Tevreden klant 18-12-2018

Goede service, vriendelijk personeel, goede prijs / kwaliteit. Bij bestelling snelle levering.

Mevr.K. Markesteijn-de Lange 18-12-2018

Hele goede service geen opdringende verkoop vriendelijk personeel top winkel woonboulevard breda

Durk Visser 18-12-2018

Kundig en vriendelijk personeel. Ook de winkel ziet er keurig verzorgd uit.
Ook de service is dik in orde.
Tevens handig dat deze BCC op groot Winkelpark zit waar je nog ouderwets gratis kan parkeren!!

Carla 18-12-2018

Bestellen en bezorgen zijn goed geregeld. Perfecte services. Eerst telefonisch contact gehad over het product. Verkoper heeft mij goed geholpen om de juiste keuze te maken. Ook voor lagere bedragen gratis bezorgen, dat vind ik erg prettig.

Sjoeske 18-12-2018 Via de website gekocht

Goede uitleg gekregen over inductieplaat zonder stroom te hoeven aan te passen , stekker erin en klaar,werkt perfect.

D 18-12-2018 Via de website gekocht

Heb via BCC een droger gekocht.
Wel uit de outlet maar daar doet hij het niet minder goed om.
Het is een makkelijke en fijne wasdroger.
Niet teveel poespas aan knopjes dus makkelijk in gebruik.

Eit 18-12-2018 Via de website gekocht

Voor mij een winkel om absoluut mijn volgende aankoop te halen. In de winkel prima uitleg gehad om tot een goede keuze te komen. Logistiek super geregeld. Je krijgt om 7.00 uur s' ochtends een SMS wanneer ze die dag komen. Ongeveer 10 minuten voor ze werkelijk komen nog een telefoontje dat ze met 10 minuten op ons huisadres zijn. Keurig alles werkend aangesloten, prima uitleg over de werking en geen rommel achtergelaten. In 1 woord : KLASSE service.

Marian Janssen 18-12-2018 Via de website gekocht

Rustige winkel. Je wordt goed geholpen zonder opdringerigheid. Goede service, geen bezorgingskosten.

K. Oudshoorn 18-12-2018 Via de website gekocht

Zeer snelle en vriendelijke service. Voor ik bij BCC mijn vaatwasser bestelde had ik eerst concurrent gebeld. Die meneer had kennelijk niet zoveel zin om enige moeite voor mij te doen en vertelde mij doodleuk dat ik mijn bestelling maar via de website moest plaatsen. Daarop ben ik naar BCC gegaan. Die namen alle tijd en hebben alle mogelijke moeite voor mij gedaan om nog voor de kerst een vaatwasser bij mij thuis te bezorgen. Super. Dank je wel BCC.

Rob Smedinga 18-12-2018 Via de website gekocht

Ik slaag altijd goed bij BCC. Vriendelijke en kundige bediening, geen lulverhalen maar duidelijkheid. Er staan genoeg TV's om een gedegen keuze te maken en niet zoals bij andere winkels dat je door de bomen het bos niet meer ziet.

Mike 18-12-2018 Via de website gekocht

Proffesionele en snelle service!
Ondanks de drukte in de fysieke winkel wordt je snel opgemerkt door het personeel en krijg je deskundig advies.

De levering werd verlaat, maar ook dit wordt netjes gecommuniceerd. Kortom top service!

Ruud 18-12-2018 Via de website gekocht

Ik zeur al een tijd om een frituurpan maar mn vriendin wilde er geen. Tot ze zaterdag ineens ja zei. Ik heb gelijk de site opgezocht en de frituurpan besteld zodat ze niet terug kon hahaha. Een dag later was de frituurpan keurig binnen. Bedankt nog

Marcinkowski 18-12-2018 Via de website gekocht

goede winkel.mooi artikel. goede kwaliteit. vriendelijke medewerkers . goed gezelschap...............

Tommy Poes 18-12-2018 Via de website gekocht

Je kunt er rustig naar producten kijken zonder dat je gestoord wordt door een verkoper of te harde muziek. Als je een verkoper nodig hebt voor wat extra informatie, kun je er zelf een aanspreken. Het zijn vriendelijke mensen, die goed op de hoogte zijn van de producten die zij vertegenwoordigen.

Salari 18-12-2018 Via de website gekocht

BCC heeft een breed assortiment en er is altijd wel een bcc in de buurt.
Ik had geen zin om te wachten op een online bestelling en ben het product in de winkel gaan halen. Op internet wordt aangegeven of het voorradig is. 👍🏼

Herman 18-12-2018 Via de website gekocht

We zijn heel vriendelijk geholpen bij BCC in Zutphen, waar we kwamen voor een kleine compactcamera.
We hebben even gewacht omdat men even een accu trachtte op te laden, maar we werden voorzien van koffie. Het opladen lukte niet in zo korte tijd, maar we kregen er één mee waar we heel tevreden mee zijn.

