John 02-01-2019

Ik was op zoek naar een Pizzarette voor 6 personen en helaas had BCC in Oss deze niet op voorraad. Maar toen ik vertelde dat ik hem die dag eigenlijk nodig had omdat het een cadeau was heeft de bedrijfsleider andere vestigingen gebeld of die er eentje op voorraad hadden staan. Toen er in Veghel wel eentje op voorraad was bood hij aan dat hun die op gingen halen voor mij. Wat een service! Ik was al tevreden dat er eentje in Veghel stond en dat ik die op zou kunnen halen, maar nu kon ik 'm later die dag gewoon in Oss ophalen! Top service!

Ann Klein 02-01-2019

Fijne winkel, de personeel zijn zeer vriendelijk, heb advies gevraagd over een artikel en dat werd keurig uitgelegd.
Van ons een dikke pluim voor jullie.

Sonja Pal 02-01-2019

Overzichtelijke ruime winkel met vriendelijk personeel. Bezorgsevice is uitgebreid en duidelijk. Bezorgers waren proffesioneel en vlot.

Bart 02-01-2019

Deskundige hulp bij het kopen van een nieuwe laptop. Zelf heb ik er niet zoveel verstand van, maar daarvan werd geen misbruik gemaakt door mij een te duur apparaat aan te smeren. Zelf dacht ik dat ik minstens het dubbele had moeten besteden.

Marjoka 02-01-2019

Ontzettend vriendelijk geholpen, wilde de laatste frituurpan en dat was geen probleem. Ondanks de drukte die er toen was netjes de tijd genomen om me te helpen

Ludie 02-01-2019

De winkel staat in Venray. Hij staat in Venray bekend als een winkel met goede service en is zeer klantvriendelijk. Ook is de prijs /kwaliteit goed te noemen.

Kabel garmin 02-01-2019

Deze keer een onvoldoende en eerlijk dat ben ik niet gewend bij BCC. Ik vraag naar iemand die verstand had van navigatie, de door mij pasgekochte garmin bezit geen kabel waarmee ik de garmin via het stopcont kan opladen. Ik kreeg. Een kabel mee die dat zeer kon! MIS ook deze nieuwe geeft een foutmelding aan.
Dat was dus GEEN ZEKER WETEN, dus ik ha hem terugbrengen.
!

De korver 02-01-2019

Super service heel netjes geholpen goede verkoper eerlijk aanrader

Willeke 02-01-2019

op 1 januari 2019 om 13 uur bestelling geplaatst, direct bevestiging per mail, en binnen 24 uur geleverd! Echt super snel en dat met een feestdag als besteldatum. Zeer tevreden en zal zeker vaker bestellen en iedereen aanraden dat bij BCC te doen. TOP!

M. De Groot 02-01-2019

Na 1,5 jaar mijn jbl sport oordopjes koptelefoon stuk gegaan aan het snoertje, was een prima model en erg tevreden over.
het oude model was niet meer aanwezig maar mocht een nieuw model uitzoeken voor dezelfde prijs, heel fijn !!!!

Roger Kompier 02-01-2019

Ze hadden me het verkeerde art verkocht, na overleg met de manager is het probleempje netjes opgelost.
Super service dus

Naomi 02-01-2019

Je krijgt in de vroege ochtend een berichtje met het tijdstip wanneer het produkt wordt geleverd en ipv dat daar in staat dat je de bezorger kan verwachten tussen 8 en 18 stond er bij mij tussen half 3 en half 5. Heel fijn want op die manier kan je dus gewoon je gebruikelijke dingen doen. Er werd bij mij zelfs eerder op de dag gebeld dat ze er,als het mij uitkwam over een half uurtje al konden zijn! Heel fijn omdat het bij mij om een wasmachine ging. Dus tot nu toe,top service en ook nog eens de goedkoopste die ik kon vinden!

Jonker 02-01-2019

De bestelde oven werd keurig op de afgesproken tijd afgeleverd, geinstalleerd en getest. Vlot en vakkundig personeel gaf ook goed advies en antwoord op enige technische vragen.

Albert 02-01-2019

Overzichtelijke webshop met gunstig geprijsde artikelen. Geen loze beloften en snelle levering.

Fam Bartels 02-01-2019

Fijne winkel met vriendelijk en deskundig personeel, dat de tijd voor je neemt.

