Wendy 18-02-2021

Bcc levert echt top service. Ik heb nu een aantal bestellingen daar gedaan en altijd tevreden.
Mijn laatste bestelling is een gasfornuis geweest, die bij levering door 2 super vriendelijke jongens werd neergezet.
Door mijn eigen domme fout was ik vergeten om de optie aansluiten van het gasfornuis aan te klikken maar met een chatbericht naar de klantenservice was dit in no time opgelost en wordt mijn fornuis alsnog aangesloten.

In een woord geweldig.

Beste Wendy,

Bedankt voor jouw review over onze services.

Anjo 18-02-2021

Snelle levering. Webshop was duidelijk. Bestellen ging prima en zonder problemen.

Beste Anjo,

Bedankt voor jouw review over de snelle levering en onze duidelijke webshop.

Christel 18-02-2021

Duidelijke foto's en omschrijving op website. Bezorging was vlot en de dag van tevoren keurig een sms met verwachte levertijd. 5 minuten van tevoren nogmaals gebeld ter verificatie. Nette bezorging en vriendelijke bezorgers. Pinnen bij bezorging verliep goed.

Beste Christel,

Bedankt voor jouw review over onze duidelijke website en vriendelijke bezorgers.

Raymond 18-02-2021

Veel keus in verschillende winkels voor diverse wasmachines maar de beste keuze was te vinden bij BCC.
De website is erg gebruikers vriendelijk en eenvoudig.
Precies volgens info op website is de nieuwe wasmachine afgeleverd , geinstaleerd en oude afgevoerd.
Kan BCC zeker aanbevelen

Beste Raymond,

Bedankt voor jouw review over onze gebruiksvriendelijke website en onze bezorgservice.

Julius Guttenberg 18-02-2021

Aankoop combi magnetron Samsung
Ben er uitermate content over, het is goed in gebruik en dus zeker aan te bevelen
De winkel BCC heeft vriendelijk en geduldig personeel (9)
De extra garantie kan ik met een cijfer 9 zeker aan te bevelen

Beste Julius Guttenberg,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke medewerkers.

Super tevreden 18-02-2021

Telefonisch contact gehad met de winkel. Een goed advies gekregen en heb de Ring video deurbel telefonisch kunnen bestellen en deze kon in later op de dag ophalen. Later nog een keer gebeld over de stopcontact bel en ook toen weer heel goed advies gekregen. Ik ben enorm tevreden over de service.....nog bedankt.

Beste,

JB 18-02-2021

Vlot besteld. Snelle levering door zeer correcte bezorgers.
Wij zijn blij met onze nieuwe wasmachine, die ook nog eens scherp geprijsd was.

Beste JB,

Bedankt voor jouw review over de snelle levering van jullie nieuwe wasmachine.

H. Yuksel 18-02-2021

Wat mij motiveerde waren goede verhalen van vrienden die bij bcc iets hebben gekocht. Onze wasmachine ging iets meer dan twee weken geleden kapot. Hij was al iets ouder dus besloten wij een nieuwe te kopen .
We hebben een wasmachine besteld en die zou de volgende dag komen.
we wonen op 4 hoog en de lift was die dag kapot. Ik heb ze gebeld en we spraken een nieuwe datum af. De lift was ondertussen gemaakt. Ik ging naar mijn werk en mijn vrouw was alleen thuis. Ik kreeg netjes een sms dat ze er over een kwartier zouden zijn. Ik belde mijn vrouw op en vertelde haar dat.
Toen ze kwamen bleek de lift het weer niet te doen. Ze hebben de wasmachine 4 hoog gedragen !! EEn pluim. Wat een service.

Beste H. Yuksel,

Bedankt voor jouw review over de service van onze bezorgers. 💪🏻

Jessica 18-02-2021

Duidelijke omschrijving van het product, goed mijn vvv cadeaukaart in te leveren online. Product voldoet echt aan de verwachting die ik er van had. Top tevreden.

Beste Jessica,

Pasja 18-02-2021

De site was helder, ik heb snel en goed mijn gewenst product kunnen vinden. De bezorgers zijn vriendelijk, bellen van te voren en zijn behulpzaam.

Beste Pasja,

BaPo 18-02-2021

in lockdown-tijd per telefoon een nieuwe wekradio besteld bij BCC, mijn oude had de geest gegeven!
ik kon de nieuwe DAB+ Philips wekkerradio 4 uur later al ophalen bij de deur van de vestiging Alexanderpolder in Rotterdam, geen wachtrij, een vriendelijke medewerker die blij was aan mij te kunnen afleveren!
Ik wordt weer op tijd gewekt met dank aan BCC!

Beste BaPo,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke afhaalservice.

