Henriette 05-01-2019

Direct en vakkundig geholpen. Ik wilde informatie over een strijkijzer en er werd direct iemand bij g ehaald die er meer verstand van had. Prima service. Na aankoop werd ook het strijkijzer in mijn auto gezet.

Merkus 05-01-2019

Overzichtelijke winkel en kundig personeel. Goede uitleg over aan te schaffen produkt gekregen en goed advies w.b. prijs/kwaliteit i.r.t. gebruik/verwachting. We zijn zeer tevreden.

Antoon Postel 05-01-2019

Heel goed en vakkundig geholpen.
Het product wat we gingen kopen was bij de Mediamarkt € 276.80 en bij BCC € 399.00 en het was geen enkel probleem het ook voor de prijs van Mediamarkt mee te krijgen.
Het personeel bij BCC komt bij mij meer vakkundiger en met meer interesse voor het product wat BCC verkoopt.
TOP.

Arno van der velde 05-01-2019

Goede en snelle service. Goed passend advies gehad en een juiste aankoop gedaan. Super tervreden

B. Wolff 05-01-2019

De verleende service, uitleg en demonstratie van mijn aangekocht apparaat. Juist dat maakt de keuze van het kopen eenvoudiger. Bedankt@@

Chris 05-01-2019

Ik vind de BCC winkel in beneden leeuwen een fijne winkel goed en behulpzaam personeel groot assortiment

Antoinette 05-01-2019

Vriendelijk personeel en ook heel deskundig. Het maakt niet uit, of je voor een kleine of grote aankoop komt; je wordt altijd vriendelijk te woord gestaan.
De winkel zelf is ook prachtig. Er heerst een prettige sfeer.

Pieter 05-01-2019

Je krijgt eerlijk advies. Voor elke productgroep is er wel een specialist. Er wordt goed met de klant mee gedacht. De winkel zelf komt rustig over en niet chaotisch wat ik zelf belangrijk vind.

Leo 05-01-2019

GEWOON EEN GOEDE VERKOPER DIE VERSTAND HEEFT OM EEN KLANT TE WOORD TE STAAN, ,AAR OOK DE TIJD NEEMT OM HET UIT TE LEGGEN

ilona 05-01-2019

Duidelijk overleg over de levering van onze koelkast. Alles verliep volgens verwachting.

Eline 05-01-2019

Ik heb een draadloze koptelefoon besteld op vrijdagavond via www.bcc.nl, en had hem de volgende middag al in huis. Perfect!

Max 05-01-2019

Uitstekend geholpen door een medewerker en zou hiervoor zo nog een keer langskomen.

V't Westeinde 05-01-2019

Ben prima geholpen met een probleem wat helemaal naar mijn tevredenheid is opgelost .

Hans 05-01-2019

Vriendelijk personeel met kennis van zaken!
Ondanks drukte nam verkoper alle tijd,lekker relaxed.
Als je na je aankoop even verder kijkt in de winkel en er komt een andere verkoper met de vraag:kan ik u helpen,en je zegt "nee hoor ik kijk even rond ,dan laten ze je ook verder met rust,weleens anders meegemaakt in andere zaken!

patrick vo 05-01-2019

zeer goede uitleg over het artikel, zeer vriendelijke personeelsleden.
zeer vlugge bediening in de winkel, winkel in Hulst kan ik aan iedereen aanbevelen.

Wouter s 05-01-2019

Super gehoplen door iemand die er veel verstand van had. Goed voor en nadelen afgewogen om vervolgens een product te kiezen dat goed bij mij en mijn wensen past.

Toen bleek dat het product niet voorradig was een aantal filialen gebeld, en het product de volgende dag thuis laten bezorgen.

M. Weerink 05-01-2019

Goede uitleg. Vlot geholpen. Met name de servicegarantie van BCC sprak me erg aan

Peter van Lanen 05-01-2019

Ik heb me geconstateerd op diverse shops. Maar kwam telkens terug op BCC. Om verder te kijken naar een gemakkelijke Tablet. En gevonden. In de winkel op Ekkersrijt geweest. Waar ik de aankoop heb gedaan. Ook een aanrader voor ouderen. Lekker rustig vriendelijk personeel en kennis.

