Deze score is berekend op basis van 14881 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Har 21-12-2018

Goed geholpen bij bcc Beek, uitleg over de aangekochte apparaten was goed en duidelijk, levering is goed, krijgt van te voren een mail waarop een tijdsbestek wordt aangegeven hoe laat ze komen leveren,als ze in de buurt van je huis zijn krijg je een telefoontje dat zij bijna zijn gearriveerd , wat prettig om te weten, monteurs met kennis van zaken

Irma 21-12-2018

Goede backoffice. Via chatfunctie snel vragen beantwoord. Snelle levering en goede nazorg

Mevr de lange 21-12-2018

Wij zijn erg goed geïnformeerd over het artikel dat we zochten. Goede informatie gehad en goed geholpen bij de juiste keuze. Wij zijn zeer tevreden. Heel klantvriendelijk personeel.

Prima winkel, goede service. 21-12-2018

Prima geholpen, goede service. Duidelijke uitleg over het verschil tussen de air fryers. Maakte mijn keus hierdoor eenvoudiger.

Elsina 21-12-2018

Altijd vriendelijk..en altijd in huis wat ik nodig heb
Bezorgen gaat ook lekker snel

Remco 21-12-2018

Goede service. Snelle levering. Vriendelijke bezorgers. Cash back garantie blijkt goed te werken; dat is ook een positief punt.

HtC 21-12-2018

Goedkoop en toch prima advies van deskundige medewerkers. Prettig, meedenkende mensen.

Robert 21-12-2018

De aankoop ging helemaal goed zonder problemen, de medewerker moest kijken of ze het op voorraad hebben en dat ging binnen paar seconden

Barbara 21-12-2018

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, zowel in de winkel als ook de bezorg- en installatie service. Goede adviezen en begeleiding! Wij zijn super goed geholpen!

Henny van Vessum-Overeem 21-12-2018

Fantastisch geholpen door de verkoper. Geweldige service. Goed advies en nette afhandeling. Kortom, BCC Hilversum krijgt van mij een heerlijke warme douche!!!

JP 21-12-2018

Snel en goed geholpen. Ik ga graag terug. Verkoper deed zn best om mij te helpen

Hanny van bree 21-12-2018

Omdat BCC dicht bij ons in de buurt ligt.
Je bent er zo ,en de prijzen daar zijn zeker niet slecht .
Ik kan het zeker aanbevelen

Willemse 21-12-2018

Mooie aanbiedingen, duidelijk, vriendelijk en de bestelling super snel geregeld met een perfecte afhandeling.

Rob 21-12-2018

Prettig en goed geholpen. Tevens goede kennis van zaken. Tenminste geen onzin en geslijm want daar hebben wij een hekel aan.

Joke Raats 21-12-2018

ik vind het een fijne winkel goede service je word goed geholpen en de uiteg is prima

Karin 21-12-2018

Goed advies gekregen en de verkoper heeft zelfs de voor mij te zware doos in de auto gezet !
De prijs van het gekochte product is ook prima.

Es 21-12-2018

ik moest wat terug brengen ivm een terug roepactie van mijn frituurpan. ik werd keurig geholpen,

anneke 21-12-2018

Mijn vader zijn wasmachine was stuk en aangezien ik niet bij hem in de buurt woon via de webshop van BCC een nieuwe besteld en keurig afgeleverd. Ze hebben zelfs de wasdroger van de wasmachine gehaald en alles weer opnieuw teruggeplaatst en aangesloten.

Frens Dijkman 21-12-2018

Voor vaatwasser en koelkast ( beide inbouw) kregen we prettig en deskundig advies in de winkel en de plaatsing/installatie verliep ook zeer naar tevredenheid. Goed bericht vooraf over tijdstip van levering.

Kobus 21-12-2018

Heldere site, snel terecht op de juiste plek. Ook als je zelf fouten maakt, is alles goed te herstellen. Afhandeling van de bestelling ook prima.

Zeer tevreden klant! 21-12-2018

Goed advies in de winkel, ze nemen de tijd voor je. Bezorging ook goed, beleefde bezorgers, kan niet anders zeggen dan een aanrader!👍

AJTM 21-12-2018

Goede service! Prima geholpen. Wat weinig keuze c.q. voorraad voor het item dat ik wilde kopen. (Slechts twee stuks) maar toch geslaagd.

