Deze score is berekend op basis van 14825 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Kees 02-12-2020

Allereerst goede uitleg in de winkel van Bergen op Zoom, snelle en correcte levering, de bezorgers vriendelijk en alles goed aangesloten
En mij ook aangemeld voor mijn 3 producten van Whirlpool, wasmachine, droger en vrieskast voor de extra service
MAW alles TOP van BCC en whirlpool

Beste Kees,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Bergen op Zoom.

Ronnie 02-12-2020

Product is goed (zoals verwacht mag worden)

Snelle levering door BCC (en transporteur DHL) ondanks de drukte door sinterklaas en kerst.

Beste Ronnie,

Mike 02-12-2020

Prettige service in de fysieke winkel.. Almere buiten.
Monteurs die de tv kwamen ophangen en installeren waren ook zeer netjes en professioneel.
Al met al een erg prettige ervaring.
Tv is meer als goed wij zijn erg tevreden.

Beste Mike,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Almere.

Ella laturake van der Molen 02-12-2020

Goede en vriendelijke service. Perfecte uitleg en in overleg mochten wij het showmodel kopen . Vaste klant bij BCC. Winkel om altijd terug te komen !!!!.

Beste Ella laturake van der Molen,

Bedankt voor jouw review over de service in onze winkel.

Adams 02-12-2020

Miele wasmachine van €1100,-
Had een wasmachine gekocht uit de outlet.
Met lichte schade. Daar had ik geen probleem mee. Daar is de prijs ook na.
Na bezorging alleen plastic eraf gehaald. Meer zat er niet omheen. Ok.
Maar voor de rest ook niks. Geen boekjes niks.
Maar ok. Dat kan Dan ook nog wel.
Deurtje open. Is het ook een gebruikte machine. Met nog haren in de rubbers.
Nee dan hoeft het voor mij niet meet.
Nou komen ze hem weer ophalen, geen alternatief of niks. Van bcc uit. Ja dat ze pas volgende week tijd hebben om hem op tehalen. En heg geld terug storten
Had toch wel betere service of oplossing of iets verwacht van bcc.

Beste Adams,

Bedankt voor jouw review. Excuses voor het ongemak. We komen graag met je in contact. Kun je het ordernummer doorgeven?

Pia 02-12-2020

Heb een friteuse gekocht en informatie over een tablet gevraagd goed services en duidelijk uitleg gekregen. Ze nemen de tijd voor je.
Dit was bij BBC in amersfoort

Beste Pia,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Amersfoort.

snlrovr 02-12-2020

Goed vindbaar, duidelijk verwachtingen m.b.t. product en aflevering, Freesbees optie, veel betalingsmogelijkheden.

Prijs altijd gemiddeld, nooit het duurste, soms het goedkoopste.

Beste snlrovr,

H.Bongers 02-12-2020

Ik ben binnen gekomen om een nieuwe stofzuiger te kopen. De keuze is groot. Ik ben keurig ontvangen en geholpen. Heb verschillende stofzuigers bekeken en vooral ook gehoord en gevoeld hoe de zuigkracht was. Uiteindelijk na goede voorlichting gekozen voor een AEG. Ziet er stevig en gemakkelijk te bedienen uit. Is erg stil. Stevige prijs, maar met de aanbieding toch interessant. Ik ben dik tevreden.

Beste H.Bongers,

Bedankt voor jouw review over de service bij aankoop van de stofzuiger.

Henk 02-12-2020

Wij zijn uitermate tevreden met de ontvangst en behandeling bij BCC.
Het adviseren van het artikel was goed en kundig.
Wij zijn ook zeer tevreden met het artikel,
ziet er goed uit en eenvoudig te bedienen.
Resultaat heel goed en aan te bevelen.

Beste Henk,

Bedankt voor jouw review over de service van onze medewerkers.

