Hub Scheijen 02-01-2019

Wij hebben al diverse keren bij BCC een aankoop gedaan, zodoende was het deze keer bij het aanschaffen van een nieuwe laptop direct de keuze om weer naar BCC te gaan.
De behulpzaamheid en de enorme inzet van de verkoper bij de aankoop van deze nieuwe laptop, waar ik nu dit bericht op schrijf, was werkelijk enorm. Het geeft zo een prettig gevoel dat, bij welke aankoop in de toekomst ook, weer de keuze op BCC zal vallen. Zeer zeker bij de vesting in Beek. Heel hartelijk bedankt en een goed 2019 !!!

Margje 02-01-2019

Altijd eerlijk, goed advies! Bij evt. Problemen wordt direct netjes opgelost.

Femke 02-01-2019

Mooie grote winkel met veel personeel.
Zelfs op een hele drukke dag werden we prima geholpen.

L. Jansen 02-01-2019

Personeel bijzonder behulpzaam. Leggen alles heel goed uit en niets is ze te veel.

Gerard 02-01-2019

Altijd goed geholpen bij de BCC. Goede uitleg en de prijzen zijn in lijn met de meeste web-shops. De service en de "veiligheid" van een winkel zijn voor mij belangrijk.

Ange 02-01-2019

BCC is een betrouwbare winkel. De verkoper die ons hielp, had niet van alles de kennis, maar haar optimisme was fijn.

Remco 02-01-2019

Nette winkel, goed overzichtelijk. Met name de oudere medewerkers gebruiken een niet te opdringerige benadering en luisteren inhoudelijk naar de optionele klant!

Antonio Caria 02-01-2019

BCC in Beverwijk is voor ons makkelijk bereikbaar en het personeel is erg vriendelijk en deskundig genoeg om je goed over de producten te laten informeren daarom kiezen wij al jaren voor deze winkel.

Roy van dijk 02-01-2019

Mooie ruime winkel,was op zoek naar een nieuwe senseo,waarna de verkoper er een aantal liet zien en mij goed uitlegde wat de verschillen ertussen waren,uiteindelijk werd mij niet de allerduurste aanbevolen maar een andere senseo die op dat moment toevallig in de aanbieding was,hierdoor heb ik besloten deze te kopen en bij de kassa werd ik er nog op gewezen dat ik er nog een gratis senseo cadeaupakket bij kreeg na het registreren van het apparaat,ik verliet de winkel met een zeer tevreden gevoel

Marja Bijleveld 02-01-2019

Fijne zaak met een goede sfeer en het personeel is gemotiveerd, vriendelijk en deskundig.
Ik ben buitengewoon tevreden over de service!

H.Schouwenaar 02-01-2019

We zijn erg goed geadviseerd bij de aankoop van een wasmachine. Kundig, persoonlijk en weloverwogen advies! Bezorging was uitstekend geregeld. Om het bonuscadeau hebben we echter even moeten vragen, maar was snel geregeld.

Peter van der Burg 02-01-2019

BCC Zoeterwoude.
Een mooi en overzichtelijke winkel met goede service.
Wasmachine werd gebracht en aangesloten en tevens werd de oude meegenomen.
Geen extra kosten en service op dagafspraak.
Tijdblok van levering is kort (via sms en telefoon 2 uur), dus hoeft niet De hele dag thuis te zijn.
Prima winkel.

Tim 02-01-2019

we mochten een nieuwe televisie uitzoeken omdat we een defect hadden in onze oude televisie. Na goed en vakkundig geholpen te zijn bij bcc Beverwijk waren we op een Samsung uitgekomen. Helaas was hij niet voorradig maar binnen 2 dagen wert hij netjes thuis afgeleverd. Toen ik hem aanzetten wist ik niet wat me overkwam wat een beeld. Bcc 100% bedankt voor jullie goede serivce ik raad jullie aan iedeteen aan.

