Deze score is berekend op basis van 14881 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

M 03-01-2019

Heel goed geholpen in de winkel, ook advies gekregen over artikelen in hun outlet. Zo tot een goede aankoop gekomen voor een goede prijs. Medewerkers waren vriendelijk en behulpzaam, levering werd goed gecommuniceerd.

Martin 03-01-2019

We zijn eerst in de winkel gaan kijken naar de vrieskast. Tegen dezelfde condities was het makkelijker om via de webshop te bestellen, het geld komt dan toch in de portemonnee van BCC, aldus de verkoper. Gevraagd of de oude vrieskist meegenomen wordt en of de nieuwe dan ook wordt uitgepakt en aangesloten, net als bij andere aanbieders zoals de andere grote webshops. Dat was natuurlijk geen probleem. Het ging vanmorgen als volgt: Sorry, we hebben 4 minuten voor bezorgen, uitpakken en aansluiten had u vooraf moeten bestellen en betalen (kost € 19.95) en de oude vrieskist is niet ontdooit dus nemen we niet mee. Blijkbaar is het de bedoeling dat we de inhoud eerst weggooien om de oude kist te ontdooien! Uiteindelijk hebben we snel het ijs uit de kist geschraapt en werd de kist na aandringen alsnog meegenomen. We hebben vrienden moeten laten komen om de vrieskast uit te pakken en op zijn plaats te krijgen en in te ruimen. Hadden we maar gewoon bij de andere grote webshop besteld, dan had mijn tuin nu niet vol gelegen met verpakkingsmateriaal. Dit was dan ook de laatste keer kopen bij BCC!

Patrick Warners 03-01-2019

Op zoek naar een fysieke winkel in wit/bruingoed uitgekomen bij BCC (Heerlenstraat Arnhem) voor de aanschaf van een nieuwe stofzuiger. Daar zijn we uiterst vriendelijk door een jonge dame geholpen en heeft na gehoord te hebben wat onze wensen waren i.v.m. de thuissituatie een aantal stofzuigers besproken en laten zien en horen. Niks geen kleurig verkooppraatje, maar gewoon waar het op staat uitgekomen op een mooie stofzuiger die ook nog eens gunstig geprijsd was. Gewoon een TOP advies!!!

William L. 03-01-2019

Bij het kopen van een nieuwe inbouwkoelkast perfect geholpen door medewerkster via de chat. Levering was ook nog inclusief uitbouw oud apparaat en inbouw nieuw apparaat. De medewerker die kwam leveren en installeren was zeer vakbekwaam en behulpzaam. Al met al zeer tevreden!

Steven 03-01-2019

Goeie snelle duidelijke service En voor een paar eurotjes erbij ook nog aangesloten en op de plaats gezet top

J. Brökling 03-01-2019

Voldoende informatie. Vriendelijke medewerker in de BCC shop. Vlotte en snelle bediening.

AJJ Spijkers 03-01-2019

Voor een nieuwe wasmachine naar deze winkel gegaan. Het personeel was snel beschikbaar en heeft mij goed kunnen helpen met het vinden van een apparaat dat goed aansloot bij zowel mijn persoonlijke behoeftes als mijn budget. De levering kon al 3 werkdagen later, en mijn oude troep werd gelijk meegenomen. Perfect geregeld.

Arie 03-01-2019

Goede service. Vriendelijk behulpzaam personeel. Laagste prijs garantie. Uitstekende parkeergelegenheid voor de deur.

Ben 03-01-2019

Ondanks een computerstoring mijn tablet S3 op tijd ontvangen. Plus een cadeaubon als een tegemoetkoming voor het ongemak. En mij tablet S3 werkt prima.

Jos 03-01-2019

Een Top winkel! Ik werd goed en snel geholpen. Lagere prijzen vind je niet. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. De site is handig en duidelijk. Ik ben heel tevreden.BCC denkt met je mee!

Michel 03-01-2019

Naast een goed advies over de aanschaf van een laptop heb ik ook hulp gekregen bij de installatie van Office en een anti virus programma. Deze service krijg ik niet als ik de laptop online had gekocht.

Patricia Van Nijnatten 03-01-2019

super service. werd bij binnenkomst gelijk aangesproken of ik geholpen wolde worden.
twijfelde tussen een iPad en een iPad mini na duidelijk de verschillen te horen de juiste keuze gemaakt!!
na 3 dagen was de iPad binnen
vriendelijk geholpen zou zeker deze winkel aanbevelen.
eerder hier ook onze dyson stofzuiger hier gekocht vandaar weer naar deze winkel gegaan

g.hummel 03-01-2019

Valt niets op af te dingen, geweldige hulpvaardige bediening. Top ga zeker terug naar BCC in the Wall.

