Deze score is berekend op basis van 14872 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Peter Krsitelijn 02-01-2019

Het is een fijne winkel en je wordt goed geholpen. Klantvriendelijk personeel en niet zo massaal als bij de concurrent.

Marga 02-01-2019

Prima en goeie winkel en goed advies en dichtbij en makkeijk te bereiken.Kan daar alles kopen qua techniek echt super!

Harry 02-01-2019

Goede service, vriendelijke bediening en zeer deskundig personeel. Kortom een zeer goede shop-ervaring.

Anna 02-01-2019

I really liked experienced personnel - both the installation team and shop assistant

Hans 02-01-2019

Vriendelijk personeel die je alle aandacht geeft. Personeel geeft uitgebreide toelichting op vragen over het artikel; kortom ter zake kundig.

troubleshooter 02-01-2019

Goed geholpen door de verkopers. Niet opdringerig en met een redelijke kennis van de producten.

Marlou 02-01-2019

Snel en vakkundig geholpen door medewerker. Daardoor meteen gevonden wat ik zocht.

Nico 02-01-2019

Wéér geslaagd bij BCC. Een winkel met een menselijke maat en deskundig personeel. Met eerlijk advies.

Tonnie 02-01-2019

Ik had snel een smartphone nodig. De verkoper legde me uit wat het voordeel was van het duurdere toestel t.o.v de goedkopere. Niets gelogen, goed advies. Maar vertelde niet dat b.v. de batterij niet erg goed is, wat ik nu wel overal lees. Ik heb me toch wel laten overdonderen.
Ik kon korting krijgen door over te stappen op Essent als energieleverancier. Wat de verkoper beweerde over duurzaamheid was rechtstreekse onzin.

Laura 02-01-2019

Super goed geholpen!!

Hele volledige uitleg. De verkopers nemen bij deze winkel echt de tijd voor je. Door middel van een gratis energiecheck waar een verkoper mij op attendeerde heb ik ook nog eens een korting kunnen bemachtigen.

Ik heb het als heel fijn ervaren dat ik rustig al mijn vragen over de producten onder het genot van een kopje koffie heb kunnen stellen. Hele kundige en aardige medewerkers.

Ida 02-01-2019

Wij winkelen graag bij BCC. Vriendelijk en vakkundig personeel, je wordt goed geholpen.ook tevreden over de service

simon kes 02-01-2019

bestelling werd op tijd bezorgd en netjes afgeleverd Nadeel was dat wij om 07.00 uur uit bed werden gebeld om te vertellen dat bezorging einde middag zal plaatsvinden

Ernst 02-01-2019

Overzichtelijk en ruim assortiment; vriendelijke en deskundige medewerkers. Duidelijke (garantie)voorwaarden.

Kiymet 02-01-2019

Ze zijn niet makkelijk met retourneren!. Wij hebben 2 dagen geleden een stofzuiger gekocht en die wilden ze niet terugnemen, omdat ze vonden dat het heel erg beschadigd is. We hebben een woning met 3 verdiepingen en er onstonden hierdoor krasjes. Het was een miele stofzuiger waar we met hele familie mee tevreden zijn. De medewerkers van BCC gellofden ons niet dat we 2 dagen geleden hadden gekocht ivm krasjes, terwijl we één bon hadden en deden moeilijk met retourneren. Stofzuiger zuigt niet goed, omdat hun zo moielijk hebben gedaan, hebben we gevraagd om door te sturen naar Miele. hopen dat hun iets voor ons kunnen doen. Het is gekocht voor €200 dus geen goedkoop spul!!!

Frank 02-01-2019

Ik kocht mijn 4K TV bij BCC in Hilversum. Werd zeer plezierig te woord gestaan en kreeg alle uitleg die nodig was. Omdat de TV elders goedkoper bleek, werd onmiddellijk de prijs aangepast. Heel netjes. Installeren van de TV was een eitje. Ik ben er blij mee.

HvB 02-01-2019

Medewerker van de winkel legde alles goed uit en nam er de tijd voor.Gaf goed 👍 advies.

Rob 02-01-2019

Vriendelijk geholpen. Wel heel even moeten wachten totdat er een verkoper vrij was, was vrij druk i de winkel. Daarna perfect geholpen. 2 aanschaf bij BCC binnen maand ;-)

Andre 02-01-2019

Super goede service personeel neemt echt de tijd voor je.We gaan graag naar de winkel ik n Beverwijk toe

Raymond 02-01-2019

Toen wij aankwamen in het filiaal in Utrecht was het nog even "wie kon ons helpen", duurde even voordat de juiste persoon naar ons toe kwam. Maar toen de persoon er was ging het prima. Dat oortjessysteem moet misschien toch beter werken. Uiteindelijk gaat het altijd over de prijs, deze man was eerst erg standvastig en er kon niets van de prijs af, maar opeens aan een tafel zonder enige opmerking van ons kon het wel. Beetje vaag dit, het is wel of niet. Wat ik dan nog wel jammer vondt is dat hetzelfde apparaat een paar dagen later in de aanbieding was. De 10 is het niet, maar wel een voldoende.

