Donovan 23-12-2018

Service was goed en snel top! Er word duidelijk uitgelegd wat de mogelijkheid zijn.

Cees 23-12-2018

Website helder, overzichtelijk en informatief. TV bleek niet op voorraad (goede aanbieding, dus veel belangstelling). Verkoper gaf aan dat hij verwachtte te kunnen leveren binnen 10 dagen. Uiteindelijk kwam per mail het bericht na 7 dagen dat ik de aankoop op kon halen. Prima service. Medewerker hielp om de tv in de auto te laden.

Gertjan 23-12-2018

Ik hou het kort geweldige winkel goed personeel vriendelijk weten waar ze het over hebben zijn echt vakkundig weten veel.
En het belangrijkste de prijs ze geven de laagste prijs garantie

Tatjana 23-12-2018

De verkoper was zo eerlijk om ons een betere tv aan te bevelen dan onze oorspronkelijke keuze. En deze is nog goedkoper ook. Zijn uitleg was duidelijk en uitgebreid. Hij heeft voor ons geregeld dat we de tv vandaag nog op konden halen bij een ander filiaal omdat hij bij hun uitverkocht was. Klasse.

Ulku 23-12-2018

Door een super aardige meneer geholpen!
Het artikel dat ik wilde, hadden ze niet op voorraad. Meneer stelde voor, om het de volgende dag thuis te laten bezorgen...kan niet beter!

Bedankt BCC voor de goede service!!

patrickcroea 23-12-2018

Goede winkel. Na al die jaren nog steeds de plek waar je deskundige informatie kan krijgen over een nieuw product en natuurlijk de laagste prijs garantie.

Marjon 23-12-2018

Ben op Ekkersrijt naar binnen gelopen bij BCC. Prima en aardig geholpen. Keuze was snel femaakt op basis van deskunige begeleiding van verkoopster.

Ijdema 23-12-2018

Mooie wekker radio. Goed geholpen werd goed uitgelegd. Geluid werd aangezet waardoor je het verschil goed hoorde.

Brian Koorn 23-12-2018

Ben afgelopen zondag naar BCC Alkmaar gegaan om een Samsung soundbar als kerstkado voor mijn ouders te kopen . Wist al ongeveer welke ik wou hebben. Bij binnenkomst vriendelijk begroet door een verkoper. Verkoper heeft mij goed te woord gestaan en duidelijk uitgelegd dat de soundbar en subwoofer bedraad zijn. Prima. Heeft nog gevraagd of ik extra garantie wilde bijkopen. Bedankt. Na aankoop heeft de verkoper ook de doos nog goed ingepakt met kadopapier. Helemaal top. Mijn ouders zijn er hartstikke blij mee. Een 1.5 jaar geleden ongeveer bij deze BCC ook een Samsung tv voor mijn ouders gekocht. Werkt perfect samen met de soundbar. Helemaal goed

linda 23-12-2018

Een vriendelijke verkoper wachtte me op in de zaak en heeft me goed kunnen helpen bij de keuze van een notebook. Goede informatie, vriendelijk en....ik hoop en denk een goed product!

L. Aalbers 23-12-2018

Ik ben fijn geholpen, de medewerkster heeft zelfs nog in het magazijn gekeken voor meer modellen, ook is ze meegelopen naar beneden om me verder te helpen.

Pierre 23-12-2018

De zaterdag krachten zijn niet van hetzelfde nivo als de vaste krachten, toch werd ik keurig en snel geholpen.

Kees Jong 23-12-2018

Wij zijn geweldig goed en vakkundig geholpen bij BCC Haarlem Schaljwijk deskundig personeel en een fijne sfeer in het bedrijf niets is hen te veel.

familie van den Oven 23-12-2018

Wij hadden een tv van 49 inch maar wilden eigenlijk een wat groter exemplaar aanschaffen.
Via internet wordt er veel aangeboden maar zie je door de bomen het bos niet meer dus zijn we er een middagje op uit gegaan. vele winkels in en uit maar niet echt gevonden wat we zochten. Uiteindelijk bij BCC Spijkenisse binnen gelopen en daar zeer vriendelijk ontvangen, veel uitleg ontvangen over de diverse modellen en merken. We wilden al voor een samsung gaan van 55 inch maar werden door het personeel gewezen op een samsung tv van 65 inch in dezelfde prijsklasse. De tv leek ons in eerste instantie wat groot ( en daardoor misschien minder scherp) maar het beeld is haarscherp en het menu is makkelijk hanteerbaar. We zijn dan ook meer dan tevreden over de aankoop en de wijze waarop het personeel ons begeleid heeft.