Karin Kool 03-01-2019

Fijne winkel, dichtbij en altijd zeer behulpzaam en klantvriendelijk. Snelle en goede levering door zeer vriendelijke bezorgers. En dan ook nog eens een gunstige prijzen!

M Veroude 03-01-2019

Hadden al meerdere keren apparaten gekocht en waren zeer tevreden over de service
Dus niet lang hoeven nadenken meteen naar BCC voor n nieuwe wasmachine .
En Weer heel goed geholpen en machine draait al volop dank

roelofs 03-01-2019

we zijn zeer goed geholpen met het uit zoeken van ons afwas machiene om onze keuzen te doen

William 03-01-2019

Het snel en gemakkelijk online winkelen bij BBC . Leuke ECHTE aanbiedingen. Snel bezorgd. Met regelmaat bestellen we hier onze spullen.

Hennie de Jong 03-01-2019

je wordt daar heel goed geholpen hele gezellige personeel en neme de tijd voor je komt altijd met wat je wil hebben kom je mee thuis

M. KLaver 03-01-2019

Voldoense personeel voor een snelle hulp en uitgebreide informatie. Medewerkster begeleidde mij tot en met de kassa.

Liza 03-01-2019

Ik begreep dat de bezorger die 20 kg zware combimagnetron 2 trappen omhoog zou tillen voor me, tot aan mijn voordeur. Helaas zat dat niet in de service van de chagrijnige DHL-bezorger. Verder niks te klagen! Goede updates over de status, goede prijs, duidelijk, vriendelijk. Alleen de foto van de combimagnetron mag duidelijker: hij leek zilvergrijs, maar hij blijkt wit te zijn.

Theo 03-01-2019

Een mooie overzichtelijke winkel met gratis parkeer mogelijkheid. Met zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.

wolff D 03-01-2019

Vriendelijk, niet opdringerig, kennis van zaken, ruim aanbod en zeer goed service.

Martin 03-01-2019

Goede informatie van de medewerker zonder opdringerig te zijn. Bedankt voor het advies!!

k. odl 03-01-2019

Goeie uitleg. Helaas was de geleverde stofzuiger defect, maar ze hebben direct een nieuwe voor ons besteld. Prima service!

Ronnie 03-01-2019

Mijn wasmachine zondag 31 dec besteld. Donderdag 3 Jan bezorgt wat ook heel netjes is dat je van tevoren gebeld word dat ze b.v over 10 min zijn we bij jullie.
Top hoor. De bezorgers zijn ook heel vriendelijk en sluiten de wasmachine ook aan, en nemen de oude wasmachine ook mee. Super service.

Katja 03-01-2019

Zeer vriendelijk!
En snel geholpen. Heel attent dat je in de winkel een parkeerschijf kunt krijgen!

Adam 03-01-2019

Onprofessionele medewerker
Gaat in discussie met de klant , weet alles beter
En laat gouw merken dat hun de beste zijn met de prijs
Zodra je hebt over de prijs luistert ie niet
Nooit geen bcc meer voor mij !!!

tessatrommelen 03-01-2019

Veel personeel ter beschikking, goede uitleg over het apparaat dat we hebben gekocht.

R. Clarijs 03-01-2019

De medewerkers van BCC Breda slagen er iedere keer weer in om ons tevreden te laten vertrekken. Hetzij door kennis van zaken, hetzij door geduld te betrachten, hetzij door creatieve oplossingen, etc. Reden waarom we al zo lang naar volle tevredenheid klant zijn en steeds weer teruggan en slagen in deze winkel.

John 03-01-2019

Omdat we nog een VVV cadeaubon hadden en BCC online 1 v d weinige webshops is waar je deze kan inwisselen de Karcher fc5 aangeschaft. De website is overzichtelijk en natuurlijk de volgende dag de levering. Handig ook dat je de garantie etc. via de mail ontvangt.

Stefan van Alebeek 03-01-2019

Bcc is echt een fijne winkel en vriendelijk personeel, ook de actie van Essent is altijd goed, ben namelijk klant en komen altijd met leuke voordelen

Will Verhees 03-01-2019

Correcte shop en zeer snel, keurig verzonden. Ik zou daar zeker weer wat kopen.

Henk 03-01-2019

Was op zoek naar een TV. Dankzij een zeer vakkundige uitleg, waarbij alle tijd wordt genomen, een hele goede keus kunnen maken. Een probleem met de levering werd door de winkel zelf adequaat opgelost.

