Jordy van Oursouw 20-12-2018

Allereerst wil ik BCC bedanken voor de duidelijke communicatie omtrent mijn bestelling. Ik ben van bestelling tot levering perfect op de hoogte gehouden over de status van mijn aankoop. De winkel gaf mij een aangenaam gevoel wat ik als prettig winkelen ervaarde. Deskundig advies van personeel heeft geleid tot een duurdere aankoop waarvan ik geen seconde spijt heb. De bestelling is snel thuisbezorgd en door de installatie dienst vakkundig geïnstalleerd. Ik wil iedereen het advies meegeven om een aankoop bij BCC te overwegen om ook het gevoel te krijgen als klant gewaardeerd te worden. BCC ga zo door, en tot een volgende aankoop!

kees 20-12-2018

mooie ruime zaak goed over zichtelijk plus vriendelijk personeel

mooie inbouw oven gekocht tegen redelijke prijs

Deegens 20-12-2018

Echt uitstekende service, mensen met kennis, en ook het geduld om een oudere dame te adviseren. Ook het bezorgen is echt een compliment waard, aardige man met een dienstverlenende houding.
BCC: wij zijn er blij mee!

Leon 20-12-2018

Heb na aanraden en controle van de specificaties bij BCC de zelfde telefoon gekocht. De ontvangst en begeleiding van de verkoop medewerker voldeden vol strekt aan mijn verwachtingen. Dit mede doordat mijn ouders en zusje de betredende winkel aan mij hadden aanbevolen.

Edith 20-12-2018

Verkoper nam alle tijd. Zeer vriendelijk. Voelde mij zeker een gewaardeerde klant

Jenneke 20-12-2018

Het is een overzichtelijke winkel en je wordt door professioneel personeel vriendelijk geholpen.
Met alle geduld staan ze je te woord.

Tako 20-12-2018

Binnen BCC filiaal in Zaandam, ben ik zeer goed te woord gestaan en heb ik duidelijk en eerlijk advies ontvangen. Vooral het enthousiasme van de verkoper heeft mij er van overtuigd om de producten (Televisie, wasmachine, stofzuiger, waterkoker) direct aan te schaffen. Ook de bezorgdienst en jongens hebben de producten op tijd en keurig geïnstalleerd.

Jolanda 20-12-2018

Via online alvast wat gekeken naar een geschikte koelkast. Uiteindelijk naar de winkel gegaan om toch nog even persoonlijk hulp te krijgen en een aflever datum

fam. Labee 20-12-2018

Fijne winkel met goede advisering! Wij zijn heel erg tevreden over BCC en kopen bij voorkeur onze aankopen hier.

Gerrie van Tilburg 20-12-2018

Had thuis reeds mijn te kopen product opgezocht op internet en zag dat ik dit na 1 uur zou kunnen ophalen in de winkel, tot mijn verbazing stond er een hele mand vol van deze producten dus kon het gelijk meenemen. Heb er al vele producten gekocht en heb er nog nooit spijt van gehad.

Alberto 20-12-2018

Overzichtelijke site.
Uitgebreid assortiment.
Je kan 4 producten vergelijken met elkaar.
Scherpe prijzen.
Je kan betalen met paypal.
Op de dag van de levering ontvang je een bericht met de geplande levertijd.

BCC Vlaardingen 20-12-2018

fijne winkel ruim ingericht, goede en fijne behandeling en advies. hebben een fijne AEG wasmachine, en deze werkte goed .

Cox 20-12-2018

Kom bij deze zaak altijd terug.
Goede klanten service wordt altijd correct en goed geholpen. Weten ze het niet dan zoeken ze het voor je uit.
Kom altijd graag bij de BCC.
Prijs kwaliteit is goed.

Bert 20-12-2018

BCC Zoeterwoude, duidelijke uitleg over het produkt. Vriendelijke medewerkers op verschillende afdelingen tijdens onze aankopen.

Martijn 20-12-2018

Prima winkel waar je de tijd krijgt om even te kijken. Netjes en overzichtelijk

Roos 20-12-2018

Super snel service qua bestelling op de site en vriendelijk service gericht bezorgers .

Vanity 20-12-2018

Vriendelijke mensen die je in de winkel op weg helpen en zorgen dat je een aankoop doet die aansluit bij je wensen en budget

Ans Groenendijk 20-12-2018

Ruim assortiment in stofzuigers.Lage prijzen en mooie winkel. Koop hier regelmatig.

