Deze score is berekend op basis van 14881 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Thea Tacx 19-12-2018

Makkelijk bereikbaar, goede parkeergelegenheid en uitstekende bediening. Ook voor de jongens van het brengen en plaatsen van de wasmachine niets dan lof

Thijs 19-12-2018

Duidelijke en fijne hulp bij uitzoeken van mijn smart tv. Rémy neemt de tijd voor de klant.

Yahia 19-12-2018

Ik ben hier nieuw en ik vind het meteen een leuke winkel ik heb er een muis besteld maar ben van plan om meer spullen te kopen want dit is gewoon de beste winkel

MirteD 19-12-2018

We hebben in eerste instantie voor de BCC gekozen omdat we bij onze aankoop deels met een VVV-bon wilden betalen. En wat zij we hier nu blij mee. Echt super goed en vriendelijk geholpen!!!

Rita 19-12-2018

Een zeer vriendelijk verkoopster gaf ons in de winkel rustig de tijd om onze keuze maken. We hadden zelf al online informatie ingewonnen over ons aan te schaffen koffieapparaat.
Helaas bleek het apparaat niet op voorraad. Geen nood, het werd besteld en we zouden spoedig per mail horen wanneer we het konden afhalen.
Tot onze verrassing was dat al de dag erna, ondanks de grote kerstdrukte.
We kochten al eerder bij BCC Heerlen, maar waren ook deze keer weer dik tevreden!

Rachida 19-12-2018

Ik kwam bij BCC Zeist om me te laten informeren over het aanschaffen van een televisie. Zeer goede uitleg gekregen over de verschillen, prijzen en mogelijkheden. En al snel tot een beslisising kunnen komen. Nu een zeer blije klant! En de extra ophangservice is harstikke fijn. Het grote scherm hangt er mooi bij!

Tanja 19-12-2018

Heel vriendelijk, behulpzaam en zeer kundig personeel. Hier word je nog echt geholpen en geadviseerd

MvtH 19-12-2018 Via de website gekocht

Goede, duidelijke voorlichting, persoonlijke aandacht, met goed gevoel laptop aangeschaft.