Marcel M 02-12-2020

Ik heb voor BCC gekozen omdat BCC dezelfde chromebooks tegen een goedkopere prijs aan kon bieden dan de andere online winkels. Bovendien was de levering en de bestelling super! Voor mij in ieder geval aanleiding om een volgende keer weer te kiezen voor BCC.

Beste Marcel M,

Tim 02-12-2020

Op internet gezocht naar een mooie actie voor een Nintendo Switch. Gebeld met BCC voor wat informatie omtrent dit item. Hierop kreeg ik op een nette en professionele manier uitleg over het product. Toen ik in de winkel het product wilde kopen zag de verkoopster dat een concurrent 20,- goedkoper was en heeft hierop de prijs aangepast.
Telefonisch en in de winkel duidelijke en goeie service. Vriendelijk personeel!

Beste Tim,

Bedankt voor jouw review over onze services.

Kees van der Klooster 02-12-2020

Bestelling geplaatst via de webshop, binnen enkele ogenblikken een reactie met bevestiging en afhaaltijd. Prima geregeld.

Beste Kees van der Klooster,

Bedankt voor jouw review over onze snelle service.

Jurriaan 02-12-2020

De uitspraak ‘vandaag besteld, morgen in huis’ wordt nog wel eens gedaan, maar wordt achteraf toch ontkracht.

Bij BBC is dit niet het geval. Binnen één geleverd en perfect met seal op de box. Vooral deze safety seal geeft je extra zekerheid dat er niks is misgegaan met je pakketje.

Artikel was zeer scherp geprijsd, zelfs onder de prijs van Amazon.nl. Erg blij met de aankoop!

Beste Jurriaan,

Bedankt voor jouw review over onze snelle leveringsservice.

Pim Vosmaer 02-12-2020

Ben nu al jaren klant bij BCC ( oude Haagweg in Den Haag). Was er vanmorgen weer en realiseerde me op dat moment waarom ik er al jaren kom! Vriendelijke en kundige mensen die je er helpen! Niet die echte verkopers die voor het duurste produkt willen gaan maar mensen die met je meedenken. Geweldig!!

Beste Pim Vosmaer,

Bedankt voor jouw review over de klantgerichte service van ons vriendelijke en deskundige medewerkers. Wat leuk dat je al jaren een van onze vast klanten bent. We verwelkomen je graag weer!

bart 02-12-2020

Bij BCC een accesspoint besteld om mijn wifi netwerk te verbeteren.
Zondagavond online besteld en dinsdagmiddag geleverd, precies zoals de website belooft.
In deze tijden is dat weleens anders. Een pluim voor BCC dus.

Beste bart,

Bedankt voor jouw review over onze service.

Joseph 02-12-2020

Goede kwaliteit/prijsverhouding. Deskundig en vriendelijk advies/personeel. Goede service

Beste Joseph,

Bedankt voor jouw review over de service van onze deskundige medewerkers.

Nicole 02-12-2020

Mijn moeder kocht vrijdag een koelkast die zaterdag geleverd zou worden. Helaas niet geleverd. Na een telefoontje maandag, weer niet geleverd. Dinsdag terug naar de winkel en daar heeft het personeel het zeer adequaat opgelost. Zij komen het product vandaag direct uit de winkel leveren! Een ander en duurder merk maar tegen dezelfde prijs.
Mijn complimenten voor deze service!

Beste Nicole,

Bedankt voor jouw review over onze service. Excuses dat het niet gelijk is goed gegaan, maar gelukkig is het opgelost.

Harold van Lieshout 02-12-2020

Geweldig, s' morgens besteld en in de middag lag het netjes klaar in de winkel. Keurig alles afgehandeld en verzorgd.
Ik typ deze review op mijn nieuwe aangeschafte Chromebook van HP....TOP
Bedankt BCC...!

Beste Harold van Lieshout,

Bedankt voor jouw review over de snelle afhaalservice.

