wouter 07-01-2019

Goede persoonlijke aandacht met geduld en tijd voor de klanten. Ook al ben je niet bekend met een product dan nemen ze de tijd om het uit te leggen en je te adviseren.

Remon Schaper 07-01-2019

Ik was opzoek naar een nieuwe koffie machine. Hierbij werd ik goed geholpen door een medewerker en kreeg er zelfs nog een paar extra doosjes cofee capsules bij. De medewerker wist alles over de producten en heeft me goed geïnformeerd.

Dave Smeitz 07-01-2019

Gewoon lekker snel. Voor 2300 besteld en volgende dag binnen. Waren niet thuis dus pakketje bij de buren opgehaald. Ben tevreden!

Paul Vermeij 07-01-2019

Prettige bediening en vlotte service! We hebben onze kleine fridge meteen mee kunnen nemen!

john 07-01-2019

omdat film en muziek mijn hobby is , koop ik vaak ongeveer om de 2 jaar een nieuwe tv , via de webwinkels ging er vaak wel iets verkeerd , bij bcc was de service goed en de levering was ook via bcc zelf , de tv met doos kwam heel aan en alles vantevoren op de hoogte gehouden met mailtjes van de status , grootste webwinkels in nederland kennen hier een voorbeeld aan nemen , de service was zo goed van bcc had er een 2e tv bijgepakt een week later voor de slaapkamer .

T. Uit den Boogaard 07-01-2019

De aanbeveling zit hem in de betrokkenheid en behulpzaamheid van het personeel van de vestiging winkelcentrum woensel in Eindhoven. Een dergelijk fijn team met zeer bekwame mensen vind je bijna nergens.

Jacqueline 07-01-2019

Bcc een klantvriendelijke winkel, goede service en snelle levering. Vaak me grote aankopen gedaan bij bcc. Donderdag nog me nieuwe wasmachine gekocht. Vandaag geleverd gekregen en prima hulp en installatie

Remco 07-01-2019

Goede service, denken met je mee en als er na koop van het product problemen zijn helpen ze je goed

Molema 07-01-2019

Bij bcc een nieuwe inbouwvaatwasser gekocht. Wij zijn echt zeer deskundig en vriendelijk geholpen zowel in de winkel als thuis .wij zijn goed headviseerd bij de aankoop en ook het verwijderen van de oude vaatwasser en het plaatsen van de nieuwe is zeer professioneel gebeurd. Alles is netjes geplaatst overal is goed opgelet bij het plaatsen. Echt zeer tevreden en zeer vriendelijk personeel.een dikke pluim voor bcc bij deze winkel al meerdere aankopen gedaan en altijd naar tevredenheid.

StP 07-01-2019

Ondanks de grote drukte en het wat ongelukkige tijdstip (zaterdagmiddag) werd ik vrij snel van de Chromecast 3 voorzien. Ook kreeg ik een paar tips mee waardoor de installatie en het eerste gebruik probleemloos verliep.

Bram 07-01-2019

Prima service, met vanuit de verkoper echt oog voor wat wij wilden. Lang leve John! Ons product was niet direct leverbaar, maar binnen no time hadden wij een mail: we konden het apparaat ophalen. Dit hebben we vandaag in de winkel gedaan. Ook hierbij weer prima hulp door personeel.

Al met al zeker een aanrader.
Tot snel

de Jong 07-01-2019

BCC is heel klantvriendelijk, geven goede uitleg en service. Het is rustig, goede winkelinrichting.Wij doen er al onze aankopen.

Yjkeizer 07-01-2019

Top service vanuit BCC. Alleen de bezorger had wat humor mogen hebben, maar ja twas maandag.

Josjef 07-01-2019

Fijne ruime winkel met proffesionele mensen. Ruim assortiment. Ruim parkeren onder de winkel.

