Deze score is berekend op basis van 14882 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Rob Emmen 04-01-2019

Geweldig geholpen om de juiste keuze te maken kwa televisie.Een super aanbieding de Samsung Ue 55nu8050 prijstechnisch een mooi toestel alles er op en er aan.
Welke alleen bij Bcc verkocht wordt.
Door de feestdagen helaas even niet leverbaar maar toch besteld.En reeds binnen 3werkdagen geleverd.Super service 👍👍

Jan uit Zuidwolde Dr. 04-01-2019

Prima geholpen door medewerkers die er verstand van hebben.
Een uitstekende huistelefoon-set gekocht en het werkt prima.

W.hoven 04-01-2019

Via webshop een nieuwe koelvriescombi Zanussi besteld.
Goede prijs en een snelle levering.
Keurig optijd geleverd binnen de gestelde levertijd 9.30- 11.30 uur.

Sanne 04-01-2019

Goed geholpen in de winkel. Er worden goede service en nuttige adviezen gegeven.

sophia van heeks 04-01-2019

Prima service! Vooral indrukwekkend op kennisniveau van de gezochte items.
Alle vragen beantwoord en dus wisten we goed wat we kochten, en dat was net wat we aan het zoeken waren.
Fijn, zo een persoonlijke benadering, we komen zeker terug.

Martin 04-01-2019

Na aanschaf zelf een installatiefout gedaan.
Kosteloos vervangen, geen gezeur!!

Henk 04-01-2019

Telefoon besteld. (Fysic 5500.)
Deze telefoon was elders duurder.
Donderdag besteld en vrijdag geleverd dus "Snel geleverd!!!!!!!!!"

Rob Philippo 04-01-2019

Een prettige winkel-omgeving met een duidelijk overzicht van de artikelen. Daarnaast werd ik prima geholpen door één van de verkoopspecialisten. Natuurlijk had ik op internet al de nodige informatie tot mij genomen, maar de uiteindelijke aankoop in een filiaal van BCC gedaan. Op een aantal vragen werd helder (en deskundig) antwoord gegeven en dit gaf mij het laatste zetje om hier de aankoop van een kostbare QLED TV te doen. Heb er een goed gevoel aan over gehouden.

Michel Geysels 04-01-2019

Uitstekende informatie gekregen in de winkel. De verkoper wist alle details goed te melden zonder dat hij het echt probeerde te verkopen. Goede service en snelle, accurate bezorging.

Danny 04-01-2019

Super goed advies gekregen in de winkel inzake de aankoop van een nieuwe wasdroger. Levering kon, en was snel. Alleen brengen ze ten opzichte van andere winkels de droger niet naar de 1e etage. Kan BCC beslist aanbevelen.

4600 04-01-2019

Overzichtelijke winkel met vriendelijk personeel. Wij kregen goede, duidelijke uitleg en perfecte service.

Nienke Vermeulen 04-01-2019

Ik ben supergoed geholpen bij BCC Veghel. Mijn laptop was gecrasht en ik ging naar de winkel voor een nieuwe. Lars heeft me heel goed geholpen met het uitzoeken van mijn huidige laptop. Hij belde me later om te vertellen dat hij mijn oude laptop ook nog heeft kunnen 'redden'. Daarna weer terug om er nog een printer bij te halen. Opnieuw goed geadviseerd. Kortom: ik raad BCC Veghel iedereen aan. Wist je trouwens dat je ook je service kunt laten regelen door BCC? Als er iets is met mijn laptop, hoef ik maar binnen te lopen. Dat stelt me wel gerust nu ik als freelancer ben begonnen en me een crash niet kan permitteren.

C.minderhoud 04-01-2019

Zeer deskundig personeel door wie je vriendelijk en kundig wordt geholpen. Zij geven een duidelijk en onafhankelijk advies waardoor je een afgewogen keuze kunt maken.

Ton 04-01-2019

Alles was perfect. Ik had een item besteld en kon het binnen een paar dagen afhalen.

