Deze score is berekend op basis van 14826 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Michael 01-12-2020

Goede service en direct geholpen door een zeer vriendelijke medewerker. Ook de prijs van het artikel was goed in vergelijking met soortgelijke aanbieders. Kortom een aanrader.

Beste Michael,

Bedankt voor jouw review over de service van onze vriendelijke medewerker.

G.C. Van Jarwaarde 01-12-2020

Duidelijke website. Snelle en keurige levering.Het was heel eenvoudig om de juiste keuze te maken.

Beste G.C. Van Jarwaarde,

Bedankt voor jouw review over onze duidelijke website.

Marc 01-12-2020

Snelle en goede service. Genoeg expertise in huis om te helpen bij het maken van keuzes. Bovendien altijd gunstige garantieregelingen.

Beste Marc,

Remco 01-12-2020

Ondanks drukte in de winkel ben ik goed en snel geholpen door een medewerker. Wel had ik vervolgens een probleem met een factuur. Snel is het probleem weer keurig netjes opgelost en de service was enorm snel. Ik ben erg tevreden met mijn aankoop!

Beste Remco,

Koster 01-12-2020

Ik ben erg tevreden hier duurt niet lang voor je geholpen word. de mensen zijn klantvriendelijk en hebben mij goed geïnformeerd over het product ik ga altijd naar Bcc omdat ze er voor je staan en je niet lang laten wachten.

Beste Koster,

Bedankt voor jouw review over de service in onze winkel. Klantvriendelijkheid staat bij ons hoog in het vaandel!

cees 01-12-2020

een dyson stofzuiger aangeschaft via de site van bcc, super makkelijk en voortreffelijk verzorgd door BCC wat betreft de snelheid en verzending van het product. Dit verdient een ster.

Beste cees,

Bedankt voor jouw review over het bestelgemak via onze website en de snelle verzending.

Johan 01-12-2020

Vriendelijk en deskundig advies bij aankoop wasmachine en droger, geduld bij vragen.
Levering op tijd en snelle installatie + uitleg, oude machines meegenomen

Beste Johan,

Bedankt voor jouw review over de vriendelijke service van onze medewerker.

Sylvia Lang 01-12-2020

Altijd al BCC betrouwbaar gevonden. Nu in corona tijd besteld online binnen 2 dagen keurig en netjes ontvangen weer een fijn apparaat. Zou BCC altijd aanraden

Beste Sylvia Lang,

Bedankt voor jouw review over de snelle levering. Veel plezier met de aanschaf!

Talita 01-12-2020

We zijn heel tevreden over BCC. Het is alleen jammer dat ze met DHL bezorgen. DHL is vrij minimaal in laten weten wanneer een pakketje komt namelijk.

Beste Talita,

Bedankt voor jouw review en feedback.

M. Wolbers 01-12-2020

Duidelijke shop. Makkelijk alles te vinden en makkelijk af te rekenen. Tevens volgende dag al in huis. Top.

Beste M. Wolbers,

E.M. van Oost 01-12-2020

Ben tevreden met BCC. Vriendelijk en vakkundig geholpen. Over een paar maanden ben ik van plan bij jullie een nieuw elektrisch fornuis aan te schaffen.

Beste E.M. van Oost,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke en deskundige service.

SUUS 01-12-2020

Online product besteld en makkelijk af te halen jn de winkel. Simpel en snel op een makkelijke website.
Vriendelijk personeel in overzichtelijke winkel.

Beste SUUS,

Bedankt voor jouw review over onze gebruiksvriendelijke website en overzichtelijke winkel.

Martien 01-12-2020

Gisteren besteld en vandaag opgehaald. Binnen 10 minuten stond ik weer buiten met de door mij bestelde printer. En nog goedkoper dan andere electronica-winkels.

Beste Martien,

Bedankt voor jouw review over onze snelle service.

Janjo 01-12-2020

Helemaal geweldig, hier ben je nog echt 'n klant.
Ze hebben nog alle tijd voor je, niets is teveel met altijd een net antwoord op je vragen.
Ook bij het installeren door de jongens van BCC, ze nemen alle nodige tijd, en zijn heel duidelijk in hun uitleg. Nogmaals geweldig.