Valk 18-12-2018 Via de website gekocht

Klantgericht, erg professioneel, mooie winkel met veel keuze, vriendelijk personeel.

Voorheen gingen wij altijd naar de MediaMarkt voor witgoed. Nu gaan we voortaan naar BCC.

Super winkel

Babette de Dreu 18-12-2018 Via de website gekocht

Je wordt gelijk netjes aangesproken als je de winkel binnen stapt en ieder gesproken personeelslid wist precies te vertellen hoe elk product werkt. Ze hielpen ons de juiste afweging te maken waardoor we nu erg goed werkende producten hebben met een flinke garantietermijn! Wij zijn erg tevreden!

A.Botterman 18-12-2018 Via de website gekocht

Ik koop al mijn elektronische apparatuur altijd bij bcc. Dicht in de buurt, zeer klantvriendelijk, goede productinformatie. Ook als er problemen zijn met een apparaat wordt ik altijd goed geholpen met een vervangend artikel of een snelle reparatie.

N. 18-12-2018 Via de website gekocht

Zeer vriendelijk geholpen met duidelijke uitleg over verschillende apparaten (wasmachines) en merken zodat we snel uit onze keuze waren. Binnen 24 uur stond de machine al in ons huis de eerste was te draaien.

Co 18-12-2018 Via de website gekocht

Deskundig en duidelijk advies, vriendelijk personeel en goede communicatie m.b.t levering.

Bram 18-12-2018 Via de website gekocht

Een mooie winkel. Eigenlijk nog niet eerder binnen geweest maar toch eens 'out of the box' naar BCC in Apeldoorn gegaan. Diversiteit in hun assortiment, genoeg personeel op de vloer dat vriendelijk in het contact is.

Een mooie Vogels tv muurbeugel uitgezocht en aangeschaft. Ik zou zeker nog eens terugkomen bij deze winkel. Zeker omdat hun prijzen ook vergelijkbaar zijn met andere winkels.

Ilse 18-12-2018 Via de website gekocht

Gisteren besteld, vandaag ontvangen, en ik kon mijn VVV bon inleveren, ik ben blij.

Floris 18-12-2018 Via de website gekocht

Geweldig geholpen en advies over het product, mensen weten waar ze over praten, denken met je mee

Noel 18-12-2018 Via de website gekocht

Makkelijk bestellen en Snel levering! Erg blij met mijn nieuwe Chromecast. Aanrader

Ruud 18-12-2018 Via de website gekocht

super winkel goed personeel weet waar ze het over hebben vriendelijk fijne sfeer

Anton 18-12-2018 Via de website gekocht

Machine I bought is good and works well. It's price is very good too!
The store is very easy to use, you can order quickly and products arrive on time.

Erik 17-12-2018 Via de website gekocht

Prima en nette service. Conform afspraak geleverd en direct aangesloten.
Tip voor de website: neem de bovenmaat van de wasmachine op in de beschrijving van het product zodat de klant weet of de droger er bovenop past.

Jose van den Eijnden 17-12-2018 Via de website gekocht

We zijn geweldig geholpen, de verkoper heeft zelfs mijn watch helemaal gekoppeld aan mijn telefoon. We kregen zelfs tijdens het wachten nog een heerlijk kopje koffie.

Stef 17-12-2018 Via de website gekocht

We hebben eerst een hele goede uitleg gehad. Er werd voor het beste resultaat gegaan niet het duurste. Fijne zaak met eenn hele goede service

IA 17-12-2018 Via de website gekocht

snelle levering voor 12 uur besteld, volgende dag in huis en ook de goedkoopste.

Hans 17-12-2018 Via de website gekocht

BCC is een rustige winkel, geen schreeuwerige muziek. Klantvriendelijk personeel.
Goede uitleg en demo. We zijn tevreden. Extra garantiejaren op het product ook fijn.

Sindy 17-12-2018 Via de website gekocht

We zijn super goed geholpen bij bcc in terneuzen. Goed advies en super vriendelijk

Stakie 17-12-2018 Via de website gekocht

Beste mensen,ik ben voortreffelijk en ook deskundig geholpen,een groot pluspunt is voor de deur parkeren,ik ben dus zeeeer tevreden, en zal dit zeker bij kennissen aanbevelen.

Enrico 17-12-2018 Via de website gekocht

Prima en netjes geholpen met aankopen. Diverse kerstinkopen gedaan. Kundig geholpen. Alles netjes bij de kassa gezet door medemerker. Super service!