Daalenwen 04-01-2019

Op internet een nieuwe tablet gezocht voor mijn zoontje.
Toch voor aanschaf fijn om in een fysieke winkel te kunnen bekijken.
Bij BCC Alexandrium had BCC de tablet demo gereed staan. Toch even proberen.

De verkoper heeft nog een hoes gedemonstreerd die in een 'combipack' zat en deze kozen we gezien ons gebruik toch niet. Dit is een meerwaarde om toch naar de winkel te gaan, via internet zou je de hoes wellicht bestellen zonder het live gezien te hebben.

De kleur hadden ze niet op voorraad, deze is in de winkel besteld en de volgende dag conform afspraak bezorgd.

Bestel- en leverproces zijn goed te volgen en in zijn geheel uitstekend in orde.

sjoerdje 04-01-2019

Vandaag werd de zanussi wasmachine van bcc bij mijn moeder bezorgd.
Ik had hem besteld en deed de telefonische afhandeling en het email verkeer omdat mijn moeder 83 is en n beetje doof
Dat was allemaal geen probleem bij de bcc
De bezorgers waren keurig op tijd en belden heel vriendelijk nog eenhf uurtje van te voren dat ze onderweg waren
Ze hebben de oude wasmachine afgekoppeld en de nieuwe aangesloten
Ook nog aan mn moeder uitgelegd hoe hij werkte.
Ik ben zeeer tevreden over de servicevan bcc!
Een tevreden klant!

Carol 04-01-2019

Wasmachine is netjes geleverd en aangesloten. Aardige bezorgers! Hebben meteen ook uitgelegd hoe het werkt.

Veenendaal familie 04-01-2019

Ruime winkel met ruim assortiment. De bediening is als prettig, vakkundig ervaren.

Mv 04-01-2019

Rustige winkel en heel prettig geholpen, alle tijd genomen om ons alle plus en minpunten van diverse apparaten uit te leggen zodat wij weloverwogen keus konden maken.

Mari 04-01-2019

Dit keer een kleine koelkast besteld. De koelkast werd tussen de afgesproken uren afgeleverd en er werd netjes een kwartier van te voren gebeld dat ze eraan kwamen.

Eric 04-01-2019

Echte top-service, eerst online in de zoektocht naar een product - via de chat. Vervolgens in de winkel ook zeer goed geholpen. Klasse!

Rob 04-01-2019

Nadat ik op Internet al bekeken had wat ik ongeveer wilde, werd ik in de winkel goed geholpen zodat ik alsnog een andere keuze maakte. Vriendelijke verkoper die alle tijd voor me nam.

Carlo Van Haaster 04-01-2019

Ben zeer te spreken over de klantvriendenrijk ben super goed geholpen en ze hebben me geholpen om tv naar de auto te brengen helemaal top.

Met de vriendelijke groet

Xxxxx

J. de Winter 04-01-2019

Had problemen met de Epsonprinter die ik had gekocht. Medewerker Danny heeft hem uitvoerig gecheckt en kwam tot de conclusie dat de printer niet deugde. Hij gaf advies voor aankoop van een andere en legde rustig en kalm uit hoe een en ander werkt.
Ook met andere medewerkers heb ik niets anders dan heel positieve ervaringen.

Danny 04-01-2019

Nette en overzichtelijke winkel. Goede service & prijs. Samsung Q-LED 49Q6F TV een genot om naar te kijken. Zeer helder en duidelijk beeld. Leuke functies aanwezig. Echt een televisie van deze tijd, van aanschaf krijg je zeker geen spijt!!

