Hoogstraten 04-01-2019

Fijne goed en deskundig geholpen ,goede afspraak met de bezorging keurig op tijd en netjes afgeleverd en op de plaats gezet 👍👍👍

Arnold van Mierlo 04-01-2019

3 januari bij BCC Delft voor een nieuwe (snoerloze) koptelefoon. Op JBL aankoopticket staat dat je kans maakt op een snowparty in de States. Ik dacht dat dit niet meer zou gelden na de feestdagen. Tijdens afrekenen kijkt BCC medewerkster ongevraagd even of de actie nog actief is. Dat blijkt zo. Leuk, nu nog even aanmelden bij JBL. En duimen natuurlijk.

Maarten 04-01-2019

Helder advies, waarbij goed werd aangegeven wat de voor- en nadelen zijn van deze aankoop in vergelijking met andere computers.
Wel blijf ik het jammer vinden dat er dingen extra worden aangeprezen zoals een computerhoesje en een extra verzekeringsperiode van 2 jaar.

PatiM 04-01-2019

Duidelijke productomschrijving, goede communicatie, goede levering van de producten.

Henk 04-01-2019

Geweldige service !!! Zeker van Fons en zijn collega's van BCC Helmond. Ze denken mee, reageren alert en proberen alles om je tot tevreden klant te maken. En wat mij betreft is dit ook gelukt bij de aankoop van Oled TV, koel-vriescombinatie en wasmachine. Dus SUPER TOP. En dat voor bijzonder concurrerende prijzen!

Jorg 04-01-2019

De BCC medewerker heeft goed naar onze wensen (probleemstelling) geluisterd en heeft het juiste product aangeboden. Hij gaf eerst nog een tip om ons probleem op een andere manier op te lossen zodat we nog geen nieuw product hoefden te kopen. Zeer attent. Uiteindelijk hebben we zelf besloten om toch het product te kopen. Zeer correcte en vriendelijke medewerker.

Erik 04-01-2019

Ik ben gewoon een zéér tevreden klant van deze no nonsens online retailer met een rete goede service, rete snelle verzending, rete goede betaalmogelijkheid en rete 2019 🤩

Jaap 04-01-2019

Vriendelijk geholpen door een jongeman. Hij was gelukkig niet opdringerig en dus kon ik in alle rust een laptop kopen. Prijs was prima. Goede ervaring.

HM 04-01-2019

In deze winkel hebben wij al veel vaker aankopen gedaan je wordt altijd heel vriendelijk en deskundig geholpen

Johan 04-01-2019

Keurig geholpen en een goed advies gekregen om de juiste keuze te maken welke soundbar voor ons het beste was.

Susesasi 04-01-2019

Hetgeen wat ik zicht was bij BCC op dit moment het goedkoopst. Snelle levering

Marc 04-01-2019

We hebben een dyson gekocht en ze hadden alles uitgezocht om ons te kunnen helpen. Omdat het apparaat ergens anders goedkoper was heeft bcc de prijs direct aangepast. Chapeau voor bcc.

Dave 04-01-2019

De winkel is lekker in de buurt. De keuze is ruim. De uitleg van de medewerker over de verschilende producten was duidelijk. Ook nog extra informatie gekregen over het systeem (sonos). Ga hier de volgende keer weer naartoe.

Piet 04-01-2019

Slecht, slecht, slecht. Kwam voor muis en universele remote control. "Geholpen" door 2 verschillende verkopers. Beider adviezen klopten voor geen meter (vb: "een muis is een muis") Op advies een RC van Logitech besteld. Na week nog niet binnen. Na twee weken gebeld. Komt over week binnen. Week erna weer gebeld. Telefonisch 10 minuten gewacht. Maar naar winkel gereden. RC nog niet binnen. Geld terug gevraagd en gekregen. Geen excuses. Hoe moeilijk kan dat zijn?

Fred S 04-01-2019

Ten eerste levert BCC altijd de mij gewenste kwaliteit. Ten tweede is de Lavazza koffie nergens goedkoper en door niemand sneller geleverd. Goed verpakt, snel geleverd en voor een mooie prijs. Dat is BCC !

Lysanne 04-01-2019

Jullie hebben een top service. Je word in de winkel echt goed geholpen, en alles is mogelijk bij jullie. Ik heb dit als erg prettig ervaren.

Diny 04-01-2019

Ik heb online besteld, fijne site. Duidelijke communicatie over bezorgtijd. Nette bezorgers alles top aangesloten ook mijn eigen droger netjes op de nieuwe wasmachine gezet

Antoinette 04-01-2019

Zeer klantvriendelijk en behulpzaam , eerlijke antwoorden, je krijgt niet het gevoel dat je iets moet kopen. Ik ben zeer tevreden de deur uit gegaan .

