Deze score is berekend op basis van 14826 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Help anderen en geef jouw mening over deze winkel. We verloten iedere maand onder alle reviewers 2 x โ‚ฌ 250,-. Schrijf een review

Daalenwen 04-01-2019

Op internet een nieuwe tablet gezocht voor mijn zoontje.
Toch voor aanschaf fijn om in een fysieke winkel te kunnen bekijken.
Bij BCC Alexandrium had BCC de tablet demo gereed staan. Toch even proberen.

De verkoper heeft nog een hoes gedemonstreerd die in een 'combipack' zat en deze kozen we gezien ons gebruik toch niet. Dit is een meerwaarde om toch naar de winkel te gaan, via internet zou je de hoes wellicht bestellen zonder het live gezien te hebben.

De kleur hadden ze niet op voorraad, deze is in de winkel besteld en de volgende dag conform afspraak bezorgd.

Bestel- en leverproces zijn goed te volgen en in zijn geheel uitstekend in orde.

sjoerdje 04-01-2019

Vandaag werd de zanussi wasmachine van bcc bij mijn moeder bezorgd.
Ik had hem besteld en deed de telefonische afhandeling en het email verkeer omdat mijn moeder 83 is en n beetje doof
Dat was allemaal geen probleem bij de bcc
De bezorgers waren keurig op tijd en belden heel vriendelijk nog eenhf uurtje van te voren dat ze onderweg waren
Ze hebben de oude wasmachine afgekoppeld en de nieuwe aangesloten
Ook nog aan mn moeder uitgelegd hoe hij werkte.
Ik ben zeeer tevreden over de servicevan bcc!
Een tevreden klant!

Carol 04-01-2019

Wasmachine is netjes geleverd en aangesloten. Aardige bezorgers! Hebben meteen ook uitgelegd hoe het werkt.

Veenendaal familie 04-01-2019

Ruime winkel met ruim assortiment. De bediening is als prettig, vakkundig ervaren.

Mv 04-01-2019

Rustige winkel en heel prettig geholpen, alle tijd genomen om ons alle plus en minpunten van diverse apparaten uit te leggen zodat wij weloverwogen keus konden maken.

Mari 04-01-2019

Dit keer een kleine koelkast besteld. De koelkast werd tussen de afgesproken uren afgeleverd en er werd netjes een kwartier van te voren gebeld dat ze eraan kwamen.

Eric 04-01-2019

Echte top-service, eerst online in de zoektocht naar een product - via de chat. Vervolgens in de winkel ook zeer goed geholpen. Klasse!

Rob 04-01-2019

Nadat ik op Internet al bekeken had wat ik ongeveer wilde, werd ik in de winkel goed geholpen zodat ik alsnog een andere keuze maakte. Vriendelijke verkoper die alle tijd voor me nam.

Carlo Van Haaster 04-01-2019

Ben zeer te spreken over de klantvriendenrijk ben super goed geholpen en ze hebben me geholpen om tv naar de auto te brengen helemaal top.

Met de vriendelijke groet

Xxxxx

J. de Winter 04-01-2019

Had problemen met de Epsonprinter die ik had gekocht. Medewerker Danny heeft hem uitvoerig gecheckt en kwam tot de conclusie dat de printer niet deugde. Hij gaf advies voor aankoop van een andere en legde rustig en kalm uit hoe een en ander werkt.
Ook met andere medewerkers heb ik niets anders dan heel positieve ervaringen.

Danny 04-01-2019

Nette en overzichtelijke winkel. Goede service & prijs. Samsung Q-LED 49Q6F TV een genot om naar te kijken. Zeer helder en duidelijk beeld. Leuke functies aanwezig. Echt een televisie van deze tijd, van aanschaf krijg je zeker geen spijt!!

