Deze score is berekend op basis van 14825 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Ilse 18-12-2018 Via de website gekocht

Gisteren besteld, vandaag ontvangen, en ik kon mijn VVV bon inleveren, ik ben blij.

Floris 18-12-2018 Via de website gekocht

Geweldig geholpen en advies over het product, mensen weten waar ze over praten, denken met je mee

Noel 18-12-2018 Via de website gekocht

Makkelijk bestellen en Snel levering! Erg blij met mijn nieuwe Chromecast. Aanrader

Ruud 18-12-2018 Via de website gekocht

super winkel goed personeel weet waar ze het over hebben vriendelijk fijne sfeer

Anton 18-12-2018 Via de website gekocht

Machine I bought is good and works well. It's price is very good too!
The store is very easy to use, you can order quickly and products arrive on time.

Erik 17-12-2018 Via de website gekocht

Prima en nette service. Conform afspraak geleverd en direct aangesloten.
Tip voor de website: neem de bovenmaat van de wasmachine op in de beschrijving van het product zodat de klant weet of de droger er bovenop past.

Jose van den Eijnden 17-12-2018 Via de website gekocht

We zijn geweldig geholpen, de verkoper heeft zelfs mijn watch helemaal gekoppeld aan mijn telefoon. We kregen zelfs tijdens het wachten nog een heerlijk kopje koffie.

Stef 17-12-2018 Via de website gekocht

We hebben eerst een hele goede uitleg gehad. Er werd voor het beste resultaat gegaan niet het duurste. Fijne zaak met eenn hele goede service

IA 17-12-2018 Via de website gekocht

snelle levering voor 12 uur besteld, volgende dag in huis en ook de goedkoopste.

Hans 17-12-2018 Via de website gekocht

BCC is een rustige winkel, geen schreeuwerige muziek. Klantvriendelijk personeel.
Goede uitleg en demo. We zijn tevreden. Extra garantiejaren op het product ook fijn.

Sindy 17-12-2018 Via de website gekocht

We zijn super goed geholpen bij bcc in terneuzen. Goed advies en super vriendelijk

Stakie 17-12-2018 Via de website gekocht

Beste mensen,ik ben voortreffelijk en ook deskundig geholpen,een groot pluspunt is voor de deur parkeren,ik ben dus zeeeer tevreden, en zal dit zeker bij kennissen aanbevelen.

Enrico 17-12-2018 Via de website gekocht

Prima en netjes geholpen met aankopen. Diverse kerstinkopen gedaan. Kundig geholpen. Alles netjes bij de kassa gezet door medemerker. Super service!

Werner van den broek 17-12-2018 Via de website gekocht

Ik werd snel maar niet opdringerig geholpen en heb daardoor snel mijn keuze kunnen msken

Ano 17-12-2018 Via de website gekocht

Winkel is goed bereikbaar, veel test modellen. Medewerkers vriendelijk. Net iets fijner en persoonlijker dan een mediamarkt.

Ans 17-12-2018 Via de website gekocht

Wij zijn geweest in de winkel BCC The Wall zeer gastvrij en klantvriendelijk.
Waar ik me zeer aan erger is dat je aan het winkelen bent en gelijk al naar je toekomen en vragen kan ik u helpen …..Gelukkig ze laten je hier lekker op je gemak rond kijken en op een gegeven moment zien ze of je iets wil vragen en dan helpen ze je ook zonder opdringerig te zijn geweldige service.
Wij gaan als we elektra kopen meestal/altijd naar BCC en niet alleen mij The Wall maar ook elders in Nederland. Ik zou BCC zeker aanbevelen

J.J.M. Bosch 17-12-2018 Via de website gekocht

Prima geregeld. Product werd direct klaargezet voor verzending. Bij iedere stap werd ik geïnformeerd. Op de dag van levering kreeg ik netjes een bericht over het tijdsblok en dit werd ik nauwkeurig nagekomen. Niets dan lof over BCC en DHL.