Gerard Hensels 04-01-2019

De aflevering was gepland op 2 januari. Helaas waren wij de aflevering misgelopen. "Geen probleem'' zei de jonge man aan de servicedesk en meteen 2 dagen daarna, op 4 januari, nieuw levermoment gepland. Keurig SMS ontvangen in de ochtend en belletje een kwartier voor aflevering. De jongens hebben de wasmachine keurig en snel naar de zolder gedragen en aangesloten. Oude wasmachine meegenomen. Allemaal gratis service. Erg aardige en behulpzame mannen.

Maaike Brouwer 04-01-2019

Fantastische service in de winkel, en ik kon de apparaten meteen meenemen naar huis! Super!

Robert Gerritsen 04-01-2019

De winkel is vlakbij waar ik woon en je wordt altijd vriendelijk en deskundig geholpen. Ik kom er graag

Rob Emmen 04-01-2019

Geweldig geholpen om de juiste keuze te maken kwa televisie.Een super aanbieding de Samsung Ue 55nu8050 prijstechnisch een mooi toestel alles er op en er aan.
Welke alleen bij Bcc verkocht wordt.
Door de feestdagen helaas even niet leverbaar maar toch besteld.En reeds binnen 3werkdagen geleverd.Super service 👍👍

Jan uit Zuidwolde Dr. 04-01-2019

Prima geholpen door medewerkers die er verstand van hebben.
Een uitstekende huistelefoon-set gekocht en het werkt prima.

W.hoven 04-01-2019

Via webshop een nieuwe koelvriescombi Zanussi besteld.
Goede prijs en een snelle levering.
Keurig optijd geleverd binnen de gestelde levertijd 9.30- 11.30 uur.

Sanne 04-01-2019

Goed geholpen in de winkel. Er worden goede service en nuttige adviezen gegeven.

sophia van heeks 04-01-2019

Prima service! Vooral indrukwekkend op kennisniveau van de gezochte items.
Alle vragen beantwoord en dus wisten we goed wat we kochten, en dat was net wat we aan het zoeken waren.
Fijn, zo een persoonlijke benadering, we komen zeker terug.

Martin 04-01-2019

Na aanschaf zelf een installatiefout gedaan.
Kosteloos vervangen, geen gezeur!!

Henk 04-01-2019

Telefoon besteld. (Fysic 5500.)
Deze telefoon was elders duurder.
Donderdag besteld en vrijdag geleverd dus "Snel geleverd!!!!!!!!!"

Rob Philippo 04-01-2019

Een prettige winkel-omgeving met een duidelijk overzicht van de artikelen. Daarnaast werd ik prima geholpen door één van de verkoopspecialisten. Natuurlijk had ik op internet al de nodige informatie tot mij genomen, maar de uiteindelijke aankoop in een filiaal van BCC gedaan. Op een aantal vragen werd helder (en deskundig) antwoord gegeven en dit gaf mij het laatste zetje om hier de aankoop van een kostbare QLED TV te doen. Heb er een goed gevoel aan over gehouden.

Michel Geysels 04-01-2019

Uitstekende informatie gekregen in de winkel. De verkoper wist alle details goed te melden zonder dat hij het echt probeerde te verkopen. Goede service en snelle, accurate bezorging.

Danny 04-01-2019

Super goed advies gekregen in de winkel inzake de aankoop van een nieuwe wasdroger. Levering kon, en was snel. Alleen brengen ze ten opzichte van andere winkels de droger niet naar de 1e etage. Kan BCC beslist aanbevelen.

4600 04-01-2019

Overzichtelijke winkel met vriendelijk personeel. Wij kregen goede, duidelijke uitleg en perfecte service.

Nienke Vermeulen 04-01-2019

Ik ben supergoed geholpen bij BCC Veghel. Mijn laptop was gecrasht en ik ging naar de winkel voor een nieuwe. Lars heeft me heel goed geholpen met het uitzoeken van mijn huidige laptop. Hij belde me later om te vertellen dat hij mijn oude laptop ook nog heeft kunnen 'redden'. Daarna weer terug om er nog een printer bij te halen. Opnieuw goed geadviseerd. Kortom: ik raad BCC Veghel iedereen aan. Wist je trouwens dat je ook je service kunt laten regelen door BCC? Als er iets is met mijn laptop, hoef ik maar binnen te lopen. Dat stelt me wel gerust nu ik als freelancer ben begonnen en me een crash niet kan permitteren.

C.minderhoud 04-01-2019

Zeer deskundig personeel door wie je vriendelijk en kundig wordt geholpen. Zij geven een duidelijk en onafhankelijk advies waardoor je een afgewogen keuze kunt maken.

Ton 04-01-2019

Alles was perfect. Ik had een item besteld en kon het binnen een paar dagen afhalen.