Marjolein 02-01-2019

Eerst in Breda geweest voor een probleem met de Samsung tv. Er kon niet getest worden met de mini box of kabel. Nieuwe kabel besteld. Bij levering bleek het probleem ook niet aan de kabel te liggen, dus terug naar de winkel in Oosterhout. Daar nieuw kastje besteld, gelukkig namen ze de kabel retout. Nu wachten wanneer de bestelling binnen komt en hopen dat het opgelost is.
Aan BCC zal het niet liggen. Die doen hun uiterste best om het probleem op te lossen!

Ronald 02-01-2019

Goede duidelijke site, makkelijk doorheen te scrollen. Keuze mogelijkheden zijn goed weergegeven.

Tamara 02-01-2019

Bcc is voor mij een prettige winkel. Ik zag na mijn aankoop dat de wasmachine die ik had gekocht elders goedkoper was. Ik heb ze hierop gemaild en heb het verschil terug gekregen. Wat ik wel jammer vond is dat er bij die andere aanbieder een cashback actie was van 50 euro en dat kreeg ik dan niet. Dan had het voor mij dus eigenlijk toch goedkoper geweest op bij die ander mijn aankoop te doen. En ben je als BCC dus niet echt de goedkoopste.
De bezorgservice was ook heel prettig. Ik kreeg direct al tijdens mijn aankoop te zien wanneer de wasmachine werd bezorgd en op de dag zelf in welk tijdvak. Het was zelfs maar een tijdvak van 2 uur. Ook kreeg ik nog een telefoontje van de bezorgers dat ze er binnen een kwartier waren. Ze waren zo vriendelijk om mijn oude wasmachine los te koppelen, dat was ik vergeten, en hebben deze volgens afspraak ook direct mee genomen. En de nieuwe wasmachine aangesloten. En dit allemaal gratis!
Echt heel fijn.

M. Koopmans 02-01-2019

Ik werd vriendelijk geholpen en verkoper gaf goede informatie over het product.

Jacqueline1966 02-01-2019

Product was niet op voorraad maar verkoper is voor ons gaan bellen bij welke vestiging in de buurt het wel op voorraad was en het direct voor ons gereserveerd zodat we het daar dezelfde dag nog op konden ophalen

MBM van Leijsen 02-01-2019

Altijd vriendelijk en behulpzaam personeel, internetprijzen worden gehanteerd, dus waarom via internet bestellen als er BCC is!!

Jan Lont 02-01-2019

Fijne e reader, aangeschaft voor mijn moeder.
En ja die is 93 jaar en verslind boeken. Bij echte boeken zijn de letters te klein geworden.
Vandaar dit apparaat
Voor haar ingestel daarna neemt zij het over en het gaat prima perfecte letter groote. Goed beeld. Ze had de tijd niet meer in de gaten schrok dat het al donker was geworden en het tijd was om te stoppen.
Enige min munt is,
een adapter moeten aanachaffen die zat er niet bij wel een kabeltje maar ja door wordt de baterij niet vol van. Verder perfect apparaat.

Leonie 02-01-2019

Hele prettige zaak waar je heel goed en heel vriendelijk geholpen wordt! Geen moeite te veel.

Hanus 02-01-2019

Het grote voordeel van de shop is dat hij dichtbij is, je het product kan zien en er genoeg deskundig en vriendelijk personeel aanwezig is om je te helpen de juiste keuze te maken

Sonja Bodbijl 02-01-2019

Vriendelijke verkopers, deden hun uiterste best om te helpen. Goede uitleg over het product, demonstratie ervan gegeven. Ook bij nog een keer terug komen over nog wat vragen, werd er alle moeite gedaan

Van Elk 02-01-2019

Wij hebben gekozen voor BCC omdat 1) het bij ons in de buurt is maar vooral door 2) omdat onze ervaring tot nu toe is dat zowel in de winkel als bij het bezorgen de service prettig, helder en duidelijk, maar vooral ook heel kundig is.