Paul 04-01-2019

Overzicht van de webwinkel is duidelijk en er is keuze genoeg. Vanaf de bestelling tot en met de levering word je goed geïnformeerd. Vlak voor levering word je nog gebeld. Wasmachine werd op netjes naar boven gebracht en keurig aangesloten. De vorige waterstopper wilde er niet vanaf en ook deze is er door hen afgehaald. Al met al een goede service en geen enkele klacht mbt de service. Nu maar hopen dat de wasmachine het een tijdje volhoudt.

iainb 04-01-2019

Correcte levering en installatieservice van koel-vries installatie. Problematische installatie door oude, scheve, inbouwkast goed uitgevoerd (1,5 uur werk)

Pierre Delnoij 04-01-2019

Klantvriendelijk. Bereid om mee te denken.verstand van zaken. Werd geholpen door xxxx en een jongere collega. Petje af !!

Fam.van Lier 04-01-2019

Wij hadden bij de keuze van een artikel de verkeerde keuze gemaakt. Bij thuiskomst sloeg de twijfel toe. Terug naar de winkel. Daar vriendelijk ontvangen en alle voor-en nadelen nog eens duidelijk uitgelegd .kopje koffie erbij. Ander apparaat gekocht en zeer tevreden weer naar huis. Nogmaals bedankt jongens.

Piet 04-01-2019

Omdat ik bij de winkel in Goes een goed advies krijg van aardige en kundige medewerkers.

Jeroen 04-01-2019

Het is een fijne winkel waar ik al mijn elektrische apparatuur aanschaf de service is heel goed de bezorgers zijn zeer vriendelijk. En de verkopers luisteren naar je wensen en denken met je mee en leggen het ook goed uit ik adviseer iedereen de BCC en zijn goeie service een top winkel

Cees de Leeuw 04-01-2019

De wasmachine (WAT284b2NL) werd door BCC op 2-1-2019 door de monteurs afgeleverd. Pogingen van de monteurs (25min) leverde niets op. Kortom beide heren kregen het niet voor elkaar. De woningbouw gebeld die rap een monteur stuurde en wat bleek, geen defecte trekschakelaar. Alles bij elkaar duurde de reparatie en montage 10 min. We hebben langer aan de koffie gezeten. Ik wil van deze plaats xxxx(Zaandam) en xxxx van BCC een pluim willen geven voor het aanhoren van de bezorgdheid. Wel wil even aangeven dat de ingehuurde bezorgers en monteurs door BCC beter geschoold dienen te worden te worden, dit is een minpunt.

Sjaak van leeuwen 04-01-2019

Zeer snel bezorgd goede uitleg over mijn wasmachine en aangesloten. Vriendelijke bezorgers die bellen hoe laat ze komen over de bezorging echt SUPER zoals het moet!!!!!👍👍👍👍👍👍👍👍

Hans 04-01-2019

Het is een prettige overzichtelijke zaak. In het verleden heb ik geld teruggekregen omdat het gekochte product elders goedkoper was. Dat is een steuntje in de rug.

BenHan 04-01-2019

BCC is al heel lang onze huisleverancier van elektrische apparaten (televisie, stofzuiger, koelkast, computerbenodigdheden etc.) en dus ook bij onze laatste nieuwe aankoop: een wasmachine.
Toen bleek dat we de machine van onze keus niet in de winkel konden vinden (daarom geen 10, maar een 9), zijn we naar de webshop gegaan en hebben we in no-time de bedoelde machine besteld. De machine zou men niet op voorraad hebben, maar een dag later kregen we al bericht dat hij twee dagen nadien geleverd zou worden. Die levering was ook weer een feest: twee jonge medewerkers belden aan en in een mum van tijd hadden ze de oude machine vervangen door de nieuwe en vakkundig aangesloten. Met een vriendelijke groet en handdruk namen ze afscheid. Na het 'inwassen' ging de eerste was er in en na een paar uur vrijwel geruisloos draaien kwam de was er stralend schoon uit.
Natuurlijk beveel ik BCC daarom van harte aan.

Riane 04-01-2019

Nieuwe locatie, ( veenendaal) mooi overzichtelijk en fijne indeling. Ook heel goed geholpen door de medewerkers die echt meedachten en goed de tijd namen voor ons.
Vandaag bij levering vd droger nog een aangename verrassing, ze hebben zelfs de afvoer voor ons even aangesloten! Super service

Anoniem 04-01-2019

Ondanks dat het erg druk was in de winkel, BBC Beek, nam de verkoper voldoende tijd om ons te woord te staan en voldoende uitleg te geven over producten waar wij voor kwamen.