Kees 02-01-2019

Eerlijk gezegd de shop gekozen omdat ze bovenaan stonden bij Kieskeurig EN de beste prijs voerden. Waarom zo'n hoog cijfer? Om dat letterlijk alles klopte. Elke belofte die gedaan is, is waargemaakt. De bezorging was keurig in het opgegeven tijdvak en ik werd 5 minuten vooraf nog gebeld dat ze er aan kwamen. Installatie en verwijderen oud apparaat ging uiterst professioneel en met zorg voor trap/muur de boel weer keurig achtergelaten. De mannen wilden geen koffie (snap ik, kans op "bocht" is natuurlijk groot). De bon tekenen ging elektronisch, efficiënter dan dit kan het echt niet. Waarom dan geen 10? Tja, ambitie moet je wel houden nietwaar :)

A Stuurman 02-01-2019

Wij zijn goed geholpen. De verkoper was een vriendelijke man. Toen wij vertelden dat ons product goedkoper was in een andere winkel keek hij dat meteen na en kregen wij ons product voor dezelfde prijs. Winkel zeer overzichtelijk. SUPER

Familie Louka uit Amstelveen 02-01-2019

Wij doen al onze grote aankopen (televisies, printers, laptops, tablets, Nespresso koffieautomaten, telefoons, navigatie) al jaren bij de BCC in Buitenveldert vanwege de klantvriendelijkheid en hele goede service! Het personeel van BCC Buitenveldert heeft nog echt tijd en aandacht voor een klant, zowel voor als na de aankoop. Vooraf wordt je zo goed mogelijk geïnformeerd, maar mocht je na aanschaf toch tegen problemen aanlopen met het product, dan wordt je bij BCC Buitenveldert professioneel en correct behandeld. Ze zijn altijd bereid te helpen als bijvoorbeeld installeren of updaten niet lukt, of als er andere problemen zijn met de aangekochte apparaten. Echt - super!!!! Wij blijven trouwe fans!

Ingrid 02-01-2019

Vakkundig en vriendelijke verkoper.
Genoeg mogelijkheden in de winkel voor een goede keuze.

G Pennings 02-01-2019

Vorige week kocht ik bij BCC in Helmond een draagbare harddisk (Backup Plus Slim 2TB). Deze wilde ik gebruiken om een backup van mijn NAS te maken. De installatie i.c.m. met mijn iMac was wat gecompliceerder. Reden om bij BCC advies in te winnen. Daar ben ik goed op weg geholpen en ben op dit moment bezig om de beoogde backup te maken. Prima service en dito advies.

Lokesan 02-01-2019

Bcc outlet. Online besteld en snel binnen. Makkelijk via ideal betaald. Vriendelijke en goeie service.

Angelo 02-01-2019

Advies gekregen in winkel
Snelle levering
Goede bezorging inclusief aansluiting

H 02-01-2019

Simpel bestellen via de webwinkel, gemnakkelijke en snelle betaling en zeer snelle levering. Een van de weinige webwinkels waar een artikel volledig met vvv bonnen betaald kan worden.

Noud 02-01-2019

BCC Nijmegen Dukenburg:
Ontzettende aardige, vakkundige medewerkers. Goed en fijn advies! Superservice!

Irene 02-01-2019

Onze dochter van 7 heeft zelf gespaard voor een eigen tablet. Wij zijn zeer goed geadviseerd, eigenlijk wilde ze een 2 in 1 laptop maar dankzij goede uitleg is het een tablet geworden van samsung, met een garantie van 4 jaar. Nu een zeer trots meisje in huis. Installatie ging super makkelijk, prachtig mooi beeld. Zeer tevreden

Tonny Luesken 02-01-2019

Bij BCC Vlaardingen wordt je altijd met een vriendelijke lach geholpen. Bijna alles met een stekker bij ons komt wel.bij bcc vandaan. Ook als iets niet naar behoren werkt bellen ze je om het weer goed te maken.... kwaliteit met een.glimlach

Suus 02-01-2019

Snelle levering, duidelijke productomschrijving, eerlijk over leveringstermijn en goed op de hoogte gehouden over bezorging. Niks op aan te merken!

BD 02-01-2019

Prima. Persoonlijke service en aandacht. Ze kennen de vaste klanten! Ook heel makkelujk met ruilen, geruisloze online en offline ervaring.

Nico 02-01-2019

Bij BCC konden wij terecht om diverse Tv s met elkaar te vergelijken. De verkoper gaf ons deskundig advies, nam de tijd en zorgde ervoor dat we onze koop compleet hebben gedaan inclusief alle toebehoren en installatie.

Marja 02-01-2019

We kopen vaker bij BCC. Kundige verkopers. Ze luisteren goed naar je en je besluit dan snel tot een goede aankoop. Service is perfect, ook als er iets mankeert, wordt snel een goede oplossing geboden.
We hebben nu een mooie AEG-wasmachine daar gekocht. Hij moest naar zolder, maar dat bleek geen probleem. Hij staat nu lekker stil te wassen.