Beste Janjo,

Bedankt voor jouw review over de service van onze winkelmedewerkers en bezorgers.

Karin oud 01-12-2020

Geweldig geholpen. Alles kwam op tijd en werd netjes aan gesloten. Ik zeg top winkel.
De monteurs kondigden zichzelf ook telefonisch op tijd aan heel netjes.
Ik ben zeer tevreden.

Beste Karin oud,

Bedankt voor jouw review over onze bezorgservice.

Roos van Pernis - Loesberg 01-12-2020

We zijn in onze woonplaats naar de winkel gegaan. Was dichtbij en dus lekker makkelijk.
Wat we alleen erg vervelend vinden is dat rechtstreeks met de winkel contact opnemen niet kan. Niet per telefoon althans.

Beste Roos van Pernis - Loesberg,

Carola 01-12-2020

Zeer gebruiksvriendelijke webshop. Heel handig dat je een paar producten 'naast elkaar' kunt vergelijken.
Het product - in dit geval een wasdroger - was scherp geprijsd. De levering was zeer correct en op afgesproken dag. De twee mannen die kwamen leveren waren zeer vriendelijke en behulpzaam. het omwisselen van het oude met het nieuwe apparaat was binnen 10 minuten klaar. Super service!

Beste Carola,

Bedankt voor jouw review over het gebruiksgemak van onze website en onze vriendelijke bezorgers.

M.B 01-12-2020

Super tevreden over mijn aankoop. De bestelling was snel geplaatst, en ik had mijn macbook na 1 dag binnen. Alles was zeer zorgvuldig verpakt. Ik zou daar zeer zeker weer eens bestellen.

Beste M.B,

Bedankt voor jouw review over de snelle levering.

Jack 01-12-2020

Zeer fijne side, alles wijst zichzelf, goede service en je wordt goed op de hoogte gehouden, pakket goed verpakt en ook het vermelden waard....zeer snelle levering

Beste Jack,

Bedankt voor jouw review over onze service en de snelle levering.

Gerad 01-12-2020

Normaal koop ik alle elektronica in de winkel, moor door de drukte i.v.m Black Friday heb ik het maar eens via de webshop besteld. Ging eenvoudig, keurig verzonden op de zelgfe dag en goede communicatie. Vandaar een 9 als beoordeling

Beste Gerad,

Bedankt voor jouw review over het gebruiksgemak van onze website en de snelle levering.

Gerry Prince 01-12-2020

Geachte lezer ,

Ik heb een tv besteld bij bcc deze werd bezorg door een ...... en wat ...... medewerker.
Waren netjes op tijd , belde netjes van tevoren of ze langs konden komen.
Super vriendelijk, kende hun vak , waren snel klaar,
En niet te vergeten hebben netjes opgeruimd

Ik ken hun namen helaas niet. Maar als er twee medewerkers zijn die een kerst bonus verdienen dan zijn het deze twee gasten wel

Echt mijn oprechte complimenten!!!!

Beste Gerry Prince,

Bedankt voor jouw review over onze bezorgers.

José 01-12-2020

Groot assortiment ,beste service ,duidelijke website en snelle levering Dus super

Beste José,

Herman 01-12-2020

Ruime winkel met vriendelijk kundig personeel, niet opdringerig maar je wordt niet aan je lot overgelaten.

Beste Herman,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en vriendelijke medewerkers.

Robin.Hollebeek 01-12-2020

Alles prima geregeld en snelle levering volgens afspraak.Makkelijk om on site te bestellen.

Beste Robin.Hollebeek,

Marijke 01-12-2020

Zeer nette mensen.
Heel goede tijdsaanduiding levering, per mail en sms en een telefoontje 10 minuten voor levering.
Alles volgens afspraak.

Beste Marijke,

Bedankt voor jouw review over onze bezorgservice.

Henk 01-12-2020

een printer gekocht, deze bleek echter niet nieuw. cardridge's waren al gemonteerd, meerdere A4'tje van netwerkverbindingen in de doos. printer is wel technisch in orde.

Beste Henk,

Bedankt voor jouw review. Excuses voor het ongemak. Kun je ons het ordernummer doorgeven?