Jan 19-12-2018

Heb op 5 november 2018 een Samsung afzuigkap + AEG gaskookplaat gekocht + installatie vanwege de mededeling site "Lekker makkelijk met de services van BCC en meteen kunnen genieten van de gekochte producten" Klantnr.: 102582110.
Op 17 nov. inmeetservice aan huis met aantekening: schouwkap met afvoerslang met 10 cm (afzuigkap), en diepte moet groter gemaakt worden (gaskookpl.).
Op 21/11 verkoop bevestigd en betaald in winkel + laten zien foto,s situatie keuken.
Op 27/11 plaatsing kookplaat in 20 min., zonder bewerking (paste precies), Afzuigkap was beschadigd en retour. OUDE AFZUIGKAP TEVENS MEEGENOMEN.
Verkoper belde op met mededeling dat levering andere Samsung afzuigkap, 15 dagen duurde en bood voor dezelfde prijs een andere model aan, de Proline box , die in voorraad was.
Op 4/12 de Proline bezorgt doch deze was ook weer beschadigd, tevens vertelde de monteur dat door het stopcontact op de muur, geen schouw geplaatst kon worden en adviseerde onderbouw.
Op 5/12 terug naar winkel met deze conclusie en weer foto,s laten zien van situatie. Verkoopster adviseerde in winkel, de op voorraad wat duurdere zijnde Siemens LU63LCC50 aan. Moest wel hierbij een verloopstukje halen bij de GAMMA. Aldaar gehaald en weer terug in winkel voor controle om evt. problemen te voorkomen.
Omdat er onderwijl een gaslucht waargenomen werd onder de reeds geïnstalleerde gaskookplaat, heb ik de gaskraan dichtgedraaid en klantenservice gebeld voor controle.
Omdat de afzuigkap Siemens op 11/12 bezorgd en geïnstalleerd zou worden, vroeg ik tevens gelijktijdig controle gaslucht. Dit kon niet volgens klantenservice en de opdracht werd op do. 13/12 gezet. Woedend was ik door alles wat mis ging. Heb een mail gestuurd naar de winkel, die de opdracht toch op di. 11/12. zette
Op 11/12 monteurs met Siemens afzuigkap.Zij vertelden mij dat, na meting, een schouw wel mogelijk was en dat aanwezige stopcontact geen bezwaar was. Hij adviseerde mij de Bosch DBW64BC50 te nemen. Om van alle gedoe af te zijn....had sinds 27/11 geen afzuigkap.... akkoord gegaan...wel was het schrikken dat de prijs 194,78 eur duurde was dan de bestelde Samsung.....alsook -als AOW-er zijnde- dit helemaal niet door mij begroot was. Monteur vertelde mij dat ik constructielijm moest hebben om de meegenomen aluminium afvoerslang boven (plafond) vast te lijmen. Met de auto naar de Gamma gegaan en op advies koper Gamma, kit gekocht.
Bij controle gaskookplaat bleek er een kleine gaslek te zijn. Gaskookplaat weer er af gehaald en lek gedicht.
Op 14/12 eindelijk de Bosch afzuigkap geïnstalleerd. Monteurs gingen daarbij op aanrechtblad staan, waaronder een loze ruimte was. Meerdere keren monteurs hiervoor gewaarschuwd.
Probleem was ook, de meegenomen flex. afvoerslang naar luchtafvoergat. Deze paste niet....was 12 cm en luchtgat was 10 cm. Diep ademhalen en maar toegestemd, om weer de oude slang er op te zetten.
Na weggaan monteurs in de doos gekeken naar handleiding. Deze was niet in Nederlands meegeleverd, tevens ontdekte ik dat kit aanrechtblad muurzijde alsook wat kit van gaskookplaat los was geraakt door montage monteurs (gewicht ca. 85kg) vanwege staan op aanrechtblad
Vanwege ziekte en chemokuur,.... dinsdag 18/12 weer naar winkel gegaan om deze rampspoed te bespreken met chef filiaal. Hij vond het erg vervelend en spijtig hoe de zaak is gegaan en bood me wat compensatie aan.
Op 18/12 een appje + foto losgeraakte kit verzonden aan klantenservice voor info.
Gezien bovenstaand, is goede voorlichting (wat moet de klant zelf halen/betalen bij bouwmarkt) en communicatie (goede beschrijving situatie klant bij imeting) een vereiste..

Mijke 19-12-2018

Keurig, duidelijk en snel geholpen! 1 artikel was niet op voorraad maar werd meteen besteld en word thuis bezorgd, ideaal!

Anique 19-12-2018

Ik koos voor BCC omdat ik hier de VVV Irischeque kon inleveren. Gisteren in de namiddag besteld, vandaag voor de middag in huis. Top communicatie over de status van mijn bestelling via de mail. Het pakket was van A tot Z te volgen.

Wim 19-12-2018

Bij deze winkel goed geholpen bij aankoop van wasdroger en wasmachine (leuk dealtje kunnen sluiten). Droger kwam beschadigd aan, dit werd gecompenseerd doormiddel van een gratis koppelstuk. Voor de communicatie veel via email gedaan, kreeg snelle reactie en kreeg het idee dat ze ook echt actie ondernamen na mail contact.

Marian 19-12-2018

Het bestellen is zeer eenvoudig en bezorgen kan snel. Daarnaast geeft BCC duidelijk aan wanneer de bestelling bezorgd wordt, middels een mail en een telefoontje. Ook was onze bestelling goedkoper dan bij andere leveranciers.

Yvonne 19-12-2018

Door reclame via internet.
Ben zeer snel, vakkundig en goed geholpen en er was genoeg keuze

Rensink 19-12-2018

Ik heb 2 ervaringen met deze winkel, ze adverteren met "al na 1 uur afhalen":, Dit is NIET zo, we deden een bestelling die we na een uur af wilden komen halen, maar de smoes was dat het een "internetprodukt"zou zijn. De 2e ervaring was de aankoop van een vulling voor de sodastream inclusief literfles voor 25 euro.Op mijn uitdrukkelijke vraag of deze op elke sodastream zou passen werd bevestigend geantwoord. Thuisgekomen paste de literfles NIET. Het had heel wat voeten in de aarde eer ik 12euro terugkreeg.(de prijs voor het omruilen van een lege voor een volle vulling), maar uiteindelijk kwam het goed.

