Hans 22-12-2018

Goed advies en kennis van zaken. Niet betweterig maar meedenken. Dat zie je niet vaak meer.

M.Hos 22-12-2018

Prima geholpen en goed advies! Als het niet zou lukken dan kum je terug en ook krijg je dan je geld terug! Dat is geweldig zo koop je zonder risico. Ja dus heel tevreden en alles ging goed,gelukkig!

Joy 22-12-2018

De winkel is netjes en overzichtelijk, makkelijk te vinden wat je zoekt.
Personeel is vriendelijk, de 1 wat meer dan de ander. Vind het jammer dat, als je een vraag wilt stellen, je antwoorden krijgt zoals: ik weet hier niks vanaf, dan moet je bij mijn collega zijn...
kleinigheidje blijf je houden natuurlijk maar ze zouden hier ook anders mee om kunnen gaan. Het was een erg jonge verkoper dus misschien weinig ervaring?

Esther 22-12-2018

Omdat ik bij de keuze van een wasmachine op het internet door de bomen het bos niet meer zag ben ik voor advies naar BCC gegaan. Ik werd hier heel netjes geholpen. Alle voors en tegens van een dure Miele werden netjes afgewogen tegenover andere wasmachines. Uiteindelijk werd de keuze bij mij zelf gelaten. Het werd toch een Miele...De machine werd supersnel geleverd en geïnstalleerd, de oude kapotte machine werd meegenomen.
Heb inmiddels mn eerste wasje gedraaid en de machine werkt uitstekend. Heel stil en makkelijk te bedienen.

Suzan 22-12-2018

We troffen in Deventer een behulpzame en kundige verkoper. Deze nam de tijd om ons een goed advies te geven en was zelfs behulpzaam bij het inladen. Enige nadeel is in mijn beleving de Cashback actie. Het is altijd een crime om alle gegevens bij elkaar te krijgen. Het zou makkelijker kunnen met korting in de winkel. Alle gevraagde gegevens zijn daar immers al bekend. Als dit was geregeld zou een dikke 10 zijn verdiend.

Lensen 22-12-2018

duidelijke opstelling van vergelijkbare elektronische apparaten en scherpe prijsstelling

Gerald 22-12-2018

Ik kwam binnen voor de eerste keer vond het een mooie plek. Ik was op zoek naar een 65 inch tv informatie gevraagd wat nou beste zou zijn goede advies gekregen. Heb een mooie gevonden en wou het kopen en mee nemen. Maar was niet op voorraad en zou ongeveer week moeten wachten wegens feest dagen. Maar wou het eindelijk direct mee nemen. Een medewerker heeft moeite voor me gedaan of er op een andere filiaal het was en toevallig was er nog 1 over. Ik was hartstikke blij dat het geregeld was. BLIJE klant Dank u wel BCC. :)

richard 22-12-2018

verkoper was erg behulpzaam en klant vriendelijk.
we hebben goede en duidelijke informatie gekregen
we zullen zeker teug komen in de winkel

Erik 22-12-2018

Heerlijke winkel, klantvriendelijk en fijn opgesteld.
Deskundig personeel goed meedenkend.
Laptop (Lenovo) hier gehaald, goede prijs internet ligt hier dichtbij.
Twijfel? Ga naar deze winkel in Spijkenisse, had een goed gevoel toen ik de winkel uitliep.

Wil 22-12-2018

een goed product, aantrekkelijke prijs en deskundig voorgelicht. Goede bezorging en installatie, zoals het ook hoort

Andre Muller 22-12-2018

Mooie, overzichtelijke winkel, met vriendelijk en gemotiveerd personeel, welke je niet het gevoel geven dat je iets aangepraat word, maar luisteren naar je wensen en budget, om daar mee aan de slag te gaan.
Helemaal goed

I.s. Oost van ommeren 22-12-2018

We hebben voor deze winkel gekozen omdat je goede uitleg krijgt snap je t niet leggen ze geduldig nog x uit.
Ze smeren niet t duurste aan ,maar adviseren nadat ze van alles gevraagt hebben, zodat we dat krijgen wat aan de wensen voldoen, daarbij zijn ze erg vriendelijk, maar niet gelikt wat prettig is.
Met vragen kun je altijd terecht en stuk goedkoper dan bv mediamarkt.

