoop en ophalen was er een prijsverlaging. Zonder enige discussie werd er een nieuwe verlaagde factuur uit gedraaid. Chapeau

Peter Rook 16-12-2018 Via de website gekocht

winkel is goed bereikbaar, vriendelijk personeel met verstand van zaken, een van de weinige winkels waar je ook vvv bonnen nog kan inleveren, snelle service en de bestellingen worden gratis thuis bezorgd.

Oxipang 16-12-2018 Via de website gekocht

Vriendelijk welkom, snel en accuraat geholpen! We waren op zoek naar een DAB+ receiver. Het werd de uiterst verrassende compacte JBL, voor nog geen 100 euro. Helemaal geweldig.

Corrie 16-12-2018 Via de website gekocht

Zocht een simpele bakoven. BCC was veruit de goedkoopste. Binnen bleek er nog een mooie aanbieding te zijn. Geen praatjes naar een duurdere variant. Perfect geholpen.

Ben Looijs 16-12-2018 Via de website gekocht

Een winkel waar de klant nog koning is en waar de meeste producten altijd op voorraad zijn en niet zoals bij de mediamarkt daar zijn altijd de duurdere producten op voorraad en de wat goedkopere nooit met als doel dat je de duurdere artikelen koopt wat je eigenlijk niet wilt.
Een mooie uitstraling hebben de winkels van BCC en alles staat overzichtelijk opgesteld kortom voor ons de no1 van Nederland op het gebied van consumenten electronica.

HenH 16-12-2018 Via de website gekocht

Prettige zaak, vriendelijke, behulpzame medewerkers, goede prijs/kwaliteit verhouding met de bekende BCC garantie!

Leonie 16-12-2018 Via de website gekocht

Het personeel staat altijd voor de klant klaar, de service is van begin tot het eind perfect en het personeel heeft goede kennis van de producten. Al vanaf binnenkomst tot en met het verlaten van de winkel is het personeel vriendelijk, behulpzaam en is er ook ruimte voor humor! Bij mijn laatste aankoop liep het personeel zelfs mee naar mijn auto om mijn gekochte artikelen te tillen. Wat een service! Ik ga graag naar de BCC en beveel deze winkel iedereen aan!

Raas Ayaz 16-12-2018 Via de website gekocht

Goede service en uitleg en een goede prijs gekregen voor de tv. Waarom ver zoeken als je het in je eigen stad kunt kopen

Ben 16-12-2018 Via de website gekocht

Ik was eerst maandag 10-12-2018 in de winkel om bose apparatuur te kopen maar er kwam een verkoper een tv pakken maar deed zijn mond niet open er stonden nog 4 andere verkopers binnen maar er kwam niemand toen we weggingen kwam er 1 maar was te last heb me spullen ergens anders gekocht maar zaterdag 14-12-2018 boxsteunen gekocht was het heel goed werd goed geholpen boven verwachting vind ieder krijgt 2e kans

S Jansen 16-12-2018 Via de website gekocht

Vriendelijke medewerkers en goede kennis van zaken. Ze helpen je graag een dat stalen ze uit!

Wendy 16-12-2018 Via de website gekocht

Fijne winkel met deskundig personeel. We hadden hier eerder al een wasmachine gekocht en dit was supersnel geregeld. Nu een vaatwasser gekocht en nog een goede deal gesloten. Keurig! Wij komen zeker terug.

mark 16-12-2018 Via de website gekocht

goede service en snelle afhandeling. ik werd accuraat geholpen en kreeg hier een goed gevoel bij. Thuisbezorging liep geheel volgens afspraak op het genoemde tijdstip en de wasmachine stond in een vloek en een zucht op de juiste plek en kon de was gedraaid worden.

Raymund Bernhardt 16-12-2018 Via de website gekocht

super geholpen , ook samen met hun verschillende opties bekeken en uit eindelijk een weloverwogen beslissing kunnen nemen over aankoop product. ze namen de tijd en maakte mij er op attent dat vergelijkbaar product wellicht aantrekkelijker voor mij zou zijn.
kortom een echte aanrader!!

Fam. Bakker 16-12-2018 Via de website gekocht

Mooie ruime en overzichtelijke winkel. Vriendelijk personeel en er wordt echt de tijd voor je genomen, zelfs in deze tijd rond Kerstmis.
Wij hebben een scheerapparaat en een JBL Xtreme gekocht.
De verkoper dacht echt mee en gaf goed advies.

Chrestensen 16-12-2018 Via de website gekocht

BCC een van de laatste winkel ketens waar nog service gegeven wordt door kundig personeel. Hoop dat jullie de online slag overleven!

yolande 16-12-2018 Via de website gekocht

heel vriendelijk en goed opgeleid personeel.ruime keuze.leuke aanbiedingen en een goede service.