BaPo 18-02-2021

Ik wordt weer op tijd gewekt met dank aan BCC!

Beste BaPo,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke afhaalservice.

Wout Jan 18-02-2021

Niet verwacht dat het vervangen van de vaatwasser zo makkelijk zou gaan! Mooie nieuwe Bosch!
Jongens van BCC hebben ze net omgewisseld. Top!

Beste Wout Jan,

Bedankt voor jouw review over onze installatieservice.

Arie 17-02-2021

Afgelopen weekend een Kobo Clara gekocht bij BCC, mede omdat ik eerder al een goede ervaring had. Het webshop proces ging snel en soepel. Ik had vanuit mijn vorige aankoop nog een cadeaubon liggen en kon deze makkelijk inwisselen bij de betaling. Levering was snel en imwerd goed over de voortgang op de hoogte gehouden. Alom dus prima ervaring.

Beste Arie,

Bedankt voor jouw review over het bestelgemak via onze website. Veel leesplezier!

Rudolf 17-02-2021

In deze coronatijd via internet/BCC een tablet uitgezocht. Telefonisch contact daarna met BCC Leidschendam en om nog wat informatie enz gevraagd. Ging uitstekend. Tablet besteld, betaald en een tijd afgesproken om op de volgende dag op te halen. Ging heel plezierig zoals ik gewend was bij BCC ivm vorige aankopen.

Beste Rudolf,

Bedankt voor jouw review over de service van ons filiaal in Leidschendam.

siebren 17-02-2021

Op een heldere zakelijke manier een bestelling kunnen plaatsen.
En deze is zeer makkelijk te volgen, was niet nodig .
Want de bestelling word perfect op tijd geleverd op een moment dat de bezorgers door gladheid niet makkelijk hebben.

Beste siebren,

Bedankt voor jouw review over het bestelgemak via onze website en de snelle levering.

Emile Boon 17-02-2021

Ik heb een paar producten bij BCC gekocht, omdat ik weet dat elk product goed aankomt, ze je goed helpen tijdens het kiezen en goed helpen met garantie en schade.

Beste Emile Boon,

Bedankt voor jouw review over onze services. Veel plezier met de aankopen!

Mariska 17-02-2021

Top!
Ik heb een bestelling voor een refurbished ipad gedaan, de volgende dag was alles netjes en keurig binnen!
Ik werd goed up to date gehouden met de mail!

Marianne 17-02-2021

Duidelijke website, supersnelle service, Ze doen wat ze beloven.
Helemaal tevreden.

Beste Marianne,

Bedankt voor jouw review over onze duidelijke website.

Frans van de Velde 17-02-2021

Gemakkelijke manier van bestellen en ophalen. Werd gebeld om tijdslot af te spreken.

Beste Frans van de Velde,

Bedankt voor jouw review over onze afhaalservice.

Alejandra Bahamondes 17-02-2021

BCC heeft een goede service, en een snel levering tijd. Ik ben erg tevreden met zijn producten ook
Goede en betaalbare prijzen .

Beste Alejandra Bahamondes,

Bedankt voor jouw review over de snelle levering.

SB.Aydin 17-02-2021

Deskundig advies. Te allen tijde vriendelijk. Kwalitatief goede producten. Overzichtelijke website. Bestellen en afhalen werkt nog niet heel soepel, maar dat is begrijpelijk.

Beste SB.Aydin,

Bedankt voor jouw review over onze deskundige adviezen.

Carol 17-02-2021

Weer super goed geholpen, medewerkers staan in het filiaal in Sliedrecht altijd voor je klaar in dit geval was dat Dirk. Goed geadviseerd ook in corona crisis, maar nu dan aan de telefoon. Ook dan topservice!!

Beste Carol,

Bedankt voor jouw review over de service van ons filiaal in Sliedrecht.

Keesje 17-02-2021

Uitstekende winkel met goede service en dat uit zich ook in de website. Product goed te vinden en snel geleverd.

Beste Keesje,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en website.

Dennis 17-02-2021

Er was een verkeerd artikel geleverd en dit is door BCC heel opgelost. Zeker toen de bezorgers de wasmachine compleet hadden geïnstalleerd voor mij. Dikke 10!

Beste Dennis,

Bedankt voor jouw review over onze oplossingsgerichte service.

Ton 17-02-2021

Zeer klantvriendelijke en gedegen informatie vanaf het moment van telefonische bestelling t/m aflevering !

Beste Ton,

Bedankt voor jouw review over onze klantvriendelijke service.