Kim 22-12-2018

Ik ben ontzettend goed en uitgebreid te woord gestaan en geholpen! Deze mevrouw nam zich de tijd om dingen uit te leggen.

Ine peters 22-12-2018

Ik heb voor deze shop gekozen, omdat ik wil dat deze blijft bestaan, en we straks niet alleen nog maar online verkoop hebben of media markt. De heer die mij geholpen heeft heeft mij goede uitleg gegeven bij de aankoop van mijn apparaat en was ook klantvriendelijk.

Martijn 22-12-2018

Mooie grote winkel. Personeel geeft voldoende aandacht en neemt de tijd voor je. Wij hadden een zwarte harman kardon speaker gekocht maar bij nader inzien had de grijze toch onze voorkeur. Zonder problemen kunnen ruilen.

Meri-Fransz 22-12-2018

Ik vind de site overzichtelijk je kan zelf een zoekopdracht maken om sneller te vinden wat je zoekt. Wanneer je het product bekijkt kan je product informatie bekijken en eventuele reviews. Bestellen en betalen gaat heel simpel en snel met en zonder account. Ook de levering is goed geregeld je kan aangeven wanneer je het bezord wil hebben.

M Seelen 22-12-2018

Prima winkel. Ben goed geholpen met het uitkiezen van een tv
Verkoper wist waar hij het over had. Ik kom hier gauw weer voor een volgende aankoop

Els 22-12-2018

Op zoek naar een keuken apparaat een supergezellige optimische ontvangst. Zelfs een liefdevolle koffie (en heerlijk) hoorde bij deze bijzondere eerste indruk.
Het apparaat werd met enthousiasme getoond en een hogere versie erbij. De extra 's waren voor ons reden die uitvoering aan te schaffen.

David 22-12-2018

Snelle levering en heel handig dat je met vvv bon kan betalen. Dat kan bij veel online winkels voor elektrische apparatuur niet.

Ronald 22-12-2018

Een goede winkel en zeer overzichtelijk.
Werden zeer goed geholpen.
Dus ja een goede winkel met goede service.
En dat vinden wij belangrijk.

Erwin 22-12-2018

Vriendelijk en goed geholpen door 1 van de medewerkers van BCC.
Blij met mijn aankoop van een kerstcadeau voor mijn vrouw.

Top!

Jos 22-12-2018

Prettige winkel, overzichtelijk. Grote sortering. Zeer klantvriendelijke hulpverlening en advisering.

Hanne 22-12-2018

Super service! Er was een cashback actie van Philips. Op de site leek die actie ook geldig voor de keukenmachine die ik wilde hebben. Maar in werkelijkheid was dat niet voor dit type het geval. Met een telefoontje met BCC was het simpel opgelost: de 15 euro ten onrechte aangegeven cashback van Philips kreeg ik als directe korting van BCC. Fijn!

marie 22-12-2018

Goed geholpen en een goede uitleg gekregen. Top winkel. Ga hier graag nog een keer naar terug als ik wat nodig heb.

anja 22-12-2018

hele vriendelijke mensen ,word altijd netjes geholpen , geven goed advies

ga er altijd metplezier heen

pjbrons 22-12-2018

Kom binnen ga naar de koffie machines en sta te kijken naar het toestel. Ik word aangesproken en men vraagt of ze iets voor me kunnen betekenen. Ik zeg ja. Leg uit dat de machine het heeft begeven. Hoe oud was die dan. Ik zeg iets van 1.5 tot 2 jaar. Dat is dan garantie. Ik werd op een zeer goede wijze geholpen. Kreeg ook uitleg over hoe om te gaan met de garantie. Zonder dat ik het vroeg:-))