Pieter Keuning 01-12-2020

Goede service en uitleg over het product in de winkel. Keek zelfs of BCC de goedkoopste was. Dat is nog eens meedenken. Complimenten!

Beste Pieter Keuning,

Bedankt voor jouw review over de services in onze winkel.

Ingrid Bakker 01-12-2020

Duidelijke website, snelle levering en achteraf betalen mogelijk. Eindelijk een webwinkel die wel weet hoe het werkt, qua levering, service en betaling. Voor herhaling vatbaar.

Beste Ingrid Bakker,

Bedankt voor jouw review over onze duidelijke website en services.

Leon 01-12-2020

Snel efficiënt en gratis verzending! Regelmatig de goedkoopste van NL, ik vind het geweldig!

Beste Leon,

Danny van Leeuwen 01-12-2020

Fijne winkel, snelle levering. Maar vooral goede service. Top! Had via de website een Smartwatch gekocht, ophalen binnen een uur bij de vestiging Breda. Lag mooi KLAAR!

Beste Danny van Leeuwen,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Breda.

Cees 01-12-2020

Zeer overzichtelijke webshop waarbij het eenvoudig om te vergelijken en je bestelling te doen
Als je het artikel in de winkel wilt ophalen dan heb je al snel bericht dat het klaar ligt om op te halen; in mijn geval 15 minuten

Beste Cees,

Bedankt voor jouw review over onze overzichtelijke webshop en de snelle afhaalmogelijkheid.

Mat Matheij 01-12-2020

In het verleden wel eens mindere ervaringen gehad maar de service van BCC is enorm verbeterd. Goede aanbiedingen, achteraf betalen en een prima aftersales. Ook de bezorging op de volgende dag wordt gerealiseerd zelfs met de feestdagen in aantocht.

Beste Mat Matheij,

Bedankt voor jouw review over onze services en snelle levering.

A.rovers 01-12-2020

Zeer vriendelijk en deskundig advies.duidelijk uitleg en behulpzaam met het meenemen van de bestelling.

Beste A.rovers,

Bedankt voor jouw review over de vriendelijke en deskundige in onze winkel.

Lies 01-12-2020

De website is heel duidelijk. Het 'winkelwagentje' werkt uitstekend. De wijze van betaling verloopt soepel; ook voor freebees. De levering is prima op tijd.

Beste Lies,

Bedankt voor jouw review oer het gebruiksgemak van onze webshop.

C.Evvertman 01-12-2020

Nadat ik me eerst geinformeerd had via internet en mijn keuze had gemaakt,heb ik contact opgenomen met de klantenservice.Die hebben mij zo goed geholpen,dat indien ik weer iets nodig heb uit hun assortiment ik als eerste bij bcc ga kijken.De bestelling van de wasmachine die over een stijle trap naar boven moest 1é etage was ook keurig geregeld .Lof voor de bezorgers.

Beste C.Evvertman,

Bedankt voor jouw review over onze klantenservice en onze bezorgdienst.

A Maarse 01-12-2020

....., Purmerend . Vlotte hulp adequaat over meerdere producten en vriendelijk.

Beste A Maarse,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Purmerend.

Michelle 01-12-2020

Mijn man en ik waren op zoek naar een laptop en besloten eerst naar de winkel van BCC te gaan. Een goede uitleg door een verkoper met voldoende kennis van het te kopen product is hierbij onontbeerlijk. BCC stelde ons hierin niet teleur. We werden fijn geholpen, kregen voldoende uitleg en konden met de geleverde advies een voor ons juiste keus maken. Wij zijn nu dan ook zeer tevreden met onze ASUS laptop. Top!

Beste Michelle,

Bedankt voor jouw review over het deskundig advies in onze winkel.

Saskia 01-12-2020

Veel keuze
Product op voorraad
Snelle levering
Erg tevreden over princess
tosti/wafelijzer

Beste Saskia,

Bedankt voor jouw review over de snelle levering. Veel plezier met de aankoop!

Bas 01-12-2020

Altijd klantvriendelijk ; deskundig advies ; prettige en niet-opdringerige keuzebegeleiding.
Kom steeds weer terug in deze zaak . TOP!!