Rekveld 07-01-2019

Ik heb voor deze shop gekozen, omdat het product hier de beste prijs had. Daarnaast vind ik prettig om naar de winkel toe te kunnen gaan, daar hadden we dan ook onze online bestelling geplaatst. Het was wel jammer dat er helemaal geen gameconsoles aanwezig zijn in de winkel, anders hadden we ons product gelijk mee kunnen nemen.

Duidelijke verzendinformatie en bevestiging.

Hepma 07-01-2019

Netjes en heel vlot te woord gestaan. Goede indruk. Duidelijke en vriendelijke uitleg

Oksana Ruijzendaal 07-01-2019

waarom heb ik gekozen voor BCC? Ze hebben eerlijke prijzen en behulpzaam personeel. Binnen 10 minuten heb ik een uitleg gekregen over de modellen van telephone, voordelen en nadelen... duidelijke persoonlijke advies... nog sneller met het betaling... snelheid, duidelijkheid en quality service. Bedank BCC Hilversum!

Jeroen Ravensbergen 07-01-2019

Zeer ervaren personeel, dus goede uitleg en lopen mee tot aan de auto. Mooi opgezette winkel en alles duidelijk aangegeven.

Johanna Lubach 07-01-2019

Een fijne overzichtelijke winkel met aardig en kundig personeel , je hoeft geen uren te dwalen en meer nog er is een fijne sfeer!

Herman 07-01-2019

Op 7 januari bezocht ik de BCC-winkel in Veghel i.v.m. vervanging van de accu van mijn laptop. Ik hoefde niet te wachten. Een vriendelijke medewerker nam de tijd voor mijn vragen en ik ben vakkundig geïnformeerd over de mogelijkheden.
Verder heb ik advies gevraagd over een nieuw aan te schaffen printer. Ook hierbij ben ik goed geholpen en heb ik meteen een prima printer gekocht. De medewerker attendeerde mij tevens op de actie van Essent i.s.m. BCC. Dat kwam goed uit!
Al met al ben ik zeer tevreden over deze winkel.

Roel Lanting 07-01-2019

Ik ben zeer tevreden over handelswijze in de winkel. In vele winkels (concurrenten) ben ik informatie gaan inwinnen, maar dit was de eerste winkel waar ik van een medewerker een eerlijk antwoord heb gekregen. In de meeste winkels kon men geen goed antwoord geven (meestal verzinnen ze gewoon iets)) over het product dat ik wilde aanschaffen. Ook deze medewerker van BCC kon geen goed antwoord geven maar heeft de moeite genomen om naar de desbetreffende fabriek te bellen en mij zodoende een perfecte uitleg kon geven. Alle lof voor de verkoper van BCC Barendrecht. Ook de aflevering en aansluiting van het door mij gekochte product was even perfect; twee jonge mannen van BCC met goede kennis van zaken en waren zeer vriendelijk en behulpzaam. Nog nooit eerder zo goed geholpen. Het was bijna ouderwets, dus JONG en OUD ga hier gerust kopen want hier word je op je gemak gesteld en geholpen zoals het hoort. Nogmaals alle lof voor BCC Barendrecht.

Herman van Gestel 07-01-2019

Werd snel en vakkundig door medewerker geholpen (online), medewerker kwam zelf met aanvullende adviezen en suggesties. Prima service en heel klantvriendelijk!

eddy van gennip 07-01-2019

voorheen gingen we naar nuenen, nu werden we vriendelijk geholpen en duidelijk uitleg gekregen.
mooie winkel, vriendelijk personeel

Pl 07-01-2019

Bcc krijgt nog een 3 omdat ze duidelijke mail sturen en sms wanneer en in welk tijdvak ze het product komen leveren! En als ze vertraagd zijn dat ze je bellen van te voren.Maar uiteindelijk komen ze 3 uur later buiten het tijdvak. Geen telefoontje of berichtje! Erg jammer dat het dan toch slecht geregeld is!