A Vreeburg 02-01-2019

De kennis van het personeel en de klantvriendelijkheid. Terug gekomen ivm eerdere positieve ervaring.

Hanna 02-01-2019

De winkel ziet er mooi en rustig uit. Er is veel keuze.
De bedoening was snel en vriendelijk. Veel productkennis. Ik mocht mijn eigen soundsystem even testen op de nieuwe tv. Dat was geen probleem.
Kassa afhandeling was snel en vriendelijk.

William de heer tielemans 02-01-2019

Daar gekocht omdat ik voor 80% daar mijn spullen koop ivm de goede uitleg en garantie's.

jeanette vd touw 02-01-2019

Een heel goede service, kwaliteit boven alles, zeer goed personeel en een goede leidinggevende.
Mocht je later problemen hebben, proberen ze je altijd te helpen.

Gerard 02-01-2019

Wij hadden een nieuwe printer nodig en hebben deze bij BCC in Lisse gekocht. Het gaat om de hp 6232 en het apparaat werkt voortreffelijk. Een mooi ontwerp en een verkoper die alle nodige informatie heeft verschaft. Een dikke 10...

Hans 02-01-2019

laatst een fibit horloge gekocht bij de bcc in amsterdam noord. thuis lade hij niet op.
terug gegaan naar de bbc. ben echt heel vriendelijk geholpen. mocht een ander uitzoeken. echt heel behulpzaam en heel vriendelijk. kom ook soms bij de mediamark maar vind het daar veel te rommelig en geen aandacht voor de klant. nee geef mij de bcc maar top bedrijf

Rinus Thijs 02-01-2019

Wij zijn keurig in de winkel geholpen door de verkopers,en de bezorging was keurig op tijd.

wij adviseren om in deze winkel je elektronica te kopen.

Cock 02-01-2019

Toevallig 2 wat grote aankopen in een paar dagen tijd gedaan, dus mijn beoordeling van de BCC blijft gelijk, gewoon een prima winkel met een geode service. Tot in huis, een kwartier na de aankoop.

Andre Van Loenen 02-01-2019

Top service, betrouwbare inkooplocatie.
Bijna altijd een goede prijs en snelle levering. Ik heb afgelopen jaar enkele malen diverse witgoed ingekocht voor een GGZ instelling en alleen maar goede ervaring.

JAvD 02-01-2019

Vriendelijk personeel, goede service, stipte kevering op gewenste dsg en tijd

Tahir 02-01-2019

Service was goed. Medewerkers behulpzaam en gaven goed advies. Kwam binnen ze stonden mij gelijk te woord.

Barry 02-01-2019

Ik had goede ervaringen met deze winkel, maar de service bij de laatste aankoop was niet goed. Ongeïnteresseerd, niet klantvriendelijk. De verkoper had duidelijk geen tijd voor ons. Het is dat we het product echt direct nodig hadden, anders had ik waarschijnlijk een andere aanbieder geraadpleegd.

hans van melsen 02-01-2019

ik ben heel erg blij met bcc je wordt er altijd heel goed geholpen en de koffie staat altijd klaar een goede winkel ik kan me geen betere winkel voorstellen.

koka 02-01-2019

Ik word altijd goed geholpen. Aardig personeel en de producten zijn netjes bezorgd.

Cock 02-01-2019

Prettige winkel met vriendelijk en deskundig personeel.
Ruime keuze.
Laagste prijsgarantie is ook inderdaad laagste prijsgarantie.

M 02-01-2019

Ik werd in de winkel prima geholpen. Op de dag van bezorging kreeg ik helaas geen bericht van het bezorgtijdsblok. Maar ik werd al vroeg gebeld dat er iets mis was gegaan en of de.levering direct kon plaatsvinden. Er kwamen toen 2 heren vanuit de winkel direct leveren. Top opgelost.

