Jan v. Z. 21-12-2018

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Altijd een prima ervaring en altijd een uitstekende prijs.

Frank 21-12-2018

Goede prijs/kwaliteit verhouding, assortiment, bereikbaarheid, klantvriendelijk, prima uitleg en service.

Loes de Haas 21-12-2018

Het personeel was vriendelijk en nam de tijd om naar onze wensen te luisteren.

Bij de aflevering ging er iets mis, maar is gelijk weer hersteld.

Complimenten daarvoor.

Luc 21-12-2018

BCC heeft een duidelijke site en ook prima Outlet modellen met lichte schade en daardoor een leuke korting. Info over bezorging was duidelijk met telefoontje 5 min voor de aflevering, koelkast is netjes op de juiste plek in de kelder geplaatst.

Wilma 21-12-2018

Kundig personeel dat mij goed geadviseerd heeft door goed te luisteren naar mijn wensen.

Harry 21-12-2018

We waren op zoek naar een Wake-up light van Philips. Uiteindelijk bij BCC uitgekomen vanwege de actie (20% korting) en het feit dat je er VVV-bonnen kunt inwisselen. De actie liep tot 16 december maar we kwamen er al snel achter dat de VVV-bonnen alleen fysiek ingeleverd konden worden. we wilden namelijk graag online bestellen. We besloten om BCC te bellen, om te vragen of ze wakeup light voor onze aan kant konden zetten zodat we deze konden ophalen in de winkel (BBC Ekkersrijt bij Eindhoven). Door de klantenservice zijn we zeer goed geholpen en is onze bestelling geheel geregeld via de klantservice. Ook kregen we snel erna meteen via de mail de verkoopkoop bon toegestuurd met de actiekorting die zelfs gold na de actieperiode. Na 3 werkdagen een mailtje ontvangen dat we de wakeup-light konden ophalen in de winkel. We zijn meteen naar de winkel gegaan waar we ook met meerdere VVV-bonnen onze bestelling konden afrekenen!.
Het product werkt uitstekend en zijn dan ook zeer tevreden met de service die we kregen bij BCC. met name de klantenservice!

Hun slogan beschrijft het bedrijf in ons geval dan ook goed! High Service, low Pricing!

Monnie Aertsen 21-12-2018

Perfect advies en product uitleg. prima uitleg over verschil tussen diverse producten
goede verklaring van prijs en kwaliteit verhouding. Uit ervaring een uitstekende service.

J. Polak 21-12-2018 Via de website gekocht

Duidelijk en deskundig advies gekregen, waarbij de verkoopadviseur alle tijd nam die nodig was om me een goed inzicht te geven zodat ik de juiste keuze kon maken.
Het gekochte product voldoet helemaal aan onze verwachtingen.

Nina 21-12-2018

Erg vriendelijk en behulpzaam personeel.
Mijn reeds betaalde internetbestelling bleek niet leverbaar. Kan gebeuren. Toen ben ik naar de winkel in Apeldoorn gegaan om een soortgelijk artikel te zoeken. Na goed advies vond ik die en dit werd direct aan de kassa verrekend. De volgende keer maar meteen naar de winkel.

Graven 21-12-2018

We hebben een ipad gekocht waar de verkoper uiteindelijk niets meer over kon vertellen dan wat er al op het kaartje stond dat bij de ipad lag. Daar stond alleen type op, prijs en opslagcapaciteit.
Over de andere prijs (de internetprijs) moesten we zelf vragen.
We hadden vragen over de apple style pencil. Die lagen er bij enkele demo ipads bij maar werkten niet. Hij deed ook geen enkele moeite om die alsnog aan het werk te krijgen zodat we konden zien hoe die werkte. Ook niet na enkele malen hiernaar gevraagd te hebben.
Ik vraag me zo af wat de meerwaarde is van een bcc winkel. Kan het zo net zo goed uitzoeken en kopen op internet.
Als je dan een winkel hebt zet er dan gekwalificeerd personeel in die je ook daadwerkelijk kan helpen.

Angela 21-12-2018

Erg goed geholpen en ze nemen echt de Tijd voor je om alles netjes uit te leggen

George Wagenaar 21-12-2018

Vriendelijke en deskundige mensen die je te woord staan in de winkel. Goede service product wordt naar de auto gebracht.

John szalata 21-12-2018

Goede hulp in de winkel en uitstekende service niets dan lof over de bediening en de prijs was ook in orde!

Gussakov 21-12-2018

Prima verkoper! Alles is goed geregeld en alles is goed uitgelegd! XXX is super!

