Charissa 02-01-2019

Supersnelle service, op oudjaarsavond besteld en op 2 januari al netjes afgeleverd.

John 02-01-2019

Overzichtelijke winkel, ruime keuze en ruime kennis personeel, levering was op tijd.

Jan 02-01-2019

Altijd de juiste hulp en uitleg over wat je zoekt. En geen smoesjes deze is beter omdat hij duurder is, je krijgt de juiste uitleg en de beste prijs.

Anoniempje 02-01-2019

Vriendelijke medewerkers. Ze nemen de tijd voor je voor advies. Dus prima geholpen.

Fred 02-01-2019

Gewoon goed. Gewoon doen wat beloofd.
We komen al jaren bij BCC, zowel fysiek als via de site. In de winkels prettig personeel die bovendien weten waar ze over praten, via de website verloopt alles zoals per mijn openings zinnen. Wij komen daar zeker terug.

Mevr. Brugman 02-01-2019

Prima prijs voor geleverd product.
Zijn accuraat in communicatie.
Leveren volgens afspraak en op afgesproken tijd.

Mar 02-01-2019

Deze shop is dichste bij
Ben heel goed geholpen
Duidelijk uitleg.medewerker nam de tijd om rustig uitleg te geven.vriendelijk
Heel blij mee.

Johan 02-01-2019

Kijken in deze duidelijke site, daarna naar de winkel, en daar mijn vraag gesteld en een vriendelijke medewerker heeft mij naar de juiste plek gebracht waar mijn artikel ligt.
Het artikel bekeken en ook gekocht.
Klopte allemaal.

Tom 02-01-2019

Goede service en vriendelijk personeel met voldoende kennis. Product netjes op tijd geleverd.

GsH 02-01-2019

Een super winkel, geen vraag teveel en hele duidelijke uitleg over de aan te schaffen apparatuur.
Volgend bezoek weer BCC

Joor 02-01-2019

De online shop does the job, de medewerkers maken het verschil. Snel te woord gestaan aan de telefoon en de bezorgers waren wederom snel, adequaat en uiterst beleefd. Niet voor niets bestel ik mijn witgoed graag hier!

Joost 02-01-2019

Keurige levering conform afspraak, nette statusupdates en product in goede staat!

Els 02-01-2019

Snelle service, vriendelijke bezorgers, fijn dat de bezorgtijd maar een 2-uur window heeft en het ook daadwerkelijk in die tijd bezorgd wordt. Oude apparaat meteen afgevoerd en nieuwe aangesloten.

Marja Jager Lankhorst 02-01-2019

Ik wordt vriendelijk benaderd en krijg een deskundig advies en antwoord op mijn vragen . Voor mij de twee belangrijkste redenen on terug te keren naar een winkel.

Chiel van der linde 02-01-2019

ik ben woonachtig in Apeldoorn, maar werk in Zutphen. Eenmaal deze winkel gezien en door een medewerker geholpen kun je concluderen dat deze vestiging een ruim aanbod heeft van vele artikelen en dat de kennis en klantvriendelijkheid van de medewerkers uitstekend is,

Ge 02-01-2019

De bestelling is prima en snel afgehandeld, en werd bezorgd op de afgesproken tijd. Tussendoor prima via de mail op de hoogte gehouden over de voortgang. Zoals het hoort.

A. Janssen 02-01-2019

Winkel goed verzorgd , verkoper gaf juiste advies bij maken van keuze .
Hij liet de mogelijkheden zien nam zich de moeite om alle voor en nadelen van diverse modellen te vergelijken . Hiermee kon ik juiste beslissing nemen

Eric van Loef 02-01-2019

Deze winkel in Nijmegen Dukenburg is zeer overzichtelijk en mooi.
Zeer goed bereikbaar en veel parkeerplaatsen waar van de eerste 2 uur gratis is.
Veel personeel wat veel verstand heeft van de spullen die er verkocht worden.
Ook het personeel helpt je direct en helpen je snel op weg met wat je nodig heb en de uitleg die je nodig hebt krijg je gelijk .Gewoon een goede winkel

Paul 02-01-2019

Webwinkel van BCC is helder en duidelijk opgezet. Goede productinformatie en melding van voorraad. Snelle en eenvoudige afwikkeling van bestelling op de site.

Koos 02-01-2019

direct geholpen met een goed advies om toch net iets beters te kopen De kwaliteit - prijsverhouding is goed

anoniem 02-01-2019

Wederom prima en vakkundig geholpen in de winkel bij aankoop van een laptop.

Koolen 02-01-2019

Fijne overzichtelijk winkel. Met genoeg aardig en vakkundig personeel, zodat jeniet te lang hoeft te wachten voor uitstekend advies.

Willem 02-01-2019

de service bij BBC is altijd zeer goed en betrouwbaar te noemen en koop al jaren bij bcc en het is mijn winkel

Fam van haren 02-01-2019

Ik heb voor bcc gekozen voor de snelle en goede service, ook deze keer weer super geholpen,
zelf bezorgdatum gepland en op de bezorgdag vlot bezorgd, oude apparatuur mee terug dus goed
geregeld door bcc

H BERTENS 02-01-2019

Zelden MEEGEMAAKT DAT JE OM 4`45 TOT 5`15 NOG NET ZO GEHOLPEN WORD ALS SMORGENS OM 10 UUR BVD EEN ZEER TEVREDEN KLANT H BERTENS

bcc bergen op zoom 02-01-2019

in de winkel werd ik vriendelijk geholpen, goede uitleg en advies gekregen, de keus was dan ook snel gemaakt met de wekkerradio

Hans 02-01-2019

Heel vriendelijk, correcte en professionele service! Vanuit Zoeterwoude was een artikel voor ons gereserveerd. Men wist er van, vroeg belangstellend of we het adres makkelijk hadden kunnen vinden en of het druk was onderweg, het artikel stond keurig klaar, er werd rustig e.e.a. uitgelegd, ookal hadden we nogal wat vragen en dat vlak voor sluitingstijd. Kortom, gewoon perfekt!