Paul 04-01-2019

Overzicht van de webwinkel is duidelijk en er is keuze genoeg. Vanaf de bestelling tot en met de levering word je goed geรฏnformeerd. Vlak voor levering word je nog gebeld. Wasmachine werd op netjes naar boven gebracht en keurig aangesloten. De vorige waterstopper wilde er niet vanaf en ook deze is er door hen afgehaald. Al met al een goede service en geen enkele klacht mbt de service. Nu maar hopen dat de wasmachine het een tijdje volhoudt.

iainb 04-01-2019

Correcte levering en installatieservice van koel-vries installatie. Problematische installatie door oude, scheve, inbouwkast goed uitgevoerd (1,5 uur werk)

Pierre Delnoij 04-01-2019

Klantvriendelijk. Bereid om mee te denken.verstand van zaken. Werd geholpen door xxxx en een jongere collega. Petje af !!

Fam.van Lier 04-01-2019

Wij hadden bij de keuze van een artikel de verkeerde keuze gemaakt. Bij thuiskomst sloeg de twijfel toe. Terug naar de winkel. Daar vriendelijk ontvangen en alle voor-en nadelen nog eens duidelijk uitgelegd .kopje koffie erbij. Ander apparaat gekocht en zeer tevreden weer naar huis. Nogmaals bedankt jongens.

Piet 04-01-2019

Omdat ik bij de winkel in Goes een goed advies krijg van aardige en kundige medewerkers.

Jeroen 04-01-2019

Het is een fijne winkel waar ik al mijn elektrische apparatuur aanschaf de service is heel goed de bezorgers zijn zeer vriendelijk. En de verkopers luisteren naar je wensen en denken met je mee en leggen het ook goed uit ik adviseer iedereen de BCC en zijn goeie service een top winkel

Cees de Leeuw 04-01-2019

De wasmachine (WAT284b2NL) werd door BCC op 2-1-2019 door de monteurs afgeleverd. Pogingen van de monteurs (25min) leverde niets op. Kortom beide heren kregen het niet voor elkaar. De woningbouw gebeld die rap een monteur stuurde en wat bleek, geen defecte trekschakelaar. Alles bij elkaar duurde de reparatie en montage 10 min. We hebben langer aan de koffie gezeten. Ik wil van deze plaats xxxx(Zaandam) en xxxx van BCC een pluim willen geven voor het aanhoren van de bezorgdheid. Wel wil even aangeven dat de ingehuurde bezorgers en monteurs door BCC beter geschoold dienen te worden te worden, dit is een minpunt.

Sjaak van leeuwen 04-01-2019

Zeer snel bezorgd goede uitleg over mijn wasmachine en aangesloten. Vriendelijke bezorgers die bellen hoe laat ze komen over de bezorging echt SUPER zoals het moet!!!!!๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

Hans 04-01-2019

Het is een prettige overzichtelijke zaak. In het verleden heb ik geld teruggekregen omdat het gekochte product elders goedkoper was. Dat is een steuntje in de rug.

BenHan 04-01-2019

BCC is al heel lang onze huisleverancier van elektrische apparaten (televisie, stofzuiger, koelkast, computerbenodigdheden etc.) en dus ook bij onze laatste nieuwe aankoop: een wasmachine.
Toen bleek dat we de machine van onze keus niet in de winkel konden vinden (daarom geen 10, maar een 9), zijn we naar de webshop gegaan en hebben we in no-time de bedoelde machine besteld. De machine zou men niet op voorraad hebben, maar een dag later kregen we al bericht dat hij twee dagen nadien geleverd zou worden. Die levering was ook weer een feest: twee jonge medewerkers belden aan en in een mum van tijd hadden ze de oude machine vervangen door de nieuwe en vakkundig aangesloten. Met een vriendelijke groet en handdruk namen ze afscheid. Na het 'inwassen' ging de eerste was er in en na een paar uur vrijwel geruisloos draaien kwam de was er stralend schoon uit.
Natuurlijk beveel ik BCC daarom van harte aan.

