Anja 03-01-2019

Alles perfect geregeld, droger besteld andere dag geleverd en op zijn plaats aangesloten.
Zeer vriendelijke bezorgers en zonder klagen de droger de trap opgedragen en oude mee terug genomen. Voor goede service en betrouwbaarheid moet je bij BCC zijn is mijn mening.

Hans Verschuuren 03-01-2019

Onze nieuwe Miele wasmachine is zojuist helemaal volgens afspraak door BCC bezorgd en netjes geplaatst. Hij staat nu te spoelen om hem klaar te maken voor het eerste gebruik.
Keurige informatie via mail, SMS en tien minuten voor het aflevermoment per telefoon, het klopte helemaal. Wij zijn zeer tevreden over het hele traject, van koop tot en met aflevering en bevelen BCC dan ook aan. Misschien ook het vermelden waard: omdat het om een Miele gaat waar we vele jaren zorgeloos mee door willen, hebben we ook gekozen voor een verlenging van de garantietermijn met vijf extra jaren. Het mooie hiervan is dat er, als de machine in die periode stuk gaat en niet meer hersteld kan worden, op basis van het aankoopbedrag (dus zonder afschrijving) een bedrag beschikbaar wordt gesteld. We weten dat de meningen over dit soort reparatieverzekeringen verdeeld zijn, maar in dit geval hebben we er bewust voor gekozen. De premie is bij aankoop volledig betaald en ben je na een tijdje vergeten. Maar als de nood aan de man mocht komen, ben je blij dat je het gedaan hebt!

Nieke 03-01-2019

Bij binnenkomst (Bilderdijkstraat te Amsterdam) werd ik direct vriendelijk te woord gestaan door de dame achter de kassa/infobalie. Heel snel werd ik geholpen door een medewerker. Ik kreeg goede en duidelijke uitleg, kort en krachtig. Daar houd ik van.
De medewerker begeleidde mij naar de kassa en zag dat de dame achter de kassa druk met een andere klant was. Hij was niet te beroerd om mijn aankoop af te rekenen.
Alles is prima verlopen conform het protocol en dat is nu juist hetgeen mij verdrietig maakt. Het verschil tussen robots is niet meer zo groot. Ik zie aan het personeel dat zij niet opereren vanuit hun hart. Als je echt connectie met mensen wil maken komt dat vanuit het hart! Hier valt veel winst te behalen voor zowel de klant als de medewerker.

Huib 03-01-2019

het is een fijne winkel goed overzichtelijk ruim assortiment en heel belangrijk vriendelijk personeel en hulpvaardig zover ik kan beoordelen hebben ze kennis van zaken

S .N 03-01-2019

Zeer goed tevreden over hulp en advies van het personeel en afspraken 100% nagekomen.

Kevin 03-01-2019

Erg vriendelijk geholpen door de medewerktster in de winkel. Goede uitleg gekregen over het product (een droger) dat we zochten. Bezorging is ook soepel, netjes en snel verlopen. Zeker het aanraden waard.

W.M. Ernst 03-01-2019

Het is een fijne winkel wij komen er al heel lang, wij worden altijd goed geholpen en het personeel is vriendelijk, en legt alles goed uit, als wij binnen komen worden wij zelf herkent, mijn man moest in Rotterdam geopereerd worden en ik kreeg toen mijn eerste computer dat is nu 13 jaar geleden,en hebben altijd de elec.apperaten bij de BCC in Oosterhout gekocht met veel plezier. mevr Ernst

Willem van Eenenaam 03-01-2019

De klantvriendelijkheid en kennis komt over in een goede uitleg en test van de producten.

Bas 03-01-2019

Zeer snelle levering. Binnen 10 minuten binnen, plaatsen aansluiten en oude apparaat weer mee.

Jacco 03-01-2019

Met de aankoop van een tv ga je naar de BCC, vakkundig personeel en geven goed advies. In het walhalla van aanbieders, aanbiedingen en aanbod is het voor een consument onoverzichtelijk wat moet ik aanschaffen. Dennis en zijn collega's in Veenendaal maken het verschil met het geven van maatwerk en advies.

Flinder 03-01-2019

Ik heb tv gekocht.
Snelle levering en top de montange service.
Ook word TV voor je ingesteld.