Carolien van Lith 02-01-2019

Altijd keurig geholpen, goed advies maar niet pusherig. Bij installatie aan huis idem. Afspraken worden netjes nagekomen. Kundige en snelle installatie.
Een advies van mijn kant: geef de installateurs een iets ruimere planning. Er hoeft maar 1 klein dingetje tegen te zitten en het tijdschema ligt in de war. Ze werken wat gehaast maar zonder dat het regelwerk wordt.

Herreros 02-01-2019

BCC blijkt een onbetrouwbare partij te zijn. Op oudjaarsdag bestelde ik telefonisch een Amerikaanse koelkast van het merk ATAG type KA2292DL. Online werd hij aangeboden voor € 1549. De bestelling werd telefonisch geplaatst, omdat ik de order in verband met een verbouwing pas in april/mei wilde afroepen. Dit was bij een online bestelling lastig aan te geven. Nadat de voorwaarden (prijs en levertijd) duidelijk met elkaar waren afgestemd, volgde per e-mail een orderbevestiging. Enkele uren later werd ik door de medewerkster teruggebeld. De order moest geannuleerd worden, omdat levering op afroep niet mogelijk zou zijn. De werkelijke reden bleek een hele andere te zijn. Meteen daarna werd nl. op zowel www.bcc.nl, www.wehkamp.nl als www.bol.com de prijs voor dit uitloopmodel verhoogd met € 250 naar € 1799. BCC werkt met Wehkamp en bol.com samen. BCC blijkt dus een onbetrouwbare partij te zijn die zijn afspraken niet nakomt en niet wenst te leveren tegen afgesproken voorwaarden ( prijs en levertijd).

Hero 02-01-2019

BCC Beek goed geholpen. Zeer klantgericht, deskundig en vriendelijk. Kan ik aanbevelen.

A. Peeters 02-01-2019

BCC is een betrouwbaar bedrijf. Altijd vriendelijk personeel. Kwaliteit/prijs is in verhouding. Snelle service en plaatsing of bezorging.

Michael 02-01-2019

Goede service helpen je graag niet opdringerige verkoper.
Ze nemen ook de tijd voor je en in ieder geval beter dan mediamarkt daar laten ze je rustig staan want zo belangrijk ben je daar niet!!

Kimberly 02-01-2019

Snelle service. De bezorgers waren ook erg vriendelijk en behulpzaam! Was snel geregeld allemaal.

Frank Feeburg 02-01-2019

Ik heb zeer goede ervaringen met BCC Den Helder. Ik ging met mijn schoonmoeder naar BCC Den Helder om haar espressomachine om te ruilen. Deze voldeed niet aan haar verwachtingen. Ze kon deze probleemloos omruilen. Zelf ik heb ik een Nespresso apparaat gekocht. Hierbij kreeg ik zeer goed advies over het apparaat. De medewerker van BCC Den Helder had zeer goede kennis van het apparaat. Hierdoor wist ik zeker dat ik dit apparaat moest kopen. BCC Den Helder bedankt voor de service.

Paul Been 02-01-2019

DAB+ radio gekocht bij BCC Alexandrium. Door de drukte duurde het wat lang voordat we werden geholpen maar uiteindelijk goed advies gekregen en de mogelijkheid gehad een aantal modellen te beluisteren. Op advies van de verkoper uiteindelijk een ander model gekocht dan wat het aanvankelijk het plan was en erg tevreden ermee.

Natasja 02-01-2019

Twee keer achter elkaar ben ik zeer goed en uitgebreid geholpen door medewerkers van BCC Oostpoort in Amsterdam. Vriendelijk, beleefd en de tijd nemend.

Els Raven 02-01-2019

Deze zaak neemt altijd de tijd voor zijn klanten.
De website is duidelijk.
Informatie wordt duidelijk gegeven. Geven goed advies. Hebben vaak ervaring met het product wat jij zoekt.