Morqui 05-01-2019

Deskundige medewerkers die meedenken. Tevens geven ze altijd laagste prijsgarantie. Ben zeer tevreden over BCC. Aanrader dus!!!!

mark 05-01-2019

goede uitleg vriendelijke verkoper en ook eerder goed geholpen met aankoop printer en technische problemen goed verholpen daarom teruggegaan voor ander aankoop

w snel 05-01-2019

Goed geholpen door een vriendelijke medeweker. Duidelijke uitleg over de verschillende soorten DVI kabels

Leen 05-01-2019

Ruime winkel met veel aanbod en goede acties. Vriendelijke bediening. Wat ik in het computerassortiment mis is de Chromebook. Letterlijk niet één in de winkel. De laatste keer in de winkel een DAB+ radio gekocht. Zeer goed geslaagd!

anja 05-01-2019

Mooie overzichtelijke winkel.Vriendelijk behulpzaam personeel. Gratis bezorging,gratis omruilgarantie.Top een aanrader voor iedrreen.

WJVD 05-01-2019

Prettige en vakkundige productvoorlichting. Fijne niet zo schreeuwerige winkel met ruim aanbod.

Gerardine 05-01-2019

Goede en geduldige voorlichting. Correct geholpen.
Afspraken over levering goed nagekomen en goede installatie.

Bart 05-01-2019

Ik ben bij BBC Maxis geweest en had een lastig probleem wat betreft mijn netwerk thuis. Alles is tot in detail uitgelegd hoe ik het kon oplossen. Ben met een Netgear router naar huis gegaan en alles werkt goed nu.
Erg tevreden met de hulp anders had ik het verkeerde gekocht want kwam voor een netwerk extender en switch.

Tonny 05-01-2019

Snelle levering van een goed product en ruim binnen de opgegeven lijd geleverd.

Inge Bexkens 05-01-2019

De winkel is makkelijk toegankelijk en een parkeerplaats voor de deur. Het personeel is kundig en er is voldoende keuze.

Marcel 05-01-2019

Snel, duidelijk en goed advies door de verkoper. De aankoop was snel geregeld.

K. Blokker 05-01-2019

Ik bestel en het komt op precies het moment dat wordt beloofd. Eerlijke info, je weet waar je staat als klant!

Tim 05-01-2019

Ik binnenkomst nog geen duidelijk beeld van wat ik nodig had. Ik was op zoek naar soundbar, maar absoluut geen verstand van. Geholpen door een zeer kundige man, die me al snel van de bose naar jbl kreeg! Voor en nadelen goed uitgelegd. Erg tevreden. Een rede om de winkel te bezoeken en niet online te kopen!

Thijs 05-01-2019

BCC claiimt high service te hebben. Maar als je iets besteld via de webshop en niet op voorraad zou zijn in het centraal magazijn word niet meteen gekeken of het op een andere vestiging wel op voorraad is.
Tevens blijven ze zeggen nee tis nog niet op het centraal magazijn sinds vorig jaar.

Wanneer je mailt krijg je 9 van de 10 keer geen gehoor terug.
Geschiedenis:
- item van 800 euro besteld, niet op voorraad levertijd binnen 5 dagen
- na 5 dagen geen reactie van BCC gemailt en de melding gekregen morgen komt die binnen in het centraal magazijn dan is die uiterlijk 3 werk dagen later binnen bij de vestiging
- na de 3 dagen geen reactie en gemailt, geen reactie op die mail
- dag later nog een keer gemailt en reactie gekregen: nee is nog niet binnen gekomen op het centraal magazijn maar ik ga kijken of ik hem uit een andere vestiging kan halen. dit is nu al de 3de dag dat die zogenaamd nog niet binnen is van een andere vestiging. kennelijk zijn ze hem te voet aan het brengen want ja je rijdt geen 3 dagen door nederland.

Zeer teleurgesteld in BCC service.

