M de Jonge-Attasio 24-12-2018

Makkelijk bereikbaar goede parkeerplaats en het personeel vriendelijk en behulpzaam.

van Dijk 24-12-2018

Je wordt altijd vriendelijk, geduldig en duidelijk geholpen en brengen desnoods de gekochte spullen naar de auto

anja 24-12-2018

Online een combi-oven MN325CS gekocht en helemaal blij toen hij bezorgd werd. Al snel bleek dat de deur scheef hing en niet goed sloot. Contact opgenomen met de klantenservice en super geholpen, ik heb er zelf voor gekozen om naar het dichtstbijzijnde filiaal te gaan op 21-12 in de hoop gelijk een vervangende mee te nemen, helaas was die er niet en heeft het personeel alles geprobeerd dat ik daags voor kerst 24-12 mijn nieuwe exemplaar in huis had. Eigen bezorgservice, TOP!!

Geholpen.bij bcc 24-12-2018

De winkel.straalt uit waar ze voor staat
Consumentenelektro, - eleltronica en huishoudelijke apparatuur ruim overzichtelijk geordend. Personeel met aandacht vraagt door en adviseert oprecht maatwerk. Daar ga je voor naar bcc

Rein 24-12-2018

Niet de laagste prijs, maar het persoonlijke deskundige advies en service maakt dat het zeker waard.

Nickb 24-12-2018

Prima uitleg in de winkel, fijne service. Snelle bezorging! Helemaal prima!

A.P.J.Noordoven 24-12-2018

goed bereikbaar en gemotiveerde, vriendelijke medewerkers die de klant helpt met zijn keuze voor een goed product van BCC

Peter 24-12-2018

Eerst op de site gekeken naar de aanbieding en of dat het product op voorraad was in de winkel. De winkel heeft ruim voldoende personeel zodat je snel geholpen wordt

EH 24-12-2018

BCC heeft een snelle levering, keurige bezorgers die bekwaam werk leveren. Chapeau!

Familie Hagens 24-12-2018

Altijd goede hulp en een goede prijs. We komen er graag om onze aankopen te doen.

jsb 24-12-2018

deskundige voorlichting, vlotte bezorging (helaas geen tijdsblok af te spreken), te snelle bezorgers die vergeten het handvat te monteren en je amper de tijd geven het apparaat rustig te controleren op beschadigingen, dus wees daar alert op.

Boudewijn 24-12-2018

Goede service en mensen die weten wat ze verkopen. Mooie winkel . Groot assortiment .

Marc 24-12-2018

In het echt tv's bekijken voordat je er 1 koopt is veel prettiger dan alleen maar naar reviews kijken

Patrick 24-12-2018

We werden snel en kundig geholpen door de medewerker. Als extra service, later ons apparaat ophalen bij de laadruimte, zodat we niet door de Makado moesten slepen met de aankoop. Top service !

Mieke 24-12-2018

Heel vriendelijk personeel, denken met je mee en geven een eerlijk advies! Kon het product gelijk meenemen. Bij binnenkomst in de winkel wordt je gelijk opgemerkt en gedag gezegt wat erg fijn is en wat je lang niet in alle winkels ziet. Kortom een fijne winkel met goede medewerkers!

Peter 24-12-2018

Het is een overzichtelijk winkel, waar je vriendelijk geholpen wordt en advies krijgt waar je iets mee kunt.

toon vissers 24-12-2018

eerlijke service, met daarin goede uitleg over het product wat ik heb gekocht bij jullie. eerst zat ik naar een andere telefoon te kijken maar door de service mede werker ben ik toch voor de andere gegaan. puur omdat hij de voor en tegens tegen elkaar legde. dat vind ik dus eerlijke en betrouwbare service

Schouten 24-12-2018

De prijs actie en de klant vriendelijk heid Werd meteen geholpen en kreeg goed advies dus gewoon goed

Marga 24-12-2018

Wij zijn kundig en snel geholpen! Aardige en behulpzame verkopers in Zeist!

Camilla 24-12-2018

De levering was top! Zelfs even naar boven getild en hele vriendelijke bezorgers.