Pascal 02-12-2020

Duidelijk verhaal van de verkoper. Vroeg echt naar onze wensen en dachg met ons mee, zonder ons budget te weten. Hij was er niet op uit om ons het duurste product te laten kopen.

Beste Pascal,

Bedankt voor jouw review over de klantgerichte service van onze medewerker.

Han 02-12-2020

Duidelijke en overzichtelijke webshop. Scherpe prijzen, goede service en snelle levering. Afleverend personeel was vriendelijk en correct!

Beste Han,

Bedankt voor jouw review over onze duidelijke webshop.

Sjoerd 02-12-2020

Op de site van BCC zelf stond een Nespresso koffieapparaat voor 73,99 euro aangeboden. Hij was op voorraad in de dus ik ben erheen gefietst. Het apparaat stond niet in de winkel maar in het magazijn. Bij terugkomst van de medewerker was de prijs ineens 77,99. Toen ik zei dat ik een andere prijs zag op de website werd mij verteld dat 77,99 euro de prijs is. Bij thuiskomst stond de website nog open en was de prijs 73,99. Ik wens BCC veel plezier met de 4 euro. Ik vond het een flauwe reactie.

Beste Sjoerd,

Bedankt voor jouw review. We willen hier graag wat meer over weten. Kun je jouw telefoonnummer mailen naar reviews@bcc.nl?

BasM 02-12-2020

Ik werd vriendelijk ontvangen door de verkoper. Ik informeerde naar de Bose Soundbar en Bass 700. De corona regels werden keurig en acht genomen en ik kreeg een mooie demo van de set.

Ik kon niet direct beslissen, maar kreeg keurig een offerte met een nette onderhandelde prijs. De spullen zouden een week gereserveerd blijven. Top service!

's Middags was ik al terug en wilde ook de Bose Surround 700 speakers erbij en of dat dan op een nette prijs afgerond kon worden, want in een concurrerende winkel was een onderdeel veel scherper geprijst. De prijs werd direct aangepast en afgerond naar mijn tevredenheid.

Ik heb op een hele fijne manier zaken gedaan. De spullen werden ook nog keurig in de auto geladen.

Ik ben blij met mijn nieuwe set en met BCC!

Beste BasM,

Bedankt voor jouw review over de service in onze winkel! Veel plezier met de aankopen!

Aart 02-12-2020

Ondanks de Black Friday drukte gewoon heel snel geleverd. En een mooie aanbieding!

Beste Aart,

Bedankt voor jouw review over de snelle levering.

Wilma Franssen 02-12-2020

Hoi ben gisteren prima en vriendelijk geholpen door de verkoper bij BCC in Helmond mijn complimenten 👍👍

Gerard 02-12-2020

Volgens afspraak is de vriezer bezorgd en netjes door de “ vriendelijke bezorgers” op de 1e verdieping geplaatst.

Beste Gerard,

Bedankt voor jouw review over de service van onze vriendelijke bezorgers.

Marcella Ulendorp 02-12-2020

Duidelijke website dus makkelijk shoppen bij BCC. Even mijn vraag gesteld via de chat en meteen een duidelijk antwoord terug. Snel geleverd en de laagste prijs!

Beste Marcella Ulendorp,

Bedankt voor jouw review over onze duidelijke website en chatservice.

Leny 02-12-2020

Verschillende sites bekeken, kwamen telkens weer hier terug.
Goed en mooi apparaat ook de prijs,doet wat het moet doen,lekker koffie zetten,ik zou deze machine zeker aanbevelen en nagenoeg geruisloos,zou er weer een kopen als het stuk ging.

Beste Leny,

Bedankt voor jouw review over onze website. Geniet van de koffie!