Sandra Giepmans 03-01-2019

Wij gaan nu al jaren voor onze electrisch apparaten naar de BCC... gewoon omdat de service altijd netjes is. Bij problemen doen ze er alles aan om het op te lossen. De winkel in Helmond is echt een prettige winkel met vertrouwd personeel.

M Palland 03-01-2019

De levering was op tijd en de mensen waren vriendelijk en behulpzaam. Ik vond het erg fijn, of prettig dat de levering tijdig was.

Sandra Napolitano 03-01-2019

Ik heb voor bcc gekozen omdat ze ruime keus hebben veel prijsklassen. De levering was snel en de bezorgers vrolijk, vriendelijk en behulpzaam. Zeer prettige ervaring!!

Maikel 03-01-2019

Ik koos voor deze winkel omdat veel producten die volgens de consumentenbond het beste uit de test kwamen hier verkrijgbaar waren. Heb een inductiekookplaat, stofzuiger, wasmachine en combimagnetron hier gekocht. Alles werd netjes op de afgesproken datum geleverd op de stofzuiger na, deze was niet aangekomen bij de distributie. De installateurs zeiden dat ik het beste de dag erna even kon bellen. Nieuwe afspraak gemaakt voor het afleveren van de stofzuiger. Deze werd op de afgesproken datum afgeleverd. Alles werkt helemaal naar behoren. Super service en goeie producten!

Rob 03-01-2019

Betreft de aankoop van de Epson ET 2650. De winkelbediende gaf me een goed advies over de aan te kopen printer. BCC had een goede prijs en biedt gelegenheid om de Freebees in te wisselen. Daardoor heb ik de printer met goede voorwaarden aan kunnen kopen. De printer was makkelijk aan te sluiten en te installeren, mede dankzij de universeel bruikbare printerkabel van mijn oude HP-printer in combinatie met de bij de printer meegeleverde CD. Het vullen van de inkt is bijzonder makkelijk. Na zo'n 20 minuten was de printer gebruiksklaar en rolde de eerste print eruit. Het eerste gebruik van de scan-functie was even een puzzel, want de app van Epson (Epson Scan 2) is in het gebruik niet zo vanzelfsprekend als ik bij mijn oude HP printer gewend was. Zo was het lastig uit te vinden hoe je een scan van meer pagina's in één PDF-bestand kon krijgen. Na wat uitproberen en zoekwerk in de app is het wel gelukt, maar dat gaf in het begin wel wat ergernis. Nu afwachten wat de duurzaamheid van de printer is. Heb daar wel hoge verwachtingen van - de tijd zal het leren.

Jubee 02-01-2019

Gebruiksvriendelijk, makkelijk te vinden wat je zoekt. Duidelijke filmpjes & informatie beschikbaar.
Bezorgers super aardig en geven tips.

LvanR 02-01-2019

Ik heb specifiek voor de BCC gekozen, omdat ik zeer goede ervaringen had mbt de service. Ook nu weer na defect apparaat, perfect en netjes geholpen apparaat vervangen zonder discussie en niet nog eens opgestuurd voor reparatie.

Dorothee 02-01-2019

Bram was een droom adviseur voor ons. Hij wist waar hij het over had, probeerde ons niets aan te smeren, maar kon duidelijk de voors en tegens van de producten weerleggen waar wij interesse in hadden. Het was zo goed dat wij klanten, die ook aan het kijken waren, van zijn kennis op de hoogte stelden. Het was zo interessant en duidelijk dat het ook direct voor ons als leek een begrijpelijk verhaal was. Hij pushte niet, maar wij hebben een prima keuze kunnen maken door hem. Een hele andere keuze dan waar we voor kwamen, maar zijn er erg gelukkig mee. En de andere klanten die met ons mee "keken" dus ook. BCC in combinatie met Bram in Haarlem is een gouden combinatie ;-)

Theo 02-01-2019

Artikel 31 december besteld en 2 januari al in huis. Zeer tevreden over de snelle levering.

. 02-01-2019

Vandaag binnengekomen en doet wat die moet doen, tot dus ver is dit dus een fijne wasmachine

Sjak 02-01-2019

Goed en duidelijk geholpen bij BCC Roosendaal. Keuze was gevallen op een qled tv en verkoper nam ruim de tijd om uitleg te geven zonder dwingend te zijn.

