Peter 24-12-2018

Het is een overzichtelijk winkel, waar je vriendelijk geholpen wordt en advies krijgt waar je iets mee kunt.

toon vissers 24-12-2018

eerlijke service, met daarin goede uitleg over het product wat ik heb gekocht bij jullie. eerst zat ik naar een andere telefoon te kijken maar door de service mede werker ben ik toch voor de andere gegaan. puur omdat hij de voor en tegens tegen elkaar legde. dat vind ik dus eerlijke en betrouwbare service

Schouten 24-12-2018

De prijs actie en de klant vriendelijk heid Werd meteen geholpen en kreeg goed advies dus gewoon goed

Marga 24-12-2018

Wij zijn kundig en snel geholpen! Aardige en behulpzame verkopers in Zeist!

Camilla 24-12-2018

De levering was top! Zelfs even naar boven getild en hele vriendelijke bezorgers.

Tinus en Renate verhagen 24-12-2018

Zoals altijd bij BCC fijne medewerkers en perfecte service.
Wij hadden graag advies frietpannen
I.v.m. olie bollen bakken voor 200 personen. Zij adviseerde 3 grote frietpannen zonder kantje te gebruiken voor meer ruimte.
Komt helemaal goed dit jaar !

Sieds 24-12-2018

Wij zijn erg goed en netjes geholpen, de verkoper gaf goede inlichtingen en had veel kennis van zaken. De winkel is ook netjes en overzichtelijk.

Emilie 24-12-2018

Heel prettig, vriendelijk en behulpzaam personeel. Degene die ons hielp, leek eerst een beetje gehaast, maar hij was gewoon snel.

Sharon 24-12-2018

Zijn klantvriendelijk en luisteren naar de wensen van de klant om je zo goed mogelijk te helpen

JJM Kolbrink 24-12-2018

4 Dagen voor Kerst laat de vriezer het afweten. Stel je voor: boordenvol met het (reeds voorbereide) eten voor de feestdagen. Via internet kwam ik er achter dat bij BCC in 's-Hertogenbosch het door mij gewenste artikel voorradig was. Met de nodige gegevens naar deze vestiging gegaan, waar ik zeer correct en erg behulpzaam werd geholpen. Chapeau voor de medewerkers die me zelfs hielpen de nieuwe vriezer in mijn kleine autootje te laden. Over service gesproken!

Nighty 24-12-2018

Goed bereikbare licatie, schone nette winkel, overzichtelijk. Vriendelijk personeel

Ellen 24-12-2018

Mooie winkel met veel keus en personeel die goed en duidelijk uitleg geven. Proberen je niets aan te praten.

Arno 24-12-2018

Mooie winkel, zeer vriendelijk en professioneel personeel. Is zeker een aanrader. Geven ook de laagste prijs garantie. Top!!

Desiree 24-12-2018

Waarom maar BCC Breda gaan? Je kan voor de deur parkeren. De verkoopster dacht mee. Er werd goed doorgevraagd aan welke eisen onze nieuwe tv moest voldoen. En dacht ook nog mee over korting en verwees ons naar een stand in de winkel om te bekijken of het de moeite waard was om over te stappen naar een andere energie leverancier. Op die manier kregen we een leuke korting op de tv. Die daarna ook nog in de auto werd gezet! Top dus!!

John 24-12-2018

Aller eerst het gemak vanuit de parkeergarage de lift in zo in de winkel uitkomen.
De verkoper was duidelijk en deskundig en het aller belangrijkste er viel over de prijs te praten.
Dus al met al tevreden met deze winkel,en de verkoper .

Anke 24-12-2018

Bij BCC Sittard krijg je goede hulp met een glimlach. Klantvriendelijkheid, kundig, eerlijk, behulpzaamheid en vooral meedenken met mij als klant. De persoonlijke benadering daarin vind ik erg prettig. Ik kom hier graag voor mijn aankopen.