Kathleen 02-01-2019

I got a dishwasher from BCC in the summer and was very pleased with the service and information in the store as well as the installation at home. So I decided to go back to BCC for a new TV. Again, service and information were excellent. The young man who helped me took a lot of time helping me find what I wanted at a price within my budget and even carried the new TV out to my car, which was parked out in the parking lot.

MCvGoethem 02-01-2019

Ik was al enige tijd op zoek naar een goede e-reader... De medewerker van BCC Amersfoort heeft goed uitgelegd wat de verschillen zijn tussen de e-readers. Toen in de winkel bleek dat de uiteindelijk gekozen e-reader van Kobo niet op voorraad was, werd er direct gekeken of er in het dichtstbijzijnde filiaal wel één aanwezig was. Gelukkig was dat zo en een dag later had ik mijn e-reader in huis. Top service van BCC!

Martin 02-01-2019

Fijne en betrouwbare shop, bestellen ging makkelijk en kon betalen met freebees.
Levering de volgende dag.

fsieben 02-01-2019

Was 27-12 in de winkel in Beek-Lb voor een nieuwe smartphone, die alleen in de webshop aanwezig was.
Nadat de laagste prijsgarantie was ingesteld door de medewerker van BCC werd de telefoon door hem besteld, levering aan huis op 28-12! Ondanks de drukte voor pakketjes afleveren kwam het pakje keurig op tijd,

Tonny 02-01-2019

Goede winkel ,personeel behulpzaam en weten voldoende over hun artikelen!een groot uitgebreid assortiment met keuze voor iedereen!

Kees 02-01-2019

Op zoek naar een nieuwe e-reader ben ik uitstekend geinformeerd over de mogelijkheden en het gebruik van de verschillende typen en prijzen van Kobo. Ik heb een prima e-reader gekocht.

irma 02-01-2019

duidelijke site, uiteindelijk artikel in de winkel gekocht omdat ik het meteen nodig had.
vriendelijke en kundige bediening, tevreden met het gekochte produkt

Liz 02-01-2019

Compacte digitale magnetron met leuk retor uiterlijk voor een goede prijs. Goede advies mogen onvangen van de verkoopmedewerkster over zaken waarmee rekening te houden (warmteafvoer, hoogte (ivm opwarmen melk in babyflesjes) en instellingen.

Remco1978 02-01-2019

Goede service, voor alles een oplossing.
Vriendelijke personeel, staan snel voor je klaar.

Suzana Westmaas 02-01-2019

Bij BCC word ik altijd vakkundig geholpen en geadviseerd. Zij nemen altijd de tijd om je te helpen en hun voorraad is vooraf online in te zien. Geen wachttijden of levertijden, gewoon lekker direct mee nemen uit de winkel. Top! Ga zo door!

Sjarbey 02-01-2019

Goede service en verkopers die met je meedenken. Niet het duurste proberen te verkopen maar oplossingen op maat.

Een zaak fijn om te winkelen. 02-01-2019

Terzake kundige medewerkers, vriendelijk en behulpzaam. Ook met betrekking tot eventueel retourneren.

Joost 02-01-2019

BCC is een fijne winkel, vriendelijk en behulpzaam personeel. Wij hadden zwarte Bose Soundboxen gekocht maar toen we ze thuis hadden uitgepakt en geïnstalleerd hadden we liever toch witte boxen gehad. Telefonisch contact gehad met BBC en het was geen enkel probleem om de boxen om te ruilen voor de witte kleur, wij waren blij verrast dat we de geopende dozen zo weer terug konden brengen naar de winkel.

C.L. van der Bijl 02-01-2019

BCC zit niet in mijn woonplaats. Op bezoek in Delft ben ik bij BCC aangenaam verrast door de uitgebreide keuze van de daar opgestelde artikelen. Dit heeft mij aangezet tot aankoop van een koffiezet-apparaat, waarnaar ik al langer naar op zoek was. Goede voorlichting heeft mij daarbij geholpen.