Rene 19-12-2018

Snelle handeling en afhandeling. Alles is goed en snel verlopen! Netjes en op tijd afgeleverd!

Familie Snel 19-12-2018

Wij hebben op Black Friday een nieuwe tv gekocht in Roosendaal. Vriendelijk en vakkundig geholpen. Daarna hebben we wel nog 3 weken moeten wachten, maar het wachten werd zeker beloond.. De tv werd zelfs voor ons in de auto gezet. Prima service!!

Carine Vermassen 19-12-2018

Eerste keer in deze winkel, was aangenaam verrast door de keuze, de prijzen en het vriendelijke personeel!

hellen van Nek 19-12-2018

Super zeer goede vakmensen en erg vriendelijk. Wij kopen al onze apparatuur bij BCC omdat het een hele goede service geeft. Tot binnenkort want dan hebben we weet waar nodig. Even sparen.

Marry 19-12-2018

Hele fijne winkel met echt geïnteresseerde medewerkers. Wordt altijd heel prettig geholpen.

Danny 19-12-2018

Goed geadviseerd over het product! Goed advies over de bekabeling die nu van toepassing is! Liep tevreden de winkel uit, mét míjn nieuwe aankoop en zónder vragen die ik nog beantwoord wilde hebben! Prima service, personeel vriendelijk ... dat is waar je voor komt toch 😊

Joost 19-12-2018

Ik was op zoek naar een HK Omni 10, ben meteen gewezen op het showroom model. Mocht deze met 20% korting meenemen.
Het personeel had verstand van zaken en hielpen me goed.

Chantal R. 19-12-2018

Overzichtelijke site, besteld en snel geleverd. De installatie van mijn wasmachine was ook snel en netjes gedaan en mijn kapotte aparaat is meegenomen!

Ben 19-12-2018

Snelle levering. Printer eenvoudig te installeren. Printer doet wat het moet doen.
Zeer tevreden.

Thijmen 19-12-2018

Heb een PlayStation controller besteld bij BCC. De website en het bestelprocess was erg makkelijk, na betaling met PayPal werd de controller de volgende dag opgestuurd. Ik was de hele dag thuis en het oakket was te volgen via track & trace. Na verloop van tijd stond het pakket op bezorgd, echter had ik niks binnen gehad. Ook geen briefje door de deur dat het bij de buren was afgeleverd. Hierop contact opgenomen met BCC, deze was erg slecht te bereiken, na 2 dagen eindelijk succesvol contact gehad, er werd een onderzoek ingezet. Het onderzoek zou 5 tot 7 werkdagen duren, dit is voor mij totaal onacceptabel, ik heb nog nooit zo'n slechte service ervaren bij een webshop.

Martien de Leeuw 19-12-2018

perfect geholpen met onze keuze van de aankoop ook zijn we bij de muziek installaties goed ingelicht over hoe en wat we het beste konden doen zonder de bekende verkoopdruk.
dus een goed bezoek aan BCC in Spijkenisse gehad en zal ik zeker heen gaan voor de nieuwe aankoop van een geluid installatie.

L. van der Sluis 19-12-2018 Via de website gekocht

Miele Wasmachine en Wasdroger gekocht in winkel BCC Spijkenisse.
Goede prijs en klantvriendelijkheid , kosteloos laten bezorgen en aansluiten.

Pieter 19-12-2018 Via de website gekocht

Voor schoonvader waren we op zoek naar een nieuwe iPad en bij BCC bleek deze zet aantrekkelijk geprijsd te zijn. Vrijdagavond bestelt en inderdaad de volgende dag keurig op tijd bezorgd. Veel webshops beloven dt ook maar doen het niet. Ze geven dan de bezorger de schuld maar door het uitblijven van en track en trace weet je dat het product niet tijdig is aangeboden. BCC blinkt hierin uit in positieve zin.