Wevers 17-12-2018 Via de website gekocht

Snelle en vriendelijke service in de winkel. Mijn product was niet op voorraad maar werd de volgende dag al thuis bezorgd. Too

Hendrik 17-12-2018 Via de website gekocht

Aardige en behulpzame medewerker. Had ook genoeg verstand van zaken om mij een goed advies te geven.

Rverlor 17-12-2018 Via de website gekocht

Negatief was:
De beschikbare informatie over inbouw instructies. (Hoe de afvoer slang te monteren, de benodigde diepte en breedte van de ruimte waarin het apparaat geinstalleerd zou worden, benodigde ventilatie van de machine) BCC had hier geen informatie over. Ik ben langs de winkel gegaan , daar werd ik zeer behulpzaam bijgestaan. De informatie was echter niet volledig genoeg.
De bestelde wasdroger werd langs gebracht en aangesloten. Ik ontving echter geen enkele uitleg over de installatie. Het verliep zeer gehaast. Later bleek dat de afvoerslang verkeerd aangesloten was.

Irma 17-12-2018 Via de website gekocht

Goede service ,zeer vriendelijke mensen .vandaag de wasmachine en droger geleverd gekregen,en ook de bezorgers waren zeer vriendelijk en behulpzaam

Tamara 17-12-2018 Via de website gekocht

Bij bcc iets kopen? Eens maar nooit meer! Wasdroger besteld deze bleek stuk, bij het aanzetten veel rook en een enorme brandlucht. De trommel zat hartstikke vast. Oplossing van bcc; we sturen een monteur, andere veel duurdere droger want de onze was niet op voorraad.
Deze droger was al een keer eerder terug gestuurd door een ander klant en weer gewoon aan ons verkocht. Maar goed dat we hem niet aan hadden gezet want er had wel brand kunnen ontstaan!

Anneloes de Grood 17-12-2018 Via de website gekocht

Altijd goede service en vriendelijke vakkundige mensen. Vandaag teruggegaan met een kapotte e-reader en zonder zeuren een nieuwe gekregen . Viel uiteraard wel binnen de garantie. Alles in ons huis waar een stekker aanzit bij wijze van spreken is gekocht bij bcc wasmachine droger strijkijzer e-readers etc dus zeer tevreden klant

Hilza 17-12-2018 Via de website gekocht

De winkel in de Makado is onze favouriete winkel. Alles staat duidelijk opgesteld en het personeel is heel erg behulpzaam. Ook het assortiment is best uitgebreid. Kortom een heerlijke winkel om te shoppen en te kopen.

Astrid 17-12-2018 Via de website gekocht

We worden altijd heel fijn en deskundig geholpen, net even die extra aandacht ,een hele fijne zaak kopen er gewoon alles wat we nodig hebben.

mika 17-12-2018 Via de website gekocht

Vriendelijk personeel!
Ze weten waar ze het over hebben.
Ze zijn deskundig.

Sjwieb 17-12-2018 Via de website gekocht

Geweldige uitleg over nieuw aan te schaffen TV en Laptop. Uitermate vriendelijke verkoper, zeer deskundig, nam alle tijd.
Beide items zeer goede prijs-kwaliteitverhouding.

Harry 17-12-2018 Via de website gekocht

Super goede verkoop, niets gedwongen goed advies, en na vraag bereid om enige korting te geven👍

Monique 17-12-2018 Via de website gekocht

Vond de hulp en info in de winkel zeer prettig en eerlijk. Kreeg combi oven kado van mijn oom ben met normale oven weggegaan maar de juffrouw die ons hielp probeerde ook echt niet om de duurdere te verkopen en dat vind ik fijne service. Wel voor overgebleven geld koffiemachine bijgekocht. Waar ook fijne info over gegeven eer. Dus al met al super.