Paul 03-01-2019

Goed advies vriendelijke verkopers.
Reageren snel per Email als je wat wilt weten over een product

Toos 03-01-2019

Snel aan de beurt, deskundig personeel, retourneren geen probleem. Altijd vriendelijk wat wil je nog meer.

FBMHolterman 03-01-2019

Vorige week zijn wij bij BCC geweest in Hengelo ov.Hier zijn wij perfect ontvangen en ook geholpen. Al onze vragen werden vlot beantwoord. Zijn erg tevreden naar huis gegaan met onze aankoop.
Ook de bezorging vandaag is prima verlopen!
Daar is nog menig bedrijf een voorbeeld aan nemen.

Leo C 03-01-2019

Voor de aanschaf van een nieuw tv voor mijn moeder(92) weer gekozen voor BCC, oud en vertouwd, dichtbij en goed advies, goede prijs en service. Na een korte uit leg aan de verkoper van de doelstelling, was de keuze snel gemaakt. Gelukkig op voorraad, dus afrekenen en na een uur kon mijn moeder weer tv kijken.

BCC weer bedankt,

C. van Silfhout 03-01-2019

Zeer vriendelijk geholpen, mooie winkel en het assortiment is ruim en de winkel is zeer overzichtelijk.

Mariette 03-01-2019

Ik heb voor BCC gekozen omdat ze een aanbieding hadden met gratis installatie. Ook was de prijs erg voordelig ten opzichte van andere winkels.
De aflevering kon al binnen een week plaatsvinden. De bezorging en installatie verliep soepel. Afval werd mee retour genomen en de bezorgers waren erg vriendelijk.

Laura 03-01-2019

Betrouwbare winkel, laagste prijs, 2 jaar garantie. Tevreden over het product. Binnen enkele dagen geleverd, op afgesproken tijdstip. Echter geen briefje in de bus (bij welke buren).

Michel ten Hove 03-01-2019

Na een spontane aankoop van een tv toch maar eens bij thuiskomst gekeken of deze ergens anders goedkoper is. Ja dus. Na een telefoontje met BCC het verschil terug gekregen. Briljant!

Sabine 03-01-2019

Hele fijne winkel, zeker na weer een slechte ervaring bij de mediamarkt. Je wordt netjes begroet als je binnenkomt, gevraagd of ze kunnen helpen maar niet opdringerig en daarna keurig geinformeerd. heel klantvriendelijk, deskundig, wijzen op extra acties.

Will 03-01-2019

ps was vergeten dat het een sony tv is geweldig beeld veel rustige voor je ogen gewoonweg Gaaf

Will 03-01-2019

bij bcc een tv gekocht en ben zeer goed ingelicht over de verschillen van meerderen tv,s gezien en ook het verschil van 50 of 100 dag en nacht verschil met deze tv en me anderen

Edith 03-01-2019

Ik heb een LG TV besteld, via de chat heb ik aangegeven dat de gewenste TV bij Coolblue 50,- goedkoper was maar niet op voorraad. Ik kreeg de TV ook direct voor deze prijs aangeboden. Via de mail kreeg ik een betaallink en de volgende dag al de TV thuis. Prima geregeld en snel geleverd. Blij mee! Hele goede service en ik moet nog een nieuwe koel/vries combinatie hebben, deze ga ik ook absoluut bij BCC bestellen.

Heidi 03-01-2019

Ik heb gekozen voor deze shop omdat ze vaak leuke acties hebben. En die hadden ze nu ook weer. Ik vind dat alles makkelijk is te vinden zonder een hele zoektocht over de site te moeten houden

Geert en Lieuwkje Schipper 03-01-2019

Wij zijn heel vriendelijke en deskundig geholpen door een medewerker van de BCC.
Omdat wij de vaatwasser en de diepvries kapot hadden vanaf de kerst, waren wij heel blij dat deze apparaten op de Zondag nog bij ons konden worden bezorgd.

Ruud 03-01-2019

Prima geholpen door de medewerker hij had verstand van zaken, dat is wel belangrijk voor audio en video producten.

Riet.h 03-01-2019

Altijd vriendelijk en goed, deskundig geholpen. Ze snappen waar je voor komt en denken met je mee. Komen al jaren in deze winkel.

Patty 03-01-2019

De winkel in Hengelo is mooi ruim van opzet. Super goede service. Er is goed met ons mee gedacht om tot de beste keuze te komen. Extra advies over onze energie leverancier leverde ook nog eens een mooie korting op! Ik zeg win-win! Bedankt Roy en Youssef!!!