M. Damen 17-02-2021

BCC heeft een duidelijke website waar je makkelijk je juiste keuze kunt maken. Ik kon heel gemakkelijk de juiste maten en specificaties vinden voor een nieuwe vaatwasser. In vergelijking met andere "grote jongens" zijn hun prijzen zeer concurrerend. Ik heb (nu in coronatijd belangrijk!) kunnen chatten met een medewerker, weliswaar in een heel andere regio dan waar ik woon! Zij heeft mij heel goede adviezen gegeven.
Ik bestelde online rond 15.00 uur een vaatwasser . Zelfs met inbouw zou de vaatwasser de dag erna al geleverd worden! Dit kwam mij niet goed uit, dus koos ik voor een dag later. Vandaag was de leverdag. Een half uur van tevoren belden de heren Remco en Tall dat ze onderweg waren. Om 8 uur kwamen ze binnen en om 9 uur was de vaatwasser volledig geintegreerd in onze keuken ingebouwd. Super service!

Beste M. Damen,

Bedankt voor jouw review over onze duidelijke website en onze vriendelijke chat- en installatieservice.

Roland 17-02-2021

Het aller belangrijkste is de after-sale. Maar, omdat ik dit pas heb gekocht moet dit nog blijken. Verder vind ik de prijs/kwaliteit heel belangrijk.
BCC was wat dit betreft de beste !!!!!
Het apparaat wat wij gekocht hebben, voldoet heel goed aan de aangegeven technische en de in te stellen gegevens.

Het bestellen en afgeven van het product, verliep geheel naar wens.
Ik raad zeker iedereen aan deze weg te volgen, als zij iets zoeken wat witgoed, televisies, enz.. willen gaan bestellen.

Beste Roland,

Olga 17-02-2021

Fantastische service, laagste prijs garantie, makkelijk bestellen, zeer snelle levering, goed en vriendelijk geholpen! Ben er heel blij mee!

Beste Olga,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke service.

Henk die Gelder 17-02-2021

Nadat ik telefonisch contact had gehad en teruggebeld werd omdat de verbinding slecht was heb ik keurig mijn bestelling kunnen doen en later mijn bestelling opgehaald. Ben zeer tevreden

Beste Henk die Gelder,

Susan 17-02-2021

Snelle levering. Helaas met het overzetten van de bestelde producten niet de Freebees betaling overgezet, maar een belletje naar de klantenservice en als het goed is krijg ik het bedrag terug.

Beste Susan,

Bedankt voor jouw review over onze services.

FZ 17-02-2021

De webshop is duidelijk en overzichtelijk; ik kon direct het product waar ik naar op zoek was vinden. Verder was de levering erg snel en werd hier goed over gecommuniceerd.

Beste FZ,

Bedankt voor jouw review over onze overzichtelijke webshop en de snelle levering.

Marc Klein Wassink 17-02-2021

Producten zijn netjes en snel geleverd. Daarnaast was BCC veruit de goedkoopste!

Beste Marc Klein Wassink,

Bedankt voor jouw review over de snelle levering.

Agnes Hoeksma 17-02-2021

Al jaren komen mijn aankopen zoveel mogelijk bij BCC Purmerend vandaag. Hier krijg ik altijd goede informatie, er is ruime keuze en de verkopers hebben verstand van de zaken die ze verkopen. Nu moest ik overgaan op een aanschaf via internet. Ook deze afhandeling ging vlekkeloos

Beste Agnes Hoeksma,

Bedankt voor jouw review over jouw vlekkeloze internetbestelling. Veel plezier met de nieuwe aanwinst!

Herbert 17-02-2021

In Corona tijd aangewezen op Click & Collect. Zeer snel gebeld door winkel voor maken van afhaaltijdstip. Prima en snel geregeld.

Beste Herbert,

Bedankt voor jouw review over onze Click&Collect service.

corrie 17-02-2021

Prima shop.Heel duidelijk.Ik heb deze webshop gebruikt omdat BCC in mijn eigen woonplaats is.
Op tijd geleverd en vriendelijke mannen

Beste corrie,

Bedankt voor jouw review over de levering door onze vriendelijke bezorgers.

J. Kooi 17-02-2021

Levering goed
Contact loopt stroef door verkeerd aangegeven telefoonnummer. Daarom moet ik via her telefoonnummer van het hoofdkantoor contact zoeken met de plaatselijke vestiging

Beste J. Kooi,

Bedankt voor jouw review en feedback.

Peter 17-02-2021

Duidelijke website, makkelijk zoeken en werkt snel/ goed. Vervolgens tv besteld en naar filiaal gegaan om af te halen. Bleek te groot om zelf mee te nemen waarop het toestel 2 dagen later keurig netjes werd thuisbezorgd.
Grote klasse !!!