Riane 04-01-2019

Nieuwe locatie, ( veenendaal) mooi overzichtelijk en fijne indeling. Ook heel goed geholpen door de medewerkers die echt meedachten en goed de tijd namen voor ons.
Vandaag bij levering vd droger nog een aangename verrassing, ze hebben zelfs de afvoer voor ons even aangesloten! Super service

Anoniem 04-01-2019

Ondanks dat het erg druk was in de winkel, BBC Beek, nam de verkoper voldoende tijd om ons te woord te staan en voldoende uitleg te geven over producten waar wij voor kwamen.

CPvan der Meer 04-01-2019

voor de aanschaf van exec.apparatuur gaan we altijd naar BCC in Beverwijk naar de heer XXX.
Hij is een kundige vakinhoudelijke sterke verkoopadviseur die veelal alle ins en outs van zijn werkgebied kent. Ik beveel hem daarom graag aan.

H.Bannink 04-01-2019

Omdat ze de tijd voor je nemen, en verstand van zaken hebben en zeer vriendelijk zijn

Evy Van Dael 04-01-2019

Ik was op zoek naar een kleine koelkast, met een goede prijs/kwaliteit verhouding. Uiteindelijk kwam ik bij BCC uit, en vond dat daar duidelijke informatie werd gegeven. Bestellen was erg makkelijk en de levering verliep keurig. Ik kreeg op tijd een sms, hoe laat de levering zou plaatsvinden. Daarna werd ik nog gebeld, dat de bezorgers binnen enkele minuten er zouden zijn. Ook dat verliep heel prettig.

Martin 04-01-2019

Mooie koelkast voor een heel leuk prijsje aangeschaft hier. Ziet er goed uit en werkt perfect. Genoeg ruimte voor iemand die alleen woont en handig op te bergen. Zeker een aanrader! Ook een duidelijke website met een hele goede service. Handige extra opties die je kunt kiezen, zoals het laten installeren van je nieuwe apparaat of weghalen van oude apparaten. De tijdslevering was ook keurig en werd netjes binnen geleverd! Dit is de eerste keer dat ik hier wat koop en ik heb meteen een hele goede indruk gekregen. Top bedrijf!

Anton 04-01-2019

Snelle levering en perfecte installatie en vriendelijk en bekwaam bezorgers

Ans 04-01-2019

goede sortering. vriendelijk personeel. overzichtelijke winkel. goede service

Agterhof 04-01-2019

Prima geholpen!
Ik had een tablet gekocht bij bcc en zag dat 2dagen later, deze ergens anders goedkoper was.
In de live chat van bcc gemeld en ik kon naar de winkel om het verschil terug te krijgen.
En dat heb ik in de winkel netjes terug gekregen. Uitstekend, meteen nog iets gekocht bij bcc lisse! Top

BoPa 04-01-2019

Nette, opgeruimde winkel, vriendelijk vakkundig personeel.
Ruime keus.
Goede prijs/kwaliteitsverhouding.

Ingrid 04-01-2019

Goede service, duidelijk wanneer bezorgd werd.
Koop alles bij BCC vanwege de klantvriendelijkheid en de goede service

Gosse Bijlenga 04-01-2019

De winkel ziet er verzorgd uit. Het personeel is vriendelijk, behulpzaam en geeft kundig en advies op maat.

Evy Doomen 04-01-2019

Ik heb voor BCC Tilburg gekozen op aanraden van ons mam. Ik zou eigenlijk alleen een tv gaan kopen.. uiteindelijk heb ik bijna alles voor mijn appartement hier gekocht omdat ze echt tijd voor je maakte. Je was geen nummer maar een persoon. Dat is wat BCC Tilburg voor mij een hele fijne winkel maakt. En dan ook nog eens de kundigheid van het personeel en mee lopen naar je auto is ooj absoluut geen moeite voor dit filiaal. Geen Mediamarkt voor mij. Alleen BCC. Met vriendelijke groet, Een hele gelukkige klant

Petra 04-01-2019

Het bestellen en afleveren is supergoed verlopen. Echt high service low prices ๐Ÿ˜ƒ.

Wim 04-01-2019

Zeer goede winkel, met gemotiveerde medewerkers, de medewerker die mij heeft geholpen heeft alles goed uitgelegd en de hele aankoop begeleid.