Hanneke 22-12-2018

Eerst op de site gekeken voor mogelijkheden, daarna naar de winkel om het product te zien. Helaas niet meer in voorraad maar heel goed geholpen door deskundig personeel.
Ook bij het volgende item geholpen door deskundige en behulpzame medewerker.

ilona dekker 22-12-2018

Netjes en duidelijke uitleg over de apparaten gekregen. Verkeerd prijskaartje werd uitgezocht en toen ik alsnog verkeerd had afgerekend werd ik meteen gemaild over de verkeerde prijs zodat ik alsnog het verschil terugkreeg! Top service

Emmie 22-12-2018

Vriendelijk en goed geholpen, zonder opdringerig te zijn! We komen zeker weer.

Herman 22-12-2018

Deskundig en commercieel en klantgerichte winkel waar ik wederom goed bediend ben.
Service weet ik uir ervaring is zeer goed.

Tineke 22-12-2018

Super leuk personeel. Aardig en correct in benadering,zonder zich op te dringen. Daarbij zijn ze kundig. En in voor een geintje. Ze weten echt waar ze mee bezig zijn.

Rens 22-12-2018

Opzoek naar een wasmachine en droger kwam ik qua prijs eigenlijk snel terecht bij BCC. Opzoek in de webshop naar de juiste modellen zag eik een chat venster voor een aantal vragen werd ik direct goed geholpen door BCC Ekkersrijt en kon ik snel een beslissing maken. Factuur snel en eenvoudig online betalen. Oude apparaten werden meegenomen nieuwe spullen netjes gebracht. Van te voren werd ik per sms op de hoogte gebracht en kreeg ik nog een telefoontje. De jongens waren erg netjes met de spullen en alle spullen werden netjes geïnstalleerd. Top service en erg tevreden, verwachtingen overtroffen! Niks van gelogen

F.G. 22-12-2018

Vandaag een notebook gekocht bij BCC Amsterdam buitenveldert. Bij binnenkomst alle gelegenheid gekregen om eerst rustig te kijken alvorens een verkoper naar mij toe kwam die op alle vragen van mij adequaat kon antwoorden/reageren. Dus de kans is groot dat ik hier nog een keer kom.

Ingrid 22-12-2018

BCC Oostpoort te Amsterdam is een geweldige winkel. Goede service, denken met je mee en zijn zeer oplossingsgericht. Als we weer elektronica nodig hebben weten we waar we heen gaan. Precies BCC Oostpoort Amsterdam

JPH 22-12-2018

Gewoon top winkels 👍👍👍. Goede service, leuk en behulpzaam personeel. Hebben ook goede site met snelle bezorging, gewoon 👍👍👍

Michel Bosveld 22-12-2018

Altijd vriendelijk en inhoudelijk deskundig winkelpersoneel. Concurrerende prijzen en betrouwbare service.

Martijn 22-12-2018

Mooie ruim opgezette overzichtelijke winkel een stuk aangenamer dan de mediamarkt waar ik eerst was en in de gaos niet kon vinden waar ik voor kwam

Pjotter 22-12-2018

Geweldige service! Goed geholpen en grote expertise. Het personeel wist er veel van.

Alexander 22-12-2018

Waren al eerder tevreden klanten bij de bestelling van een afwasser. Nu moest de koelkast worden vervangen. Snelle efficiënte afhandeling; duidelijke procedure en een prima ploeg medewerkers die voor de aflevering, installatie en ingebruikstelling zorgde.