Jos Kerres 24-12-2018

In de winkel werd ik geholpen door kundige medewerkster welke mij duidelijk de voors en tegens van verschillende vergelijkbare producten kon aangeven. Ook de verdere afwikkeling was keurig en naar volle tevredenheid

RVR 24-12-2018

Via de BCC outlet shop heb ik een vaatwasser gekocht. De webshop gaf duidelijk aan wat eventuele gebreken zijn (kras of deuk). De bezorging was prima op tijd en de bezorgers waren zeer aardig. Helaas door een kapot onderdeel (stelpoot) wat niet op de outlet website als gebrek stond aangegeven. Heb ik via de klantenservice een reparatieaanvraag gedaan. Ook hier ben ik weer netjes te woord gestaan en goed geholpen. Hopelijk wordt de reparatie snel uitgevoerd zodat ik de vaatwasser snel kan inbouwen.

dirk 24-12-2018

ik heb een tv en een soundbar gekocht die naar mijn wensen voldeed en degene die me hielp heeft goed zijn best gedaan en daarom ben ik tevreden en zal zeker weer terug gaan naar deze winkel

Eric 24-12-2018

Vakkundig geholpen bij mijn keuze, delen die niet voorradig waren zijn netjes thuisbezorgd (dag later) en voor een prima en eerlijke prijs.

Dick 24-12-2018

Was op zoek naar nieuwe stofzuiger, heb uitgebreide informatief gehad over verschillende stofzuigers en naar mijn mening een juiste keus kunnen maken

Tom Dekker 24-12-2018

Ik ben erg netjes en snel geholpen. Dit op een prettige manier. Verder hadden ze alles op voorraad. Dit dan heel mooi om nog laaste aankopen te doen terwijl andere waren winkels waren uitverkocht. Bcc heeft er een vaste klant bij.

Anita 24-12-2018

Niet duurder dan andere winkels, geen verzendkosten, snelle levering! Het produkt voldoet helemaal aan mijn wensen.

Pannenkoek 24-12-2018

Ik ben er supernetjes geholpen bij de aankoop van de nieuwe wasmachine ik kreeg er erg goede voorlichting zonder me verplicht te voelen er een aankoop te doen. Er werd een zeer snelle dag van bezorgen aangeboden wat erg prettig was. Top advies en meedenkend.

Suzanne 23-12-2018

Vriendelijk personeel dat je goed te woord staat en echt luistert naar je wensen. Onzettend goed en vlug geholpen. De winkel is niet al te groot maar ze hebben alles en is erg overzichtelijk.

Liedorp 23-12-2018

De medewerkers hadden verstand van zaken, helaas iets te veel, daar ging mijn wens een Philips tv met ambilight, de Panasonic die we nu hebben is ook mooi 😜 en inderdaad een zeer goede beeldkwaliteit
Ook de service om een ander filiaal te bellen zodat we onze producten makkelijker konden ophalen vinden wij top! Ga zo door

Mayke 23-12-2018

Wij komen telkens weer bij BCC uit. Niet alleen m.b.t. prijs, ook het persoonlijke contact in de winkel is super! Thnx Ida en Carola van BCC Hengelo!

W.Meulman 23-12-2018

Dit is een winkel waar het personeel verstand van zaken heeft en de tijd voor je neemt.

cora 23-12-2018

Fijne winkel, waar je goed en eerlijk geholpen wordt. De huistelefoon was defect en de nieuwe die ik heb aangeschaft zo makkelijk te installeren. ik hoefde met mijn 68 levensjaren bijna niet in het boekje te kijken. Veel aangenamer dan die rode grootgrutter!

Amanda 23-12-2018

Fantastische service! Wij hebben een outlet tv gekocht, niks aan de hand mee, suoer fijne prijs. Ik kreeg een mail met bevestiging in mail, word zondag geleverd. In de ochtend een smsje gekregen dat ze tussen 8 en 10 leveren. Een paar minuten voordat ze aankwamen nog gebeld dat ze er bijna waren. Na levering kregen we nog een hand toe met een toewensing van heel veel plezier met je tv.

Rens 23-12-2018

Goed geholpen, netjes prijs aangepast zonder gedoe naar de laagste prijs die bol.com had

Benjamin 23-12-2018

Bij binnenkomst werden we meteen keurig begroet door de medewerkers. Na wat rond gekeken te hebben werden we benaderd door een verkoper. De verkoper wist meteen het juiste model smartphone te vinden wat aansloot op onze wensen. De benadering was vriendelijk en professioneel. De prijs aanpassing op die van de conculega was snel geregeld en zonder discussie. Al met al snel en tevreden de winkel uit.