Angelo 21-12-2018

Leuke verkoper goed geadviseerd en alles ingepakt en daarbij nog heel eerlijk qua prijs.

Teunnoord 20-12-2018

Geweldige service en snel geleverd, toch jammer dat ze niet veel producten op voorraad hebben in de winkels, maar dat is een detail. Ook fijn dat je kunt betalen met een vvv cadeaukaart

Denise 20-12-2018

Hele nette en snelle service! Verkoper heeft aandacht voor de klant en zorgt dat het niet te lang duurt. Ik ben erg blij met mijn aankoop!

G&J 20-12-2018

Reuze geholpen met de keuze van een nieuwe tv,
Wij zijn zeer tevreden met winkel bcc zaandam ,en ook nog leuk geholpen,met het gevoel van nog ouderwetse service, goed gedaan bcc !
ga zo door in 2019.

Theo van Seeters 20-12-2018

Fijne overzichtelijke winkel. Vriendelijk, deskundig en behulpzaam personeel

Sophia 20-12-2018

BCC online een vriezer gekocht, helaas was er schade aan. Dinsdag 15 uur gebeld naar de klantenservice, ik werd verwezen naar wattsapp. Kreeg geen antwoord op mijn vragen, ongeveer 1 x per dag een reactie als ik hun vraag had beantwoord. 2 dagen later op donderdag 8.30 was het pas rond nadat ik zelf had voorgesteld naar de winkel te rijden. Daar kwam ik met een kapotte vriezer aan, helaas wisten ze er niets van. Klantenservice deed net of het was doorgegeven. In de winkel werd ik goed geholpen en is alles uitgezocht en werd zelfs de nieuwe vriezer in mijn auto gezet door een medewerker.
Ik hoop nooit meer de klantenservice via wattsapp nodig te hebben, 1 groot drama! Ik ga voortaan gewoon naar een filiaal toe.

Joop Vermeulen 20-12-2018

Verkoper zeer vriendelijk behulpzaam en verstand van zaken
Mooie winkel en een voorbeeld van klantvriendelijk

Patrick van de Looverbosch 20-12-2018

Qled Samsung gekocht bij BCC. Zij gingen met de prijs van mediamarkt mee, top service.
Helaas niet de juiste ophangbeugel (type 2018) maar de beugel van type 2017 moeten kopen.
Zeer onduidelijk omschrijving omdat het type van 2018 niet is omschreven in de handleiding.
Twijfel of dat de tv nu wel juist opgehangen is. Graag zouden wij hierover geïnformeerd worden.

Joep 20-12-2018

Een gebruiksvriendelijke shop met uiterst gemakkelijk switschen tussen pagina's.
Deskundig advies.

Joep 20-12-2018

Klantvriendelijke winkel met deskundig personeel. Optimale klantenservice en oplossingsgericht richting klant.

Michel Slootjes 20-12-2018

Vorige week online een outlet model wasmachine gekocht via de website en van de genoemde schade was niks tot nauwelijks wat te merken. Zo snel en vakkundig geplaatst. Helaas begaf mijn droger het ook en vandaag naar de winkel geweest in Spijkenisse en wederom zeer vriendelijk en van goed advies voorzien. Robin luisterde goed naar de wens en ons gebruik en daarbij de meest slimme en voordeligste keus gezocht.

Jonna 20-12-2018

prima site en makkelijk te bestellen. Keuze mogelijkheden voor alever moment.

MvdB 20-12-2018

Zo , nog nooit zo vriendelijk geholpen als bij de BCC in Amsterdam Noord Buikslotermeerplein.
Alles werd er bij gehaald om de allerbeste ervaring te hebben met onze nieuwe televisie.
Ik werd zelfs geholpen met het inladen ,echt geweldig ....ga zo door.

Udenaar 20-12-2018

Helemaal top hoe men bij BCC Veghel omging met het feit dat ik mijn aankoop (twee JBL hoofdtelefoons) elders goedloper had gezien. Even het bewijs leveren waar ik die lagere prijs had gezien en het verschil werd meteen als korting verrekend.

Hans Holman 20-12-2018

Prima geholpen over hetgeen wat we vroegen. We hebben ook datgene gekocht wat we wilden hebben.

Van elst 20-12-2018

Goede keuze en snelle levering ik adviseer BCC aan andere mensen aan fijne feestdagen

Babs 20-12-2018

Fantastisch!! Gisteren besteld, vandaag afgeleverd en geinstalleerd. Oude machine retour ge omen. Wat een service. Mijn nieuwe wasmachine draait al weer op volle toeren!!