Linda 23-12-2018

Goede fijne (web)winkel. Het personeel is aardig zowel telefonisch als in de winkel. Ik wilde een product kopen, bij een andere winkel was dit product goedkoper, waardoor ik eerst heb gebeld of deze actie er ook onder viel. De mevrouw was heel erg begripvol en legde uit dat de actie onder de laagste prijs garantie viel. Helaas kon het niet via de website aangepast worden, hierdoor moest ik naar de winkel. Het winkel personeel was aardig en vriendelijk. Ze deden niet moeilijk om het bedrag van de aanbieding terug te geven na het tonen van aankoop en aanbiedingsprijs bij de andere winkel.

Reinout Theune 23-12-2018

Van mijn werkgever een vvv cadeau kaart gekregen als kerstcadeau. Daar onze magnetron defect was een nieuwe gekocht. Deze bij BCC in Middelburg gekocht,mede omdat dit de enige electronica zaak in de buurt is die vvv cadeau kaarten aanneemt.
Alle medewerker waren bezet, dus het was even wachten. Niet erg, want genoeg te bekijken bij BCC. Vriendelijk personeel en goed geholpen.

J.hokke 23-12-2018

Prima gelopen.bezorgers op tijd.zonder probleem liepen ze de droger 2 trappen op
En installeerde hem meteen

RB 23-12-2018

Ik ging erop uit om een streamingspeaker van Bose te kopen (Bluetooth, en het geluid vond ik na het luisteren niet helder genoeg ). Dat kan beter met Wifi kreeg ik te horen. En ik kom na prima advies en enthousiasme van de verkopers (ja een aantal) met een Citation One van Harman Kardon thuis. Wat een prachtige speaker, stijlvol en een geweldig geluid! Zonder dit advies was ik daar niet mee thuis gekomen...Heeeel blij, dank jullie wel!

Elly 23-12-2018

De artikelen zijn aanwezig. klantvriendelijk personeel. overzichtelijke winkel. parkeergelegenheid vlakbij.
Alleen is men tegenwoordig zo voorzichtig terwijl ik echt graag advies wil. Als ik alles wist over een artikel zou ik het bestellen op internet maar ik ga juist naar de winkel om daar het te horen en dan daar de keus te maken. Maar men lijkt tegenwoordig zo voorzichtig . jammer .

Iwan 23-12-2018

Wij hebben afgelopen zaterdag een soundbar van Sony en een tablet gekocht in Muiden.
We zijn daar keurig geholpen zonder te moeten vragen of iemand wilde helpen. De meneer nam even de tijd voor ons ook al waren het niet de duurste modellen. Al met al zeer tevreden.

Wendy 23-12-2018

Zijn heel eerlijk geven goede adviezen. Wilde eerst een ander merk maar stond niet in de winkel, maar ze zeiden eerlijk dat de kans groot was dat je dan een ander soort zou krigen. Nu een gekozen die daar stond en dezelfde prijsklasse

peter 23-12-2018

Geweldige service, de verkoper zijn uitermate behulpzaam. Pluspunten zijn verder de goede parkeergelegenheid en de overzichtelijkheid van de winkel.

René 23-12-2018

Wat is deze winkel er op klantvriendelijkheid en deskundigheid erop vooruit gegaan. Totaal anders dan bij hun start in Lelystad. Houden zo.

Kees Buis 23-12-2018

Keurig netjes te woord gestaan. De medewerkers zijn op de hoogte van datgene wat ze verkopen

Martin 23-12-2018

Ik was hier op 22 december. Ondanks de drukte nam de verkoper alle tijd voor me om diverse producten met elkaar te vergelijken. Ook attendeerde hij mij op de tijdelijke acties.
Verder heeft de winkel een prima prijs/kwaliteitsverhouding.

Pascal101 23-12-2018

Nette service, duidelijke afspraken gemaakt en levering perfect op tijd! BCC mag aan mij vaker producten verkopen!

J.vd.Heijden 23-12-2018

Omdat de afdeling apart licht waardoor je rustig kan luisteren wat er gezegd wordt.

Gezellige binnen komst, wordt zoveel mogelijk opgevangen wat je wil.

S 23-12-2018

Goede service!
We hebben goede uitleg gehad over het product. We komen hier zeker terug.

Rob 23-12-2018

Goed advies , lage prijzen en goed service en kennis van zaken door duidelijke uitleg.

Chantal W 23-12-2018

Net voor middernacht besteld en de volgende dag ‘s middags in huis. Dus zoals beloofd de volgende dag ook écht in binnen ondanks de drukke feestdagen. Ben altijd blij met de BCC

michael sendelbach 23-12-2018

ik kom er al jaren naar bcc en altijd goede service snel en precies de beste aanbiedingen

Richard 23-12-2018

BBC filiaal komt bij mij altijd rustig over. Ben goed en snel geholpen en alle nodige informatie over het product gekregen. Prijs was 'scherp' en het goedkoopst bij BCC. Kon het product ook bekijken en er mee werken. BCC heeft een hoge gun factor bij mij, omdat ze goed meegaan met de prijzen en het zijn prettige zaken om te bezoeken.