Loraine 19-12-2018

Zeer netjes geholpen en met de juiste informatie een mooie en snelle laptop gekocht!

Margrethe 19-12-2018

Bij een vergelijkend onderzoek dat we deden bij verschillende zaken op de witgoedafdelingen werden we bij BCC het meest klantvriendelijk ontvangen. Ook op de technische vragen kregen we duidelijke antwoorden. Er waren 2 mensen met ons aan het meedenken over de beste manier van plaatsen.
Levering in een andere stad was helemaal geen probleem; fijn als je gaat verhuizen, en vond plaats op de aangegeven dag in het aangegeven tijdblok. Van te voren is daar duidelijke berichtgeving over. Plaatsing door twee vrolijke deskundige jongens die na plaatsing nog dingen uitleggen en instructies geven.
Prima geregeld allemaal.

Mart 19-12-2018

Duidelijke, overzichtelijke webshop. Goede prijzen en leveren volgens afspraak. Wordt netjes door de chauffeur op de hoogte gehouden mbt de aankomsttijd.

Frans 19-12-2018

We werden direct geholpen en de medewerker heeft ons helder advies gegeven. Hij nam de tijd de tijdvoor ons. We zijn heel tevreden over BCC Alkmaar en erg blij met onze nieuwe Qled, t.v

Daniel 19-12-2018 Via de website gekocht

Goede vriendelijke en niet opdringerige service, er word echt met je meegedacht door het personeel. Altijd weer met een glimlach de deur uit bij BCC!

Need for speed rivals sander wesseling 19-12-2018

Ik koop al ruim 20 jaar in de bcc in Beverwijk mijn spullen , zodra ik binnen loop is het meteen goedemiddag ****** wat mijn zeer aanspreekt is dat ze echt de klanten kennen en de tijd voor ze nemen en klantvriendelijk zijn , bestellingen plaatsen via internet word keurig netjes afgehandeld en staan garant voor hun producten zeer tevreden over de bcc in Beverwijk!!

Joppe 19-12-2018

Leuke winkel! al moet je wel opletten bij het plaatsen en aansluiten. Bcc heeft wasmachine en droger geplaatst en het was werkbaar maar veel meer niet. Ik heb zelf alles overnieuw gedaan. Was zo aangesloten dat alles maximaal veel ruimte innam. En tussenstuk is aan een kant niet recht gemonteerd door bcc en helaas niet meer recht te krijgen. Daar heb ik niet over geklaagd. Wel ben ik aan het wachten op een bochtstuk voor de afvoerslang dat volgens miele bij de machine is geleverd maar niet bij mij in huis is dus denk ik door de installateurs is meegenomen. Dus zorg dat je goed op de monteurs let. We hadden volledig vertrouwen in de installatie monteurs maar dit is wel gedaald.

Madou 19-12-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service. Ik kwam om 2 elektrische tandenborstels te kopen en nam bijna de verkeerde. Ik had ze al in mijn hand toen de medewerkster vroeg wat mijn verwachtingen waren van deze tandenborstels. Bleek ik niet de juiste te hebben gepakt. Ik was dus blij dat zij mij aansprak. Het grappige was dat ook een heer naar de tandenborstels stond te kijken en zij dacht dat dat mijn echtgenoot was, zo ging ik bijna met 2 tandenborstels en een nieuwe man de winkel uit. Aangezien ik 40 jaar gelukkig getrouwd ben heb ik het maar bij de tandenborstels gehouden.

x 18-12-2018

Aflevering zou op zaterdag zijn, maar toen is niemand verschenen. 4 dagen later is de tv alsnog afgeleverd.