Tinus en Renate verhagen 24-12-2018

Zoals altijd bij BCC fijne medewerkers en perfecte service.
Wij hadden graag advies frietpannen
I.v.m. olie bollen bakken voor 200 personen. Zij adviseerde 3 grote frietpannen zonder kantje te gebruiken voor meer ruimte.
Komt helemaal goed dit jaar !

Sieds 24-12-2018

Wij zijn erg goed en netjes geholpen, de verkoper gaf goede inlichtingen en had veel kennis van zaken. De winkel is ook netjes en overzichtelijk.

Emilie 24-12-2018

Heel prettig, vriendelijk en behulpzaam personeel. Degene die ons hielp, leek eerst een beetje gehaast, maar hij was gewoon snel.

Sharon 24-12-2018

Zijn klantvriendelijk en luisteren naar de wensen van de klant om je zo goed mogelijk te helpen

JJM Kolbrink 24-12-2018

4 Dagen voor Kerst laat de vriezer het afweten. Stel je voor: boordenvol met het (reeds voorbereide) eten voor de feestdagen. Via internet kwam ik er achter dat bij BCC in 's-Hertogenbosch het door mij gewenste artikel voorradig was. Met de nodige gegevens naar deze vestiging gegaan, waar ik zeer correct en erg behulpzaam werd geholpen. Chapeau voor de medewerkers die me zelfs hielpen de nieuwe vriezer in mijn kleine autootje te laden. Over service gesproken!

Nighty 24-12-2018

Goed bereikbare licatie, schone nette winkel, overzichtelijk. Vriendelijk personeel

Ellen 24-12-2018

Mooie winkel met veel keus en personeel die goed en duidelijk uitleg geven. Proberen je niets aan te praten.

Arno 24-12-2018

Mooie winkel, zeer vriendelijk en professioneel personeel. Is zeker een aanrader. Geven ook de laagste prijs garantie. Top!!

Desiree 24-12-2018

Waarom maar BCC Breda gaan? Je kan voor de deur parkeren. De verkoopster dacht mee. Er werd goed doorgevraagd aan welke eisen onze nieuwe tv moest voldoen. En dacht ook nog mee over korting en verwees ons naar een stand in de winkel om te bekijken of het de moeite waard was om over te stappen naar een andere energie leverancier. Op die manier kregen we een leuke korting op de tv. Die daarna ook nog in de auto werd gezet! Top dus!!

John 24-12-2018

Aller eerst het gemak vanuit de parkeergarage de lift in zo in de winkel uitkomen.
De verkoper was duidelijk en deskundig en het aller belangrijkste er viel over de prijs te praten.
Dus al met al tevreden met deze winkel,en de verkoper .

Anke 24-12-2018

Bij BCC Sittard krijg je goede hulp met een glimlach. Klantvriendelijkheid, kundig, eerlijk, behulpzaamheid en vooral meedenken met mij als klant. De persoonlijke benadering daarin vind ik erg prettig. Ik kom hier graag voor mijn aankopen.

Jos Kerres 24-12-2018

In de winkel werd ik geholpen door kundige medewerkster welke mij duidelijk de voors en tegens van verschillende vergelijkbare producten kon aangeven. Ook de verdere afwikkeling was keurig en naar volle tevredenheid

RVR 24-12-2018

Via de BCC outlet shop heb ik een vaatwasser gekocht. De webshop gaf duidelijk aan wat eventuele gebreken zijn (kras of deuk). De bezorging was prima op tijd en de bezorgers waren zeer aardig. Helaas door een kapot onderdeel (stelpoot) wat niet op de outlet website als gebrek stond aangegeven. Heb ik via de klantenservice een reparatieaanvraag gedaan. Ook hier ben ik weer netjes te woord gestaan en goed geholpen. Hopelijk wordt de reparatie snel uitgevoerd zodat ik de vaatwasser snel kan inbouwen.

dirk 24-12-2018

ik heb een tv en een soundbar gekocht die naar mijn wensen voldeed en degene die me hielp heeft goed zijn best gedaan en daarom ben ik tevreden en zal zeker weer terug gaan naar deze winkel

Eric 24-12-2018

Vakkundig geholpen bij mijn keuze, delen die niet voorradig waren zijn netjes thuisbezorgd (dag later) en voor een prima en eerlijke prijs.