BK 02-01-2019

vriendelijke, behulpzame verkoopadviseuse. Duidelijke uitleg over mogelijkheden van het produkt.

Bart Schafer 02-01-2019

BCC doet wat het belooft. Goed advies vooraf, een duidelijke bestelprocedure, een mail en een telefoontje kort voor aflevering en....ja hoor, lachende medewerkers aan onze voordeur.
Top!

Robert 02-01-2019

Goed en duidelijk geholpen. Geen push gevoel. Heerlijke winkel. En vriendelijk personeel.

Henk van Leeuwen 02-01-2019

Ik geef de winkel van BCC- Lisse een dikke 10 voor de klantvriendelijkheid en deskundige en snelle service! Onze laptop had opstart problemen, er werd direct naar gekeken en het werd keurig verholpen! Ook hadden wij een defecte keukenblender meegenomen. En in de winkel kregen we als advies een los onderdeel te bestellen. De medewerker van de BCC ging direct in de winkel het juiste onderdeel bestellen en ook die werkt weer naar behoren! Kortom, als het om klantvriendelijkheid en service gaat, ben je bij de BCC- Lisse op het juiste adres!

Ria 02-01-2019

de winkel is overzichtelijk en het personeel is heel bekwaam en zeer vriendelijk.

Rob 02-01-2019

Zoals altijd zeer vriendelijk en ter zake kundig geholpen, ditmaal bij de aanschaf van een E-Reader.
Wij kopen ons witgoed en elektronica al vele jaren bij BCC in Middelburg.
Ook onze kinderen weten de weg naar BCC te vinden en zijn zeer tevreden over de service.

Marlou 02-01-2019

Werd goed geholpen, vriendelijk personeel. Er was snel iemand beschikbaar om te helpen. Niet de massa verkoop zoals bij de buurman Mediamarkt. Daarom gaat mijn voorkeur uit naar BCC. Service daar geeft mij meer vertrouwen en ze gaan mee met de voordeligste prijzen dus helemaal tevreden.

kees Goedhart 02-01-2019

goede indeling overzichtelijk. vriendelijk personeel. goed geholpen. maakt niet uit waar je voor komt. Alleen die ene jongen van de bovenverdieping niet meer op de benedenverdieping late werken. tenzij hij meer weet te staan dan ik. Hoeft hij ook niet iedere keer zijn verontschuldiging te maken dat ie van de bovenverdieping is,.

Charissa 02-01-2019

Supersnelle service, op oudjaarsavond besteld en op 2 januari al netjes afgeleverd.

John 02-01-2019

Overzichtelijke winkel, ruime keuze en ruime kennis personeel, levering was op tijd.

Jan 02-01-2019

Altijd de juiste hulp en uitleg over wat je zoekt. En geen smoesjes deze is beter omdat hij duurder is, je krijgt de juiste uitleg en de beste prijs.

Anoniempje 02-01-2019

Vriendelijke medewerkers. Ze nemen de tijd voor je voor advies. Dus prima geholpen.

Fred 02-01-2019

Gewoon goed. Gewoon doen wat beloofd.
We komen al jaren bij BCC, zowel fysiek als via de site. In de winkels prettig personeel die bovendien weten waar ze over praten, via de website verloopt alles zoals per mijn openings zinnen. Wij komen daar zeker terug.

Mevr. Brugman 02-01-2019

Prima prijs voor geleverd product.
Zijn accuraat in communicatie.
Leveren volgens afspraak en op afgesproken tijd.

Mar 02-01-2019

Deze shop is dichste bij
Ben heel goed geholpen
Duidelijk uitleg.medewerker nam de tijd om rustig uitleg te geven.vriendelijk
Heel blij mee.

Johan 02-01-2019

Kijken in deze duidelijke site, daarna naar de winkel, en daar mijn vraag gesteld en een vriendelijke medewerker heeft mij naar de juiste plek gebracht waar mijn artikel ligt.
Het artikel bekeken en ook gekocht.
Klopte allemaal.

Tom 02-01-2019

Goede service en vriendelijk personeel met voldoende kennis. Product netjes op tijd geleverd.

GsH 02-01-2019

Een super winkel, geen vraag teveel en hele duidelijke uitleg over de aan te schaffen apparatuur.
Volgend bezoek weer BCC

Joor 02-01-2019

De online shop does the job, de medewerkers maken het verschil. Snel te woord gestaan aan de telefoon en de bezorgers waren wederom snel, adequaat en uiterst beleefd. Niet voor niets bestel ik mijn witgoed graag hier!

Joost 02-01-2019

Keurige levering conform afspraak, nette statusupdates en product in goede staat!