Richard Rietkerk 21-12-2018

Allereerst over de winkel in bergen op zoom zeer vriendelijk en behulpzaam personeel en kreeg ook nog een lekker bakkie koffie aangeboden toen ik even moest wachten

Ik was voor de aankoop van een koel vries combinatie van Samsung gekomen ik had bij de concurrent met de rode M ook gezien maar daar was de prijs anders maar BCC heeft alles aangepast en kwa de levertijd binnen 2 dagen in huis kijk dat is snel handelen en goed afgeleverd wat een goed geregelde organisatie daar hou ik van geen woorden maar daden bedankt.voor de goede service

M.B. Heeren-Jansen 21-12-2018

Sinds jaren zijn wij vaste klant bij BCC in Deventer. Vakkundige informatie en advies worden altijd door sympathieke en vriendelijke verkopers/verkoopster gegeven. Wanneer je tevreden bent over service bij een bedrijf dan moet je er blijven en daarom komen we nog steeds bij De BCC in Deventer!👍

Sanne 21-12-2018

Goede service. Ze staan altijd voor je klaar. Weten veel van de producten af. 1 van mijn favoriete winkels als het om elektra gaat

Natascha 21-12-2018

Een overzichtelijke site en prijstechnisch de goedkoopste aanbieder. De levering was ondanks de kerstdrukte toch de volgende dag voor 12.00 uur. Heel fijn!

M.Sakkers-Klein 21-12-2018

Gisteravond laat een grill besteld en betaald en vanmiddag in huis! Blij mee! Topservice!

Marc Janssen 21-12-2018

Goed geholpen in de vestiging Oss! Kundig advies en zeer behulpzaam personeel. Bezorging uitstekend, hebben zelfs een eerder bezorgde wasmachine van BCC naar de zolder verhuist!

Volle 10punten zonder twijfel verdient!

lmonteiro 21-12-2018

Top service van de medewerkers in de bcc Alexandrium en netjes gegroet en op maat geadviseerd. Ik weet nu wel waar ik mijn elektronica vandaan haal.

M.van der Velden 21-12-2018

Ik ben erg vriendelijk en met goed advies geholpen.
De klant kan ook even rustig zitten om alles te bespreken en doornemen met de verkoper
De volgende keer ga ik zeker eerst naar BCC
Ook een zeer snelle levering volgende dag al in huis
21-12-2018

Thirza Zwijnenburg 21-12-2018

In de BCC vestiging in Bergen op Zoom zijn we zeer goed geholpen. Mijn partner had een aantal wensen wat betreft een televisie en de medewerker bood een aantal producten aan en hielp ons goed op weg. Toen we er eenmaal uit waren wilde we deze thuis laten bezorgen. Dit was geheel gratis en binnen 2 dagen thuis bezorgd. De bezorging is ook super! Ze laten weten als ze je kant op komen om zeker te zijn dat je thuis bent. Heerlijke service dit! Oh, en we hebben er een vriezer bij gekocht, waar we ook nog eens spontane korting op kregen omdat ze uit het assortiment gaan. Dubbel goeie service! Wij zijn zeer tevreden klanten.

R.Geevers 21-12-2018

Dit is een eerste klas winkel, met een zeer behulpzame en vriendelijke medewerkers.
Wij hebben daar al menig apparaat gekocht, en zullen zeker voor de volgende aankoop terug komen

Henry 21-12-2018

Dit is mij tweede bestelling by BCC. De eersteheb ik in de BCC winkel (amersfoort) gekocht, gezien ik hier heel klantvriendelijk geholpen ben met vragen over de aankoop. De tweede aankoop is online gegaan, alwat supersnel gaat by BCC. Kortom van my krijgt het bedrijf een 10

gvanosch12 21-12-2018 Via de website gekocht

Ik ben zeer goed en persoonlijk geholpen door de medewerker van BCC Venray ik kreeg ook een gratis raamwisser pakket erbij,zeer positief was dat mijn bestelling de volgende dag al geleverd werd,ik kreeg eerst om 7.00u een sms met de tijd wanneer ze bij mij zullen zijn en ordernummer erbij en 5 minuten voor dat de bezorger van BCC bij mij arriveert krijg ik ook nog een belletje dat ze er bijna zijn.
Een klein puntje van aandacht betreft dat ik een fado voucher kreeg van €150 van ICI ParisXL die ik online kon activeren met mijn bestelling en serienummer,echter kwam ik er achter dat mijn wasmachine typenummer niet tot de actie behoorde,waardoor ik terug naar de BCC in Venray ben gegaan en aan dezelfde medewerker die mij geholpen heeft heb uitgelegd,hij gaf aan dat dit inderdaad klopte en dat hij dit zou doorgeven aan de fabrikant van AEG van de actie om dit voortaan duidelijker aan te geven welke producten tot de actie behoren,ik zou telefonisch vernemen als de fabrikant heeft gereageert en mogelijkerwijs een alternatief aan mij te kunnen aanbieden omdat het aan mij is beloofd in de winkel en het erg onduidelijk was zelfs voor de BCC winkel zelf,in deze zelfde categorie valt ook wat ik vandaag ook op de site van AEG had gevonden dat er ook een actie liep van 5 jaar gratis garantie als je een wasmachine van AEG kocht vóór eind april 2019,echter mijn wasmachine type nummer en serienummer viel hier ook buiten de aktie en was voor andere AEG modellen vanaf model L7 serie t/m model versie L9 ik heb model L6 en die viel dus ook buiten deze gratis 5 jaars garantie aktie,dat was wel erg jammer.
Verder ben ik zeer tevreden.