Joke 22-12-2018

Mooie ruime schone winkel ..aardig personeel..En de laagste prijsgarantie waarover ze niet moeilijk doen

Arjan 22-12-2018

Low pricing en no service! Heb bij BCC een vaatwasser besteld die achteraf niet blijkt te passen, dom en mijn fout. Monteurs geven model aan die ik wel moet hebben en er zou dezelfde dag contact met mij opgenomen worden. Dat is niet gebeurd, dus klim ik zelf maar in de telefoon... Guess what!? Zo druk, dus we verbreken de verbinding. Proberen via de app dan maar. Kan vervolgens bijna een dag wachten op een reactie waar je niks mee kan. Weer proberen te bellen en weer onbereikbaar. Toch maar weer een app proberen dan en weer bijna een dag wachten op een reactie. Vaatwasmachine komt er aan is de boodschap. Omdat ik niks van levertijd te horen heb gekregen toch maar weer proberen te bellen. Na 10 minuten in de wacht gestaan te hebben krijg ik de boodschap vaatwasmachine niet meer leverbaar en ze geven geld terug wanneer andere retour is... Dan krijg je binnen 12 dagen je geld terug ... Uitleggen dat je de vaatwasser nooit ontvangen hebt helpt niet. Dus ga ik nu de feestdagen in met 900 euro minder en geen vaatwasser. Bureaucratie weer op zijn best ... Wat een @$+_ bedrijf

Raymond 22-12-2018

Prima geholpen bij BCC in Beverwijk. Een heel eerlijk advies gebaseerd op onze persoonlijke situatie. Totaal niet opdringerig, een verademing! Ik ben altijd sceptisch geweest ten opzichte van fysieke winkels vanwege de opdringerigheid, gelukkig werd dat hier niet bevestigd en heb ik echt het idee gehad goed te zijn geholpen!

Kevin 22-12-2018

Super goed geholpen en geïnformeerd door de vrouwelijke verkoopster. Een topvrouw, wees er zuinig op BCC.

WD 22-12-2018

Laagste prijs en toch goede service! Snel op tijd geleverd en tijdig update bezorgtijd

Marjolein 22-12-2018

We zijn echt goed geholpen duidelijke uitleg en antwoord op al onze vragen. Top

fred van hulst 22-12-2018

Vriendelijk personeel je word goed geholpen en goed geadviseerd
onze bestelling in de winkel besteld en de andere dag thuis netjes bezorgd

Hal 22-12-2018

Washmachine gekocht. Personen die het kwamen monteren waren vriendelijk. Goede bedoelingen echter was de verlengde afvoerbuis niet goed aangesloten. Daarom lekte er water bij de eerste wasbeurt en moest ik enkele dagen wachten totdat ik de wasmachine kon gebruiken.
Wegens einde jaars drukte is het lastig om een antwoord te krijgen van de consumenten service, maar des ondanks ben ik redelijk tevreden doordat ze vriendelijk waren over whatsapp en aan de telefoon. Mailverkeer vind ik niet zo goed geregeld.

A.D. 22-12-2018

In tegenstelling tot een andere keten, waar men van service nog nooit heeft gehoord en de klant in het duister laat tasten, geeft BCC de klant een warm bad gevoel. De bestelling geplaatst via internet, duidelijke afspraken volgen, en de plaatsing van het toestel, een vaatwasser, is keurig gedaan door twee aardige medewerkers. Daar win je de strijd wel mee.

C. Twigt 22-12-2018

Binnen 3 maanden hier onze 2e iPad gekocht. Uiteraard weer prima geholpen. De eerste iPad zat wat losjes in zijn hoes. Niet duidelijk was of die eerste iPad was gekrompen of de hoes gegroeid. Zonder enig probleem een andere gekregen. Dat is nog eens service. Eerder al een nieuwe E-reader gekregen, die binnen de garantietijd defect was geraakt.
Daarom blijf je gewoon terugkomen!

M. van den Belt 22-12-2018

Medewerkster had duidelijk kennis over de verschillende volautomatische koffiezetapparaten. Wist goed te vertellen waar de verschillen in zitten en waar wij als kopers het beste mee af zouden zijn. Ook had ze verstand van waar we op moeten letten als we de koffiebonen erbij kopen. Supergoed geadviseerd!