Santana 18-12-2018

Ben ik net verhuisd en wil ik mijn wasmachine aansluiten, slaan de stoppen door!
Wasmachine kapot. Ik wil gaan stofzuigen, om de boel op te ruimen en guess what:
ook de stofzuiger kapot! DUS: op zoek naar een nieuwe wasmachine èn een nieuwe stofzuiger. Bij BCC kwam ik een prachtige Bosch wasmachine tegen met alles erop en eraan(A+++, zuinig water- energieverbruik en bovendien een Anti-allergie programma!) voor een leuke prijs (344,-) en ook een mooie Philips stofzuiger(goede prestaties, laag energieverbruik, maakt weinig geluid en ook nog allergievriendelijk!) Zondagavond online besteld, de dinsdag erna om 11.00u bezorgd en geïnstalleerd! Prima service en zo snel! En alles deed het prima! Bedankt!!!

Maya 18-12-2018

Nieuwe speakertjes besteld voor mijn PC. Het zijn de goedkoopste (Edifier) en van heel goede kwaliteit. Blij mee!! Supersnelle levering, zelfs in deze drukke dagen.

Lokkilok 18-12-2018

De winkel krijgt van mij een dikke 9 maar beetje jammer dat als je de klantenservice belt (kregen het niet werkend) met een vraag over het aangeschafte product dat je dan na een half uur in de wacht te hebben gestaan 😡🤬 toch maar moet besluiten om maar weer terug naar de winkel te gaan ( weer 50km rijden🤬) maar goed daar zijn we iig weer uitstekend geholpen. Dus beveel de winkel echt wel aan maar ben zeer teleurgesteld over de klantenservice

Gertruud 18-12-2018

Gelukkig zijn er nog winkels zoals BCC waar je naar toe kan en ze je deskundig de voors en tegens geven over apparatuur zodat je tot een weloverwogen keuze kunt komen. Daarbij goede bezorging met heldere afspraken.

Jw heijnis 18-12-2018

Vriendelijk personeel goed geholpen en snel geleverd en goede keuze gemaakt door personeel

Fam.M.van Dodeweerd 18-12-2018 Via de website gekocht

Ik heb voor deze shop gekozen omdat ik de site overzichtelijk vind.
Ze hebben de bestelling snel en correct geleverd!!

Mabos 18-12-2018

Verkopers: bekwaam en nemen de tijd.
Kassa: snel, vriendelijk, adequaat
Winkel: overzichtelijk, ruim, ruime openingstijden, parkeerplaatsen (gratis, voldoende en voor de deur)

Akp 18-12-2018

Snel en goedkoop perfect en hebben heel wat spullen waar je waar voor geld haalt

M. M. 18-12-2018

Vriendelijk en deskundig personeel. Denken mee met de klant. Geven goed advies.

Frans 18-12-2018

Uitstekend geholpen...geattendeerd op de vele mogelijkheden...en passant ook Essent geadviseerd...en die stonden voor de tv,s...u snapt het al...

Mark 18-12-2018

Trouwe klanten worden beloond! En dat waardeer ik enorm. Je voelt je thuis in de winkel en waar mogelijk komen ze je enorm tegemoet. de impressie van een dorpswinkel,waar relatie met de klant hoog genoteerd staat. Uiteraard ga ik ****weer bedanken en ga denk ik een lekkere chocoladetaart bakken voor hem en zijn team.

Arts 18-12-2018

Vandaag een nieuwe stofzuiger gekocht. bij het binnenkomen van de BCC winkel in Woensel, Eindhoven, werden we zeer vriendelijk ontvangen. na de vraag of men iets voor ons konden betekenen, werden we op een voortreffelijke wijze geholpen door een personeelslid naar alle voor en tegen van de naar ons gevraagde stofzuiger. door de duidelijke n uitgebreide uitleg was onze keuze gevallen op een Bosch steelstofzuiger. met een zeer tevreden en voldaan gevoel hebben we , na een lekker kopje koffie de winkel in Woensel, met de sto.fzuiger onder de arm, de winkel verlaten. Hulde aan BCC voor de High service, en Low price

Natasja 18-12-2018

In deze winkel wordt je steeds goed geholpen door zeer vriendelijke medewerkers.
Topkwaliteit en topservice!!!