Denis 07-01-2019

Very good shop! A lot of items of various categories could be found there. Staff is friendly and will answer your questions if needed. Prices are competitive.

wout 07-01-2019

keurig geholpen in winkel Purmerend alle tijd genomen en alles goed uitgelegd en tijd voor je genomen.
De afspraak omtrent de levering perfect s.morgens om 0700 uur al een sms bericht hoe laat ze langs zouden komen, ook nog gebeld om de precieze tijd.
keurig op zolder gebracht en geïnstalleerd en de oude meegenomen koste 0.
dit zouden meer leveranciers moeten doen.....

otter 07-01-2019

Klantvriendelijk personeel die goed naar onze wensen tbv het aankopen van een laptop hebben geluisterd.Ze hebben geluisterd naar onze behoefte ipv te denken aan het zo duur mogelijk verkopen van een laptop

Mark 07-01-2019

De website werkt prima, goede prijzen met beste-prijs-garantie en prettige zoekfunctie.

Herman 07-01-2019

Opvallend vriendelijke en professionele bediening, die waarmaken wat ze beloven. Een goed product tegen een concurrerende prijs maken het plaatje compleet. Ga zo door.

Rachel, Amsterdam 07-01-2019

Vriendelijk, hulpvaardig personeel. Doet moeite voor de klant. Zoekt op internet om samen met de klant verder te zoeken. Gratis verzendingen. Ik kom koop graag mijn producten bij de BCC-Amsterdam Noord

Bas 07-01-2019

Ik werd snel geholpen en goede antwoorden op mijn vragen het advies wat ik kreeg was super en tot op heden zeer blij met de aankoop

Laura 07-01-2019

De vaatwasser van onze keuze was even niet leverbaar. Wij vonden het fijn dat BCC aangaf wanneer deze vaatwasser weer wel leverbaar zou zijn. Een week voor hij geleverd kregen we een e-mail met een link waarmee we een levermoment konden afspreken. De ochtend voor levering hoorde we hoe laat hij ongeveer zou worden geleverd. De bezorgers waren zelfs wat eerder en hebben even gebeld. Zij hebben onze vaatwasser vakkundig en in 1x goed geïnstalleerd. Wij zijn heel blij met onze Miele vaatwasser en de levering en installatie van BCC

Jo 07-01-2019

Duidelijke en uitgebreide website. Zeer goede prijs/kwaliteit.
Afhandeling en levering puik en zeer vriendelijk !

Marvin 07-01-2019

Geweldige uitleg gehad over de soundbar die wij wilden kopen. Wat ik fijn vond is dat de verkoper niet aandrong of een ander ( duurder ) exemplaar wilde laten zien. Ik had vooraf al precies in gedachten wat ik zou willen kopen en wat je vaak ziet in andere winkels is dat ze je er vanaf willen praten om meer te kunnen verdienen maar dat was bij deze vestiging van BCC in Tilburg absoluut niet het geval. Voor mij een 10 met griffel voor de verkoper.

mies 07-01-2019

zeer vriendelijk personeel en goede service en men heeft verstand van zaken , ik ben er zeker 15 x geweest en ga altijd met goed gevoel weg chapoo

L. Koenraads 07-01-2019

correcte en deskundig advies en een keurige aflevering en installatie. verder een prettige en duidelijke uitleg over de aangekochte spullen

Hans Loeffen 07-01-2019

Goed en deskundig advies, vriendelijk personeel, nemen voldoende tijd voor je

Bas 07-01-2019

We hebben eerst rustig op ons gemak zelf even gekeken. De verkoopster stond niet gelijk als een hyena achterin je nek te hijgen in tegendeel zelfs. We werden uitgebreid gehoord in wat we nodig te hebben en welk budget we hadden te besteden. Verkoopster gaf duidelijke uitleg en heeft alle toestellen aangezet en met ons doorlopen. Tot twee keer toe wat te drinken aangeboden gekregen erg attent. Nachtje erover geslapen en toen de aankoop gedaan. Wasmachine is net geplaatst, verliep soepel en waren ook zo weer weg.
Over de machine kan ik nog weinig melden aangezien deze net aanstaat.