Dick 24-12-2018

Was op zoek naar nieuwe stofzuiger, heb uitgebreide informatief gehad over verschillende stofzuigers en naar mijn mening een juiste keus kunnen maken

Tom Dekker 24-12-2018

Ik ben erg netjes en snel geholpen. Dit op een prettige manier. Verder hadden ze alles op voorraad. Dit dan heel mooi om nog laaste aankopen te doen terwijl andere waren winkels waren uitverkocht. Bcc heeft er een vaste klant bij.

Anita 24-12-2018

Niet duurder dan andere winkels, geen verzendkosten, snelle levering! Het produkt voldoet helemaal aan mijn wensen.

Pannenkoek 24-12-2018

Ik ben er supernetjes geholpen bij de aankoop van de nieuwe wasmachine ik kreeg er erg goede voorlichting zonder me verplicht te voelen er een aankoop te doen. Er werd een zeer snelle dag van bezorgen aangeboden wat erg prettig was. Top advies en meedenkend.

Suzanne 23-12-2018

Vriendelijk personeel dat je goed te woord staat en echt luistert naar je wensen. Onzettend goed en vlug geholpen. De winkel is niet al te groot maar ze hebben alles en is erg overzichtelijk.

Liedorp 23-12-2018

De medewerkers hadden verstand van zaken, helaas iets te veel, daar ging mijn wens een Philips tv met ambilight, de Panasonic die we nu hebben is ook mooi 😜 en inderdaad een zeer goede beeldkwaliteit
Ook de service om een ander filiaal te bellen zodat we onze producten makkelijker konden ophalen vinden wij top! Ga zo door

Mayke 23-12-2018

Wij komen telkens weer bij BCC uit. Niet alleen m.b.t. prijs, ook het persoonlijke contact in de winkel is super! Thnx Ida en Carola van BCC Hengelo!

W.Meulman 23-12-2018

Dit is een winkel waar het personeel verstand van zaken heeft en de tijd voor je neemt.

cora 23-12-2018

Fijne winkel, waar je goed en eerlijk geholpen wordt. De huistelefoon was defect en de nieuwe die ik heb aangeschaft zo makkelijk te installeren. ik hoefde met mijn 68 levensjaren bijna niet in het boekje te kijken. Veel aangenamer dan die rode grootgrutter!

Amanda 23-12-2018

Fantastische service! Wij hebben een outlet tv gekocht, niks aan de hand mee, suoer fijne prijs. Ik kreeg een mail met bevestiging in mail, word zondag geleverd. In de ochtend een smsje gekregen dat ze tussen 8 en 10 leveren. Een paar minuten voordat ze aankwamen nog gebeld dat ze er bijna waren. Na levering kregen we nog een hand toe met een toewensing van heel veel plezier met je tv.

Rens 23-12-2018

Goed geholpen, netjes prijs aangepast zonder gedoe naar de laagste prijs die bol.com had

Benjamin 23-12-2018

Bij binnenkomst werden we meteen keurig begroet door de medewerkers. Na wat rond gekeken te hebben werden we benaderd door een verkoper. De verkoper wist meteen het juiste model smartphone te vinden wat aansloot op onze wensen. De benadering was vriendelijk en professioneel. De prijs aanpassing op die van de conculega was snel geregeld en zonder discussie. Al met al snel en tevreden de winkel uit.

Ben Hogenboom 23-12-2018

Dit is een winkel met gemotiveerd personeel en weten waar ze het over hebben.

Eric 23-12-2018

Goede service en vriendelijke medewerker. Het gekozen item was op voorraad en direct mee te nemen

Evelien Croes 23-12-2018

Prettig geholpen door een enthousiaste medewerker die zichtbaar plezier had in zijn werk.