Sandra 20-12-2018

Bcc Beverwijk:
Hoe heerlijk is het als je op de site al naar de tv hebt gekeken die je wilt hebben, vervolgens naar de winkel gaat omdat je op de site gezien heb dat je deze op voorraad is. En vervolgens binnen een kwartier weer buiten staat met je artikel. Ik zeg top! Dat is voor mij shoppen zonder gedoe ;-)

Cox 20-12-2018

Wasmachine gekocht merk miele .
Goede uitleg gekregen heel klant vriendelijk behandeld.
Kan er verder niets negatief over zeggen.
Kom al jaren bij de BCC.
Dus kort maar krachtig
TOP WINKEL.

Thecla 20-12-2018

Van te voren me op internet georiënteerd en navraag gedaan bij een vriend die in de branche werkt. Daags na de oriëntatie ben ik naar de winkel gegaan en ben daar uitstekend verder geholpen. De man die me geholpen heeft wat niet te beroerd om mijn aankoop in mijn auto te zetten. Chapeau dat noem ik service :)

George 20-12-2018

Goed geholpen. Prettige winkel. Goede ervaringen. Mensen hebben er verstand van .

Gabber 20-12-2018

Prima showroom waar datgene wat wij, eerst via internet, zochten ruimschoots was vertegenwoordigd. Vakbekwame medewerker hielp met het beantwoorden van de laatst overgebleven vragen. Koop was derhalve snel gesloten!

Olga Slijkhuis 20-12-2018

Al zolang BCC bestaat, kopen wij onze spullen bij hun, goede kwaliteit en service. Meer kan men niet wensen!

Patries 20-12-2018

We werden pro-actief aangesproken in de winkel: heel prettig en vrijblijvend! Hierna werden we duidelijk en eerlijk geïnformeerd over het product dat we zochten. Ook de 'afhandeling' van het gesprek verliep vriendelijk: we werden prettige feestdagen gewenst en met een 'graag tot ziens' werden we gedag gezegd! Top!

Ron 20-12-2018

Bij BCC een fornuis besteld voor mijn schoonmoeder,
In de winkel werd ik zeer vriendelijk en goed geholpen door een wat
oudere meneer met duidelijk veel ervaring en wist waar het over ging .
Ook de levering was fantastisch geregeld, zelfs de miele wasmachine is weer
voor haar terug op z'n plaats gezet,
die wij i.v.m. ruimte opzij hadden geschoven.
BCC heeft het fornuis netjes op gas aangesloten en bovenal was de bediening
haar ook goed duidelijk uitgelegd.

Een heel fijne ervaring vandaar een 10 PLus.

Erwin 20-12-2018

Gisterenavond een wasmachine besteld en vanmorgen al keurig geleverd. Enige is dat er beloofd werdt om te bellen (zodra in de buurt) voorafgaand aan levering maar dit is helaas niet gebeurd. Verder een prima service

Bert Wassenberg 20-12-2018

Enthousiaste behulpzame stagiaire getroffen in eerste instantie; helaas had ik niet veel tijd, dus ik heb de aankoop niet kunnen afronden met hem, maar per mail het gewenste artikel (dat niet hip voorraad was) besteld. Daarna liep alles vlotjes en keurig t/m het inleveren van de oude stofzuiger.
Fijn dat je persoonlijk geholpen wordt en niet alles via internet moet uitzoeken!

Bart de Zwaai 20-12-2018

Alweer blijkt : geweldige winkel. Even geduld voor je wordt geholpen maar dat betekent dat voor de dan geholpen wordende klant de tijd wordt genomen en dat dat dan ook voor mij geldt. Prima !

Tuur 20-12-2018

Ik heb voor deze shop gekozen omdat deze makkelijk toegankelijk is en duidelijke informatie verstrekt. Afspraken werden perfect nagekomen. Aflevering door net personeel keurig verzord

Brechtje 20-12-2018

Omdat ik een nieuwe printer nodig had, ben ik op een gegeven moment terecht gekomen bij BCC Leeuwarden. Verkoper Daniël heeft ons daarbij bijzonder goed geadviseerd. En omdat de printer niet meer op voorraad was, is hij de volgende dag keurig bij ons thuis bezorgd. Top winkel en top verkoper.

nigero 20-12-2018

Vriendelijke en met goede kennis van het betreffende product snel geholpen.

esther 20-12-2018

Prima service van BCC. De bezorgers belden vooraf, waren netjes en vriendelijk. Zetten in no-time mijn nieuwe wasmachine neer en namen de oude mee terug.