Daalenwen 04-01-2019

Op internet een nieuwe tablet gezocht voor mijn zoontje.
Toch voor aanschaf fijn om in een fysieke winkel te kunnen bekijken.
Bij BCC Alexandrium had BCC de tablet demo gereed staan. Toch even proberen.

De verkoper heeft nog een hoes gedemonstreerd die in een 'combipack' zat en deze kozen we gezien ons gebruik toch niet. Dit is een meerwaarde om toch naar de winkel te gaan, via internet zou je de hoes wellicht bestellen zonder het live gezien te hebben.

De kleur hadden ze niet op voorraad, deze is in de winkel besteld en de volgende dag conform afspraak bezorgd.

Bestel- en leverproces zijn goed te volgen en in zijn geheel uitstekend in orde.

sjoerdje 04-01-2019

Vandaag werd de zanussi wasmachine van bcc bij mijn moeder bezorgd.
Ik had hem besteld en deed de telefonische afhandeling en het email verkeer omdat mijn moeder 83 is en n beetje doof
Dat was allemaal geen probleem bij de bcc
De bezorgers waren keurig op tijd en belden heel vriendelijk nog eenhf uurtje van te voren dat ze onderweg waren
Ze hebben de oude wasmachine afgekoppeld en de nieuwe aangesloten
Ook nog aan mn moeder uitgelegd hoe hij werkte.
Ik ben zeeer tevreden over de servicevan bcc!
Een tevreden klant!

Carol 04-01-2019

Wasmachine is netjes geleverd en aangesloten. Aardige bezorgers! Hebben meteen ook uitgelegd hoe het werkt.

Veenendaal familie 04-01-2019

Ruime winkel met ruim assortiment. De bediening is als prettig, vakkundig ervaren.

Mv 04-01-2019

Rustige winkel en heel prettig geholpen, alle tijd genomen om ons alle plus en minpunten van diverse apparaten uit te leggen zodat wij weloverwogen keus konden maken.

Mari 04-01-2019

Dit keer een kleine koelkast besteld. De koelkast werd tussen de afgesproken uren afgeleverd en er werd netjes een kwartier van te voren gebeld dat ze eraan kwamen.

Eric 04-01-2019

Echte top-service, eerst online in de zoektocht naar een product - via de chat. Vervolgens in de winkel ook zeer goed geholpen. Klasse!

Rob 04-01-2019

Nadat ik op Internet al bekeken had wat ik ongeveer wilde, werd ik in de winkel goed geholpen zodat ik alsnog een andere keuze maakte. Vriendelijke verkoper die alle tijd voor me nam.

Carlo Van Haaster 04-01-2019

Ben zeer te spreken over de klantvriendenrijk ben super goed geholpen en ze hebben me geholpen om tv naar de auto te brengen helemaal top.

Met de vriendelijke groet

Xxxxx

J. de Winter 04-01-2019

Had problemen met de Epsonprinter die ik had gekocht. Medewerker Danny heeft hem uitvoerig gecheckt en kwam tot de conclusie dat de printer niet deugde. Hij gaf advies voor aankoop van een andere en legde rustig en kalm uit hoe een en ander werkt.
Ook met andere medewerkers heb ik niets anders dan heel positieve ervaringen.

Danny 04-01-2019

Nette en overzichtelijke winkel. Goede service & prijs. Samsung Q-LED 49Q6F TV een genot om naar te kijken. Zeer helder en duidelijk beeld. Leuke functies aanwezig. Echt een televisie van deze tijd, van aanschaf krijg je zeker geen spijt!!

Paul 04-01-2019

Overzicht van de webwinkel is duidelijk en er is keuze genoeg. Vanaf de bestelling tot en met de levering word je goed geïnformeerd. Vlak voor levering word je nog gebeld. Wasmachine werd op netjes naar boven gebracht en keurig aangesloten. De vorige waterstopper wilde er niet vanaf en ook deze is er door hen afgehaald. Al met al een goede service en geen enkele klacht mbt de service. Nu maar hopen dat de wasmachine het een tijdje volhoudt.

iainb 04-01-2019

Correcte levering en installatieservice van koel-vries installatie. Problematische installatie door oude, scheve, inbouwkast goed uitgevoerd (1,5 uur werk)

Pierre Delnoij 04-01-2019

Klantvriendelijk. Bereid om mee te denken.verstand van zaken. Werd geholpen door xxxx en een jongere collega. Petje af !!

Fam.van Lier 04-01-2019

Wij hadden bij de keuze van een artikel de verkeerde keuze gemaakt. Bij thuiskomst sloeg de twijfel toe. Terug naar de winkel. Daar vriendelijk ontvangen en alle voor-en nadelen nog eens duidelijk uitgelegd .kopje koffie erbij. Ander apparaat gekocht en zeer tevreden weer naar huis. Nogmaals bedankt jongens.