Beste Bas,

Bedankt voor jouw review over de klantgerichte service van onze deskundige medewerkers.

P 01-12-2020

Ik ben keurig netjes geholpen door ... van de BCC Oss.
Goed geluisterd en goed advies

Beste P,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Oss.

Dirk 01-12-2020

BCC was 50euro duurder dan de concurrent maar was de enige winkel die beweerde de volgende dag te kunnen leveren. Deze afspraak zijn ze zonder melding niet nagekomen. Vervolgens zijn ze niet bereid tot enige coulance.

Lisa 01-12-2020

Super blij met mijn product wat ik heb bestelt. Het product werkt goed en was voor een goede prijs! Ik heb het online bestelt en kon het binnen een uur ophalen bij de winkel. Ik werd goed en snel geholpen in de winkel.
Super tevreden!

Beste Lisa,

Bedankt voor jouw review over de snelle service in onze winkel.

E.D. 01-12-2020

Prima winkel met veel opties. De meeste apparaten staan netjes uitgestald om ze te voelen en goed te bekijken.
De kennis van al die apparaten is wellicht niet 100% bij de verkopers (van te voren zelf wat reviews en specificaties bekijken zou ik altijd aanraden, ook bij andere winkels overigens), maar de bereidwilligheid en tijd om dingen uit te zoeken of te proberen was er zeker.

We werden geholpen door een heel enthousiaste, erg leuke en vrolijke verkoopster. Dat maakt sowieso veel goed.

Beste E.D.,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en enthousiaste medewerkster.

Liesbeth 01-12-2020

BCC Buitenverdert is een goede aanwinst in onze omgeving vriendelijk personeel en vakkundig advies erg fijn om daar de belangrijke aankopen te doen.

Beste Liesbeth,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal Amsterdam Buitenveldert.

familie de Ridder 01-12-2020

Zowel het advies, de professionele behandeling in de winkel als ook de begeleiding van onze aankoop tot en met de fysieke aflevering en de aansluiting op de uiteindelijke plaats van bestemming stemt ons tot volle tevredenheid. Onze waardering resulteert in het cijfer 9.

Beste familie de Ridder,

Bedankt voor jullie review over onze klantvriendelijke medewerkers bij aankoop en levering.

Ruud 01-12-2020

Veel producten om te vergelijken dus volop keuze voor een goede prijs en dat is bij andere winkels niet altijd.

Beste Ruud,

Bedankt voor jouw review. Veel plezier met de annkoop!

Simon 01-12-2020

omdat ik nog een VVV cadeaukaart had liggen heb ik voor BCC gekozen. Het aanbod van computer muizen is niet heel denderend en niet alles specificaties zijn aanwezig op de site van de BCC, maar ja ze zijn ook geen computer specialistisch bedrijf. Ik heb gevonden wat ik zocht, het bestellen ging eenvoudig en mijn product is binnen 2 dagen geleverd, ik ben tevreden.

Beste Simon,

JoyceG 01-12-2020

Op zondagavond Fitbit besteld in aanbieding. Maandagmiddag al kunnen ophalen bij DHL-punt, ondanks drukke tijd 30 november. Fijn dat er voor ophalen gekozen kan worden. Dan rijdt er weer een busje minder door onze straat.

Beste JoyceG,

Bedankt voor jouw review over de snelle service.

jeanne kampen-dams 01-12-2020

klantvriendelijk goede voorlichting en ook goede service.
Bovendien goede bereikbaarheid in de stad zodat je met deze zware spullen niet ver hoeft te sjouwen.

Beste jeanne kampen-dams,

Bedankt voor jouw review over onze klantvriendelijke service.

Theo 01-12-2020

BCC biedt gewoon de juiste services. Voor wat ik nodig heb, krijg ik de juiste adviezen. De winkels zijn ruim toegankelijk en het personeel is deskundig en denkt mee met de klant(en). Ik kom regelmatig bij BCC te Oss voor de nodige audio kabels en toebehoren en weet meestal wel de juiste items te vinden.

Kortom, BCC is wat men zoekt voor audio, computers en meer.

Beste Theo,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Oss.