Gaston 20-12-2018

Hele goede service, fijne mensen die je graag, goed en professioneel helpen. Ik had dit keer, ja ik kom hier graag en dus vaker, een probleem doordat de aanbieding on line een dag weg was, maar dat is doordat ze later nog een tweede keer langs zijn gekomen, helemaal opgelost.
Zowel in Alexandrium als in Delft heb ik dezelfde heel goede ervaringen en ik zal er dus zeker opnieuw mijn aankopen doen.

Anita Andela 20-12-2018 Via de website gekocht

Goede afwikkeling ....vandaag besteld, morgen in huis
Netjes afgeleverd en goed verpakt

johan 20-12-2018

Zoals altijd uitstekend geholpen bij het maken van een keuze voor het juiste artikel voor mij.

Dave 20-12-2018 Via de website gekocht

Snel en super goed geholpen zonder onnodige producten aan te bieden, verder werd er meteen gevraagd of ik meer over mijn product wou weten.

Roodwunk 20-12-2018

Op zoek naar een kruimeldief voor moeders. Nette betaalbare gevonden bij BCC. Helaas niet meer in voorraad, maar ik krijg het showmodel mee tegen gereduceerde prijs. Niet om hoeven vragen, werd gelijk aangeboden. Leuke service. Thx BCC

Simone 20-12-2018

Je wordt er goed snel en vriendelijk geholpen, wij halen al onze producten bij bcc vandaan! De winkel is ook overzichtelijk en heel leuk personeel bij bcc leidschehage

Bianca 20-12-2018

Behulpzame vriendelijke medewerkers: zowel de dame die op zoek ging naar het product als ook de dames aan de kassa. De winkel is bovendien overzichtelijk. Ook vlug duidelijk of het product nog op voorraad is.

henentien 20-12-2018

winkel is ruime opgezet. Fijne medewerkers met goede uitleg. Weinig gedoe en heldere afspraken.

Paul Westink 19-12-2018

Prachtige smart-tv gekocht bij BCC in Amsterdam-Buitenveldert. Na uitgebreid op internet te hebben gezocht naar de beste koop, ben ik twee keer naar de zaak geweest en heb met me door twee verschillende mensen laten voorlichten. Na uitgebreid advies en uitleg heb ik de tv gekocht. Die werd een paar dagen later bezorgd, opgehangen en geïnstalleerd plus uitgebreide uitleg. Ook hebben ze de oude tv gedomonteerd. Bovendien hebben ze nog een draadloze hoofdtelefoon aangesloten.

Jos van Haaren 19-12-2018

BCC Beneden-Leeuwen is een winkel die ik niet zou aanbevelen bij vrienden.
Reden: soms wordt je goed en prettig geholpen en dan weer niet

yvonne 19-12-2018

eerlijke duidelijke informatie men legt alles goed uit.in deze winkel keten ben je echt een klant .zeker als je negatieve ervaring hebt met de concurrent .dan ervaar je dat er wel een winkel is die je juist informeert. is het product niet wat je er van gehoopt had .geen gezeur gewoon je geld terug hoef je bij de concurrent niet mee aan te komen.

Nikki Loos 19-12-2018

Product was snel thuis geleverd. Product zelf niet de beste maar wel blij mee

Maryam 19-12-2018

Super service, en leuk/aardig personeel. Ik ben goed geholpen zelfs al was het bijna sluitingstijd..

Maurice 19-12-2018

Zeer netjes geholpen bij aankoop van een Braun Multiquick 9 staafmixer. Zelf al wat vooronderzoek gedaan, dus met een redelijk gerichte keuze naar de winkel. Daar werd ik door een vriendelijke dame te woord gestaan en werden de laatste vragen m.b.t. de verschillende aangeboden accessoire pakketten beantwoord. Nadat er toch wat twijfel was welke dingen nu precies werden meegeleverd, werd eenvoudigweg een verpakking geopend om zeker te zijn. Prima actie. Verder werd ik nog gewezen op de cash-back actie die op dit moment bij Braun loopt en de bijbehorende webpagina. Goeie en vriendelijke service, zo hoort het!

EB 19-12-2018

Een makkelijk bestelproces, snel geregeld, en de beste prijs die ik kon vinden. Perfect!

Wille Luijken 19-12-2018

Goed ontvangen door personeel. Duidelijke uitleg over de wasmachine en droger. Goeie aflevering en installatie

Gerard 19-12-2018

Ruim gesorteerde winkel. Ik ben blij dat er nog zo een zaak in Lelystad is. Ik kreeg goed advies.