Gerard 05-01-2019

Zeer klantvriendelijk personeel en ze zijn zeer behulpzaam. Denken mee met je bij een aankoop.

Kiki 05-01-2019

BCC heeft een hele goede en snelle levering geleverd dat is een heel goed pluspunt. Zal vaker hier dingen bestellen.

Barry 05-01-2019

Goede en overzichtelijke winkel, de meneer heeft ons goed geholpen en advies gegeven over de artikelen die we hebben gekocht

monique 05-01-2019

Super goede service!!
Mijn camera was stuk, maar omdat we een verzekering destijds hadden afgesloten mochten we gewoon een nieuwe uitzoeken.
Zonder problemen!!

robin 05-01-2019

Adequate winkel. Je wordt er alleen zo hebberig van. Ik kom dan ook alleen maar als ik echt iets wil en dan wordt je goed geholpen. Het personeel is beleefd tot zelfs vriendelijk en adviseert goed met aandacht voor de wensen van de klant. What´s there not to like...

Ka 05-01-2019

Super geholpen en advies gekregen van de sales medewerkers. Deze winkel is de perfecte customer expierence ever.

christina 05-01-2019

snelle service.
klantvriendelijk.
overzichtelijke winkel, parkeergelegenheid voor de deur.

Gerda Kujpers 05-01-2019

Wij zijn goed en vakkundig geholpen , kregen de korting die in andere winkel ook had gekregen en goed advies over een betere kabel en extra garantie
Wij zijn weer heel tevreden en genieten van onze Sonos app
Ook de service dat we toch de witte sub wilde omruilen is zonder probleem verlopen en kregen we keuring een mail dat hij klaarstond voor ons
Dank voor deze top service

Cindy 05-01-2019

Gewoon een kwaliteits winkel!
Met heel veel keuze.s aan apparatuur.
Goede bezorgdienst.
En vriendelijk ervaren personeel in de winkels.
Nou gewoon een dikke acht.
Verbeteren kan altijd daarom een 8

DavyDr 05-01-2019

Tv gekocht, zeer goede professionele uitleg gekregen, prachtig beeld en geluid.
Een aanrader

Leo Vlaardingen 05-01-2019

Fijne winkel goed geholpen. bezorging was helemaal super, netjes op tijd een mail en sms gehad en vlak voor de levering nog een telefoontje. Oude wasmachine meegenomen nieuwe geplaatst ( waterpas gesteld, machine gekalibreerd), prima gedaan.

Dikske 05-01-2019

Ik ben netjes geholpen! En hebben gezorgd dat ik mijn geliefde nespresso apparaat in mijn gewenste kleur uit een ander filiaal laten overkomen naar de winkel in Beneden-Leeuwen waar ik hem de volgende dag op kon halen !
Dus super geregeld en kom daar zeker terug !

Jessica 05-01-2019

Prijs-kwaliteit verhouding erg goed. Nette bezorging aan huis. Duidelijke website

zb 05-01-2019

De winkel in Hilversum was erg gezellig, oliebollen werden gebakken en ondanks de oudejaarsdrukte goed geholpen!

P.Schoorl 05-01-2019

In de shop is een ruime keuze van de artikelen die ik op dat gebied nodig heb.
Ik werd er keurig en snel goed geadviseerd.
De gebruiksaanwijzingen bij de afstandsbediening bleken thuis toch wel wat beperkt.

J 05-01-2019

Super bedrijf!
Goede service
En vriendelijk personeel!
Netjes voor die tijd telefoon gehad
Heerlijk hier hou ik van!

Jan van de Leur. 05-01-2019

De service is uitstekend. Het personeel is aardig ,behulpzaam en doet zijn/haar zijn best om problemen op te lossen. Uitstekende mensen.👍

Yvonne 05-01-2019

Je kunt producten live zien, nadat we onze wensen hadden doorgegeven, kregen we een goed advies en was de keuze snel gemaakt. Ook de levering verliep prima, je ontvangt in de ochtend een sms wanneer ze komen, vriendelijke jongens, netjes gewerkt.