Marianne 21-12-2018

Kwam voor oortjes en mij werd gevraagd of ik draadloze oortjes wilde. Ik was niet op de hoogte van het bestaan van deze mogelijkheid. Ik ben duidelijk een leek wat technologie aangaat. Kreeg duidelijke uitleg en men was geduldig.

Roosen 21-12-2018

Keurige bezorgers en supersnelle afhandeling van bestelling.De melding van tijdstip
van bezorging is ook fantastisch en klopt ook.

Mevr. van Erve 21-12-2018

Ik was op zoek naar een hoofdtelefoon voor mijn zoon. Ik heb de Sony MDR-ZX110b gekocht.
Mooie hoofdtelefoon voor een leuke prijs.
Snelle levering en dat net voor de feestdagen. Ik ben uiterst tevreden over BCC.

fam van Gruijthuijsen 21-12-2018

We zijn in deze winkel goed geadviseerd in de mogelijkheden die er zijn, waardoor de keuze voor ons makkelijker was.

Benno 21-12-2018

Gisteren weer bij BCC geweest, weer geslaagd voor het geen wat we Wilde kopen. Super netjes geholpen en goed advies gekregen. Gaat zeker nog meer kopen in deze winkel.

José 21-12-2018

Top winkel goede deal en goede uitleg fijn personeel en zeker niet van die opdringers thx bcc veghel

Hanneke Welling 21-12-2018

Vakkundig en met engelengeduld geholpen door Astrid, bij het zoeken van 3 bij elkaar passende vrijstaande keukenapparaten! I.v.m. afwijkende maten van de koel/vriescombinatie, een hele klus.... Dank!

Riecky 21-12-2018

BCC Makado Beek vind ik n super winkel. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.
Zij hebben alle tijd voor jou.
Super service.
Ben al vele jaren klant bij hun.

Bart Verboven 21-12-2018

Uitstekend geholpen, deskundig personeel. Wisten mijn vragen goed te beantwoorden.

Youssra 21-12-2018

De gene die mij hielp xxxx) was heel vriendelijk en behulpzaam, met weinig woorden wist hij wat ik nodig had en wat ook fijn was is dat hij met een kalme stem sprak en niet zo opdringerig.

Bart 21-12-2018

Prima service en goede deskundige voorlichting
Goede uitleg tussen de verschillen en opties van de tv's. Advies was zeker niet alleen maar de duurste versie....

Ton 21-12-2018

Altijd vriendelijke en deskundige hulp. Alle vragen worden helder beantwoord. Nette indeling van de winkel. groot assortiment. Goede adviezen als je zelf iets hebt uitgekozen, maar de verkoper tipt je over alternatieven, zonder dat je daar verkoopdruk van voelt.

TDVM 21-12-2018

Vriendelijk behulpzaam personeel, goed assortiment !

Recent droger en wasmachine gekocht, kreeg eerlijk advies !

Apparaten zelf meegenomen, werd netjes geholpen met inladen!

Hofma 21-12-2018

De medewerkers zijn heel klantvriendelijk. De winkel heeft een rustige en overzichtelijke uitstraling.

Romana 21-12-2018

Ik kwam voor een airfryer en een nespreso apparaat. Ik vroeg als ik bijde producten koop of ik dan een korting kan krijgen. Volgens de gene van nespresso zou dat eventueel wel kunnen als ik meerdere producten koop. Vervolgens sprak ik een medewerker van bcc en die zei dat ik boulevard korting krijg omdat ik ernaast werk. Uiteindelijk heb ik alleen de nespresso gekocht omdat ik toch geen totale korting kreeg op de airfryer.
Meneer van bcc komt terug en zegt mevrouw ik heb het verkeerd ik kan geen boulevard korting geven dit gaat niet meer door.. Ik was erg teleurgesteld en dat vond ik erg jammer. Verder ben ik goed geholpen en waren zowel de bcc medewerker als de nespresso medewerker erg vriendelijk. Alleen vind ik het erg jammer dat er 2 dingen gezegt worden en beide verkeerde Informatie was.

Guus 21-12-2018

Wij werden snel en deskundig geholpen. Deze meneer wist precies waar hij het over had. Wij komen graag terug.