Andrea pleiter 02-01-2019

Wij zijn in de winkel geweest in Almere daar zijn wij prima geholpen om een tv te kopen goede uitleg geven over de verschillen want ons goed heeft geholpen om een keuze te maken,heeft ons ook geholpen om de tv naar de auto te brengen .top

Sylvia 02-01-2019

Het was een drukke oudejaarsdag en ik moest op het laatste moment nog een friteuse kopen om oliebollen te bakken. Ondanks de drukte was er een hele goede sfeer in de winkel en werd ik zeer vriendelijk en deskundig geholpen. Zonder te pushen maar met duidelijke uitleg over de verschillen tussen de apparaten. Wat begon als een haastige snelle boodschap werd hierdoor een hele fijne winkelervaring. Waardoor ik weer helemaal gesterkt was in het bezoeken van dit filiaal ipv alleen maar de goedkoopste online uit te zoeken!

Putters 02-01-2019

Top geholpen en geadviseerd door een zeer kundige medewerker. Had me op Internet georiënteerd naar verschillende modellen tvs. Verkoper heeft heel goed de voor en nadelen tussen de verschillende types uitgelegd.

Herman 02-01-2019

ik wilde een sony tv van bepaald type maar was in Hoorn niet in voorraad, zij hebben gebeld met Zaandam en daar stond er een. Ik naar Zaandam en daar stond hij al klaar. Keurig geholpen en ik zo blij als een kind. super. Dit is o.a een reden dat wij altijd bij bcc kopen.

Mevr. Albers 02-01-2019

ik had een nieuwe mobiele telefoon gekocht, alleen bleek deze bij thuiskomst en na installatie allerlei opstart problemen te hebben. wat een miskoop dacht ik nog. bij terugkomst in de winkel zeer vriendelijk weer geholpen en men had alle begrip. meteen advies gekregen over een soort gelijke telefoon waar ik nu zeer tevreden mee ben. Complimenten voor de goede eerlijke en deskundige verkopers

Ronald Edelbroek 02-01-2019

Na een mooie 65"tv te hebben gekocht, na 1 week toch nog even kijken bij bcc voor kabels, het zal toch niet zo zijn, blijkt de tv binnen 8 dagen met € 155 te zijn gezakt, toch even de verkoper erop aangesproken van hoe dit kon in 8 dagen, Geen probleem mijnheer u krijgt het verschil gewoon terug, oooh oké als extraatje heb ik voor de helft de extra verzekering gekregen voor de helft van de prijs. Dus hele nette correcte oplossing vond ik zelf van de BCC allebei blij. Voortaan gewoon weer lekker naar de BCC, de kennis van de producten is gewoon beter dan bij de concurrent.

John Duijf 02-01-2019

Vriendelijkheid en vakkundigheid van de medewerkers in de winkel. Ruime keuze van artikelen en zeker de snelle levering van mijn aankoop. Netjes en ook vakkundig geplaatst door de medewerkers van BCC die mijn aankoop kwamen brengen 2 hoog zonder lift. Volgende aankoop weer bij BCC in Sliedrecht

Ineke van merode 02-01-2019

Leuke vriendelijke hulp ontvangen en een snelle service. De monteurs zijn netjes en op tijd goed gemaakte afspraken komen ze na.
Kortom niet veel op aan te merken

Iris PH 02-01-2019

Het personeel is altijd erg vakkundig en denk in oplossingen mee. Ze zijn respectvol en vriendelijk.

Petra 02-01-2019

Goede service en eerlijke antwoorden op me vragen. Verkoper wist waar hij het over had.

Jos Nohlmans 02-01-2019

Super tevreden over de service en de gemaakte afspraken komen ze na!
Een echte aanrader!

Xavier Lavocat 02-01-2019

- Goed en vel keus in de winkel,
- vriendelijke personeel,
- goede adviesen,
- montage van TV en sound systeem door BCC

Wil en Peter 02-01-2019

BCC Zoeterwoude is een erg prettige winkel met deskundig personeel.
Je wordt uiterst vriendelijk geholpen en bij vragen krijg je duidelijk en eerlijk antwoord.
Het assortiment is ook heel gevarieerd en de prijzen zijn eerlijk, zowel op de website als in de winkel dezelfde prijzen en geen addertjes onder het gras.

Wij zijn zeer tevreden!

heuvi 02-01-2019

goed geholpen, vriendelijk , behulpzaam, de prijs werd gelijk aangepast aan de goedkopere prijs van de concurrent

JanMelle 02-01-2019

Goed geholpen door de verkoper en prima uitleg over het product. Het was alleen jammer dat er van de smartphone voorraad alleen zwart verkrijgbaar was.

Anita Zwart 02-01-2019

Er wordt met je meegedacht. De verkoper gaf eerst tips om het mankement te proberen te verhelpen.

Jack 02-01-2019

Prima winkel, zeer vriendelijk en kundig personeel, men heeft verstand van zaken. De service is uitstekend, afspraken zijn helder en worden stipt nagekomen.