Manon 07-01-2019

Goed geholpen met een nieuwe telefoon.
Ik wilde hier een bescherm hoesje bij, deze waren nog niet binnen voor dit merk (Xiaomi) echter toen ik thuis het toestel uitpakte zat er een hoesje in de doos. Het was beter geweest als de medewerkers hiervan op de hoogte zijn.
Maar verder super service!

Nienke 07-01-2019

De glasplaat in onze combimagnetron was gebroken en omdat we het apparaat nog geen half jaar hebben, mochten we gewoon een hele nieuwe op gaan halen bij BCC. Dit was zo gepiept en uiteraard geheel kosteloos.

Bokkelkamp 07-01-2019

Overzichtelijke winkel met zeer behulpzaam personeel, uittesten van oude geluidsboxjes.

Marlene 07-01-2019

Vandaag mijn nieuwe koelkast afgeleverd gekregen, de oude na 12 jaar opgegeven. Goede ervaring met deze zaak. Klantvriendelijk, staan meteen kaar om te helpen maar geven ook de ruimte zodat je op eigen houtje kan rondkijken. Kennis van zaken, informatief. Geduldig, Niet dwingend, . Aflevering stipt op tijd en exact zoals in de shop werd aangegeven: bericht in welk tijdbestek afgeleverd gaat worden, SMS zodra het vaststaat welke tijd. Telefoontje zodra ze in de buurt zijn. Netjes afgeleverd en de oude meegenomen. BCC is top!!

Paul 07-01-2019

Heb al jaren goede ervaring met deze winkelketen, nu dus voor het eerst ook via internet besteld www.bcc.nl bij dit bedrijf........de service via de internetwebshop is net als in de winkel...TOP!!!! Goede hulp expertise ( kennis van zaken ).......zeer beleefd.......meedenkend.....enz enz.
Kortom ik ben zeeeeeer te spreken over BCC.
Raad het eenieder aan.

E Dekkers 07-01-2019

uitstekend geholpen. vriendelijk personeel. En een nette vriendelijke bezorger!
prijs/kwaliteit top! Wij gaan zeker voortaan alles bij BCC kopen!!!

Ton 07-01-2019

Na op het internet gezocht te hebben ben ik mij gaan orienteren bij 2 winkels en mijn keuze kwam uit bij BCC in Apeldoorn, ik werd hier uitstekend te woord gestaan en de verkoper schetste een duidelijk beeld van de verschillen in de door mij uitgekozen type TV. Deze was echter niet meer op voorraad in Apeldoorn en bij navraag bleek deze nog op voorraad in Deventer, ook daar werd ik uitstekend geholpen en na mijn argeloze opmerking dat de tv op internet goedkoper was, reageerde de verkoopster dat zij dit voor mij ging nakijken en ik kreeg daarna mijn tv voor die prijs mee, wat ik niet wist was dat BCC de goedkoopste prijs garandeert.
PRIMA service dus

Aldo 07-01-2019

Vriendelijk geholpen door kundig personeel. Op al mijn vragen kreeg ik antwoord.

Stephen 07-01-2019

Ik heb goed gezocht op prijs voor de aanschaf van een Sonos Playbar en BCC had voor mij de beste combinatie prijs en betrouwbaarheid. Er waren 2 aanbiedingen die marginaal goedkoper waren maar bij BCC kon ik er op vertrouwen dat de bezorging direct de dag erna zou plaatsvinden aangezien dit bij eerdere bestelling ook altijd goed is gegaan en ik heb het vertrouwen dat als er iets mis mocht gaan het goed wordt opgelost. De bezorging was inderdaad zeer snel en ik kon binnen 24 uur genieten van de Sonos Playbar.

anoniem 07-01-2019

Gebruiksvriendelijke site, lage prijs en klantvriendelijk personeel in de winkel met goed advies

Sylvana 07-01-2019

Navigatie op de website was eenvoudig. Bovendien was het de goedkoopste, vergeleken met Mediamarkt en Bol.com

Mandy 07-01-2019

Duidelijke informatie, je kan de verschillende apparaten makkelijk vergelijken. Veel keus.