Tiny Wijnands 20-12-2018

Wij zijn zeer goed geholpen met het juiste advies en hulp bij het kopen van de goede
Cartridge en een voor ons geschikte smartphone. Chapeau !!

K. W. 20-12-2018

Prettig geholpen door verkoper, goede uitleg. Gekochte scheerapparaat voldoet aan mijn wensen en redelijke prijs.

Leo 20-12-2018

Prima levering, heel snel en de website werkt ook snel en duidelijk. Zeer tevreden.

Theo boerkamp 20-12-2018

goede beoordeling - winkel dichtbij - nette bediening - goede service ook als apperatuur niet voldoen - al jaren bij BCC Apeldoorn gewinkeld.

A-Kroot 20-12-2018

Ik werd zeer vriendelijk ontvangen . En goed en eerlijk te woord gestaan .En ik heb mijn visie toegelicht en ook daar was begrip voor .Ik werd door verwezen naar een Essent .voor een zeer aantrekkelijke korting . Ik heb vandaag in mijn begrippen een mega grote uitgaven gedaan ,Ik heb daar ook drie maanden voor gespaard .een mobile telefoon en een alles in een printer . En de man die mij geholpen heeft .Leek wel bijna op het lijf geschreven . Ik zeg zeer deskundig en vriendelijk personeel ,Met allen een glimlach van oor tot oor . IK ga geen namen noemen .Dit om misschien iemands naam verkeerd te schrijven ,dan wel n naam te vergeten . En dat kan ik mij niet permitteren . Ik verheug me er soms op iets te kunnen en mogen kopen al daar . En ook heel belangrijk ik wordt privé bij gestaan door mijn tiener zonen .En ook zij worden netjes en professioneel behandeld . Ik heb de keuze van mijn mobiel te danken aan mijn jongste zoon in combinatie met de telefoon verkoper van deze winkel . En om het af te ronden dit is dé winkel ! voor de aller jongste ,maar ook als je n dagje ouder bent .Wordt je hier in Tilburg BCC met Hart en ziel behandeld

H. 20-12-2018

Altijd vriendelijk personeel dat je graag te woord staat! De winkel is netjes en verzorgd. Kom er graag.

Angélique 20-12-2018

Vriedelijk personeel met kennis van zaken. Ook de prijs is prima! Ruime voorraad met goede aanbiedingen.

Fons Kuiper 20-12-2018

Helder aanbod, goede informatie, ook over de zwakke punten van het produkt. Die bleken er niet te zijn, tenzij je op alle slakken zout gaat leggen. Ik ben blij met mijn e-reader.

Piet Hooghiemstra 20-12-2018

Laagste prijs wordt waargemaakt, duidelijke voorlichting bij verkoop.
Wij hadden een probleem met een gekochte printer. De verkoopster heeft ons zeer goed geholpen en tips gegeven om problemen te voorkomen.

Miklos 20-12-2018

Duidelijk , eerlijk en transparant.
Fijne en deskundig personeel, weet waar ze het over hebben.
Zonder opdringering te zijn.
Zeker een aanbeveling om hier aankopen te doen.

Ton koster 20-12-2018

Overzichtelijke winkel, klantvriendelijk, scherpe prijzen, deskundig personeel

Ronald van Santwijk 20-12-2018

Je hoeft nooit lang te wachten.
Deskundig advies en een snelle prijs-interessante aankoop, omdat concurrerende prijzen direct worden afgetroefd.

Mariska 20-12-2018

Je wordt altijd vriendelijk behandeld en de service is top.
Ze nemen de tijd voor je en niets is te veel, top winkel

A.R.van den Engh 20-12-2018

Een prettige winkel, geholpen door vriendelijk en geduldig personeel. En die antwoorden heeft op vragen.

Matthijs Janssen 20-12-2018

Duidelijke informatie ,niet opdringerig.Hoorde medewerker op de achtergrond een onredelijke klant heel netjes maar zonder over zich heen te laten lopen te woord staan.

Monique 20-12-2018

Deskundige en vriendelijke service. Prijs kwaliteit verhouding is goed. Personeel neemt de tijd voor je

F.Krijnen 20-12-2018 Via de website gekocht

prettig/vriendelijk te woord gestaan, goed advies over het product ook de financiele afhandeling
was correct

Mevr Niese 20-12-2018

Heel prettig geholpen in de winkel. Keurige bezorgers. Op tijd en netjes de wasdroger afgeleverd

Anton 20-12-2018

Snelle en zeer klantvriendelijke houding van diverse medewerkers! Deskundige advisering en meedenkend!