Marleeeenie 16-12-2018 Via de website gekocht

Nette service. Tv was via de site niet te bestellen of af te halen bij een winkel dichtbij. Via de site gechat en ik kon de tv bestellen nadat ik gebeld werd. Half uur voor levering gebeld, top service!

Gerda 16-12-2018 Via de website gekocht

Het was makkelijk om zo te doen
En dat het snel geleverd wordt
Woensdag besteld donderdag al in huis super
Bedankt

Marco de Groot 16-12-2018 Via de website gekocht

Ik was opzoek naar een soundbar en heb op internet zitten kijken en kwam bij de BBC uit. Vanmorgen ben ik naar de BBC in Hengelo gegaan voor advies waar ik mijn persoonlijke wensen vertelde. De man die mr hielp gaf een eerlijk en duidelijk advies en n a m a lles tijd voor mij. Dit was erg prettig en heb dit mijn vrouw ook verteld waar wij uit besloten hebben onze toekomstige aankopen van elektronische apparatuur ook bij de BBC te doen.

Selma 16-12-2018 Via de website gekocht

Super snelle levering ook in de maand december. Bezorgers waren vriendelijk.
Jammer dat mijn product alleen in geen enkele Bcc als show model staat. Maar ik vertrouwde op de informatie van de meneer in de winkel en ik ben nu heel blij met mijn nieuwe vrieskist

Lin.. 16-12-2018 Via de website gekocht

In 1 woord GEWELDIG 👍🏻
Niks geen problemen,, zeer leuk, fijn en gezellig personeel.
Ik ga er altijd heel graag naartoe.
En het fijne is ook nog,, de koffie staat altijd klaar in de koffiehoek 🙄

Laura 15-12-2018 Via de website gekocht

Ondanks wat strubbelingen bij de bestelling, werd de ijskast uiteindelijk toch geleverd. Goeie service, deskundig advies en betrouwbare levering.

Theo Aerts 15-12-2018 Via de website gekocht

Fijne winkel , goed advies niet opdringerig.
Hebben weer leuk zaken gedaan vanmiddag !!Fijn geholpen tot en met de kassa …...

Elise 15-12-2018 Via de website gekocht

BCC is een fantastische winkel. Ruim assortiment en niet zoveel dat je door de bomen het bos niet meer ziet. Maar de voornaamste reden dat ik daar graag koop is het personeel. Ik weet niet hoe dat komt maar werkelijk iedereen is aardig, behulpzaam, kundig. Het is duidelijk dat ze plezier in hun werk hebben. Topbedrijf!

Theo 15-12-2018 Via de website gekocht

Zeer behulpzaam, vriendelijk en deskundig personeel met eerlijke antwoorden en advies op onze vragen, zelfs tweede airfryer gekocht om weg te geven.

Wim 15-12-2018 Via de website gekocht

BCC geeft goede service en deskundig advies voor een goede prijs. Er was een goede selectie en de verkoper hielp het product te kiezen dat het beste paste.

Rian Siemons 15-12-2018 Via de website gekocht

Je wordt altijd vriendelijk en goed geholpen, vakkundig personeel die altqijd de tijd voor je nemen

L.de la Haije 15-12-2018 Via de website gekocht

We waren al in verschillende zaken geweest, voordat we in uw vestiging in Sittard kwamen. Achteraf, hadden we beter meteen naar B C C kunnen gaan.
Uw verkoper Freek kon ons door zijn deskundig verhaal en advies meteen overtuigen welke T.V en welke Bose soundbar voor ons interieur het best geschikt is. Wat waren we blij, dat we zo’n kanjer getroffen hebben. Zonder opdringerig te zijn en puur op vakkennis uitleg gekregen. Door de goede uitleg ging de installatie vanzelf en zitten we volop genietend als tevreden klant T V te kijken. Houd deze kanjer in ere.

Hmaich 15-12-2018 Via de website gekocht

Zeer vriendelijk en deskundig personeel, werd met tevredenheid geholpen en kreeg uitgebreid uitleg over alle mogelijke opties en verschillen over de nieuwste smart tv’s.

H van Schijndel 15-12-2018 Via de website gekocht

Mooie winkel Verkoper(verkoopster) hebben kennis van de producten die ze verkopen.
goede service en zijn vriendelijk dwingen geen producten aan.

Maaike 15-12-2018 Via de website gekocht

De service was weer goed! Goede prijs/kwaliteit verhouding en snel verzonden. Heel fijn. Altijd tevreden over BCC.

Ricardo Diaz 15-12-2018 Via de website gekocht

Direct bij binnenkomst geholpen door een spotane medewerker. Luisterde goed naar mijn wensen en had geduld. Ik twijfelde tussen meerdere producten en hij heeft mij goed weten uit te leggen welke te nemen. Tot aan het inpakken van het product als kerstcadeau geholpen. Erg prettige ervaring!