Ben Hogenboom 23-12-2018

Dit is een winkel met gemotiveerd personeel en weten waar ze het over hebben.

Eric 23-12-2018

Goede service en vriendelijke medewerker. Het gekozen item was op voorraad en direct mee te nemen

Evelien Croes 23-12-2018

Prettig geholpen door een enthousiaste medewerker die zichtbaar plezier had in zijn werk.

Jan 23-12-2018

Keurig geholpen, niets opgedrongen en alle vragen keurig beantwoord. Top verkoper!!

Peter 23-12-2018

Winkelpersoneel heel vriendelijk en behulpzaam.
Vind het een fijne winkel om er te komen.
Geven prima advies en service.

Kitty 23-12-2018

Onze wasmachine hebben we besteld via de webshop. Makkelijke en duidelijke site. De levering was goed. Een SMS met het tijdvak wanneer de machine geleverd werd. Keurig op tijd.

Dick 23-12-2018

Ik werd snel geholpen, ik werd vakkundig bijgepraat over wat ik wilde weten ik kom hier zeker weer terug.

Danielle 23-12-2018

Fijne winkel. Het was redelijk druk maar ondanks dat hadden de verkoop medewerkers de tijd om mij goed te informeren.
Mustafa van BCC kwam mij zelfs achterna om mij nog een gratis proefles aan te bieden die bij de stofzuiger hoorde die ik heb aangeschaft. Om al was ik al 3 winkels verder. Super actie van hem!

Suzanne 23-12-2018

We zijn goed geholpen door Sabine, duidelijke en eerlijke uitleg en advies passend bij onze wensen

Moon 23-12-2018

Wasmachine online gekocht, alles ging heel vlot en duidelijk. Ik was aangenaam verrast door het feit dat bcc ook op zondag aan bezorging doet. Bezorgers waren ook heel snel en vriendelijk. Ik ben heel blij met mijn aankoop en de service. Bedankt!

Frans Beernink 23-12-2018

Heb voor het eerst via de website besteld. Was erg verrast over de snelheid en het gemak van online kopen hier. Werd goed en snel op de hoogte gehouden van de status van afleveren en netjes op tijd op zondagochtend 10.10 kwam onze koelkast. Geleverd door 2 zeer vriendelijke jongens.
Werd deskundig en snel geplaatst.
Voor mij geen andere leveranciers meer voor de electronica.

Jos van Ekeren 23-12-2018

Vriendelijke en vakkundige mensen bcc staat achter de producten die verkocht worden.

Claudia 23-12-2018

BCC Delft, degene die me hielp was zeer behulpzaam bij mijn telefoonaankoop. Gaf ook aan dat hij zal helpen bij de volledige installatie van de telefoon

Donovan 23-12-2018

Service was goed en snel top! Er word duidelijk uitgelegd wat de mogelijkheid zijn.

Cees 23-12-2018

Website helder, overzichtelijk en informatief. TV bleek niet op voorraad (goede aanbieding, dus veel belangstelling). Verkoper gaf aan dat hij verwachtte te kunnen leveren binnen 10 dagen. Uiteindelijk kwam per mail het bericht na 7 dagen dat ik de aankoop op kon halen. Prima service. Medewerker hielp om de tv in de auto te laden.

Gertjan 23-12-2018

Ik hou het kort geweldige winkel goed personeel vriendelijk weten waar ze het over hebben zijn echt vakkundig weten veel.
En het belangrijkste de prijs ze geven de laagste prijs garantie

Tatjana 23-12-2018

De verkoper was zo eerlijk om ons een betere tv aan te bevelen dan onze oorspronkelijke keuze. En deze is nog goedkoper ook. Zijn uitleg was duidelijk en uitgebreid. Hij heeft voor ons geregeld dat we de tv vandaag nog op konden halen bij een ander filiaal omdat hij bij hun uitverkocht was. Klasse.

Ulku 23-12-2018

Door een super aardige meneer geholpen!
Het artikel dat ik wilde, hadden ze niet op voorraad. Meneer stelde voor, om het de volgende dag thuis te laten bezorgen...kan niet beter!

Bedankt BCC voor de goede service!!