Saida 17-12-2018 Via de website gekocht

De medewerker heeft ons goed geholpen door mee te denken en goed advies gegeven aangezien we binnenkort grote uitgaven gaan doen voor ons nieuwe huis.

Martijn 17-12-2018 Via de website gekocht

Vriendelijke en kundige verkoper die mij geholpen heeft door goed de verschillen tussen de verschillende modellen te benoemen , waardoor ik een voor mij beste keus kon maken.

Lianne kuppen 17-12-2018 Via de website gekocht

We werden vriendelijk geholpen in de winkel in veenendaal! Ze hielp ons goed en snel😊

Stef 17-12-2018 Via de website gekocht

Ik ben in de winkel geweest en naar volle tevredenheid geholpen . Andere verkopers houden goed in de gaten of alle klanten geholpen worden . Wat wel een punt van kritiek is : ik had aangegeven bon etc. wel digitaal te willen ontvangen maar ik bleek de mail niet te kunnen openen . Gelukkig werkt mijn zoon op het kantoor in Schiphol Rijk en heeft hij het vandaar uit geregeld voor mij .

Jeroen 17-12-2018 Via de website gekocht

Goed personeel. Je wordt vriendelijk te wordt gestaan en ze weten waar ze over praten. Deze shop is dicht bij en heeft een ruim assortiment. De levering was keurig op tijd en waren uiterst netjes. Snel geleverd en netjes neergezet en aangesloten! Al met al een super winkel voor mij!

Henk van Straaten 17-12-2018 Via de website gekocht

Wij hebben een koel-vriescombinatie Siemens KG3EMI41 Outlet gekocht en reeds ontvangen. Onze eerste indrukken zijn zeer positief.De aflevering is correct uitgevoerd met vriendelijke en behulpzame chauffeurs ‘ smorgens om 08.15 Uur.Wij hopen nog lange tijd van deze zuinige+++ en geluidsarme koel-vriescombinatie te genieten. BCC staat voor een goed product en zeer goede SERVICE.

Erik Moen 17-12-2018 Via de website gekocht

BCC Buitenveldert heeft me zoals altijd weer prima geholpen om snel, uiterst vriendelijk en met een goed advies een geschikte monitor aan te schaffen. Leuk om na maanden toch weer herkend te worden als een klant die eerder ook geholpen is.

Hans 17-12-2018 Via de website gekocht

Geweldige service als altijd. Je komt met een vraag en daar wordt altijd zeer deskundig en vriendelijk en met veel aandacht op gereageerd. Zeer tevreden.

Cin 17-12-2018 Via de website gekocht

Snel besteld, zonder problemen (had geen moeite om precies datgene te vinden wat ik zocht) en ook snel geleverd door dhl op het afgesproken tijdstip. Het produkt was wat ik ervan verwacht had en zag er ook precies uit zoals op de afbeeldingen op de site, ook de omschrijving klopte.

John 17-12-2018 Via de website gekocht

Prima service en lage prijs!! Fijne overzichtelijke zaak met deskundig personeel.

Areg 17-12-2018 Via de website gekocht

Het is een prachtig vernieuwde winkel in Veenendaal. We werden vriendelijk te woord gestaan, goed advies over het product.
Goede service , we konden onderdelen terug brengen.

A.M. Klappe 17-12-2018 Via de website gekocht

Deze winkel is niet te druk. Doet ruim en overzichtelijk aan. Je wordt snel en niet opdringerig geholpen door het personeel. Ze komen met een goed advies betreffende een wasmachine die ik wil kopen voor 400 euro. Bij thuiskomst blijkt deze machine als beste wordt beoordeeld door de Consumentenbond. Bij de bezorging werd mijn oude machine, een loeizware Miele, van de trap af gedragen alsof het een veertje was. Chapeau.