R. de Vries 02-12-2020

Ik heb een Bose Soundbar 700 bij de BCC gekocht. Ik wilde in eerste instantie vergelijken tussen de Bose Soundbar 700 en de Sonos Arc. Mij werd al vrij snel een andere soundbar dan die van Sonos geadviseerd dan de Sonos: de Harman Kardon. Ik legde mijn thuissituatie uit en wat ik zelf dacht nodig te hebben. De nodige research had ik al gedaan dus werd ik verder vooral ondersteund bij het beluisteren van beide soundbars. De winkel uitgelopen met een bestelling welke twee dagen later netjes is bezorgd. In het kort: ook goede service gekregen voor iemand die zich al had ingelezen in het product.

Beste R. de Vries,

Bedankt voor jouw review over de klantgerichte service in onze winkel.

Henk Mol 02-12-2020

De website ziet er goed uit niets op aan te merken snelle levering ik zal de volgende bestelling absoluut weer bij BBC plaatsen

Beste Henk Mol,

Bedankt voor jouw review over onze website.

Astrid 02-12-2020

Wij hadden heel snel een koffieapparaat nodig en deze online besteld. De volgende dag al bezorgd terwijl ik dat wegens drukte van black friday nooit had verwacht. Super fijn en goede service!

Beste Astrid,

Bedankt voor jouw review over de snelle levering. Geniet van de koffie!

Tonny chris 02-12-2020

Hallo bcc

Ik was in de winkel in Nijmegen waar ik opzoek naar een inbouw vaatwasser was werd daar vrij snel geholpen en een zeer goede uitleg kreeg over de vaatwasser
Het bezorgen ging ook zonder problemen netjes op de afgesproken tijd stonden ze voor de deur met een belletje vooraf
Ik zeg toppie bcc

Beste Tonny chris,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Nijmegen.

Maus 02-12-2020

Goed geholpen mooie uitleg gehad tussen verschillende audio apparaten daardoor de koop gedaan.

Beste MAus,

MarianneS 02-12-2020

Vandaag Samsung soundbar gekocht. Geweldig prettig geadviseerd door een heel vriendelijke en meedenkende medewerker.

Beste Marianne,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke en meedenkende medewerker.

Mark 02-12-2020

Goed correct deskundig geholpen
Eerlijk advies. beleefd vriendelijk met kennis van zaken

Beste Mark,

Bedankt voor jouw review over de hulp van onze vriendelijke en deskundige medewerker.

Willemijn 02-12-2020

Mijn wasmachine had het na 20 jaar begeven en ik heb veel verschillende witgoedzaken met elkaar vergeleken voordat mijn definitieve keuze voor een nieuwe op BCC viel. Daar was de gegeven voorlichting in de winkel en later de hulp aan de telefoon het prettigst. Bovendien waren de prijzen bij BCC gunstig. Ik had de keus uit heel veel merken en modellen, de verkoper kon goed uitleggen wat de verschillen waren en welke in mijn situatie het geschiktst,

Beste Willemijn,

Bedankt voor jouw review over de klantgerichte service van onze medewerker.

G. 02-12-2020

Goede prijs voor product, in dit geval Hamont headset. Betrouwbaar door product in goede staat binnen 2 dagen ontvangen.

Beste G.,

KJG 02-12-2020

Moest even op zoek naar een verkoper. Eenmaal gevonden werd ik prima geholpen. Helaas doet BCC niet meer aan “laagste prijs garantie” kom al jaren bij deze zaak waar je altijd prima geholpen wordt.

Beste KJG,

Bedankt voor jouw review over onze winkel.

rob 01-12-2020

Mooie Lenovo laptop gekocht. Op de website een uitgebreide specificatie, waardoor vergelijking met alternatieven goed mogelijk was.

Beste rob,

Bedankt voor jouw review over onze duidelijke website.

Ries 01-12-2020

Altijd de laagste prijs en dat maken ze waar, product ergens anders goedkoper gevonden een belletje of mailtje en ze vergoeden het verschil.

Vaatwasser besteld op maandagmiddag, dinsdagochtend 0830 geleverd. Dat is zeker binnen 24h.

Oude vaatwasser keurig meegenomen door de bezorgers.
Installeren doennwe zelf maar die service bieden ze ook nog aan.