Beste Peter,

Bedankt voor jouw review over onze duidelijke website en services.

shl97_ 17-02-2021

Ik kwam via Google uit bij BCC. Gisterenavond laat de Chromecast besteld en deze ochtend al ontvangen. Ik heb nog nooit zo snel iets in ontvangst mogen nemen. Geweldig!

Herman 17-02-2021

Ik eerst snel geholpen. En ook nog eens persoonlijk gebeld om een tijdsafspraak te maken die mij uitkwam. Bij het ophalen was snel alles duidelijk. Dus ook snel weer tevreden naar huis

Beste Herman,

Bedankt voor jouw review over onze snelle service. Veel plezier met de aankoop!

Marcel 17-02-2021

Gebruikersvriendelijke en duidelijke webshop waar je makkelijk je weg vind en door handige filters snel bij het gezochte product komt. Een veilige en snelle betaling via IDEAL.
Verder is BCC ongelooflijk snel met de levering (binnen 2 dagen bezorgd). Chapeau !!

Beste Marcel,

Bedankt voor jouw review over onze duidelijke en gebruiksvriendelijke website en de snelle levering.

Joyce 17-02-2021

Snelle levering. Houdt zich aan de afgesproken leverdatum en laat netjes de avond van te voren weten hoe laat ze precies komen. 10 min van te voren werd ik nog een keer gebeld, dat ze eraan kwamen. De TV werd netjes binnen gezet op de door mij aangewezen plek, zodat ik zelf niet hoefde te tillen. Fijne service.

Beste Joyce,

Bedankt voor jouw review over de snelle levering en de service van onze bezorgers.

jittie 17-02-2021

Mijn bestelling ging goed en was snel aanwezig. Het click encollect werkte niet omdst het niet op voorraad was in de winkel van mijn keuze. Verder stond.mijn pakje al klaar bij de balie.

Beste jittie,

Bedankt voor jouw review over onze snelle service.

Helene 17-02-2021

Overzichtelijke site en goede filterfuncties.
Grote keuze mogelijkheid en duidelijke en specifieke uitleg over het produkt.

Beste Helene,

Bedankt voor jouw review over onze overzichtelijke website.

Anoniem 17-02-2021

Heb vandaag een vaatwasser gekocht bij BCC. Van aankoop t/m installatie helemaal top. Zo wil je behandeld worden als klant.

Beste,

Bedankt voor jouw review over onze service. Klantvriendelijkheid staat bij ons hoog in het vaandel!

Jo 17-02-2021

Zeer klantvriendelijk, goede service. Telefonisch wat moeilijker te bereiken maar per email goede service ontvangen. Heb mijn bezorgdatum meerdere malen moeten uitstellen, dit was geen probleem. Had een kookplaat met gratis montage besteld, uiteindelijk kon de montage nog niet plaatsvinden toen ik het product geleverd kreeg maar kreeg van BCC de optie om op een andere dag alsnog (gratis) mijn kookplaat te laten monteren. Dit was uiteindelijk niet nodig, maar wel zeer goede service! Product valt helaas tegen maar BCC zelf niet.
Eerder ook via chatbox en whats app contact gehad met klantenservice BCC; dit beviel iets minder goed. Kreeg veel ongevraagd advies en moest meerdere malen mijn vraag herhalen voordat ik daar antwoord op kreeg. Uiteindelijk wel eruit gekomen.

Beste Jo,

Bedankt voor jouw duidelijke review en feedback.

Jack schuit 17-02-2021

Was op zoek naar een soundbar.nu ben ik iemand met specifieke wensen.zelfde merk als tv,breedte nagenoeg hetzelfde en hdmi arc.ik vond deze soundbar bij bcc.het mooie er van is dat ik destijds ook mijn huidige tv bij bcc heb gekocht.net als mijn 2 tomtoms voor mijn beide zonen.goede ervaringen met bcc.en doorgaans toch wel 1 van de goedkopere.

Beste Jack schuit,

Jacqueline 16-02-2021

Ik wilde telefonisch een printer bestellen en bij De winkel ophalen. Zeer vriendelijk geholpen! De printer was niet op locatie en is voor mij besteld, werd de volgende dag al bezorgd. Super blij met de printer en service van BCC!

Beste Jacqueline,

Natalia 16-02-2021

Makkelijk te sorteren en bestellen.
Goeie prijs, duidelijke afspraken over levering.
Top shop.

Beste Natalia,

Bedankt voor jouw review over onze duidelijke en gebruiksvriendelijke website.

ccmj 16-02-2021

de service is goed mensen doen hun best om goed te helpen en zijn ook heel erg vriendelijk

Beste ccmj,

Bedankt voor jouw review over de service van onze vriendelijke medewerkers.