Piet van Berrege 02-01-2019

Op zoek naar de beste prijs/kwaliteit bij BCC geslaagd. De aankoop was snel en simpel en de bezorging binnen 1 werkdag aan huis. Stevig verpakt, degelijke service.
We zijn zeer tevreden met de aankoop. We kunnen BCC van harte aan bevelen.

Mirjam 02-01-2019

goede service aardige verkopers aangekocht een printer en laptop. printer is uitstekend maar de laptop wilde niet opstarten. deze retour naar de winkel gebracht en zonder probleem een andere meegekregen. deze werkt uitstekend

Kitty 02-01-2019

Een super winkel ga eigenlijk altijd naar bcc voor het kopen van elektrische apparaten super service

Dennis van Bastelaar 02-01-2019

Erg overzichtelijk en makkelijk te bestellen. Na dat ik mijn product gevonden had duurde het max 3 minuten om te bestellen en betalen (moest hierbij ook nog een account maken).
Daarna is het dezelfde dag nog klaargezet en had ik het de volgende dag binnen. Geweldig!

John 02-01-2019

Ik was op zoek naar een Pizzarette voor 6 personen en helaas had BCC in Oss deze niet op voorraad. Maar toen ik vertelde dat ik hem die dag eigenlijk nodig had omdat het een cadeau was heeft de bedrijfsleider andere vestigingen gebeld of die er eentje op voorraad hadden staan. Toen er in Veghel wel eentje op voorraad was bood hij aan dat hun die op gingen halen voor mij. Wat een service! Ik was al tevreden dat er eentje in Veghel stond en dat ik die op zou kunnen halen, maar nu kon ik 'm later die dag gewoon in Oss ophalen! Top service!

Ann Klein 02-01-2019

Fijne winkel, de personeel zijn zeer vriendelijk, heb advies gevraagd over een artikel en dat werd keurig uitgelegd.
Van ons een dikke pluim voor jullie.

Sonja Pal 02-01-2019

Overzichtelijke ruime winkel met vriendelijk personeel. Bezorgsevice is uitgebreid en duidelijk. Bezorgers waren proffesioneel en vlot.

Bart 02-01-2019

Deskundige hulp bij het kopen van een nieuwe laptop. Zelf heb ik er niet zoveel verstand van, maar daarvan werd geen misbruik gemaakt door mij een te duur apparaat aan te smeren. Zelf dacht ik dat ik minstens het dubbele had moeten besteden.

Marjoka 02-01-2019

Ontzettend vriendelijk geholpen, wilde de laatste frituurpan en dat was geen probleem. Ondanks de drukte die er toen was netjes de tijd genomen om me te helpen

Ludie 02-01-2019

De winkel staat in Venray. Hij staat in Venray bekend als een winkel met goede service en is zeer klantvriendelijk. Ook is de prijs /kwaliteit goed te noemen.

Kabel garmin 02-01-2019

Deze keer een onvoldoende en eerlijk dat ben ik niet gewend bij BCC. Ik vraag naar iemand die verstand had van navigatie, de door mij pasgekochte garmin bezit geen kabel waarmee ik de garmin via het stopcont kan opladen. Ik kreeg. Een kabel mee die dat zeer kon! MIS ook deze nieuwe geeft een foutmelding aan.
Dat was dus GEEN ZEKER WETEN, dus ik ha hem terugbrengen.
!

De korver 02-01-2019

Super service heel netjes geholpen goede verkoper eerlijk aanrader

Willeke 02-01-2019

op 1 januari 2019 om 13 uur bestelling geplaatst, direct bevestiging per mail, en binnen 24 uur geleverd! Echt super snel en dat met een feestdag als besteldatum. Zeer tevreden en zal zeker vaker bestellen en iedereen aanraden dat bij BCC te doen. TOP!

M. De Groot 02-01-2019

Na 1,5 jaar mijn jbl sport oordopjes koptelefoon stuk gegaan aan het snoertje, was een prima model en erg tevreden over.
het oude model was niet meer aanwezig maar mocht een nieuw model uitzoeken voor dezelfde prijs, heel fijn !!!!