Prima tevreden voor de aankoop.

Beste Ries,

Bedankt voor jouw review over de snelle levering en bezorgservice.

JP 01-12-2020

Bijzonder aardige verkoper. Heel klantvriendelijk. Super service. Ik kan de winkel Bergen op Zoom iedereen aanraden. Top!

Beste JP,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Bergen op Zoom.

Peter 01-12-2020

Prima op tijd geleverd en geplaatst.
Enige minpuntje was het ontbreken van een sms’je 10 minuten voor levering, maar de bezorgers waren behulpzaam en aardig

Beste Peter,

Bedankt voor jouw review en feedback.

Pat 01-12-2020

Supersnelle levering van een wasmachine, vriendelijke bezorging en razendsnel geinstalleerd.
Helemaal tevreden.

Beste Pat,

Bedankt voor jouw review over de snelle levering en onze vriendelijke bezorgers.

FemkeJ 01-12-2020

Van de 5 elektronica zaken waar ik ben geweest was de BCC degene die mij het beste advies heeft kunnen geven. Door de transparante uitleg van een jongeman die er duidelijk verstand van had onderscheidt de BCC zich wat mij betreft van de rest. De reden om een 9 te geven in plaats van een 10 is, omdat ik voor dat ik het eigenlijk doorhad buiten de winkel stond en een laptop had gekocht. De verkoper was voor mij te snel, daarom 1 punt minder. Achteraf geen spijt van mijn aankoop, maar over grote uitgaves denk ik toch liever nog een nachtje over na.

Beste FemkeJ,

Bedankt voor jouw review over onze deskundige medewerker.

Kers 01-12-2020

Perfect! Aan de late kant voor Sint... en juist in deze gekke tijd qua levertijd andere sites. Besteld en volgende dag in huis. Helemaal blij!

Beste Kers,

Bedankt voor jouw review over de snelle levering.

Ellen van den Berg 01-12-2020

De stofzuiger die ik kocht bij BCC , was voordeliger geprijsd dan elders.
De site is vrij toegankelijk en duidelijk . Levering volgens de afspraak.

Beste Ellen van den Berg,

Bedankt voor jouw review over onze website en de snelle levering.

Diederik 01-12-2020

Online via BCC een tv gekocht, duidelijke informatie op de site. Duidelijke informatie over bezorging. Bezorger belde netjes 5 minuten voor hij kwam. En de 70 inc tv van philips is ook echt een topper qua beeld en geluid.

Beste Diederik,

Bedankt voor jouw review over onze duidelijke website en vriendelijke bezorger.

Dekker 01-12-2020

BCC doet wat ze beloven. Ook als het wel eens anders loopt, lossen ze dit op. Dat het altijd opgelost wordt is een grote plus om bij BCC producten te blijven kopen. Dank voor uw service.

Beste Dekker,

Bedankt voor jouw review over onze oplossingsgerichte service.

cor 01-12-2020

snel, vriendelijk en efficiënt
maar dat zijn we bij BCC wel gewend,
de prijs viel ons beiden mee
dus gingen we toen opnieuw in zee.

Beste cor,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke service.

Michel 01-12-2020

Afgelopen zaterdag een televisie gekocht in de vestiging van Doe-mere (Almere.) De hulp en uitleg is duidelijk. Geen moeilijke gezichten of gezucht bij misschien gekke vragen. Op hun voorraad kijken of er misschien het door jou gekozen artikel ergens anders ligt dan op deze vestiging is ook geen probleem.
Voor ons is de vestiging Doe-mere zeer prettig om te shoppen.

Beste Michel,

Bedankt voor jouw review over onze vestiging in Almere.

Connie Lina 01-12-2020

Wij kopen alle apparaten bij bcc. Dus vanmiddag is de wasdroger geleverd en netjes geplaatst.
Nooit problemen en altijd goede service

Beste Connie Lina,

Bedankt voor jouw review over onze services.