CPvan der Meer 04-01-2019

voor de aanschaf van exec.apparatuur gaan we altijd naar BCC in Beverwijk naar de heer XXX.
Hij is een kundige vakinhoudelijke sterke verkoopadviseur die veelal alle ins en outs van zijn werkgebied kent. Ik beveel hem daarom graag aan.

H.Bannink 04-01-2019

Omdat ze de tijd voor je nemen, en verstand van zaken hebben en zeer vriendelijk zijn

Evy Van Dael 04-01-2019

Ik was op zoek naar een kleine koelkast, met een goede prijs/kwaliteit verhouding. Uiteindelijk kwam ik bij BCC uit, en vond dat daar duidelijke informatie werd gegeven. Bestellen was erg makkelijk en de levering verliep keurig. Ik kreeg op tijd een sms, hoe laat de levering zou plaatsvinden. Daarna werd ik nog gebeld, dat de bezorgers binnen enkele minuten er zouden zijn. Ook dat verliep heel prettig.

Martin 04-01-2019

Mooie koelkast voor een heel leuk prijsje aangeschaft hier. Ziet er goed uit en werkt perfect. Genoeg ruimte voor iemand die alleen woont en handig op te bergen. Zeker een aanrader! Ook een duidelijke website met een hele goede service. Handige extra opties die je kunt kiezen, zoals het laten installeren van je nieuwe apparaat of weghalen van oude apparaten. De tijdslevering was ook keurig en werd netjes binnen geleverd! Dit is de eerste keer dat ik hier wat koop en ik heb meteen een hele goede indruk gekregen. Top bedrijf!

Anton 04-01-2019

Snelle levering en perfecte installatie en vriendelijk en bekwaam bezorgers

Ans 04-01-2019

goede sortering. vriendelijk personeel. overzichtelijke winkel. goede service

Agterhof 04-01-2019

Prima geholpen!
Ik had een tablet gekocht bij bcc en zag dat 2dagen later, deze ergens anders goedkoper was.
In de live chat van bcc gemeld en ik kon naar de winkel om het verschil terug te krijgen.
En dat heb ik in de winkel netjes terug gekregen. Uitstekend, meteen nog iets gekocht bij bcc lisse! Top

BoPa 04-01-2019

Nette, opgeruimde winkel, vriendelijk vakkundig personeel.
Ruime keus.
Goede prijs/kwaliteitsverhouding.

Ingrid 04-01-2019

Goede service, duidelijk wanneer bezorgd werd.
Koop alles bij BCC vanwege de klantvriendelijkheid en de goede service

Gosse Bijlenga 04-01-2019

De winkel ziet er verzorgd uit. Het personeel is vriendelijk, behulpzaam en geeft kundig en advies op maat.

Evy Doomen 04-01-2019

Ik heb voor BCC Tilburg gekozen op aanraden van ons mam. Ik zou eigenlijk alleen een tv gaan kopen.. uiteindelijk heb ik bijna alles voor mijn appartement hier gekocht omdat ze echt tijd voor je maakte. Je was geen nummer maar een persoon. Dat is wat BCC Tilburg voor mij een hele fijne winkel maakt. En dan ook nog eens de kundigheid van het personeel en mee lopen naar je auto is ooj absoluut geen moeite voor dit filiaal. Geen Mediamarkt voor mij. Alleen BCC. Met vriendelijke groet, Een hele gelukkige klant

Petra 04-01-2019

Het bestellen en afleveren is supergoed verlopen. Echt high service low prices 😃.

Wim 04-01-2019

Zeer goede winkel, met gemotiveerde medewerkers, de medewerker die mij heeft geholpen heeft alles goed uitgelegd en de hele aankoop begeleid.