Werner van den broek 17-12-2018 Via de website gekocht

Ik werd snel maar niet opdringerig geholpen en heb daardoor snel mijn keuze kunnen msken

Ano 17-12-2018 Via de website gekocht

Winkel is goed bereikbaar, veel test modellen. Medewerkers vriendelijk. Net iets fijner en persoonlijker dan een mediamarkt.

Ans 17-12-2018 Via de website gekocht

Wij zijn geweest in de winkel BCC The Wall zeer gastvrij en klantvriendelijk.
Waar ik me zeer aan erger is dat je aan het winkelen bent en gelijk al naar je toekomen en vragen kan ik u helpen …..Gelukkig ze laten je hier lekker op je gemak rond kijken en op een gegeven moment zien ze of je iets wil vragen en dan helpen ze je ook zonder opdringerig te zijn geweldige service.
Wij gaan als we elektra kopen meestal/altijd naar BCC en niet alleen mij The Wall maar ook elders in Nederland. Ik zou BCC zeker aanbevelen

J.J.M. Bosch 17-12-2018 Via de website gekocht

Prima geregeld. Product werd direct klaargezet voor verzending. Bij iedere stap werd ik geïnformeerd. Op de dag van levering kreeg ik netjes een bericht over het tijdsblok en dit werd ik nauwkeurig nagekomen. Niets dan lof over BCC en DHL.

Wevers 17-12-2018 Via de website gekocht

Snelle en vriendelijke service in de winkel. Mijn product was niet op voorraad maar werd de volgende dag al thuis bezorgd. Too

Hendrik 17-12-2018 Via de website gekocht

Aardige en behulpzame medewerker. Had ook genoeg verstand van zaken om mij een goed advies te geven.

Rverlor 17-12-2018 Via de website gekocht

Negatief was:
De beschikbare informatie over inbouw instructies. (Hoe de afvoer slang te monteren, de benodigde diepte en breedte van de ruimte waarin het apparaat geinstalleerd zou worden, benodigde ventilatie van de machine) BCC had hier geen informatie over. Ik ben langs de winkel gegaan , daar werd ik zeer behulpzaam bijgestaan. De informatie was echter niet volledig genoeg.
De bestelde wasdroger werd langs gebracht en aangesloten. Ik ontving echter geen enkele uitleg over de installatie. Het verliep zeer gehaast. Later bleek dat de afvoerslang verkeerd aangesloten was.

Irma 17-12-2018 Via de website gekocht

Goede service ,zeer vriendelijke mensen .vandaag de wasmachine en droger geleverd gekregen,en ook de bezorgers waren zeer vriendelijk en behulpzaam

Tamara 17-12-2018 Via de website gekocht

Bij bcc iets kopen? Eens maar nooit meer! Wasdroger besteld deze bleek stuk, bij het aanzetten veel rook en een enorme brandlucht. De trommel zat hartstikke vast. Oplossing van bcc; we sturen een monteur, andere veel duurdere droger want de onze was niet op voorraad.
Deze droger was al een keer eerder terug gestuurd door een ander klant en weer gewoon aan ons verkocht. Maar goed dat we hem niet aan hadden gezet want er had wel brand kunnen ontstaan!

Anneloes de Grood 17-12-2018 Via de website gekocht

Altijd goede service en vriendelijke vakkundige mensen. Vandaag teruggegaan met een kapotte e-reader en zonder zeuren een nieuwe gekregen . Viel uiteraard wel binnen de garantie. Alles in ons huis waar een stekker aanzit bij wijze van spreken is gekocht bij bcc wasmachine droger strijkijzer e-readers etc dus zeer tevreden klant

Hilza 17-12-2018 Via de website gekocht

De winkel in de Makado is onze favouriete winkel. Alles staat duidelijk opgesteld en het personeel is heel erg behulpzaam. Ook het assortiment is best uitgebreid. Kortom een heerlijke winkel om te shoppen en te kopen.

Astrid 17-12-2018 Via de website gekocht

We worden altijd heel fijn en deskundig geholpen, net even die extra aandacht ,een hele fijne zaak kopen er gewoon alles wat we nodig hebben.

mika 17-12-2018 Via de website gekocht

Vriendelijk personeel!
Ze weten waar ze het over hebben.
Ze zijn deskundig.

Sjwieb 17-12-2018 Via de website gekocht

Geweldige uitleg over nieuw aan te schaffen TV en Laptop. Uitermate vriendelijke verkoper, zeer deskundig, nam alle tijd.
Beide items zeer goede prijs-kwaliteitverhouding.

Harry 17-12-2018 Via de website gekocht

Super goede verkoop, niets gedwongen goed advies, en na vraag bereid om enige korting te geven👍