René ten Kleij 02-01-2019

De winkel in Sittard is een goede klant vriendelijke winkel.
Soms moet je even wachten maar dit komt door de drukte.
Bij vragen wordt je correct geholpen en ook wanneer iets niet goed is wordt dit direct geruild of gecrediteerd.
Voor mij een echte voorbeeld zaak.

Corry van der Elst 02-01-2019

Wij kopen al jaren onze witgoed apparatuur, tv, stofzuiger, magnetron enz. bij BBC. Wij zijn super tevreden over de prijs-product verhouding en de extra service die gehanteerd wordt om de aankoopprijs te verlagen als hetzelfde apparaat ergens anders goedkoper wordt aangeboden. Hierdoor dus gegarandeerd de goedkoopste prijs!!
Ook de verkopers zijn kundig, correct en vriendelijk. Al met al een hele fijne winkel. BCC ga zo door, dan blijven we zeker komen.

Wouter 02-01-2019

Omdat het koffie apparaat niet op voorraad was in de winkel in Leidschendam heeft de medewerker de winkel in Den Haag opgebeld en hebben wij daar het koffie apparaat kunnen ophalen. Goede klantgerichte service van beide winkels dus!

Peter 02-01-2019

In het verleden hadden we al positieve ervaringen met BCC en wij zijn weer zeer tevreden over de klantvriendelijkheid en kennis van zaken van de verkoper bij de recente aanschaf van een nieuwe hdtv.

Jeannette 02-01-2019

Ik ben persoonlijk naar de dichts bijzijnde winkel gegaan nadat ik de site van BCC bezocht had.
In de winkel heb ik nog aanvullende informatie en advies gekregen waardoor ik mijn keuze goed onderbouwd heb kunnen maken.
Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam geweest.

Roos 02-01-2019

Het personeel is vriendelijk maar weten vaak niet zo veel over de apparaten. De reparaties duren soms wel 1 maand [te lang want er wordt beweerd dat het 2 weken gaat duren].
Uiteindelijk wordt het allemaal wel opgelost/vervangen dus daar valt niets te verwijten. De prijs is zeer goed. Het assortiment is ook goed vandaar toch een 7.

JJ otto 02-01-2019

Goede service, vriendelijke chauffeurs, netjes op de afgesproken tijd bezorgd. Goede kwaliteit. Top winkel vind ik het.

bianca 02-01-2019

Prima geholpen en heel tevreden over de aangeschafte fohn. Ik zocht een fohn met een grote diffuser en deze heeft dat bijna als enige

Frank 02-01-2019

Ik geef deze waardering omdat je in de winkel van BCC in Beverwijk perfect netjes en vakkundig geholpen wordt.
Klantvriendelijk en ze denken met je mee over je aanschaf.

Rob 02-01-2019

We zijn super blij met onze aankoop eerst hebben we een nieuwe Samsung tv gekocht bij deze zaak en een maand later een bose soundbar 500...we kregen alles goed uitgelegd over het gebruik van deze apparaten..het personeel is daar super vriendelijk ...komen zeker terug voor onze volgende aankoop.

W3ndy 02-01-2019

Prima advies ontvangen en goede koop gedaan. Product nu 2 maanden getest, werkt uitstekend. Snel en efficient geholpen in de winkel.

Frank Lith 02-01-2019

Door de betreffende medewerker deskundig geadviseerd en geholpen! Voor- en nadelen tov van andere merken/apparaten prima in beeld gebracht.

Quinten 02-01-2019

Bij BCC krijg je goed advies zonder dat er aankopen worden opgedrongen. De medewerkers hebben verstand van zaken en de wachttijden zijn meestal erg kort. Kortom een degelijke, goede winkel met voordelige prijzen!

Christy 02-01-2019

Super fijne winkel goede service. Word altijd fijn geholpen. Zou ik andere klanten echt aanbevelen.

Peter Krsitelijn 02-01-2019

Het is een fijne winkel en je wordt goed geholpen. Klantvriendelijk personeel en niet zo massaal als bij de concurrent.

Marga 02-01-2019

Prima en goeie winkel en goed advies en dichtbij en makkeijk te bereiken.Kan daar alles kopen qua techniek echt super!

Harry 02-01-2019

Goede service, vriendelijke bediening en zeer deskundig personeel. Kortom een zeer goede shop-ervaring.

Anna 02-01-2019

I really liked experienced personnel - both the installation team and shop assistant

Hans 02-01-2019

Vriendelijk personeel die je alle aandacht geeft. Personeel geeft uitgebreide toelichting op vragen over het artikel; kortom ter zake kundig.

troubleshooter 02-01-2019

Goed geholpen door de verkopers. Niet opdringerig en met een redelijke kennis van de producten.

Marlou 02-01-2019

Snel en vakkundig geholpen door medewerker. Daardoor meteen gevonden wat ik zocht.

Nico 02-01-2019

Wéér geslaagd bij BCC. Een winkel met een menselijke maat en deskundig personeel. Met eerlijk advies.

Tonnie 02-01-2019

Ik had snel een smartphone nodig. De verkoper legde me uit wat het voordeel was van het duurdere toestel t.o.v de goedkopere. Niets gelogen, goed advies. Maar vertelde niet dat b.v. de batterij niet erg goed is, wat ik nu wel overal lees. Ik heb me toch wel laten overdonderen.
Ik kon korting krijgen door over te stappen op Essent als energieleverancier. Wat de verkoper beweerde over duurzaamheid was rechtstreekse onzin.