Suijkerbuijk 04-01-2019

In de winkel heel goed geadviseerd.
Na paar weken zonder koelkast blij dat hij er was. Keurig mailtje en sms en telefoontje paar minuten voor de chauffeurs er waren ๐Ÿ‘ na teleurstelling van beschadiging aan deur goed opgepakt en nieuwe levering de volgende dag door twee hele vriendelijke keurig werkende bezorgers ๐Ÿ‘๐Ÿ‘

Henk Grendelman 04-01-2019

Betrouwbare zaak met concurrerende prijzen. Een paar minuten voor middernacht de bestelling gedaan, de volgende dag werd het bezorgd.

Ronal 04-01-2019

Erg goed geholpen in de winkel de verkoper wist alle vragen en gaf niet alleen de voordelen ook de nadelen van diverse modellen werden besproken. en de tv met soundbar zijn echt perfect.

Franko van Bussel 04-01-2019

We kwamen de winkel binnen en werden meteen geholpen met ook een heel goed advies dus was ik ook binnen een kwartier klaar en daar word ik gelukkig van.

Jard 04-01-2019

Worden altijd onwijs goed geadviseerd en geholpen in deze winkel! Komen hier altijd voor onze aankopen. Geen vervelende sales praatjes, maar echt geholpen worden op basis van expertise. Mocht iets niet op voorraad zijn dan hebben we het de dag erna vaak alsnog in huis. Verademing ten opzichte van de Mediamarkt.

S.Hendriks 04-01-2019

Goede deskundige uitleg, behulpzaam personeel met verstand van zaken, en gaf goede tips.

Y. Van Lochem 04-01-2019

Fijne grote winkel en dicht in de buurt. Je wordt snel en goed geholpen. Helaas was het product niet op voorraad, maar ik had een keuze. Of het werd bij mij thuis gebracht of ik kom het in de winkel ophalen. Ik heb voor het eerste gekozen. Via een mailtje kon je precies wanneer het pakket geleverd werd. Dat is er fijn

Mariska 04-01-2019

Snel bestellen.... Snelle levering. Alles keurig verzorgd. Kortom zoals het hoort.

Monique 04-01-2019

Ik heb meerdere verkopers gesproken en ze waren allemaal super behulpzaam en vriendelijk. Ze dachten mee, gaven goede en duidelijke info en waren zeer geduldig. Ik kreeg zelfs koffie en een stoel toen ik aangaf even via app te willen overleggen :-)

Sarah 04-01-2019

Heel klant vriendelijk en ze denken met je mee. Ook zijn ze eerlijk, soms adviseren ze jouw voor een goedkopere merk als ie gewoon beter is.

Marijn de Lange 04-01-2019

Helaas maar de Levering duurde langer dan verwacht maar communicatie was top! Dus ga vaker bestellen hier

Jeanne 04-01-2019

Geweldige service , netjes op tijd en netjes twee trappen ( wasmachine) om hoog gebracht , aan gesloten en de oude netjes mee genomen , TOP ,

Patrick 03-01-2019

Miele stofzuiger gekocht nog net voor oudjaar, ondanks de drukte toch mooi op tijd bezorgd

Ingrid 03-01-2019

Voor Ekkersrijt gekozen, omdat 1e kerstdag de vaatwasser het begaf en dit filiaal het dichtste bij was. Verkoopster kwam erg onzeker en onkundig over. Ze was ook nog met een andere klant bezig en daardoor werd ze onrustig. Kreeg de indruk dat ze niet veel wist van vaatwassers en moest alles in de computer opzoeken. Ze inventariseerde onze wensen ook niet goed.
Levering op zondag 30-12 zou voorafgegaan worden door zowel een Email om 03.00 uur en een SMS om 07.00 uur. De Email kreeg ik vandaag 03-01 pas binnen. De SMS was wel op tijd. De bezorger belde netjes 10 minuten vooraf dat ie eraan kwam. Vaatwasser was snel geplaatst, omdat we de oude er zelf al hadden uitgehaald.