Thijs 17-12-2018 Via de website gekocht

Fijne website met goede informatie over het product. Ook fijn dat er reviews bij staan van andere mensen die hetzelfde product gebruiken.
Verder is het product snel geleverd op kantoor. Thanks :)

Anna Aerts 17-12-2018 Via de website gekocht

Een heldere, duidelijke website. Snel gevonden wat ik zocht. Prijs kwaliteit was erg goed. Bij anderen winkels betaalde ik wat meer voor dit gekochte product "de nieuwste Samsung Gear Fit2 Pro Red."
De levering had niet sneller gekund. s'Avonds besteld de volgende dag binnen. Mijn complimenten. Ook de communicatie(een belangrijk item in deze tijd) was bijzonder Regelmatig en ook nog adequaat. Jullie zijn een mooi voorbeeld van hoe goed dit kan gaan.

Jur Perton 17-12-2018 Via de website gekocht

Klantgericht, vraaggericht, to the point, uitermate behulpzaam, inlevend en zeer deskundig

Gerrit Koops 17-12-2018 Via de website gekocht

Snel en duidelijk advies. Op complexe vragen een deskundig antwoord zonder promotie van een specifiek artikel maar het juiste artikel.

Marjan Zaagman 17-12-2018 Via de website gekocht

Ik heb voor BCC gekozen omdat er een winkel in mijn woonplaats (Haarlem) zit. Bij eventuele problemen vind ik het altijd makkelijker om even persoonlijk langs te gaan.
De bestelling en levering waren in no time geregeld. Op maandagavond de nieuwe wasmachine besteld, en op woensdag werd hij al geleverd! Vroeg in de ochtend kwam de levertijd binnen via een sms, nog gevolgd door een sms dat er wat vertraging was opgetreden. Allemaal prima geregeld dus.

Jolanda Verhoof 17-12-2018 Via de website gekocht

Dankzij een behulpzame medewerker in het filiaal is het gemiddelde nog naar boven bijgesteld. Toen de vriezer kapot bleek was er telefonisch niemand te bereiken en werd de verbinding zelfs verbroken vanwege te lange wachtrijen. Via mail, whatsapp of messenger kwam helaas ook geen reactie. Behalve na twee dagen of het probleem inmiddels was opgelost. Dus niet.
In de winkel werd er meegedacht en gekeken naar een oplossing, die uiteindelijk na twee weken geleverd zou worden. Helaas kwam er na een week een telefoontje dat het toch zes weken zou worden voordat er een nieuwe vriezer werd geleverd. Omdat er weer niemand te bereiken was, maar weer terug naar de winkel gegaan.
Hier werd aangegeven dat ze niet op de hoogte waren van dit telefoontje, omdat in het systeem nog wel stond aangegeven dat het apparaat op voorraad was en geleverd zou worden. Vervolgens bleek er weinig keus mogelijk uit het aanbod/assortiment, waardoor er maar een tussenoplossing is gezocht. Deze is uiteindelijk wel binnen een week geleverd.
Vervolgens heeft de medewerker uit het filiaal nog geïnformeerd of de levering naar wens is verlopen. Ik hoop dat de organisatie snel haar bereikbaarheid op orde heeft.

Connie 17-12-2018 Via de website gekocht

We werden zeer prettig ontvangen bij de balie en kregen prima advies. Ons kapotte nespresso apparaat kan nl door Nespresso opgehaald worden en dan krijgen we een vervangend apparaat. Desalniettemin hebben we toch een nieuwe (als reserve) gekocht

Lima 17-12-2018 Via de website gekocht

Overzichtelijke website, makkelijk in gebruik. De levering was punctueel, de bezorgers waren vriendelijk en de wasmachine werd binnen een mum van tijd aangesloten.

daniel 17-12-2018 Via de website gekocht

Alles werkte heel goed.
Het bestellen ging heel makkelijk en was erg overzichtelijk.
Mijn bestelling was de volgende dag al binnen.
Alles ging helemaal zonder problemen.