Fam. van Os 23-12-2018

De vriendelijkheid en deskundigheid van het personeel. En het aanbod in de winkel is ruim.

Janine 23-12-2018

Op zich wederom goede ervaring. Ivm kerstdrukte en aankomende sluitingstijd was er wat spanning voelbaar.

Rob 23-12-2018

Ondanks dat wij vlak voor sluitingstijd binnen kwamen, keuring en zonder haast geholpen. Vanwege een kassastoring duurde het allemaal wat langer, maar ook hier werd niet moeilijk over gedaan. Hartelijk dank mensen van BCC Vlaardingen.

H. Breeuwsma 23-12-2018

Ik word altijd zeer goed geholpen bij de winkel van BCC in Purmerend. Goed advies en als er al wat is waar ik niet uit kom, helpen ze mij super snel. Geweldig!

Jos Bonte 23-12-2018

Ik ben plezierig geholpen.
Kort en krachtig geadviseerd over het door ons aan te schaffen product
Scherpe prijs

Mirjam 23-12-2018

In de winkel niet te krijgen.
Online besteld laat in de avond, ondanks de kerstdrukte toch de volgende dag in huis.
Super.

Rob donaldson 23-12-2018

Geweldige winkel ga ik bijna nooit ergens anders. Ze doen altijd wat ze beloven

Andrea 23-12-2018

Bij het leveren kreeg ik netjes 15 minuten van tevoren een belletje dat het de bezorgers eraan kwamen en ze waren er ook op de afgesproken tijd.

E.Bouman 23-12-2018

vandaag 21/12/18 mijn wasmachine geleverd welke ik gekocht heb bij BCC Vlaardingen.
De reden om bij hun te kopen was dat ze redelijk in de buurt zitten, goedkoop zijn en dus iemand persoonlijk iets kan vragen i.p.v. "het internet gedoe". In de winkel keurig geholpen en, zoals per mail was aangegeven, om 07.00 sms met tijdstip-blok erin. Dan aantal minuten voordat ze er waren werd ik netjes gebeld dat ze er aan kwamen. Perfect geholpen dus,

Ed Engberink 23-12-2018

Dit filiaal van BCC vindt ik rond uit een top winkel, het personeel is vakkundig de communicatie met de klant is vriendelijk en men neemt de tijd om de vragen te beantwoorden. Service verlening en een ruime sortering geweldig.

Maaike 23-12-2018

We zijn gisteren bij BCC in Hengelo geweest. Vroeger gingen we vaak naar de buurman maar tegenwoordig kiezen we bewust voor BCC. Het advies is altijd perfect. De medewerkers nemen de tijd voor je en komen met een eerlijk advies. Gisteren wilden we ons laten voorlichten over een nieuwe router. We zijn thuis gekomen met een aankoop die aanvankelijk een stuk duurder was dan dat we in gedachten hadden maar in 1 woord; perfect! Advies was weer prima, en het product sluit perfect aan op onze wensen. Toppers in Hengelo

Link 23-12-2018

Prima winkel, snelle llevering kan niet beter.
1 klein minpuntje zorg dat de voorraad in de winkel beter en gtoter is.

lenno 23-12-2018

prima geholpen, zelfs na de aankoop van een tv hulp gekregen bij het inladen in de auto

L. Gambon 23-12-2018

Ondanks de drukte in de winkel werd door de verkoper ruim voldoende aandacht gegeven om een goede keuze te kunnen maken. De uitleg was goed en duidelijk. de door mij aangeschafte TV werd snel en keurig naar de auto gebracht. Deze winkel is zeer klantvriendelijk.

Tineke 23-12-2018

Ik werd snel en heel vriendelijk geholpen. Ook duidelijke uitleg over het product wat ik kocht.

S. Yilmaz 23-12-2018

Wij hadden een TomTom navigatiesysteem en een Ipad nodig. Toen we al binnen kwamen in BCC Delft meteen stond er een verkoper klaar. Wij zijn zeer goed geholpen en en goed uitleg gekregen.
Wij zijn erg tevreden naar huis gegaan.
Met vriendelijje groeten.

Breedveld 23-12-2018

Goede en profesionele hulp bij het maken van een keuze. Goede en snelle service.

Rick 23-12-2018

De service was gewoon super. Er stond een andere prijs bij het product en werd meteen aangepast. Super vriendelijk personeel ook.