Roger Kompier 02-01-2019

Ze hadden me het verkeerde art verkocht, na overleg met de manager is het probleempje netjes opgelost.
Super service dus

Naomi 02-01-2019

Je krijgt in de vroege ochtend een berichtje met het tijdstip wanneer het produkt wordt geleverd en ipv dat daar in staat dat je de bezorger kan verwachten tussen 8 en 18 stond er bij mij tussen half 3 en half 5. Heel fijn want op die manier kan je dus gewoon je gebruikelijke dingen doen. Er werd bij mij zelfs eerder op de dag gebeld dat ze er,als het mij uitkwam over een half uurtje al konden zijn! Heel fijn omdat het bij mij om een wasmachine ging. Dus tot nu toe,top service en ook nog eens de goedkoopste die ik kon vinden!

Jonker 02-01-2019

De bestelde oven werd keurig op de afgesproken tijd afgeleverd, geinstalleerd en getest. Vlot en vakkundig personeel gaf ook goed advies en antwoord op enige technische vragen.

Albert 02-01-2019

Overzichtelijke webshop met gunstig geprijsde artikelen. Geen loze beloften en snelle levering.

Fam Bartels 02-01-2019

Fijne winkel met vriendelijk en deskundig personeel, dat de tijd voor je neemt.

Kees 02-01-2019

Eerlijk gezegd de shop gekozen omdat ze bovenaan stonden bij Kieskeurig EN de beste prijs voerden. Waarom zo'n hoog cijfer? Om dat letterlijk alles klopte. Elke belofte die gedaan is, is waargemaakt. De bezorging was keurig in het opgegeven tijdvak en ik werd 5 minuten vooraf nog gebeld dat ze er aan kwamen. Installatie en verwijderen oud apparaat ging uiterst professioneel en met zorg voor trap/muur de boel weer keurig achtergelaten. De mannen wilden geen koffie (snap ik, kans op "bocht" is natuurlijk groot). De bon tekenen ging elektronisch, efficiënter dan dit kan het echt niet. Waarom dan geen 10? Tja, ambitie moet je wel houden nietwaar :)

A Stuurman 02-01-2019

Wij zijn goed geholpen. De verkoper was een vriendelijke man. Toen wij vertelden dat ons product goedkoper was in een andere winkel keek hij dat meteen na en kregen wij ons product voor dezelfde prijs. Winkel zeer overzichtelijk. SUPER

Familie Louka uit Amstelveen 02-01-2019

Wij doen al onze grote aankopen (televisies, printers, laptops, tablets, Nespresso koffieautomaten, telefoons, navigatie) al jaren bij de BCC in Buitenveldert vanwege de klantvriendelijkheid en hele goede service! Het personeel van BCC Buitenveldert heeft nog echt tijd en aandacht voor een klant, zowel voor als na de aankoop. Vooraf wordt je zo goed mogelijk geïnformeerd, maar mocht je na aanschaf toch tegen problemen aanlopen met het product, dan wordt je bij BCC Buitenveldert professioneel en correct behandeld. Ze zijn altijd bereid te helpen als bijvoorbeeld installeren of updaten niet lukt, of als er andere problemen zijn met de aangekochte apparaten. Echt - super!!!! Wij blijven trouwe fans!

Ingrid 02-01-2019

Vakkundig en vriendelijke verkoper.
Genoeg mogelijkheden in de winkel voor een goede keuze.

G Pennings 02-01-2019

Vorige week kocht ik bij BCC in Helmond een draagbare harddisk (Backup Plus Slim 2TB). Deze wilde ik gebruiken om een backup van mijn NAS te maken. De installatie i.c.m. met mijn iMac was wat gecompliceerder. Reden om bij BCC advies in te winnen. Daar ben ik goed op weg geholpen en ben op dit moment bezig om de beoogde backup te maken. Prima service en dito advies.

Lokesan 02-01-2019

Bcc outlet. Online besteld en snel binnen. Makkelijk via ideal betaald. Vriendelijke en goeie service.

Angelo 02-01-2019

Advies gekregen in winkel
Snelle levering
Goede bezorging inclusief aansluiting

H 02-01-2019

Simpel bestellen via de webwinkel, gemnakkelijke en snelle betaling en zeer snelle levering. Een van de weinige webwinkels waar een artikel volledig met vvv bonnen betaald kan worden.

Noud 02-01-2019

BCC Nijmegen Dukenburg:
Ontzettende aardige, vakkundige medewerkers. Goed en fijn advies! Superservice!